142 kilo. Dan moet het toch niet zo moeilijk zijn om een beetje af te vallen?quote:Op donderdag 10 september 2020 12:28 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja hij heeft het elk filmpje over leverworst
Leverworst is de sleutel tot een gezond leven.
Meeste was toen hij naar de kapper ging een keerquote:Op donderdag 10 september 2020 12:29 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
142 kilo. Dan moet het toch niet zo moeilijk zijn om een beetje af te vallen?
Nee, dan kan je in één week kilo's kwijt zijn.quote:Op donderdag 10 september 2020 12:29 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
142 kilo. Dan moet het toch niet zo moeilijk zijn om een beetje af te vallen?
Laat jij ons eens met rustquote:Op donderdag 10 september 2020 12:36 schreef Muskusboktor57 het volgende:
Laat die jongen toch met rust.
Ja, geen aandacht krijgen is duidelijk wat hij wil.quote:Op donderdag 10 september 2020 12:36 schreef Muskusboktor57 het volgende:
Laat die jongen toch met rust.
Het lukte prima, want ik kreeg twee likemeldingen.quote:Op donderdag 10 september 2020 12:39 schreef GGMM het volgende:
Ik wilde je Eminem quote nog een like geven Muskusboktor57 maar het lukte niet
Sorry
Ohquote:Op donderdag 10 september 2020 12:40 schreef Muskusboktor57 het volgende:
[..]
Het lukte prima, want ik kreeg twee likemeldingen.
Gefeliciteerd.quote:Op donderdag 10 september 2020 12:19 schreef maxi-mus het volgende:
Boys. Heb de toets gehaald. (9.6)
Je weet dondersgoed dat ik dat niet bedoel.quote:Op donderdag 10 september 2020 12:20 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ja ik ken wel mensen die facebook hebben.
Dan is mijn antwoord nee. Vanwaar die vraag?quote:Op donderdag 10 september 2020 12:41 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
Je weet dondersgoed dat ik dat niet bedoel.
Oh en als jij dacht misschien lukte het liken van mijn posts ook niet ofzo nee. Ik vond jouw posts gewoon geen like waard.quote:
Boos.quote:Op donderdag 10 september 2020 12:42 schreef GGMM het volgende:
[..]
Oh en als jij dacht misschien lukte het liken van mijn posts ook niet ofzo nee. Ik vond jouw posts gewoon geen like waard.
Tijd voor pauze René, dit lijkt nergens op.quote:Op donderdag 10 september 2020 12:42 schreef GGMM het volgende:
[..]
Oh en als jij dacht misschien lukte het liken van mijn posts ook niet ofzo nee. Ik vond jouw posts gewoon geen like waard.
Ja okéquote:Op donderdag 10 september 2020 12:43 schreef Caland het volgende:
[..]
Tijd voor pauze René, dit lijkt nergens op.
Werkgever had een fictief account aangemaakt, jaren geleden waar we onze campagnes voor klanten mee beheren. Facebook heeft deze week besloten dat dat fictieve account tegen de regels is (is het ook) maar laat alle campagnes wel actief doordraaien, dus dat kan in de kosten gaan lopen als we niet snel weer toegang krijgen, en normale procedures leveren niets op, dus we zoeken alternatieve manieren om contact te krijge met dat flopbedrijf.quote:Op donderdag 10 september 2020 12:42 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Dan is mijn antwoord nee. Vanwaar die vraag?
Waar heb jij het nou weer over?quote:Op donderdag 10 september 2020 12:42 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik ga hier niet heel flauw op reageren met 'niet gelezen'.quote:Op donderdag 10 september 2020 12:44 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
Werkgever had een fictief account aangemaakt, jaren geleden waar we onze campagnes voor klanten mee beheren. Facebook heeft deze week besloten dat dat fictieve account tegen de regels is (is het ook) maar laat alle campagnes wel actief doordraaien, dus dat kan in de kosten gaan lopen als we niet snel weer toegang krijgen, en normale procedures leveren niets op, dus we zoeken alternatieve manieren om contact te krijge met dat flopbedrijf.
Ja, dat soort wegen zijn we nu aan het proberenquote:Op donderdag 10 september 2020 12:49 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik ga hier niet heel flauw op reageren met 'niet gelezen'.
Ik zou het op de socials even aankaarten, twitter of facebook zelf. Dan reageren dat soort bedrijven meestal vrij snel.
22 en dan zulke uiers...quote:Op donderdag 10 september 2020 12:39 schreef maxi-mus het volgende:
https://www.ad.nl/buitenl(...)-decollete~a342054c/
Is dit een vrouw?
@:rambodirk
Okay, met die redenering kan de naturistenvereniging ook in hun adam en eva kostuum langskomen.quote:,,Eenmaal binnen zie ik overal schilderijen van naakte vrouwen en beeldhouwwerken van naakte vrouwen’
Graag gedaan makker. Wel schandalig dat zoiets kan. EN DE ROVERHEID DOET NIETS.quote:Op donderdag 10 september 2020 12:50 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
Ja, dat soort wegen zijn we nu aan het proberen. Dank.
Dat ben ik totaal vergeten dat ik dit review heb geschreven.quote:
dit review hahahahaquote:Op donderdag 10 september 2020 12:56 schreef Belg het volgende:
[..]
Dat ben ik totaal vergeten dat ik dit review heb geschreven.
Ik twijfel eraan dat ik dit zelf heb geschreven....
Dus ik ben dom omdat ik iets positiefs over FOk! heb geschreven?quote:Op donderdag 10 september 2020 12:58 schreef Tjacka het volgende:
[..]
dit review hahahaha
Belgen zijn echt dom he
quote:Op donderdag 10 september 2020 12:59 schreef Belg het volgende:
[..]
Dus ik ben dom omdat ik iets positiefs over FOk! heb geschreven?
En jij bent moderator, je dient een voorbeeldfunctie te hebben
Ik vind het niet grappig.quote:
quote:Op donderdag 10 september 2020 12:51 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
22 en dan zulke uiers...
[..]
Okay, met die redenering kan de naturistenvereniging ook in hun adam en eva kostuum langskomen.
Maar wel die van mijquote:
De nieuwe MED is uit.quote:Op donderdag 10 september 2020 13:06 schreef GGMM het volgende:
[..]
Trek het je niet aan maatniemand neemt Tjacka serieus
Bedankt, stelt me nu gerustquote:Op donderdag 10 september 2020 13:06 schreef GGMM het volgende:
[..]
Trek het je niet aan maatniemand neemt Tjacka serieus
Haha nog iemand op COR erbij.quote:
Sounddragon?quote:Op donderdag 10 september 2020 13:09 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
een of andere nobody erbij op cor
Leuk zo'n achterstandswijk.quote:Op donderdag 10 september 2020 12:59 schreef Wereldgozer het volgende:
Ik heb al vier brieven van de ABN Amro ontvangen die voor de vorige bewoner zijn.
Dit maakt mij razend.
@Tjacka died for this.quote:Op donderdag 10 september 2020 13:10 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Haha nog iemand op COR erbij.
Nog meer vage mods die daar nooit posten maar wel gaan modereren. Genot hoor.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |