Wat cool van die muziek.quote:Op donderdag 10 september 2020 08:59 schreef Skull-splitter het volgende:
Ziet er goed uit, line delivery komt wat vlak over en Pink Floyd (ja, tekst past en Jodorowsky's Dune referentie) voelt ontzettend out of place IMO.
Maar ontzettend zin in en vol vertrouwen in Villeneuve.
Het eerste deel is een scifi klassieker. Heb hem zeker een half dozijn keer gelezen.quote:Op vrijdag 11 september 2020 10:09 schreef Leonos het volgende:
Is dat Dune boekje wat? Krijgt aardig goede recensies.
Voor zover ik begrijp, is de film gebaseerd op dit boek: https://en.wikipedia.org/wiki/Dune_(novel)quote:Op vrijdag 11 september 2020 10:09 schreef Leonos het volgende:
Villeneuve is een fan. Hij heeft al diverse keren aangegeven dat een een bijna gelijke verfilming wordt.quote:Op vrijdag 11 september 2020 10:15 schreef ElzaElzaE het volgende:
Maar te oordelen naar de commentaren, is het boek slechts als basis genomen
Het luisterboek (engels) is trouwens ook echt goed, als je daar van houdt.quote:
Prisoners, Sicario, Arrival, Blade Runner 2049 en straks Dune. Villeneuve komt in hetzelfde rijtje als Nolan, Tarantino, Scorsese, Kubrick, Spielberg, etc.quote:Op vrijdag 11 september 2020 10:19 schreef Aurelius het volgende:
Villeneuve is een fan. Hij heeft al diverse keren aangegeven dat een een bijna gelijke verfilming wordt.
Je vergeet Enemy. Wmb z'n beste tot nu toe.quote:Op vrijdag 11 september 2020 21:14 schreef Discombobulate het volgende:
[..]
Prisoners, Sicario, Arrival, Blade Runner 2049 en straks Dune. Villeneuve komt in hetzelfde rijtje als Nolan, Tarantino, Scorsese, Kubrick, Spielberg, etc.
Ik ben heel erg benieuwd naar zijn toekomstige films. Hij is relatief jong ook nog.
Ik kwam er niet door heen.quote:Op vrijdag 11 september 2020 10:09 schreef Leonos het volgende:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |