Klinkt als een goedgevulde dag zo voor het weekendquote:Op vrijdag 11 september 2020 09:45 schreef dud0r het volgende:
[..]
de algemene we.
Ik ga beetje werken, beetje opruimen, was staat al op, kind vanmiddag weer ophalen, lunch in steken vervolgens een webinar testen en dan is het wel weekend.
Vanavond beetje magic spelen
Ja en dan in het weekend nog wat shit in huis doen.quote:Op vrijdag 11 september 2020 09:47 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Klinkt als een goedgevulde dag zo voor het weekend
Oh jeetjequote:Op vrijdag 11 september 2020 09:50 schreef dud0r het volgende:
[..]
Ja en dan in het weekend nog wat shit in huis doen.
Zondag de droger naar beneden slepen en dan maandag de nieuwe naar boven slepen als die geleverd is.
Daar gaat je zuurverdiende loonquote:Op vrijdag 11 september 2020 09:58 schreef dud0r het volgende:
De droger is al een tijdje stuk maar met dat warme weer was het geen probleem want dan gooi je alles op het droogrek en kan het gewoon normaal drogen. Maar met de herfst die er aan begint te komen(als die uberhaupt komt) moet er toch maar weer een vervanging komen.
Ik heb geen drogerquote:Op vrijdag 11 september 2020 09:58 schreef dud0r het volgende:
De droger is al een tijdje stuk maar met dat warme weer was het geen probleem want dan gooi je alles op het droogrek en kan het gewoon normaal drogen. Maar met de herfst die er aan begint te komen(als die uberhaupt komt) moet er toch maar weer een vervanging komen.
Dan heb ik een verwarming nodig van 23.5 km lang.quote:Op vrijdag 11 september 2020 10:04 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ik heb geen droger![]()
Ik pleur alles in de winter over de verwarming
Ik ben in mijn eentje dat scheeltquote:Op vrijdag 11 september 2020 10:05 schreef Justin_Case het volgende:
[..]
Dan heb ik een verwarming nodig van 23.5 km lang.
In de zomer alles buitenhangen . Dat wordt nu wel een dingetje ja.quote:Op vrijdag 11 september 2020 10:07 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ik ben in mijn eentje dat scheelt
Handig wel idd in de herfst en winter.quote:Op vrijdag 11 september 2020 09:58 schreef dud0r het volgende:
Had het ook liever in magic kaarten, ik bedoel hamburgers, gestoken maar ja.quote:Op vrijdag 11 september 2020 10:04 schreef Justin_Case het volgende:
[..]
Daar gaat je zuurverdiende loon
Zonde van al die kleding die je haast nooit aandoet.quote:Op vrijdag 11 september 2020 10:05 schreef Justin_Case het volgende:
[..]
Dan heb ik een verwarming nodig van 23.5 km lang.
Jij ook goedemorgen stokjquote:Op vrijdag 11 september 2020 10:23 schreef stokj het volgende:
[..]
Zonde van al die kleding die je haast nooit aandoet.
Bijnaquote:Op vrijdag 11 september 2020 10:39 schreef stokj het volgende:
[..]
Goedemorgen Puzzie miauw miauw,
Ben je helemaal fris en fruitig?
quote:Op vrijdag 11 september 2020 10:44 schreef puzziepie het volgende:
[..]
BijnaHet gaat de goede kant op
Hier een beetje spierpijn aan de bovenbeen en knie. Maar voor de rest wel oke denk ik. Heb wel goed geslapen.quote:Op vrijdag 11 september 2020 10:45 schreef puzziepie het volgende:
En jij stokj ...krijg jij vandaag weer een maaltijd voorgeschoteld van je kokkin?
Dat klinkt toch best lekkerquote:Op vrijdag 11 september 2020 10:57 schreef stokj het volgende:
[..]
Hier een beetje spierpijn aan de bovenbeen en knie. Maar voor de rest wel oke denk ik. Heb wel goed geslapen.
Ja, de chefkokkin is gisteren teruggekomen en had broccoli in kaassaus met gebakken aardappelen en een tonijnmoot gemaakt
Gisteren een wedstrijd gevlagd. Daar moet je meer sprinten dan als je normaal in het veld staatquote:Op vrijdag 11 september 2020 10:58 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Dat klinkt toch best lekker![]()
Hoe kom je aan die spierpijn dan?
Ahaaaah lekker sportie bezig geweestquote:Op vrijdag 11 september 2020 11:25 schreef stokj het volgende:
[..]
Gisteren een wedstrijd gevlagd. Daar moet je meer sprinten dan als je normaal in het veld staat
Ik hoop dat het voor morgen een beetje minder is, anders sta ik nog helemaal verkreukeld in het veld.
Ja moet ook wel he, ik wil niet zoals Haga met zo een zwangere buik lopen waar je niet van afkomtquote:Op vrijdag 11 september 2020 11:26 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ahaaaah lekker sportie bezig geweest![]()
Snap ikquote:Op vrijdag 11 september 2020 12:19 schreef stokj het volgende:
[..]
Ja moet ook wel he, ik wil niet zoals Haga met zo een zwangere buik lopen waar je niet van afkomt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |