Matige act, ga maar weer terug naar de haags act!quote:
Lukt niet meer.quote:Op vrijdag 11 september 2020 07:57 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Matige act, ga maar weer terug naar de haags act!
Voel je je vandaag weer wat beter?quote:
Ik voel me wat beter ,maar ik ben net wakker dus ik durf niet te zeggen of ik zo blijf voelen. Ik ben nog steeds koortsigquote:Op vrijdag 11 september 2020 08:00 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Voel je je vandaag weer wat beter?
Dan lekker rustig wakker worden, lekker ontbijten en lekker rustig aan doen deze ochtend met een meer dan goed excuus!quote:Op vrijdag 11 september 2020 08:02 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ik voel me wat beter ,maar ik ben net wakker dus ik durf niet te zeggen of ik zo blijf voelen. Ik ben nog steeds koortsig![]()
Maar was gisteren op tijd naar bed gegaan dus hopelijk gaat het de betere kant op
quote:Op vrijdag 11 september 2020 08:04 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Dan lekker rustig wakker worden, lekker ontbijten en lekker rustig aan doen deze ochtend met een meer dan goed excuus!
Van 9 tot 10 aan de studie en van 11 tot 15 op stand by voor werk vanuit thuisquote:Op vrijdag 11 september 2020 08:06 schreef puzziepie het volgende:
[..]Ja
![]()
en jij? Studie of aan het werk ?
Oh dat is we; chillquote:Op vrijdag 11 september 2020 08:08 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Van 9 tot 10 aan de studie en van 11 tot 15 op stand by voor werk vanuit thuis
Hoop ik ook !quote:Op vrijdag 11 september 2020 09:09 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ja klopt![]()
Hopelijk snel weer beter
de algemene we.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |