Tsja.quote:Op woensdag 9 september 2020 18:07 schreef WAvanBuren het volgende:
[..]
Ga dan gewoon lekker zwemmen of schaatsen kijken of zo, iedereen in hun eigen baan lekker veilig.
Okequote:Op woensdag 9 september 2020 18:13 schreef Belg het volgende:
En Sagan heeft geluk dat Van Aert niet gevallen is, Anders was hij zoals vorig jaar de tour uitgezet
Thijs is de Weird Duck van de wielerjournalistiekquote:
Je merkt aan alles dat hij dit jaar gewoon veel en veel tekortkomt.quote:Op woensdag 9 september 2020 18:11 schreef Belg het volgende:
Sagan is ook 1 van mijn favoriete wielrenners, beetje dubbel gevoel
Sven Kramer denkt hier anders overquote:Op woensdag 9 september 2020 18:07 schreef WAvanBuren het volgende:
[..]
Ga dan gewoon lekker schaatsen kijken of zo, iedereen in hun eigen baan lekker veilig.
Extra argument waarom men in de eigen baan moet blijvenquote:Op woensdag 9 september 2020 18:16 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Sven Kramer denkt hier anders over
In Belgie is het nog 2018quote:Op woensdag 9 september 2020 18:13 schreef Belg het volgende:
En Sagan heeft geluk dat Van Aert niet gevallen is, Anders was hij zoals vorig jaar de tour uitgezet
Hij is denk ik ook heel goed in bed. Kan het pompen lang volhouden. Zelfde spiergroepen. Ik spreek uit ervaring.quote:Op woensdag 9 september 2020 18:18 schreef Belg het volgende:
Een wielrenner zoals Sagan zou een heel goede schaatser zijn. Zelfde spiergroepen
Dat was toch vorig jaar toen hij de tour werd uitgezetquote:
Toch had hij zonder pech in de waaiersprint nog gewoon meegedaan, ook met deze DSQquote:Op woensdag 9 september 2020 18:16 schreef JohnDDD het volgende:
[..]
Je merkt aan alles dat hij dit jaar gewoon veel en veel tekortkomt.
Neenquote:Op woensdag 9 september 2020 18:20 schreef Belg het volgende:
[..]
Dat was toch vorig jaar toen hij de tour werd uitgezet
Ik had em een toenk op zijn muil verkochtquote:Op woensdag 9 september 2020 18:22 schreef Beregd het volgende:
Ik heb zo'n gevoel dat dit een beef is tussen wout en peter die wel ff zal blijven.
De actie van Sagan is zeker op het randje. Maar dit gebeurd zo vaak in de sprint (voorbereiding). Als we de voorgaande sprints van deze tour minutieus zouden napluizen kunnen wel moeiteloos een tiental van dit soort acties vinden. Maar goed regels zijn regels dus ik kan best leven met deze declassering al blijft de willekeur wrang. Maar het is nou eenmaal gekkenwerk dat sprinten met een hele meute aan 70km/h. Meng je je in sprint accepteer je ook de gevaren en moeten de heren ook niet zo piepen. Überhaupt begint dat gezever overal over de veiligheid echt absurde vormen aan te nemen.quote:Op woensdag 9 september 2020 18:12 schreef Toby56 het volgende:
[..]
Tsja.
De man kan er gewoon niet langs. En hij denkt: dan maar een kopstoot of een duw. Dat is tegen de regels en bovendien enorm gevaarlijk. Dat heeft niets met het gegeven te maken dat wielrennen, ook zonder deze bullshit, al gevaarlijk genoeg is.
Zwemmen vind ik niet veel aan trouwens.
Schaatsen wel.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |