Het is verder ook niet zo vreemd allemaal. Cees is een sprinter van de derde rang en zijn trein bestaat uit nobuddies als Casper Pedersen en Joris Nieuwenhuis. We hebben pas echt een probleem als die jongens wel zouden winnen.quote:
Desondanks treurig dat Bol zich gisteren als een diva gedroeg.quote:Op woensdag 9 september 2020 17:52 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Het is verder ook niet zo vreemd allemaal. Cees is een sprinter van de derde rang en zijn trein bestaat uit nobuddies als Casper Pedersen en Joris Nieuwenhuis. We hebben pas echt een probleem als die jongens wel zouden winnen.
Het was een zware sprint; tegenwind en 3 à 4 procent omhoog.quote:Op woensdag 9 september 2020 17:51 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Ik vind het wel vermakelijk. Twee verschillende stijlen die amper wat verschil hebben qua niveau. En dan Van Aert er nog tussendoor
Van wie naar wie?quote:
Van Wout naar Sagan bij het uitbollen.quote:
Van van Aert naar Sagan.quote:
quote:Op woensdag 9 september 2020 17:55 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Van van Aert naar Sagan.
In de herhaling zie je dat Sagan daarna nog een klein duwtje uitdeelt.
Terecht toch, die middelvinger?quote:Op woensdag 9 september 2020 17:55 schreef Felagund het volgende:
[..], hij lijkt altijd de ideale schoonzoon.
Als Demare, Ackermann, Jakobsen, Groenewegen en Gaviria niet mee doen is er altijd meer ruimte.quote:Op woensdag 9 september 2020 17:52 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Het is verder ook niet zo vreemd allemaal. Cees is een sprinter van de derde rang en zijn trein bestaat uit nobuddies als Casper Pedersen en Joris Nieuwenhuis. We hebben pas echt een probleem als die jongens wel zouden winnen.
Ja, dat wel. Maar ik had niet het direct van Wout verwacht.quote:Op woensdag 9 september 2020 17:56 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Terecht toch, die middelvinger?
Naar huis sturen is ook overdreven, denk ook niet dat iedereen dat bedoelt met DSQquote:Op woensdag 9 september 2020 17:56 schreef Toby56 het volgende:
Ze zullen het lef wel niet hebben om Sagan naar huis te sturen. Terugstellen lijkt onvermijdelijk. Dus niet zo goed voor mijnheers groene trui.
Hij riep ook nog iets en dat leek niet op "BIERTJE?"quote:Op woensdag 9 september 2020 17:56 schreef Felagund het volgende:
[..]
Ja, dat wel. Maar ik had niet het direct van Wout verwacht.
Terugzetten is ook genoeg straf, dan is het ook einde hoop op de groene truiquote:Op woensdag 9 september 2020 17:57 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Naar huis sturen is ook overdreven, denk ook niet dat iedereen dat bedoelt met DSQ
Naar huis sturen denk ik ook niet, wat hij deed blijft vaak onbestraft in de sprintvoorbereiding maar is nu natuurlijk heel zichtbaar. Misschien willen ze een keer een voorbeeld stellen.quote:Op woensdag 9 september 2020 17:57 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Naar huis sturen is ook overdreven, denk ook niet dat iedereen dat bedoelt met DSQ
Nee ik weet wat DSQ is.quote:Op woensdag 9 september 2020 17:57 schreef Marcoss het volgende:
[..]
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |