Eens, die wil in de top 3 beste Fransen van de ronde komenquote:Op donderdag 10 september 2020 11:09 schreef Mani89 het volgende:
Ik zou niet in Rolland trappen deze Tour, ik heb ernstig het idee dat hij opdracht heeft gekregen van zijn ploeg om voor een anoniem top 15 klassement aan te klampen.
Rolland gaat morgen pas in de mongolenaanval.quote:Op donderdag 10 september 2020 11:10 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Oh laat maar ik zie nu pas dat hij in de Hirschi etappe helemaal is weggewaaid, dat biedt kansen!
Van Aert is een Belgquote:
Met een Nederlandse vader.quote:
Ja, daar ben ik ook wel benieuwd naar. Dan moeten ze toch weer extra pagina's toevoegen.quote:Op donderdag 10 september 2020 11:12 schreef franklop het volgende:
Heeft CM trouwens al aangegeven of ze de Giro en Vuelta door elkaar heen kunnen/willen gaan doen?
Maar even op Twitter de vraag gesteld.quote:Op donderdag 10 september 2020 11:13 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ja, daar ben ik ook wel benieuwd naar. Dan moeten ze toch weer extra pagina's toevoegen.
Dit feit doet nog steeds iets met mijn hersens.quote:Op donderdag 10 september 2020 11:12 schreef franklop het volgende:
Heeft CM trouwens al aangegeven of ze de Giro en Vuelta door elkaar heen kunnen/willen gaan doen?
Das ongeveer 8.500 teveel voor de winnende opstelling!quote:
dan heb ik er vertrouwen in.quote:Op donderdag 10 september 2020 11:28 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Das ongeveer 8.500 teveel voor de winnende opstelling!
Ik 1, misschien 2. Andere 7 denk ik niet, al heb ik er nog 1 die misschien net een grijs paardje is.quote:
Same. Boos als ie nu toch meezit.quote:Op donderdag 10 september 2020 11:59 schreef Dale__Cooper het volgende:
Alaphilippe in het laatste wiel, er toch maar uitgehaald.
Zit die niet altijd aan het laatste wiel bij de start?quote:Op donderdag 10 september 2020 11:59 schreef Dale__Cooper het volgende:
Idem.quote:Op donderdag 10 september 2020 11:59 schreef Dale__Cooper het volgende:
Misschien gaat ie toch voor morgen.quote:Op donderdag 10 september 2020 12:00 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Zit die niet altijd aan het laatste wiel bij de start?
Ze moeten de markt eigenlijk wel sluiten voor de neutrale zone vind ik.quote:Op donderdag 10 september 2020 11:59 schreef Dale__Cooper het volgende:
Mee eens ja. Half uur voor vertrek markt dicht.quote:Op donderdag 10 september 2020 12:03 schreef eentwee het volgende:
[..]
Ze moeten de markt eigenlijk wel sluiten voor de neutrale zone vind ik.
Gogl was een betere keus dan Valgren ja, ik heb nu al spijt.quote:
Gogl er gisteren al ingezet vanwege bij de aanval willen zittenquote:Op donderdag 10 september 2020 12:04 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Gogl was een betere keus dan Valgren ja, ik heb nu al spijt.
Het zal sowieso 1 van die 2 worden bij NTT lijkt mij als ze in de aanval zitten.quote:Op donderdag 10 september 2020 12:05 schreef Fretwork het volgende:
[..]
Gogl er gisteren al ingezet vanwege bij de aanval willen zitten
Heb ik ook over getwijfeld (of Verona weer) omdat Movistar altijd voor ploegenklassement rijdt.quote:Op donderdag 10 september 2020 12:05 schreef Koffieplanter het volgende:
Ruvu heeft Oliveira, gouden greep. @:Mani89
Eens.quote:Op donderdag 10 september 2020 12:03 schreef eentwee het volgende:
[..]
Ze moeten de markt eigenlijk wel sluiten voor de neutrale zone vind ik.
MELTDOWN INCOMINGquote:Op donderdag 10 september 2020 11:59 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Same. Boos als ie nu toch meezit.
Zeker. Zat nog te twijfelen.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Citius, Altius, Fortius.
quote:Op donderdag 10 september 2020 12:17 schreef Aguero het volgende:
7 zwarte paarden.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
Same hoor, altijd dat mongoloide wisselen op het laatstquote:Op donderdag 10 september 2020 12:17 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Zeker. Zat nog te twijfelen.
quote:Op donderdag 10 september 2020 12:17 schreef Aguero het volgende:
7 zwarte paarden.Dit is niet bestSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Cancellara; "Tweede worden is gemakkelijker dan eerste worden"
FOK!sport *O* ✩ ✩ ✩ Ajax O+
Kan uiteindelijk zelfs alsnog een sprint worden. Maar wel met een select groepje sprintersquote:Op donderdag 10 september 2020 12:42 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ach Aguero heeft net zoveel mannetjes mee als ik
Viviani komt dat klimmetje over, toch?quote:Op donderdag 10 september 2020 12:44 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Kan uiteindelijk zelfs alsnog een sprint worden. Maar wel met een select groepje sprinters
Alleen een goede Sagan en Van Aert kunnen dit overleven denk ik. Die klim is wel echt smerig zwaar.quote:Op donderdag 10 september 2020 12:44 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Kan uiteindelijk zelfs alsnog een sprint worden. Maar wel met een select groepje sprinters
Trentin, Van Avermaet, één van de Trek mannen. Het is ook nog 20 kilometer van de finish, dus geen garantie dat ze die plankgas oprijden.quote:Op donderdag 10 september 2020 12:46 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Alleen een goede Sagan en Van Aert kunnen dit overleven denk ik. Die klim is wel echt smerig zwaar.
Ik bedoelde meer van die 9 namen, maar Trentin, Van Avermaet en misschien zelfs Stuyven/Pedersen of Mezgec ja.quote:Op donderdag 10 september 2020 12:51 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Trentin, Van Avermaet, één van de Trek mannen. Het is ook nog 20 kilometer van de finish, dus geen garantie dat ze die plankgas oprijden
Zucht. En jammer dat grijs paard Pelle en Jappe eraf wapperden. En flip met pech.quote:Op donderdag 10 september 2020 12:21 schreef maxi-mus het volgende:
(ik heb last minute de luts ook vervangen, voor Valentijn)
Dat soort onbenulligheid had nooit beloond mogen worden!!!!1!1!quote:Op donderdag 10 september 2020 17:10 schreef Mexicanobakker het volgende:
1,6
Gelukkig Flip gewisseld.
Het had nog zoveel mooier kunnen zijn als een of andere nonvaleur niet had gezegd dat Pacher ab-so-luut niet nodig was.quote:Op donderdag 10 september 2020 17:14 schreef Mani89 het volgende:
Ik zie het al, dit is een prachtige dag voor RockRacing.
Was het Arie?quote:Op donderdag 10 september 2020 17:14 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Het had nog zoveel mooier kunnen zijn als een of andere nonvaleur niet had gezegd dat Pacher ab-so-luut niet nodig was.
Jij gaat zakken in het algemeen klassement oei oei.quote:Op donderdag 10 september 2020 17:14 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Het had nog zoveel mooier kunnen zijn als een of andere nonvaleur niet had gezegd dat Pacher ab-so-luut niet nodig was.
Er is geen ik of jij in ons team, alleen wij. Misschien moeten we jou maar vervangen, in plaats van @Slobeendquote:Op donderdag 10 september 2020 17:15 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Jij gaat zakken in het algemeen klassement oei oei.
Ik knal weer de top 10 in, heerlijk gevoel.quote:Op donderdag 10 september 2020 17:15 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Er is geen ik of jij in ons team, alleen wij. Misschien moeten we jou maar vervangen, in plaats van @:Slobeend
Het zou @Mani89 sieren als hij een toontje lager zingt, dus.quote:
Ik kan me wel voorstellen dat je er zo over denkt bij een naarstig gebrek aan vlaggetjes.quote:Op donderdag 10 september 2020 17:16 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Ik knal weer de top 10 in, heerlijk gevoel.
Of grijs paard Bilbao die in de remmen kneep?quote:Op donderdag 10 september 2020 17:17 schreef hhh38 het volgende:
1,6,11,14.
Ik kon maar half kijken tussen kilometer 20 en 2, waar was Lutsenko ineens?
quote:Op donderdag 10 september 2020 17:23 schreef Mani89 het volgende:
@:RemcoEvenepoelN1Fan staat inmiddels 200ste. @:Slobeend en ik (@:Mani89) gaan erg lekker.
Moet je nagaan hoe groot de voorsprong was geweest als we @johannes_vermeer in het team hadden.quote:Op donderdag 10 september 2020 17:23 schreef Mani89 het volgende:
@:RemcoEvenepoelN1Fan staat inmiddels 200ste. @:Slobeend en ik (@:Mani89) gaan erg lekker.
@Mani89quote:Op donderdag 10 september 2020 17:23 schreef Mani89 het volgende:
De dagwinnaar dan. Elissondequote:Op donderdag 10 september 2020 17:18 schreef El-Stinho het volgende:
Er is iemand die SKA, Hirschi, Rolland heeft. Bewonderenswaardig.
Dan zou het een beetje zielig beginnen te worden voor de concurrentie.quote:Op donderdag 10 september 2020 17:24 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Moet je nagaan hoe groot de voorsprong was geweest als we @:johannes_vermeer in het team hadden.
Sinds ik aan #volgjehart doe, stijg ik alleen maar.quote:Op donderdag 10 september 2020 17:25 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Dan zou het een beetje zielig beginnen te worden voor de concurrentie.
Ik heb een gifje van hoe jij nu aan het lachen bent:quote:Op donderdag 10 september 2020 17:23 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Eerst nog uit de hoogte doen over de PM-box, ondertussen tot onder de maestro zakken hahahahahahahahaha owowowowowowoeowooewoweo.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |