De hoofdreden is dat je hier gelijkgestemden vind? Maar ik zie zoveel mensen ageren tegen jou, wat is de lol voor jou dan? Trollen? Maakt mij niet uit hoor, tis "maar" een forum.quote:Op woensdag 9 september 2020 00:39 schreef kree het volgende:
Verder is het trouwens tijdsverdrijf ook hoor een heel stuk. Maar dat is niet de hoofdreden waarom ik hier nat 15 jaar nog rondhang.
Ha hoe kom je daar nou weer bij. Meerendeel is het nl totaal niet met mij eens. Sommige wel.quote:Op woensdag 9 september 2020 00:45 schreef Stray_cat het volgende:
[..]
De hoofdreden is dat je hier gelijkgestemden vind? Maar ik zie zoveel mensen ageren tegen jou, wat is de lol voor jou dan? Trollen? Maakt mij niet uit hoor, tis "maar" een forum.
Dat zeg ik, dus zou je een troll kunnen zijnquote:Op woensdag 9 september 2020 00:47 schreef kree het volgende:
[..]
Ha hoe kom je daar nou weer bij. Meerendeel is het nl totaal niet met mij eens. Sommige wel.
Na nee want eigenlijk alles wat ik vertel is ook echt waarheid.quote:Op woensdag 9 september 2020 00:49 schreef Stray_cat het volgende:
[..]
Dat zeg ik, dus zou je een troll kunnen zijn
Zoals altijd, de jouwe?quote:Op woensdag 9 september 2020 00:55 schreef kree het volgende:
Dacht al niet. Ok hoe gaat jullie dag er uitzien vandaag?
Min of meer shizzle uitzoeken enzo dus. Ik haat dit he en met uitkering maakt het niet zoveel uit nu. Maar ze zitten me op m’n nek wel,quote:
Heyquote:
Ookal had je wel een mondmasker, zijn Belgen alsnog dom volk.quote:Op woensdag 9 september 2020 00:12 schreef Rozevla het volgende:
[...]
Die Belgen werden helemaal loco, wat een debielen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |