Mensen in de trein ookquote:Op woensdag 9 september 2020 00:06 schreef Rozevla het volgende: [..] Mensen op internet hebben allemaal een masker op
Nou de meeste. Ik niet zo zeer. In het echt ben ik nl beetje verlegen aangelegd. Met de jaren beter gekomen hoor door optredens etc. Maar nog klein beetjequote:Op woensdag 9 september 2020 00:06 schreef Rozevla het volgende:
[..]
Mensen op internet hebben allemaal een masker op
Was afgelopen weekend in België.quote:
Wat voor optredens doe je ?quote:Op woensdag 9 september 2020 00:10 schreef kree het volgende:
[..]
Nou de meeste. Ik niet zo zeer. In het echt ben ik nl beetje verlegen aangelegd. Met de jaren beter gekomen hoor door optredens etc. Maar nog klein beetje
Eigenlijk van alles.quote:
Maar wat moest je in België doen dan?quote:Op woensdag 9 september 2020 00:12 schreef Rozevla het volgende:
[..]
Was afgelopen weekend in België.
Droeg ik geen masker in een supermarkt.
Die Belgen werden helemaal loco, wat een debielen.
Oke mooi joh.quote:Op woensdag 9 september 2020 00:14 schreef kree het volgende:
[..]
Eigenlijk van alles.
Musicals
Christelijk
Rock
Noem het op. Zolang het maar leuk is. Maar speel piano dus he of noem het toetsen want is niet alleen piano.
Doe je ook livestreams?quote:Op woensdag 9 september 2020 00:14 schreef kree het volgende:
[..]
Eigenlijk van alles.
Musicals
Christelijk
Rock
Noem het op. Zolang het maar leuk is. Maar speel piano dus he of noem het toetsen want is niet alleen piano.
Handel inkopen.quote:Op woensdag 9 september 2020 00:15 schreef FernandoMartinez het volgende:
[..]
Maar wat moest je in België doen dan?
Dat doet alleen braddiequote:Op woensdag 9 september 2020 00:16 schreef FernandoMartinez het volgende:
[..]
Doe je ook livestreams?
Nee heb wel wat opgenomen. Maar heb er niet echt de spullen voor hier ook. Wie weet ooit.quote:Op woensdag 9 september 2020 00:16 schreef FernandoMartinez het volgende:
[..]
Doe je ook livestreams?
Hij heeft gewoon weer een account hier hoorquote:Op woensdag 9 september 2020 00:24 schreef kree het volgende:
Doe wel ff linkje ex fok user. Dus gepraat over dit forum niet zo maar meestal in de ochtend online of rond uur of 18:00
https://www.youtube.com/c/TheBradge
En van mij en staan willekeurige dingen op hoor. Want meer gedaan. Maar wat ik op video heb
https://www.youtube.com/channel/UC_dpzI5h5xv3TNXcjaAqqhw
Nou account mss wel maar laatste wat ik hoorde was dat ie wel totaal klaar was met fok. En kan het hem nietend kwalijk nemen. Maar eigen keus. En dat is paar weken terug. Maar live streams zijn wel leuk om te volgen.quote:Op woensdag 9 september 2020 00:27 schreef Rozevla het volgende:
[..]
Hij heeft gewoon weer een account hier hoor
Dat gaat al zo sinds 2008quote:Op woensdag 9 september 2020 00:29 schreef kree het volgende:
[..]
Nou account mss wel maar laatste wat ik hoorde was dat ie wel totaal klaar was met fok. En kan het hem nietend kwalijk nemen. Maar eigen keus. En dat is paar weken terug. Maar live streams zijn wel leuk om te volgen.
Wat is jouw motivatie dan om hier nog steeds te komen? Oprechte vraag.quote:Op woensdag 9 september 2020 00:29 schreef kree het volgende:
[..]
Nou account mss wel maar laatste wat ik hoorde was dat ie wel totaal klaar was met fok. En kan het hem nietend kwalijk nemen. Maar eigen keus. En dat is paar weken terug. Maar live streams zijn wel leuk om te volgen.
Hier op fok bedoel je denk. Nou heel simpel omdat ik toch nog steeds in contact kom met mensen die hetzelfde denken of problemen hebben als mij. Al dan niet via DM. Of PM.quote:Op woensdag 9 september 2020 00:33 schreef Stray_cat het volgende:
[..]
Wat is jouw motivatie dan om hier nog steeds te komen? Oprechte vraag.
De hoofdreden is dat je hier gelijkgestemden vind? Maar ik zie zoveel mensen ageren tegen jou, wat is de lol voor jou dan? Trollen? Maakt mij niet uit hoor, tis "maar" een forum.quote:Op woensdag 9 september 2020 00:39 schreef kree het volgende:
Verder is het trouwens tijdsverdrijf ook hoor een heel stuk. Maar dat is niet de hoofdreden waarom ik hier nat 15 jaar nog rondhang.
Ha hoe kom je daar nou weer bij. Meerendeel is het nl totaal niet met mij eens. Sommige wel.quote:Op woensdag 9 september 2020 00:45 schreef Stray_cat het volgende:
[..]
De hoofdreden is dat je hier gelijkgestemden vind? Maar ik zie zoveel mensen ageren tegen jou, wat is de lol voor jou dan? Trollen? Maakt mij niet uit hoor, tis "maar" een forum.
Dat zeg ik, dus zou je een troll kunnen zijnquote:Op woensdag 9 september 2020 00:47 schreef kree het volgende:
[..]
Ha hoe kom je daar nou weer bij. Meerendeel is het nl totaal niet met mij eens. Sommige wel.
Na nee want eigenlijk alles wat ik vertel is ook echt waarheid.quote:Op woensdag 9 september 2020 00:49 schreef Stray_cat het volgende:
[..]
Dat zeg ik, dus zou je een troll kunnen zijn
Zoals altijd, de jouwe?quote:Op woensdag 9 september 2020 00:55 schreef kree het volgende:
Dacht al niet. Ok hoe gaat jullie dag er uitzien vandaag?
Min of meer shizzle uitzoeken enzo dus. Ik haat dit he en met uitkering maakt het niet zoveel uit nu. Maar ze zitten me op m’n nek wel,quote:
Heyquote:
Ookal had je wel een mondmasker, zijn Belgen alsnog dom volk.quote:Op woensdag 9 september 2020 00:12 schreef Rozevla het volgende:
[...]
Die Belgen werden helemaal loco, wat een debielen.
Braddie is zo druk met hoogwaardige content maken dat hij geen tijd heeft om actief te zijnquote:Op woensdag 9 september 2020 13:32 schreef Eaten_alive_by_maggots het volgende:
eerst je mond leegeten voor je iets zegt, heb je geen manieren geleerd mss?
Echt hequote:Op woensdag 9 september 2020 13:44 schreef Leonos het volgende:
Getriggered door de TT, daarna braddie en kree gezien.
Damn, bazentopic!
Alleen ik mag dat.quote:Op woensdag 9 september 2020 13:58 schreef JochemSjakie het volgende:
En ik maar denken dat we @:amarantha mochten tongen
quote:Op woensdag 9 september 2020 14:00 schreef Nine. het volgende:
Jullie sluiten maar lekker achteraan. @:Amarantha is van mij
Misschien heeft ie overgewicht?quote:Op woensdag 9 september 2020 14:18 schreef Solotovski het volgende:
@:debraad
Waarom eet je alleen crackers en leverpastei?
Speelt er misschien iets dat wij niet mogen weten
Nou, DIE worst klopt nog steeds hoorquote:Op woensdag 9 september 2020 14:26 schreef Leonos het volgende:
[..]
Misschien heeft ie overgewicht?
Maar dan klopt die worst niet meer...
Misschien wel, misschien niet.quote:Op woensdag 9 september 2020 14:18 schreef Solotovski het volgende:
Denk je dat hij gay is???quote:Op woensdag 9 september 2020 14:18 schreef Solotovski het volgende:
quote:Op woensdag 9 september 2020 14:37 schreef DeBraad het volgende:
[..]
Nou, DIE worst klopt nog steeds hoor
Altijd al gedacht, grats bradgod!quote:
Ik dacht dat je eerlijk en transparant zou zijn richting je subsquote:
Wist je dat ze in de supermarkt nog minstens 100 soorten broodbeleg verkopen?quote:Op woensdag 9 september 2020 14:39 schreef DeBraad het volgende:
Niet gewoon in de kast blijven, zonder oordelende mensen
Over mijn afvallen, jazeker. Financieel blijft privé.quote:Op woensdag 9 september 2020 14:42 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Ik dacht dat je eerlijk en transparant zou zijn richting je subs
Maar er is dus iets aan de hand waardoor je alleen crackers met leverpastei eetquote:Op woensdag 9 september 2020 14:46 schreef DeBraad het volgende:
[..]
Over mijn afvallen, jazeker. Financieel blijft privé.
Zie niet in waarom er iets aan de hand zou moeten zijn waardoor ik alleen crackers met leverpasta eet.quote:Op woensdag 9 september 2020 14:47 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Maar er is dus iets aan de hand waardoor je alleen crackers met leverpastei eet
Maar wat maar wat
Eet je het niet dan omdat het cheap is?quote:Op woensdag 9 september 2020 14:49 schreef DeBraad het volgende:
[..]
Zie niet in waarom er iets aan de hand zou moeten zijn waardoor ik alleen crackers met leverpasta eet.
Omdat je dat niet voor je lol doet natuurlijkquote:Op woensdag 9 september 2020 14:49 schreef DeBraad het volgende:
[..]
Zie niet in waarom er iets aan de hand zou moeten zijn waardoor ik alleen crackers met leverpasta eet.
Het is cheap ja. Maar er hoeft verder geen reden achter te zitten.quote:Op woensdag 9 september 2020 14:49 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Eet je het niet dan omdat het cheap is?
Kan me niet voorstellen dat je het eet omdat je zo gek bent op leverpastei.quote:Op woensdag 9 september 2020 14:52 schreef DeBraad het volgende:
[..]
Het is cheap ja. Maar er hoeft verder geen reden achter te zitten.
Nee ben er niet gek op, maar het is goedkoop voer.quote:Op woensdag 9 september 2020 14:53 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Kan me niet voorstellen dat je het eet omdat je zo gek bent op leverpastei.
quote:Op woensdag 9 september 2020 14:55 schreef DeBraad het volgende:
[..]
Nee ben er niet gek op, maar het is goedkoop voer.
Dus is de reden dat je het eet dat het goedkoop is.quote:Op woensdag 9 september 2020 14:52 schreef DeBraad het volgende:
Maar er hoeft verder geen reden achter te zitten.
Doe niet alsof je achterlijk bent, je weet zelf ook wel wat daar mee geïnsinueerd wordt.quote:Op woensdag 9 september 2020 14:55 schreef Amarantha het volgende:
[..]
[..]
Dus is de reden dat je het eet dat het goedkoop is.
Okequote:Op woensdag 9 september 2020 14:56 schreef DeBraad het volgende:
[..]
Doe niet alsof je achterlijk bent, je weet zelf ook wel wat daar mee geïnsinueerd wordt.
Ah, oké. Lukte het daarom niet met Gothic Cynthia?quote:Op woensdag 9 september 2020 14:39 schreef DeBraad het volgende:
Niet gewoon in de kast blijven, zonder oordelende mensen
quote:Op woensdag 9 september 2020 15:01 schreef Nine. het volgende:
[..]
Ah, oké. Lukte het daarom niet met Gothic Cynthia?
quote:Op woensdag 9 september 2020 14:59 schreef Paul het volgende:
@:debraad had je maandag wel weegmomentje?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |