Kloptquote:Op maandag 16 november 2020 12:42 schreef Sjoerd102 het volgende:
Gokje. Massa in 2006? Volgens mij eerste pole en overwinning voor hem destijds.
Dat was de eerste rijder namens Monaco. Na hem waren er nog 4 (inclusief Leclerc).quote:Op dinsdag 17 november 2020 09:38 schreef franklop het volgende:
Chiron?
is de enige naam uit Monaco die mij te binnen schiet.
Ja in 2005 inderdaad.quote:Op dinsdag 17 november 2020 11:31 schreef Sabata het volgende:
Had Robert Doornbos niet een Monegaskische licentie?
Die zocht ik inderdaadquote:Op dinsdag 17 november 2020 11:31 schreef Sabata het volgende:
Had Robert Doornbos niet een Monegaskische licentie?
quote:Op dinsdag 17 november 2020 13:36 schreef 4-elements het volgende:
Neem aan dat het gaat om Turkije 2010, toen Sebastian Vettel in aanraking kwam met teamgenoot Mark Webber. Vettel maakte de fout (en lag gelijk uit de race), maar Webber kreeg de schuld van Marko.
Alle vier goed.quote:Op dinsdag 17 november 2020 15:13 schreef Sjoerd102 het volgende:
Ik kom tot: Vettel, Raikonen, Hamilton en waarschijnlijk Hulkenberg. Die andere 2 durf ik niet zo te zeggen.
Ricciardo en grosjean?quote:Op dinsdag 17 november 2020 15:15 schreef 4-elements het volgende:
[..]
Alle vier goed.
1. Sebastian Vettel
2. Kimi Raikkonen
4. Nico Hulkenberg
5. Lewis Hamilton
Nog twee te gaan.
quote:
Vorig jaar in Japan werd de zaterdag gecanceld vanwege een typhoon. Maar dat is niet de race die ik bedoel. Het gaat mij om de eerste trainingsdag die volledig gecanceld werd.quote:Op dinsdag 17 november 2020 18:03 schreef Sjoerd102 het volgende:
Volgens mij nog niet zo heel lang geleden (<10 jaar) ivm noodweer. Maar weet niet welk jaar en welk circuit.
Jaren '80 klopt, maar niet vanwege slecht asfalt.quote:Op woensdag 18 november 2020 19:55 schreef 4-elements het volgende:
Een lastige. Eerste waar ik aan dacht was inderdaad Japan. Maar daarvoor? Ergens in de jaren tachtig vanwege slecht asfalt? Detroit of zo? Of moet ik het niet zo ver terug in de tijd zoeken?
Was er ooit een race op een zaterdag? Zo leer ik toch telkens wat nieuws. Donderdag impliceert Monaco. Maar omdat de race op zaterdag was, misschien ook weer niet. Rijdersstaking in de FIA/FOCA oorlog?quote:Op donderdag 19 november 2020 00:00 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Jaren '80 klopt, maar niet vanwege slecht asfalt.
De race die ik zoek werd op een zaterdag verreden. Op de eerste (donder)dag werd helemaal niet gereden.
Een rijdersstaking inderdaad, maar niet vanwege de FI(S)A/FOCA oorlog. Al was de FISA wel de oorzaak.quote:Op donderdag 19 november 2020 16:12 schreef 4-elements het volgende:
[..]
Was er ooit een race op een zaterdag? Zo leer ik toch telkens wat nieuws. Donderdag impliceert Monaco. Maar omdat de race op zaterdag was, misschien ook weer niet. Rijdersstaking in de FIA/FOCA oorlog?
Nee, was een jaar later.quote:Op donderdag 19 november 2020 17:00 schreef Mexicanobakker het volgende:
Had het te maken met dat gedoe op zolder in 81 ofzo?
Zuid-Afrika in 1982 is goed, maar niet vanwege apartheid. Maar goed genoeg voor het punt, anders zijn we waarschijnlijk nog wel even bezigquote:Op donderdag 19 november 2020 22:48 schreef 4-elements het volgende:
Zuid-Afrika 1982? Vanwege apartheid?
Juist!quote:
Ik heb hem opgezocht maar die bestuurder reed in de 00's geen F1quote:Op dinsdag 1 december 2020 09:24 schreef Doevelaer het volgende:
Wurz is goed.
En de Braziliaan die betrokken was bij Heidfeld/Bernoldi is inderdaad een oud F1 coureur, maar dat was niet Haberfeld.
De La Rosa & Button zokm het ook niet
Maar nog een ander welquote:Op dinsdag 1 december 2020 12:50 schreef Sjoerd102 het volgende:
[..]
Ik heb hem opgezocht maar die bestuurder reed in de 00's geen F1
Dat zeg ik ook niet.quote:Op dinsdag 1 december 2020 12:50 schreef Sjoerd102 het volgende:
[..]
Ik heb hem opgezocht maar die bestuurder reed in de 00's geen F1
Ik dacht dat we naar een Braziliaan zochten?quote:Op woensdag 9 december 2020 20:10 schreef Doevelaer het volgende:
Goed, het was Buemi.
Nieuwe vraag dan maar?
Wie was de eerste Japanner in de F1?
Niet per se; een Braziliaan èn Buemi. Die Braziliaan was Alex Ribeiro.quote:Op woensdag 9 december 2020 23:53 schreef 4-elements het volgende:
[..]
Ik dacht dat we naar een Braziliaan zochten?![]()
En Hasemi?
Ah, vandaar dat je maar om 1 Japanner vroeg. Want Hasemi debuteerde samen met 1 of 2 andere Japanners. Wie je wel zoekt laat ik aan iemand anders over, geen idee namelijk.quote:Op donderdag 10 december 2020 12:36 schreef Doevelaer het volgende:
[..]
Niet per se; een Braziliaan èn Buemi. Die Braziliaan was Alex Ribeiro.
Hasemi was de eerste die een F1 race reed, maar was niet de eerste Japanner in de F1.*Als in; de eerste Japanne die deelnam als coureur aan een Grand Prix Weekend
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |