Ik zou niet eens weten of mijn FB nog wel bestaat, weet de inlog niet meer en geen zin om te gaan lopen kutten met id-kaartquote:Op dinsdag 8 september 2020 23:34 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik dacht dat ik alles geelimineerd had op m'n tijdlijn. Helaas niet.
Kan je dat niet opzoeken zonder in te loggen?quote:Op dinsdag 8 september 2020 23:35 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik zou niet eens weten of mijn FB nog wel bestaat, weet de inlog niet meer en geen zin om te gaan lopen kutten met id-kaart
Had ik al gedaan, toen nieuw ww aangevraagd maar toen kreeg ik een mail dat mijn account zou worden verwijderd dus zal wel iets verkeerds hebben aangekliktquote:Op dinsdag 8 september 2020 23:36 schreef Samzz het volgende:
[..]
Kan je dat niet opzoeken zonder in te loggen?
Ik denk niet dat je er iets aan mistquote:Op dinsdag 8 september 2020 23:38 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Had ik al gedaan, toen nieuw ww aangevraagd maar toen kreeg ik een mail dat mijn account zou worden verwijderd dus zal wel iets verkeerds hebben aangeklikt
je bestaat nogquote:Op dinsdag 8 september 2020 23:38 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Had ik al gedaan, toen nieuw ww aangevraagd maar toen kreeg ik een mail dat mijn account zou worden verwijderd dus zal wel iets verkeerds hebben aangeklikt
Joepie.quote:
@bitterbalquote:De Britse farmaceut AstraZeneca en de Universiteit van Oxford onderbreken de vergevorderde proeven met een mogelijk coronavaccin. Dat meldt de gezondheidsnieuwswebsite Stat News. Het kandidaat-vaccin zou ongewenste bijwerkingen hebben veroorzaakt bij een proefpersoon.
De Europese Commissie en Nederland hebben een deal met AstraZeneca gesloten voor het vaccin dat de farmaceut met de Universiteit van Oxford ontwikkelt.
Welke ongewenste bijwerking bij de proefpersoon is opgetreden en wanneer het is gebeurd, is niet bekend. De proefpersoon zal naar verwachting herstellen. Een woordvoerder van AstraZeneca zegt dat ziekteverschijnselen altijd kunnen optreden in grootschalige proeven. Individuele gevallen die zich voordoen moeten dan zorgvuldig worden onderzocht, aldus de woordvoerder. Volgens hem gaat het om een routinebesluit.
Een ingewijde zegt dat de proeven zijn stilgelegd vanwege 'grote mate van voorzichtigheid'. Een tweede ingewijde, die niet met naam en toenaam genoemd wil worden, stelt dat de bevinding die tot de onderbreking heeft geleid, invloed heeft op de proeven door AstraZeneca die nog moeten plaatsvinden en die van andere farmaceuten die vaccinproeven uitvoeren.
Negen grote vaccinproducenten uit Europa en de Verenigde staten beloofden dinsdag plechtig dat zij hun normale veiligheidsstandaarden niet zullen verlagen, ondanks de grote druk die er is om snel een effectief vaccin te ontwikkelen. Ook AstraZeneca deed die belofte.
De proeven, die in de derde fase zijn, worden momenteel uitgevoerd in de Verenigde Staten. De proef waarbij de ongewenste bijeffecten zouden zijn opgetreden vond plaats in het Verenigd Koninkrijk
Oh nee ik zit niet op het toilet.quote:Op woensdag 9 september 2020 05:48 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Ik ook
Beetje bij beetje door de papieren tijger aan het worstelen
Ik ook niet. De bruine anaconda geeft nog geen kopjesquote:Op woensdag 9 september 2020 05:50 schreef Justin_Case het volgende:
[..]
Oh nee ik zit niet op het toilet.
Zal wel wat sneller gaan op een bootquote:Op woensdag 9 september 2020 05:53 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Ik ook niet. De bruine anaconda geeft nog geen kopjes
Minimaal 1x per dag ja..quote:Op woensdag 9 september 2020 05:54 schreef Justin_Case het volgende:
[..]
Zal wel wat sneller gaan op een boot
Wat een fijn nieuws om mee wakker te worden.quote:
Was het de gedachte aan Vlad Tepes?quote:Op woensdag 9 september 2020 07:11 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Deze keer was het niet eens de thee, kon gewoon niet slapen
Dat zou ik niet zo erg vinden. Maar het niet reizen en de mondkapjes..quote:Op woensdag 9 september 2020 07:13 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
#Anderhalvemeterleven4ever
Aan wat?quote:Op woensdag 9 september 2020 07:21 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Was het de gedachte aan Vlad Tepes?
Neequote:Op woensdag 9 september 2020 07:25 schreef kwiwi het volgende:
Never mind, anders geschreven![]()
![]()
Huh, kun je dezelfde username 2x registreren?
Oh zo, neequote:Op woensdag 9 september 2020 07:25 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
[..]
Dracula
Gezien je kruidenboter obsessie
Jezus. Ik heb al wel een halve liter water op.quote:
ben al wakker van 3.30 hequote:Op woensdag 9 september 2020 07:31 schreef Samzz het volgende:
[..]
Jezus. Ik heb al wel een halve liter water op.
Zelfs de mondkapjes kan ik nog mee leven. Maar idd, het niet kunnen gaan en staan waar je wiltquote:Op woensdag 9 september 2020 07:24 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Dat zou ik niet zo erg vinden. Maar het niet reizen en de mondkapjes..
BUDAAAAAAquote:Op woensdag 9 september 2020 07:36 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Zelfs de mondkapjes kan ik nog mee leven. Maar idd, het niet kunnen gaan en staan waar je wilt
Wat is het probleem van mondkapjes? Vind het niet echt een probleem die te dragen.quote:Op woensdag 9 september 2020 07:24 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Dat zou ik niet zo erg vinden. Maar het niet reizen en de mondkapjes..
Als onze kinderen niet meer mogen knuffelen onderling en met hun naasten moorden ze elkaar wat makkelijker uit in wereldoorlog drie.quote:Op woensdag 9 september 2020 07:36 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Zelfs de mondkapjes kan ik nog mee leven. Maar idd, het niet kunnen gaan en staan waar je wilt
Zie je wel, het is een complot!quote:Op woensdag 9 september 2020 07:41 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Als onze kinderen niet meer mogen knuffelen onderling en met hun naasten moorden ze elkaar wat makkelijker uit in wereldoorlog drie.
Ik wel. Ik zie geen steek na 1x ademhalenquote:Op woensdag 9 september 2020 07:38 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Wat is het probleem van mondkapjes? Vind het niet echt een probleem die te dragen.
Dat het slechts wat schijnveiligheid biedt omdat een deel niet weet hoe je ze moet dragen is een tweede.
Nee, ik pak de eerste ronde waar ik zin in heb en ga lekker eten. Als ik dan nog trek heb, dan loop ik nog een keer.quote:Op woensdag 9 september 2020 07:47 schreef Budapestenaar het volgende:
Slepen jullie eerst het halve ontbijtbuffet naar je tafeltje voordat je begint met eten? Of sta je vaker op om dingen te halen?
Er draaft hier al vijf minuten een vrouw op en neer met mandjes, bordjes, glazen en gekookte eieren
Meeste autisten en introverten denken nu ha lekker rustig dat afstand bewaren maar als dit langer aanblijft dan gaat dat wel wereldwijde impact hebben op ons als sociale diersoort, je merkt het nu al aan de kinderen.quote:Op woensdag 9 september 2020 07:44 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Zie je wel, het is een complot!
Ja dit.quote:Op woensdag 9 september 2020 07:48 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik wel. Ik zie geen steek na 1x ademhalen.
Survival of the fittest.quote:Op woensdag 9 september 2020 07:49 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Ja dit.
+ astma met die ondingen helpt ook niet.
Ik heb meerdere soorten mondkapjes geprobeerd. De ene is erger dan de andere, maar ik blijf er last van houdenquote:Op woensdag 9 september 2020 07:49 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Ja dit.
+ astma met die ondingen helpt ook niet.
Survival of the fittest.quote:Op woensdag 9 september 2020 07:49 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Meeste autisten en introverten denken nu ha lekker rustig dat afstand bewaren maar als dit langer aanblijft dan gaat dat wel wereldwijde impact hebben op ons als sociale diersoort, je merkt het nu al aan de kinderen.
Yup.quote:Op woensdag 9 september 2020 07:51 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik heb meerdere soorten mondkapjes geprobeerd. De ene is erger dan de andere, maar ik blijf er last van houden.
Mja, als brildrager snap ik dat dus wel. Fatsoenlijk kunnen zien is wel zo prettig.quote:Op woensdag 9 september 2020 07:52 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Yup.
Draag om die reden ook bijna nooit een stofmasker aan boord
Je zit je warme lucht in je eigen gezicht uit te ademen, ik zweette me kapot deze zomer ermee.quote:Op woensdag 9 september 2020 07:38 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Wat is het probleem van mondkapjes? Vind het niet echt een probleem die te dragen.
Dat het slechts wat schijnveiligheid biedt omdat een deel niet weet hoe je ze moet dragen is een tweede.
Ik haal eerst eten, dan drinken en dan eventueel nog een keer eten en drinken.quote:Op woensdag 9 september 2020 07:47 schreef Budapestenaar het volgende:
Slepen jullie eerst het halve ontbijtbuffet naar je tafeltje voordat je begint met eten? Of sta je vaker op om dingen te halen?
Er draaft hier al vijf minuten een vrouw op en neer met mandjes, bordjes, glazen en gekookte eieren
Goede theorie, maar ze is alleenquote:Op woensdag 9 september 2020 07:49 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nee, ik pak de eerste ronde waar ik zin in heb en ga lekker eten. Als ik dan nog trek heb, dan loop ik nog een keer.
Misschien heeft ze een gezin en pakt meteen alles wat ze nodig heeft zodat de nakomelingen niet met de vieze handen overal aan zitten.
Ziet ze eruit of ze wat centen heeft?quote:Op woensdag 9 september 2020 07:54 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Goede theorie, maar ze is alleen
Ja, zo doe ik het ook.
Ow. Misschien kan ze niet zo makkelijk dingen dragen? Of ze heeft gewoon enorme honger.quote:Op woensdag 9 september 2020 07:54 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Goede theorie, maar ze is alleen
Ja, zo doe ik het ook.
Ik haal eerst iets hartigs en dan later iets zoets.quote:Op woensdag 9 september 2020 07:54 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ik haal eerst eten, dan drinken en dan eventueel nog een keer eten en drinken.
Ik gooi alles door elkaar. En neem meteen een shitload aan eierboter/roereiquote:Op woensdag 9 september 2020 07:56 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik haal eerst iets hartigs en dan later iets zoets.
quote:Op woensdag 9 september 2020 07:55 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ziet ze eruit of ze wat centen heeft?
Ik kom überhaupt nergens meer.quote:Op woensdag 9 september 2020 07:36 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Roereiquote:Op woensdag 9 september 2020 07:57 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik gooi alles door elkaar. En neem meteen een shitload aan eierboter/roerei.
Omg, lekkerquote:Op woensdag 9 september 2020 07:59 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Roerei
Hebben ze hier ook. Met kleine Nürnberger bratworstjes
Ok, ik ben er over 4 uur.quote:Op woensdag 9 september 2020 07:57 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]Ze is het type account manager. Ofwel, ze heeft geen kwaliteiten maar wel een grote bek.
Niet mijn type
Zelfkastijdingquote:Op woensdag 9 september 2020 07:58 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik kom überhaupt nergens meer.
Nee, dat hebben ze dan weer niet.quote:Op woensdag 9 september 2020 07:59 schreef Samzz het volgende:
[..]
Omg, lekker!
Hebben ze ook mett? Mett.
Rawr, zou ze Duits zijn denk je?quote:Op woensdag 9 september 2020 08:04 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik zal vast haar kamernummer vragen. Ze heeft haar zweepje vast in haar koffer.
Ik vind het idee van rauw varkensvlees wel een beetje engquote:Op woensdag 9 september 2020 08:01 schreef Samzz het volgende:
Mijn Duitse vriendin smeerde dat altijd op een stokbrood en dan met uien en wat rode saus even in de oven. Goddelijk.
quote:Op woensdag 9 september 2020 08:05 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Rawr, zou ze Duits zijn denk je?
Faalquote:Op woensdag 9 september 2020 08:03 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Nee, dat hebben ze dan weer niet.
Oh, ik niet. Als t allemaal uit een deel gemalen is, is er geen probleem. Naast alle kruiden om te conserverenquote:Op woensdag 9 september 2020 08:06 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik vind het idee van rauw varkensvlees wel een beetje eng
Ik heb het nog nooit op, maar zou het wel willen proberen.quote:Op woensdag 9 september 2020 08:07 schreef Samzz het volgende:
[..]
Faal.
[..]
Oh, ik niet. Als t allemaal uit een deel gemalen is, is er geen probleem. Naast alle kruiden om te conserveren. Ik eet baklever ook rustig rauw. Jammie.
Dat hoort volgens de renaissanceman op een croissantje en dan het het broodje liefde.quote:Op woensdag 9 september 2020 08:08 schreef Samzz het volgende:
Nu heb ik zin in t Franse ontbijtje dat wij vroeger op de camping altijd aten.
Frans brood met mascarpone en aardbeienjam.
Gewoon doenquote:Op woensdag 9 september 2020 08:10 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik heb het nog nooit op, maar zou het wel willen proberen.
Kan ook, idd.quote:Op woensdag 9 september 2020 08:11 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Dat hoort volgens de renaissanceman op een croissantje en dan het het broodje liefde.
Lekkerquote:Op woensdag 9 september 2020 08:08 schreef Samzz het volgende:
Nu heb ik zin in t Franse ontbijtje dat wij vroeger op de camping altijd aten.
Frans brood met mascarpone en aardbeienjam.
Meestal zijn goed gemaakte simpele dingen toch het lekkerst.quote:Op woensdag 9 september 2020 08:12 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Lekker
Het beste ontbijt at ik aan het Comomeer. Krakend vers brood, boter, jam, een kan Italiaanse koffie en een kan opgeschuimde melk.
Simpel maar zo lekker
quote:Op woensdag 9 september 2020 08:15 schreef Samzz het volgende:
[..]
Meestal zijn goed gemaakte simpele dingen toch het lekkerst.
Aan het Comomeer tijdens zonsopgang smaakt erwtenijs met azijn ook nog wel.quote:Op woensdag 9 september 2020 08:18 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]Absoluut! En het uitzicht op het meer droeg ook bij aan de ervaring
quote:Op woensdag 9 september 2020 08:19 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Aan het Comomeer tijdens zonsopgang smaakt erwtenijs met azijn ook nog wel.
Sluikreclame. Italiaans verkeersbureau betaalt me een lieve duitquote:Op woensdag 9 september 2020 08:25 schreef Lospedrosa het volgende:
Is dit het reclameblok van het Comomeer?
Ooit eens een Italiaanse dame gewenst bepoteld wiens oma een huisje van naam en faam had aan het Comomeer en wiens vader bij de NASA werkte, I shait you not.quote:Op woensdag 9 september 2020 08:22 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]Briljante plek. Snap wel waarom veel rijken der aarde daar een optrekje hebben
Heb je nog kortingscoupons voor ons? We blijven nederlanders hčquote:Op woensdag 9 september 2020 08:26 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Sluikreclame. Italiaans verkeersbureau betaalt me een lieve duit
Ze doen wel goede zaken. Krim + Wit Rusland erbij en niemand die ze tegenstand biedt.quote:Op woensdag 9 september 2020 08:45 schreef UitStraling het volgende:
Back into the paws of mother Russia.
https://www.nu.nl/dit-wor(...)ulp-van-kremlin.html
Zag laatst nog Tom Waes in Oekraīne, was ook op de Krim, langzaam begint het tot de mensen daar door te dringen dat ze verkeerd hebben gekozen, als ze al een echte keuze hadden in 2014.quote:Op woensdag 9 september 2020 08:47 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ze doen wel goede zaken. Krim + Wit Rusland erbij en niemand die ze tegenstand biedt.
Dan zet ik ook koers richting Italiëquote:Op woensdag 9 september 2020 08:28 schreef CherryLips het volgende:
Ik was de auto al aan het volladen
Regelen wequote:Op woensdag 9 september 2020 08:30 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Heb je nog kortingscoupons voor ons? We blijven nederlanders hč
Terwijl de Krim toch eigenlijk altijd Russisch was, maar min of meer cadeau is gedaan aan Oekraīne, als trouw Sovjet broedervolkquote:Op woensdag 9 september 2020 08:50 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Zag laatst nog Tom Waes in Oekraīne, was ook op de Krim, langzaam begint het tot de mensen daar door te dringen dat ze verkeerd hebben gekozen, als ze al een echte keuze hadden in 2014.
Ik ga vandaag weer richting huisquote:Op woensdag 9 september 2020 08:57 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Dan zet ik ook koers richting Italië
quote:Op woensdag 9 september 2020 08:28 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ooit eens een Italiaanse dame gewenst bepoteld wiens oma een huisje van naam en faam had aan het Comomeer en wiens vader bij de NASA werkte, I shait you not.
Waar zit/zat je?quote:Op woensdag 9 september 2020 09:01 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik ga vandaag weer richting huis![]()
Zwaai halverwege wel naar je.
40-45 graden?quote:Op woensdag 9 september 2020 09:04 schreef Budapestenaar het volgende:
Het wordt een warme dag, hier in de Harz
Door Nikita ja, er wonen ook meer Russen dan Oekraīners.quote:Op woensdag 9 september 2020 09:01 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Terwijl de Krim toch eigenlijk altijd Russisch was, maar min of meer cadeau is gedaan aan Oekraīne, als trouw Sovjet broedervolk
Proest, deze had wel kattenogen en een constant natte onderlip zoals alleen Italiaanse vrouwen dat kunnen hebben.quote:
En dan is de ene op en zijn de andere twee koud.quote:
Herkenbaarquote:Op woensdag 9 september 2020 09:12 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
En dan is de ene op en zijn de andere twee koud.
Nikita was zelf een Oekraīner, toch?quote:Op woensdag 9 september 2020 09:05 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Door Nikita ja, er wonen ook meer Russen dan Oekraīners.
In cascadeconsumptie.quote:Op woensdag 9 september 2020 09:12 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
En dan is de ene op en zijn de andere twee koud.
Ja dat is een van de redenen ook geweest dat hij het cadeau gaf aan Oekraīne denk ik.quote:Op woensdag 9 september 2020 09:14 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Nikita was zelf een Oekraīner, toch?
Ja naja met veel stofmasker haal ik als ze nieuw zijn ook niet genoeg volume lucht er door.. heb er thuis 1 waarbij ik dat wel doe. Dus die gebruik ik bij stoffige werkzaamheden, aan boord vermijd ik die.quote:Op woensdag 9 september 2020 07:53 schreef Samzz het volgende:
[..]
Mja, als brildrager snap ik dat dus wel. Fatsoenlijk kunnen zien is wel zo prettig.
Was op het Markemeer ook nog een uitdaging.
quote:Op woensdag 9 september 2020 09:07 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Proest, deze had wel kattenogen en een constant natte onderlip zoals alleen Italiaanse vrouwen dat kunnen hebben.
Wel fancy.quote:
Smeksmeksmekquote:
Gewoon altijd insmeren.quote:Op woensdag 9 september 2020 09:16 schreef Justin_Case het volgende:
[..]
Is de zonkracht nog zo hoog daar?
Hoog genoeg om mij weer in de gloeiende kreeft te veranderen die ik vorige week wasquote:Op woensdag 9 september 2020 09:16 schreef Justin_Case het volgende:
[..]
Is de zonkracht nog zo hoog daar?
Oei, oppassen dus.quote:Op woensdag 9 september 2020 09:17 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Hoog genoeg om mij weer in de gloeiende kreeft te veranderen die ik vorige week was
lekkerquote:Op woensdag 9 september 2020 09:17 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Hoog genoeg om mij weer in de gloeiende kreeft te veranderen die ik vorige week was
Zal je daar in ieder geval niet verbrandenquote:Op woensdag 9 september 2020 09:18 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Spul brandt in mijn keel nu
Ben je nog niet bruinkrokant na al dat gesmurf op je balkon?quote:Op woensdag 9 september 2020 09:18 schreef bitterbal het volgende:
[..]
lekker![]()
k kreeft ook de eerste dagen in griekenland
Nou ja heb wel een teint maar mijn doel is gewoon zo zwart dat je die paarsblauwe gloed krijgt. Dus nog genoeg werk aan de winkelquote:Op woensdag 9 september 2020 09:19 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ben je nog niet bruinkrokant na al dat gesmurf op je balkon?
quote:Op woensdag 9 september 2020 09:20 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Nou ja heb wel een teint maar mijn doel is gewoon zo zwart dat je die paarsblauwe gloed krijgt. Dus nog genoeg werk aan de winkel
Gatverdammels.quote:Op woensdag 9 september 2020 09:20 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Nou ja heb wel een teint maar mijn doel is gewoon zo zwart dat je die paarsblauwe gloed krijgt. Dus nog genoeg werk aan de winkel
Hou je op?quote:Op woensdag 9 september 2020 09:20 schreef Justin_Case het volgende:
[..]
Volgende week komt de warmte naar Nederland.
Yep ff nazomerenquote:Op woensdag 9 september 2020 09:20 schreef Justin_Case het volgende:
[..]
Ik heb bewust m'n hangmat nog niet naar zolder getrapt.quote:Op woensdag 9 september 2020 09:20 schreef Justin_Case het volgende:
[..]
Ik twijfel, volgens mij heeft ze lenzen in.quote:
quote:Op woensdag 9 september 2020 09:24 schreef Zilverberk het volgende:
Mogguh
Nieuwe functieIngewerkt worden
Eeste nadeel: beroerde koffie
Ja probeer het nu te zoeken maar er is een stuk in afrika waar de mensen dus zo donker worden dat ze die paars/blauwe gloed krijgenquote:Op woensdag 9 september 2020 09:24 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Waar komt zij vandaan dan?
ja zo gaat het gewoon. Rusland en EU / NAVO bezweren elkaar over en weer dat buitenlandse inmenging onacceptabel is, maar een paar weken later rijden de tanks van Putin gewoon de grens over en de wereld "protesteert met klem" bij de VN. En verder gebeurt er niks. Droevig voor die mensjes wel.quote:Op woensdag 9 september 2020 08:47 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ze doen wel goede zaken. Krim + Wit Rusland erbij en niemand die ze tegenstand biedt.
Dat glimmende maakt d'r modern, is toch ook een nieuwe trend?quote:Op woensdag 9 september 2020 09:24 schreef IJsdraakje het volgende:
De kleur geloof ik meteen verder hoor, maar een beetje highlighter erop verwacht ik wel.
Ik gok op Mercurius.quote:Op woensdag 9 september 2020 09:24 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Waar komt zij vandaan dan?
ja dit meisje is geloof ik ook model. Maar ze is echt onwijs donkerquote:Op woensdag 9 september 2020 09:24 schreef IJsdraakje het volgende:
De kleur geloof ik meteen verder hoor, maar een beetje highlighter erop verwacht ik wel.
Hmm, insmeren met olijfolie en lekker braden dan maarquote:Op woensdag 9 september 2020 09:25 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja probeer het nu te zoeken maar er is een stuk in afrika waar de mensen dus zo donker worden dat ze die paars/blauwe gloed krijgen
Meeste mensen daar horen liever bij Rusland dan het westen I assumequote:Op woensdag 9 september 2020 09:25 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
ja zo gaat het gewoon. Rusland en EU / NAVO bezweren elkaar over en weer dat buitenlandse inmenging onacceptabel is, maar een paar weken later rijden de tanks van Putin gewoon de grens over en de wereld "protesteert met klem" bij de VN. En verder gebeurt er niks. Droevig voor die mensjes wel.
Khoudia Diop, lees ik.quote:Op woensdag 9 september 2020 09:26 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja dit meisje is geloof ik ook model. Maar ze is echt onwijs donker
Mooie damequote:Op woensdag 9 september 2020 09:26 schreef bitterbal het volgende:
ah die dame van de foto komt uit senegal
ja ben ff kwijt of het nou een regio s of niet. Senegal is niet zo donker.quote:
https://nl.wikipedia.org/wiki/Argyriequote:Op woensdag 9 september 2020 09:27 schreef IJsdraakje het volgende:
En geen lenzen, gewoon grote irissen en ogen goed dichtgeknepen, I stand corrected.
Maar het blauwe is wel echt licht/make up.
quote:Op woensdag 9 september 2020 09:28 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja ben ff kwijt of het nou een regio s of niet. Senegal is niet zo donker.
maar goed das mijn doel
Insmeren met Croma?quote:Op woensdag 9 september 2020 09:28 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja ben ff kwijt of het nou een regio s of niet. Senegal is niet zo donker.
maar goed das mijn doel
Nee, want er staan ook plaatjes waarbij het níet zo'n extreme gloed is. Dus komt niet van binnen.quote:Op woensdag 9 september 2020 09:28 schreef UitStraling het volgende:
[..]
https://nl.wikipedia.org/wiki/Argyrie
Met die persoon op dat plaatje is wel meer mis trouwensquote:Op woensdag 9 september 2020 09:28 schreef UitStraling het volgende:
[..]
https://nl.wikipedia.org/wiki/Argyrie
Sssttt nou, kijken of bitterbal erin trapt.quote:Op woensdag 9 september 2020 09:29 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Nee, want er staan ook plaatjes waarbij het níet zo'n extreme gloed is. Dus komt niet van binnen.
quote:Op woensdag 9 september 2020 09:31 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Sssttt nou, kijken of bitterbal erin trapt.
Nee, dat is wat er gebeurt als ik poog zongebruind door het leven te gaan. Rimpelige baklap, ditdat.quote:Op woensdag 9 september 2020 09:37 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Vind het net een entrecote die tien uur in een bakpan op matig vuur heeft gelegen.
*verstopt zich in de vriezer voor buda*quote:Op woensdag 9 september 2020 09:37 schreef FranticDJ het volgende:
Pfft beetje flauw van een aantal werkontduikers hier.
Best. Speel ik t wel hogerop.
Die liggen nog in de kist?quote:Op woensdag 9 september 2020 09:37 schreef FranticDJ het volgende:
Pfft beetje flauw van een aantal werkontduikers hier.
Best. Speel ik t wel hogerop.
Hey vriendquote:
quote:Op woensdag 9 september 2020 09:38 schreef bitterbal het volgende:
[..]
*verstopt zich in de vriezer voor buda*
Nee. Zien alleen maar beren op de weg en maken problemen die er niet zijn omdat ze ergens geen zin in hebben.quote:
Met eenhoornhakken zeg ik effen pencil.quote:Op woensdag 9 september 2020 10:07 schreef Samzz het volgende:
Over twee weken een bruiloft. Koop ik een nieuwe jurk of doe ik er een aan die ik al heb.
En welke kleur? Pencil of swing? Effen of een print?
Het liefst wil ik m'n eenhoornhakken aan, dus effen is wel beter.
Ah, dus daar is 'ie heen.quote:
Niet dat ik klaag, het lijkt in ieder geval nog aardig fietsweer. Met tandartsbezoek vind ik dat altijd wel prettigquote:
Foto's van de bikini's?quote:
Jij hebt straks wel weer een duits biertje en/of gebakje verdientquote:Op woensdag 9 september 2020 10:18 schreef Budapestenaar het volgende:
Dit was maar 2 km wandelen (550 meter hoogte) maar die voel ik goed
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 9 september 2020 10:17 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Foto's van de bikini's?
Zonder bitterbal uiteraard
Zit nu aan een kop koffiequote:Op woensdag 9 september 2020 10:19 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Jij hebt straks wel weer een duits biertje en/of gebakje verdient
*fixedquote:Op woensdag 9 september 2020 10:17 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Foto's van de bikini's?
Zonder Met bitterbal uiteraard
Nice viewquote:Op woensdag 9 september 2020 10:18 schreef Budapestenaar het volgende:
[ afbeelding ]
https://www.protest.eu/nl(...)ALw_wcB&gclsrc=aw.dsquote:Op woensdag 9 september 2020 10:17 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Foto's van de bikini's?
Zonder bitterbal uiteraard
Bij de bootcamp van zondag moesten we series van 29 sit ups doen op een heuvel, met je gezicht naar de top van de heuvel. Ik voel mijn buikspieren nog steedsquote:Op woensdag 9 september 2020 10:18 schreef Budapestenaar het volgende:
[ afbeelding ]
oh wowquote:Op woensdag 9 september 2020 10:18 schreef Budapestenaar het volgende:
[ afbeelding ]
Fixed voor USquote:Op woensdag 9 september 2020 10:17 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Foto's van de bikini's? bitterbal?
Zonder bitterbal bikini uiteraard
Auw..quote:Op woensdag 9 september 2020 10:20 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Bij de bootcamp van zondag moesten we series van 29 sit ups doen op een heuvel, met je gezicht naar de top van de heuvel. Ik voel mijn buikspieren nog steeds
Maar welke kleur... Zwart kan imo niet, dus dat valt af. Ik heb een hele mooie paarse, die heeft een decollete van hier tot ginder.quote:Op woensdag 9 september 2020 10:13 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Met eenhoornhakken zeg ik effen pencil.
Pehehehe, lekkere oefening wel.quote:Op woensdag 9 september 2020 10:20 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Bij de bootcamp van zondag moesten we series van 29 sit ups doen op een heuvel, met je gezicht naar de top van de heuvel. Ik voel mijn buikspieren nog steeds
Nice.quote:Op woensdag 9 september 2020 10:18 schreef Budapestenaar het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 9 september 2020 10:20 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ja dat kan alleen als de bruid zelf een glitterjurk met ledverlichting aan heeft.quote:Op woensdag 9 september 2020 10:21 schreef Samzz het volgende:
[..]
Maar welke kleur... Zwart kan imo niet, dus dat valt af. Ik heb een hele mooie paarse, die heeft een decollete van hier tot ginder.
Of ik koop een nieuwe. Maar welke kleur... Ik zag een mooie rode swingdress. Maar rood is weer zo lastig op een bruiloft, want opvallende kleur
.
Heb je een linkje van de schoenen? Ik krijg iets teveel hits.quote:Op woensdag 9 september 2020 10:21 schreef Samzz het volgende:
[..]
Maar welke kleur... Zwart kan imo niet, dus dat valt af. Ik heb een hele mooie paarse, die heeft een decollete van hier tot ginder.
Of ik koop een nieuwe. Maar welke kleur... Ik zag een mooie rode swingdress. Maar rood is weer zo lastig op een bruiloft, want opvallende kleur
.
Dat zeker, vooral omdat we toen al drie kwartier bezig warenquote:Op woensdag 9 september 2020 10:22 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Pehehehe, lekkere oefening wel.
[..]
Nice.
Oh ja, nog even de buikspieren op hun donder geven aan het einde, dat flikt mijn trainer ook vaak.quote:Op woensdag 9 september 2020 10:26 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Dat zeker, vooral omdat we toen al drie kwartier bezig waren
Zal ze zo thuis even opzoeken.quote:Op woensdag 9 september 2020 10:25 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Heb je een linkje van de schoenen? Ik krijg iets teveel hits.
Juistquote:Op woensdag 9 september 2020 10:24 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja dat kan alleen als de bruid zelf een glitterjurk met ledverlichting aan heeft.
Zitten die zijtouwtjes niet aan, daar staar ik meestal naar met in mijn hoofd "zal ik eraan trekken"quote:Op woensdag 9 september 2020 10:28 schreef bitterbal het volgende:
[..]
wat is er nou weer mis met de 2e
ah dus de 2e is uitstralingproofquote:Op woensdag 9 september 2020 10:30 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Zitten die zijtouwtjes niet aan, daar staar ik meestal naar met in mijn hoofd "zal ik eraan trekken"
win-winquote:Op woensdag 9 september 2020 10:31 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ah dus de 2e is uitstralingproof
UitStraling proof dusquote:Op woensdag 9 september 2020 10:30 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Zitten die zijtouwtjes niet aan, daar staar ik meestal naar met in mijn hoofd "zal ik eraan trekken"
Ja echt wel, trek maar aanquote:Op woensdag 9 september 2020 10:31 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ah dus de 2e is uitstralingproof
Ik rij altijd met slippers of gympen.. kan niet met hakken rijden, die blijven me te snel hangen. Vooral van die smalle hakjes.quote:Op woensdag 9 september 2020 10:31 schreef IJsdraakje het volgende:
Ik bedenk me net dat de kans groot is dat ik in de nieuwe auto wel met iets van een hak kan rijden.
En anders is het makkelijker wisselen, want meer ruimte.
Op slippers is gevaarlijk en in sommige landen zelfs verbodenquote:Op woensdag 9 september 2020 10:34 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ik rij altijd met slippers of gympen.. kan niet met hakken rijden, die blijven me te snel hangen. Vooral van die smalle hakjes.
Ik heb het nooit echt geprobeerd, want pas bij huidige auto gewoon niet onder het stuur met iets anders dan plat.quote:Op woensdag 9 september 2020 10:34 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ik rij altijd met slippers of gympen.. kan niet met hakken rijden, die blijven me te snel hangen. Vooral van die smalle hakjes.
Ik vind met blote voeten altijd lekker autorijden, gevoel van vrijheid geeft dat.quote:Op woensdag 9 september 2020 10:36 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Op slippers is gevaarlijk en in sommige landen zelfs verboden
Oh, doe ik al 12 jaar en nog nooit ergens last van gehad..quote:Op woensdag 9 september 2020 10:36 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Op slippers is gevaarlijk en in sommige landen zelfs verboden
Wat draag je dan op het strand?quote:Op woensdag 9 september 2020 10:39 schreef IJsdraakje het volgende:
Slippers draag ik überhaupt niet, dus geen idee.
Moet minimaal iets om m'n enkels zitten enzo.
Een inktvipquote:Op woensdag 9 september 2020 10:39 schreef IJsdraakje het volgende:
Slippers draag ik überhaupt niet, dus geen idee.
Moet minimaal iets om m'n enkels zitten enzo.
Ik ga amper naar het strand, maar als ik daar ben: m'n wandelschoenen (want waarschijnlijk ben ik aan de wandel dan), sneakers of niks.quote:
Hmm, zo te zien voornamelijk in Frankrijk en Spanje verboden https://radar.avrotros.nl(...)orijden-mag-dat-wel/quote:Op woensdag 9 september 2020 10:38 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Oh, doe ik al 12 jaar en nog nooit ergens last van gehad..
Goede tijd dus voor amputatie-artsen. Laatst ook al andere ledematen bij diabetespatiëntenquote:Op woensdag 9 september 2020 10:55 schreef bitterbal het volgende:
23 MINUTEN GELEDEN
'Meer klusletsel en meer vingeramputaties'
Tijdens de 'intelligente lockdown' in Nederland was er een flinke piek in het aantal patiënten met ernstig klusletsel. Dat melden de Nederlandse Vereniging voor Handchirurgie (NVvH) en Nederlandse Vereniging voor Plastische Chirurgie (NVvPC).
Landelijk meldde zich in die maanden 152 patiënten op de spoedeisende hulp met verwondingen die bij het klussen waren opgelopen. Normaal gesproken is zo'n piek alleen te zien rondom Pasen, Hemelvaart en Pinksteren. "De vele doe-het-zelvers tijdens de lockdown en het mooie weer lijken de belangrijkste oorzaak", staat in het persbericht.
Het valt op dat er meer (gedeeltelijke) amputaties van vingers waren als gevolg van de klusongelukken. In 40 procent van de betreffende gevallen werden een of meerdere vingers geamputeerd. De voorgaande jaren was dat percentage 25 procent.
De overgrote meerderheid van de patiënten liep verwondingen aan de hand of pols, 93 procent. In 18 procent van alle ongevallen liep de klusser blijvend letsel op.
Ajeto buur!quote:Op woensdag 9 september 2020 10:55 schreef bitterbal het volgende:
23 MINUTEN GELEDEN
Tijdens de 'intelligente lockdown' in Nederland was er een flinke piek in het aantal patiënten met ernstig klusletsel. Dat melden de Nederlandse Vereniging voor Handchirurgie (NVvH) en Nederlandse Vereniging voor Plastische Chirurgie (NVvPC).
Landelijk meldde zich in die maanden 152 patiënten op de spoedeisende hulp met verwondingen die bij het klussen waren opgelopen. Normaal gesproken is zo'n piek alleen te zien rondom Pasen, Hemelvaart en Pinksteren. "De vele doe-het-zelvers tijdens de lockdown en het mooie weer lijken de belangrijkste oorzaak", staat in het persbericht.
Het valt op dat er meer (gedeeltelijke) amputaties van vingers waren als gevolg van de klusongelukken. In 40 procent van de betreffende gevallen werden een of meerdere vingers geamputeerd. De voorgaande jaren was dat percentage 25 procent.
De overgrote meerderheid van de patiënten liep verwondingen aan de hand of pols, 93 procent. In 18 procent van alle ongevallen liep de klusser blijvend letsel op.
Natuurlijk ook meer mensen met 2 linker handen die ineens zelf aan de slag gingen terwijl ze het werk normaal uitbesteden.quote:Op woensdag 9 september 2020 10:55 schreef bitterbal het volgende:
23 MINUTEN GELEDEN
Dan heb je al een overbodige nutteloze baan en kun je ook nog eens niet klussen in huisquote:Op woensdag 9 september 2020 10:55 schreef bitterbal het volgende:
23 MINUTEN GELEDEN
Uiteraard, want zonder de reistijd (dat was heus wel de enige reden) hadden ze ineens bakken tijd over.quote:Op woensdag 9 september 2020 11:00 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Natuurlijk ook meer mensen met 2 linker handen die ineens zelf aan de slag gingen terwijl ze het werk normaal uitbesteden.
Klinkt top.quote:Op woensdag 9 september 2020 11:10 schreef LTVDK het volgende:
Zucht, internationale ziekenhuisrekeningen
Had in de VS een ziekenhuisbezoek dat ik ter plekke moest betalen, daarna aan de verzekering doorgegeven. Na eerst maanden gekut met alles en iedereen die langs elkaar heen praatte in april eindelijk het bericht dat het ziekenhuis zou terugbetalen en het verder met de verzekering zou oplossen. Na maanden nog niks gehad te hebben bij de verzekering nagevraagd, komen ze opeens met 'dat weten we niet vanwege privacy, u moet zelf contact opnemen met het ziekenhuis'. Dus ik contact opnemen met het ziekenhuis (of ja de crediteur van het ziekenhuis) en ze gaan het nakijken en opeens springt vanuit het niets de verzekering er weer tussen om te vragen waarom het zo lang duurt. Dus nu weer een mail vanuit het ziekenhuis naar de verzekeraar dat ze maar een deel van de rekening gaan betalen omdat het andere deel direct aan de arts is betaald (zzp-achtige constructie) dus nu moet dat ook weer uitgezocht gaan worden. Als ik dan straks misschien eindelijk eens een keer alles terug heb kan ik zeker ook weer gaan klagen omdat ze het in dollars terugbetalen en de wisselkoers flink gedaald is. Om moedeloos van te worden
Ach het loopt pas 10 maanden dus de vaart zit er inquote:
Oh wauw.quote:Op woensdag 9 september 2020 11:24 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ach het loopt pas 10 maanden dus de vaart zit er in
Gaat het om veel geld?quote:Op woensdag 9 september 2020 11:10 schreef LTVDK het volgende:
Zucht, internationale ziekenhuisrekeningen
Had in de VS een ziekenhuisbezoek dat ik ter plekke moest betalen, daarna aan de verzekering doorgegeven. Na eerst maanden gekut met alles en iedereen die langs elkaar heen praatte in april eindelijk het bericht dat het ziekenhuis zou terugbetalen en het verder met de verzekering zou oplossen. Na maanden nog niks gehad te hebben bij de verzekering nagevraagd, komen ze opeens met 'dat weten we niet vanwege privacy, u moet zelf contact opnemen met het ziekenhuis'. Dus ik contact opnemen met het ziekenhuis (of ja de crediteur van het ziekenhuis) en ze gaan het nakijken en opeens springt vanuit het niets de verzekering er weer tussen om te vragen waarom het zo lang duurt. Dus nu weer een mail vanuit het ziekenhuis naar de verzekeraar dat ze maar een deel van de rekening gaan betalen omdat het andere deel direct aan de arts is betaald (zzp-achtige constructie) dus nu moet dat ook weer uitgezocht gaan worden. Als ik dan straks misschien eindelijk eens een keer alles terug heb kan ik zeker ook weer gaan klagen omdat ze het in dollars terugbetalen en de wisselkoers flink gedaald is. Om moedeloos van te worden
Geen idee.... ga jij je laten testen?quote:Op woensdag 9 september 2020 11:26 schreef liesje1979 het volgende:
Iemand op mijn locatie is positief getest en nog 2 collega's wachten nog op de uitslag. Dus manager veel contact met de GGD en alles. Maar waar ik me dus echt over verbaas is dat andere collega's zonder klachten die wel op die groep werken gewoon mogen komen werken als ze geen klachten hebben. De GGD geeft aan dat ze zich alleen hoeven te testen als ze meer dan 10 minuten zonder onderbreking binnen de 1,5 meter bij elkaar zijn geweest. Maar als die collega's 8 uur lang samen op de groep hebben gestaan en dan elke keer bijvoorbeeld 8 minuten bij elkaar in de 1,5 meter zone zijn geweest dan hoeft dat weer niet.
Het is toch zo dat het ervan af hangt hoeveel virus je binnen krijgt en dat de teller niet elke keer opnieuw begint als je de 10 minuten te dicht bij elkaar niet haalt.
Nee want ik sta niet op die groep. En geen klachten.quote:Op woensdag 9 september 2020 11:29 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Geen idee.... ga jij je laten testen?
en daarom zijn dat soort regels zo suf, gewoon: binnen 1,5m geweest? , laat je verplicht testenquote:Op woensdag 9 september 2020 11:26 schreef liesje1979 het volgende:
Iemand op mijn locatie is positief getest en nog 2 collega's wachten nog op de uitslag. Dus manager veel contact met de GGD en alles. Maar waar ik me dus echt over verbaas is dat andere collega's zonder klachten die wel op die groep werken gewoon mogen komen werken als ze geen klachten hebben. De GGD geeft aan dat ze zich alleen hoeven te testen als ze meer dan 10 minuten zonder onderbreking binnen de 1,5 meter bij elkaar zijn geweest. Maar als die collega's 8 uur lang samen op de groep hebben gestaan en dan elke keer bijvoorbeeld 8 minuten bij elkaar in de 1,5 meter zone zijn geweest dan hoeft dat weer niet.
Het is toch zo dat het ervan af hangt hoeveel virus je binnen krijgt en dat de teller niet elke keer opnieuw begint als je de 10 minuten te dicht bij elkaar niet haalt.
Vreemd geregeld. Lijkt mij dat die 10 minuten gebaseerd is op de overdrachtskans, maar die start niet steeds bij nul als je buiten bereik geschuifeld bent natuurlijk.quote:Op woensdag 9 september 2020 11:26 schreef liesje1979 het volgende:
Had verwacht dat er op zo'n schip wel gewoon geluisterd werdquote:Op woensdag 9 september 2020 10:06 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Nee. Zien alleen maar beren op de weg en maken problemen die er niet zijn omdat ze ergens geen zin in hebben.
Ligt er aan wat veel is, het is een kleine $1800, voor mij wel veel maar voor zo'n ziekenhuis in de VS praktisch niks, bleek achteraf zelfs net een kwart van de totale rekening te zijnquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |