Ik zou niet eens weten of mijn FB nog wel bestaat, weet de inlog niet meer en geen zin om te gaan lopen kutten met id-kaartquote:Op dinsdag 8 september 2020 23:34 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik dacht dat ik alles geelimineerd had op m'n tijdlijn. Helaas niet.
Kan je dat niet opzoeken zonder in te loggen?quote:Op dinsdag 8 september 2020 23:35 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik zou niet eens weten of mijn FB nog wel bestaat, weet de inlog niet meer en geen zin om te gaan lopen kutten met id-kaart
Had ik al gedaan, toen nieuw ww aangevraagd maar toen kreeg ik een mail dat mijn account zou worden verwijderd dus zal wel iets verkeerds hebben aangekliktquote:Op dinsdag 8 september 2020 23:36 schreef Samzz het volgende:
[..]
Kan je dat niet opzoeken zonder in te loggen?
Ik denk niet dat je er iets aan mistquote:Op dinsdag 8 september 2020 23:38 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Had ik al gedaan, toen nieuw ww aangevraagd maar toen kreeg ik een mail dat mijn account zou worden verwijderd dus zal wel iets verkeerds hebben aangeklikt
je bestaat nogquote:Op dinsdag 8 september 2020 23:38 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Had ik al gedaan, toen nieuw ww aangevraagd maar toen kreeg ik een mail dat mijn account zou worden verwijderd dus zal wel iets verkeerds hebben aangeklikt
Joepie.quote:
@bitterbalquote:De Britse farmaceut AstraZeneca en de Universiteit van Oxford onderbreken de vergevorderde proeven met een mogelijk coronavaccin. Dat meldt de gezondheidsnieuwswebsite Stat News. Het kandidaat-vaccin zou ongewenste bijwerkingen hebben veroorzaakt bij een proefpersoon.
De Europese Commissie en Nederland hebben een deal met AstraZeneca gesloten voor het vaccin dat de farmaceut met de Universiteit van Oxford ontwikkelt.
Welke ongewenste bijwerking bij de proefpersoon is opgetreden en wanneer het is gebeurd, is niet bekend. De proefpersoon zal naar verwachting herstellen. Een woordvoerder van AstraZeneca zegt dat ziekteverschijnselen altijd kunnen optreden in grootschalige proeven. Individuele gevallen die zich voordoen moeten dan zorgvuldig worden onderzocht, aldus de woordvoerder. Volgens hem gaat het om een routinebesluit.
Een ingewijde zegt dat de proeven zijn stilgelegd vanwege 'grote mate van voorzichtigheid'. Een tweede ingewijde, die niet met naam en toenaam genoemd wil worden, stelt dat de bevinding die tot de onderbreking heeft geleid, invloed heeft op de proeven door AstraZeneca die nog moeten plaatsvinden en die van andere farmaceuten die vaccinproeven uitvoeren.
Negen grote vaccinproducenten uit Europa en de Verenigde staten beloofden dinsdag plechtig dat zij hun normale veiligheidsstandaarden niet zullen verlagen, ondanks de grote druk die er is om snel een effectief vaccin te ontwikkelen. Ook AstraZeneca deed die belofte.
De proeven, die in de derde fase zijn, worden momenteel uitgevoerd in de Verenigde Staten. De proef waarbij de ongewenste bijeffecten zouden zijn opgetreden vond plaats in het Verenigd Koninkrijk
Oh nee ik zit niet op het toilet.quote:Op woensdag 9 september 2020 05:48 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Ik ook
Beetje bij beetje door de papieren tijger aan het worstelen
Ik ook niet. De bruine anaconda geeft nog geen kopjesquote:Op woensdag 9 september 2020 05:50 schreef Justin_Case het volgende:
[..]
Oh nee ik zit niet op het toilet.
Zal wel wat sneller gaan op een bootquote:Op woensdag 9 september 2020 05:53 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Ik ook niet. De bruine anaconda geeft nog geen kopjes
Minimaal 1x per dag ja..quote:Op woensdag 9 september 2020 05:54 schreef Justin_Case het volgende:
[..]
Zal wel wat sneller gaan op een boot
Wat een fijn nieuws om mee wakker te worden.quote:
Was het de gedachte aan Vlad Tepes?quote:Op woensdag 9 september 2020 07:11 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Deze keer was het niet eens de thee, kon gewoon niet slapen
Dat zou ik niet zo erg vinden. Maar het niet reizen en de mondkapjes..quote:Op woensdag 9 september 2020 07:13 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
#Anderhalvemeterleven4ever
Aan wat?quote:Op woensdag 9 september 2020 07:21 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Was het de gedachte aan Vlad Tepes?
Neequote:Op woensdag 9 september 2020 07:25 schreef kwiwi het volgende:
Never mind, anders geschreven![]()
![]()
Huh, kun je dezelfde username 2x registreren?
Oh zo, neequote:Op woensdag 9 september 2020 07:25 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
[..]
Dracula
Gezien je kruidenboter obsessie
Jezus. Ik heb al wel een halve liter water op.quote:
ben al wakker van 3.30 hequote:Op woensdag 9 september 2020 07:31 schreef Samzz het volgende:
[..]
Jezus. Ik heb al wel een halve liter water op.
Zelfs de mondkapjes kan ik nog mee leven. Maar idd, het niet kunnen gaan en staan waar je wiltquote:Op woensdag 9 september 2020 07:24 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Dat zou ik niet zo erg vinden. Maar het niet reizen en de mondkapjes..
BUDAAAAAAquote:Op woensdag 9 september 2020 07:36 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Zelfs de mondkapjes kan ik nog mee leven. Maar idd, het niet kunnen gaan en staan waar je wilt
Wat is het probleem van mondkapjes? Vind het niet echt een probleem die te dragen.quote:Op woensdag 9 september 2020 07:24 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Dat zou ik niet zo erg vinden. Maar het niet reizen en de mondkapjes..
Als onze kinderen niet meer mogen knuffelen onderling en met hun naasten moorden ze elkaar wat makkelijker uit in wereldoorlog drie.quote:Op woensdag 9 september 2020 07:36 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Zelfs de mondkapjes kan ik nog mee leven. Maar idd, het niet kunnen gaan en staan waar je wilt
Zie je wel, het is een complot!quote:Op woensdag 9 september 2020 07:41 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Als onze kinderen niet meer mogen knuffelen onderling en met hun naasten moorden ze elkaar wat makkelijker uit in wereldoorlog drie.
Ik wel. Ik zie geen steek na 1x ademhalenquote:Op woensdag 9 september 2020 07:38 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Wat is het probleem van mondkapjes? Vind het niet echt een probleem die te dragen.
Dat het slechts wat schijnveiligheid biedt omdat een deel niet weet hoe je ze moet dragen is een tweede.
Nee, ik pak de eerste ronde waar ik zin in heb en ga lekker eten. Als ik dan nog trek heb, dan loop ik nog een keer.quote:Op woensdag 9 september 2020 07:47 schreef Budapestenaar het volgende:
Slepen jullie eerst het halve ontbijtbuffet naar je tafeltje voordat je begint met eten? Of sta je vaker op om dingen te halen?
Er draaft hier al vijf minuten een vrouw op en neer met mandjes, bordjes, glazen en gekookte eieren
Meeste autisten en introverten denken nu ha lekker rustig dat afstand bewaren maar als dit langer aanblijft dan gaat dat wel wereldwijde impact hebben op ons als sociale diersoort, je merkt het nu al aan de kinderen.quote:Op woensdag 9 september 2020 07:44 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Zie je wel, het is een complot!
Ja dit.quote:Op woensdag 9 september 2020 07:48 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik wel. Ik zie geen steek na 1x ademhalen.
Survival of the fittest.quote:Op woensdag 9 september 2020 07:49 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Ja dit.
+ astma met die ondingen helpt ook niet.
Ik heb meerdere soorten mondkapjes geprobeerd. De ene is erger dan de andere, maar ik blijf er last van houdenquote:Op woensdag 9 september 2020 07:49 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Ja dit.
+ astma met die ondingen helpt ook niet.
Survival of the fittest.quote:Op woensdag 9 september 2020 07:49 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Meeste autisten en introverten denken nu ha lekker rustig dat afstand bewaren maar als dit langer aanblijft dan gaat dat wel wereldwijde impact hebben op ons als sociale diersoort, je merkt het nu al aan de kinderen.
Yup.quote:Op woensdag 9 september 2020 07:51 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik heb meerdere soorten mondkapjes geprobeerd. De ene is erger dan de andere, maar ik blijf er last van houden.
Mja, als brildrager snap ik dat dus wel. Fatsoenlijk kunnen zien is wel zo prettig.quote:Op woensdag 9 september 2020 07:52 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Yup.
Draag om die reden ook bijna nooit een stofmasker aan boord
Je zit je warme lucht in je eigen gezicht uit te ademen, ik zweette me kapot deze zomer ermee.quote:Op woensdag 9 september 2020 07:38 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Wat is het probleem van mondkapjes? Vind het niet echt een probleem die te dragen.
Dat het slechts wat schijnveiligheid biedt omdat een deel niet weet hoe je ze moet dragen is een tweede.
Ik haal eerst eten, dan drinken en dan eventueel nog een keer eten en drinken.quote:Op woensdag 9 september 2020 07:47 schreef Budapestenaar het volgende:
Slepen jullie eerst het halve ontbijtbuffet naar je tafeltje voordat je begint met eten? Of sta je vaker op om dingen te halen?
Er draaft hier al vijf minuten een vrouw op en neer met mandjes, bordjes, glazen en gekookte eieren
Goede theorie, maar ze is alleenquote:Op woensdag 9 september 2020 07:49 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nee, ik pak de eerste ronde waar ik zin in heb en ga lekker eten. Als ik dan nog trek heb, dan loop ik nog een keer.
Misschien heeft ze een gezin en pakt meteen alles wat ze nodig heeft zodat de nakomelingen niet met de vieze handen overal aan zitten.
Ziet ze eruit of ze wat centen heeft?quote:Op woensdag 9 september 2020 07:54 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Goede theorie, maar ze is alleen
Ja, zo doe ik het ook.
Ow. Misschien kan ze niet zo makkelijk dingen dragen? Of ze heeft gewoon enorme honger.quote:Op woensdag 9 september 2020 07:54 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Goede theorie, maar ze is alleen
Ja, zo doe ik het ook.
Ik haal eerst iets hartigs en dan later iets zoets.quote:Op woensdag 9 september 2020 07:54 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ik haal eerst eten, dan drinken en dan eventueel nog een keer eten en drinken.
Ik gooi alles door elkaar. En neem meteen een shitload aan eierboter/roereiquote:Op woensdag 9 september 2020 07:56 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik haal eerst iets hartigs en dan later iets zoets.
quote:Op woensdag 9 september 2020 07:55 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ziet ze eruit of ze wat centen heeft?
Ik kom überhaupt nergens meer.quote:Op woensdag 9 september 2020 07:36 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Roereiquote:Op woensdag 9 september 2020 07:57 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik gooi alles door elkaar. En neem meteen een shitload aan eierboter/roerei.
Omg, lekkerquote:Op woensdag 9 september 2020 07:59 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Roerei
Hebben ze hier ook. Met kleine Nürnberger bratworstjes
Ok, ik ben er over 4 uur.quote:Op woensdag 9 september 2020 07:57 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]Ze is het type account manager. Ofwel, ze heeft geen kwaliteiten maar wel een grote bek.
Niet mijn type
Zelfkastijdingquote:Op woensdag 9 september 2020 07:58 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik kom überhaupt nergens meer.
Nee, dat hebben ze dan weer niet.quote:Op woensdag 9 september 2020 07:59 schreef Samzz het volgende:
[..]
Omg, lekker!
Hebben ze ook mett? Mett.
Rawr, zou ze Duits zijn denk je?quote:Op woensdag 9 september 2020 08:04 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik zal vast haar kamernummer vragen. Ze heeft haar zweepje vast in haar koffer.
Ik vind het idee van rauw varkensvlees wel een beetje engquote:Op woensdag 9 september 2020 08:01 schreef Samzz het volgende:
Mijn Duitse vriendin smeerde dat altijd op een stokbrood en dan met uien en wat rode saus even in de oven. Goddelijk.
quote:Op woensdag 9 september 2020 08:05 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Rawr, zou ze Duits zijn denk je?
Faalquote:Op woensdag 9 september 2020 08:03 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Nee, dat hebben ze dan weer niet.
Oh, ik niet. Als t allemaal uit een deel gemalen is, is er geen probleem. Naast alle kruiden om te conserverenquote:Op woensdag 9 september 2020 08:06 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik vind het idee van rauw varkensvlees wel een beetje eng
Ik heb het nog nooit op, maar zou het wel willen proberen.quote:Op woensdag 9 september 2020 08:07 schreef Samzz het volgende:
[..]
Faal.
[..]
Oh, ik niet. Als t allemaal uit een deel gemalen is, is er geen probleem. Naast alle kruiden om te conserveren. Ik eet baklever ook rustig rauw. Jammie.
Dat hoort volgens de renaissanceman op een croissantje en dan het het broodje liefde.quote:Op woensdag 9 september 2020 08:08 schreef Samzz het volgende:
Nu heb ik zin in t Franse ontbijtje dat wij vroeger op de camping altijd aten.
Frans brood met mascarpone en aardbeienjam.
Gewoon doenquote:Op woensdag 9 september 2020 08:10 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik heb het nog nooit op, maar zou het wel willen proberen.
Kan ook, idd.quote:Op woensdag 9 september 2020 08:11 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Dat hoort volgens de renaissanceman op een croissantje en dan het het broodje liefde.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |