Ik zou niet eens weten of mijn FB nog wel bestaat, weet de inlog niet meer en geen zin om te gaan lopen kutten met id-kaartquote:Op dinsdag 8 september 2020 23:34 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik dacht dat ik alles geelimineerd had op m'n tijdlijn. Helaas niet.
Kan je dat niet opzoeken zonder in te loggen?quote:Op dinsdag 8 september 2020 23:35 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik zou niet eens weten of mijn FB nog wel bestaat, weet de inlog niet meer en geen zin om te gaan lopen kutten met id-kaart
Had ik al gedaan, toen nieuw ww aangevraagd maar toen kreeg ik een mail dat mijn account zou worden verwijderd dus zal wel iets verkeerds hebben aangekliktquote:Op dinsdag 8 september 2020 23:36 schreef Samzz het volgende:
[..]
Kan je dat niet opzoeken zonder in te loggen?
Ik denk niet dat je er iets aan mistquote:Op dinsdag 8 september 2020 23:38 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Had ik al gedaan, toen nieuw ww aangevraagd maar toen kreeg ik een mail dat mijn account zou worden verwijderd dus zal wel iets verkeerds hebben aangeklikt
je bestaat nogquote:Op dinsdag 8 september 2020 23:38 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Had ik al gedaan, toen nieuw ww aangevraagd maar toen kreeg ik een mail dat mijn account zou worden verwijderd dus zal wel iets verkeerds hebben aangeklikt
Joepie.quote:
@bitterbalquote:De Britse farmaceut AstraZeneca en de Universiteit van Oxford onderbreken de vergevorderde proeven met een mogelijk coronavaccin. Dat meldt de gezondheidsnieuwswebsite Stat News. Het kandidaat-vaccin zou ongewenste bijwerkingen hebben veroorzaakt bij een proefpersoon.
De Europese Commissie en Nederland hebben een deal met AstraZeneca gesloten voor het vaccin dat de farmaceut met de Universiteit van Oxford ontwikkelt.
Welke ongewenste bijwerking bij de proefpersoon is opgetreden en wanneer het is gebeurd, is niet bekend. De proefpersoon zal naar verwachting herstellen. Een woordvoerder van AstraZeneca zegt dat ziekteverschijnselen altijd kunnen optreden in grootschalige proeven. Individuele gevallen die zich voordoen moeten dan zorgvuldig worden onderzocht, aldus de woordvoerder. Volgens hem gaat het om een routinebesluit.
Een ingewijde zegt dat de proeven zijn stilgelegd vanwege 'grote mate van voorzichtigheid'. Een tweede ingewijde, die niet met naam en toenaam genoemd wil worden, stelt dat de bevinding die tot de onderbreking heeft geleid, invloed heeft op de proeven door AstraZeneca die nog moeten plaatsvinden en die van andere farmaceuten die vaccinproeven uitvoeren.
Negen grote vaccinproducenten uit Europa en de Verenigde staten beloofden dinsdag plechtig dat zij hun normale veiligheidsstandaarden niet zullen verlagen, ondanks de grote druk die er is om snel een effectief vaccin te ontwikkelen. Ook AstraZeneca deed die belofte.
De proeven, die in de derde fase zijn, worden momenteel uitgevoerd in de Verenigde Staten. De proef waarbij de ongewenste bijeffecten zouden zijn opgetreden vond plaats in het Verenigd Koninkrijk
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |