Faxie is niet van de mannen volgens mijquote:Op vrijdag 11 september 2020 21:06 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Jaloers jij bent, duidelijk het is.
Nee joh gek.....quote:Op vrijdag 11 september 2020 20:54 schreef Huck_ het volgende:
[..]
Hebben jullie het ondertussen al gedaan of nog steeds niet?
Daar is idd een reden voorquote:Op vrijdag 11 september 2020 19:14 schreef Uhmmpie het volgende:
[..]
So far heb ik nog geen enkel survivor van een date met @:Lenny77 gesproken.
Dit vind ik dan echt wel een HEEEEL strak plan!! Heb nog nooit een FOK!ker in levende lijve gezienquote:Op vrijdag 11 september 2020 17:24 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Hoog tijd voor een (Vlaams) Brabantse meeting
Count me inquote:Op vrijdag 11 september 2020 22:42 schreef Lenny77 het volgende:
[..]
Dit vind ik dan echt wel een HEEEEL strak plan!! Heb nog nooit een FOK!ker in levende lijve gezien![]()
Misschien is iedereen wel nep en praat ik al jaren tegen een super computer
Hoog tijd dan om eens wat te plannenquote:Op vrijdag 11 september 2020 22:42 schreef Lenny77 het volgende:
[..]
Dit vind ik dan echt wel een HEEEEL strak plan!! Heb nog nooit een FOK!ker in levende lijve gezien![]()
Amai, dat klinkt als een plan zunne!quote:Op vrijdag 11 september 2020 22:50 schreef Lenny77 het volgende:
Yesss! Allemaal naar België komen! Echte friet met zoete mayo![]()
quote:Op vrijdag 11 september 2020 22:42 schreef Lenny77 het volgende:
[..]
How, we gaan wel niet naar Antwerpen he!! Limburg it isquote:Op vrijdag 11 september 2020 22:53 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Amai, dat klinkt als een plan zunne!
Dat durf ik niet hoorquote:Op vrijdag 11 september 2020 22:42 schreef Lenny77 het volgende:
[..]
Meer bang voor de meisjes. Schijnt dat je daar platjes van krijgtquote:Op vrijdag 11 september 2020 23:20 schreef Lenny77 het volgende:
[..]
Hoe kan iemand nu bang zijn voor Belgisch Limburg
Hm.. je neemt je eigen Nederlandse meisjes mee he, die zijn platjesvrij.quote:Op vrijdag 11 september 2020 23:21 schreef Faxie het volgende:
[..]
Meer bang voor de meisjes. Schijnt dat je daar platjes van krijgt
Okéquote:Op vrijdag 11 september 2020 23:24 schreef Lenny77 het volgende:
[..]
Hm.. je neemt je eigen Nederlandse meisjes mee he, die zijn platjesvrij.
De enige Belg op deze meet zal den deze zijn en ik heb per toeval ook geen platjes
Te ver voor mij, durf ik ook niet... :$quote:Op vrijdag 11 september 2020 22:57 schreef Lenny77 het volgende:
[..]
How, we gaan wel niet naar Antwerpen he!! Limburg it is
Nou nou...quote:Op vrijdag 11 september 2020 23:29 schreef Huck_ het volgende:
[..]
Te ver voor mij, durf ik ook niet... :$
Dan sla je die toch platquote:Op vrijdag 11 september 2020 23:21 schreef Faxie het volgende:
[..]
Meer bang voor de meisjes. Schijnt dat je daar platjes van krijgt
Per toeval?quote:Op vrijdag 11 september 2020 23:24 schreef Lenny77 het volgende:
[..]
Hm.. je neemt je eigen Nederlandse meisjes mee he, die zijn platjesvrij.
De enige Belg op deze meet zal den deze zijn en ik heb per toeval ook geen platjes
Ja, alleen wat is het nut ??quote:Op zaterdag 12 september 2020 13:18 schreef Themeparktommy het volgende:
Mensen de nieuwe Swipe Night al gedaan op Tinder? Vond het wel grappig!
Je antwoorden worden weergegeven op je profiel. Het zijn natuurlijk vragen die je karakter peilen... ga je voor vriendschap of waarheid, ga je voor een dier of een mens, etc.quote:Op zaterdag 12 september 2020 13:57 schreef Avianflu het volgende:
[..]
Ja, alleen wat is het nut ??
Word je op basis van je keuzes gematched, want ik heb echt random lopen swipen
Is dat gratis?quote:Op zaterdag 12 september 2020 13:18 schreef Themeparktommy het volgende:
Mensen de nieuwe Swipe Night al gedaan op Tinder? Vond het wel grappig!
Ja, een filmpje waar je bepaalde keuzes moet maken en je keuzes zorgen voor een ander einde. Beetje als die interactieve aflevering van Black Mirrorquote:Op zaterdag 12 september 2020 17:22 schreef Huck_ het volgende:
[..]
Is dat gratis?
Niet dat ik op Tinder zit
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |