We gaan een volleybalploeg beginnenquote:Op vrijdag 11 september 2020 15:50 schreef avotar het volgende:
Toch jammer. Vorig seizoen heeft ie toch ook weinig extra's gebracht.
Misschien toch Bruma?
zou leuk zijn, Godin moet ook de deur uit dus waarom nietquote:Op vrijdag 11 september 2020 16:19 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Ik denk dat het Stefan de Vrij wordt
Wie nietquote:Op vrijdag 11 september 2020 17:14 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Wie gaat het morgen proberen om voor Feyenoord-ADO een ticket te claimen?
Dat waren we al, hij was transfervrijquote:Op vrijdag 11 september 2020 18:32 schreef Generationalpha het volgende:
Feyenoord eindelijk verlost van Verdonk.
[ twitter ]
Altijd maar afwachten of iemand dan een nieuwe club vindt. Botje bleef ook.quote:Op vrijdag 11 september 2020 18:33 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Dat waren we al, hij was transfervrij
Huhquote:Op vrijdag 11 september 2020 18:34 schreef Generationalpha het volgende:
[..]
Altijd maar afwachten of iemand dan een nieuwe club vindt. Botje bleef ook.
is dat dan bij elkaar of op afstand?quote:Op zaterdag 12 september 2020 09:06 schreef Caland het volgende:
3 keer vak C voor ADO, was redelijk makkelijk doorheen komen
Wel op afstand, maar als je op hetzelfde adres woont mag je bij elkaar gaan zitten.quote:Op zaterdag 12 september 2020 09:13 schreef Tarado het volgende:
[..]
is dat dan bij elkaar of op afstand?
3 keer vak PP, waar ik vroeger zat met mijn vader, vond dat wel eens nostalgischquote:Op zaterdag 12 september 2020 09:06 schreef Caland het volgende:
Ahja, ik heb altijd op P gezeten tot mijn 16e.quote:Op zaterdag 12 september 2020 09:16 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
3 keer vak PP, waar ik vroeger zat met mijn vader, vond dat wel eens nostalgisch
Bij mij in het vak gezellig.quote:Op zaterdag 12 september 2020 09:06 schreef Caland het volgende:
quote:Op zaterdag 12 september 2020 10:48 schreef Erasmus het volgende:
[..]
Bij mij in het vak gezellig.
Vanmiddag even kaarten checken, hoop dat er nog in mijn eigen vak plek is
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |