Ik zou daar nu echt niet naartoe gaanquote:Op woensdag 9 september 2020 14:29 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Hopelijk 2021 weer beter. Al was afgelopen weekend Amsterdam ook wel gezellig.
Expositie bezocht ruim buiten het centrum, terrasje gepakt met een bekende, in de trein en op het station een mondkapje. Was goed te doen! Maar centrum zou ik nu ook niet snel heen gaan.quote:Op woensdag 9 september 2020 14:45 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik zou daar nu echt niet naartoe gaan
Morgen weer biljartenquote:Op woensdag 9 september 2020 14:28 schreef CherryLips het volgende:
Maar goed, sociale dingen zijn zo 2019.
Dat doet onze hond alleen met vallend etenquote:Op woensdag 9 september 2020 15:46 schreef Debsterr het volgende:
Er valt een sok op de grond onderweg naar de wasmachine.
Niemand:
Corrie: WOOAAAAHHHH LUCKY DAY MY PRECIOUS I HAZ IT GRRRRR *rent heel hard weg met sok*
quote:Op woensdag 9 september 2020 15:47 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Dat doet onze hond alleen met vallend eten
Ik weet niet wat het is maar ze vind sokken echt geweldigquote:Op woensdag 9 september 2020 15:47 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Dat doet onze hond alleen met vallend eten
Er is iemand bij de puppycursus met een Franse bulldog nu 13 weken oud. Maar ik dacht HUH die kleur is anders dan vorige week.. HEEFT ZE ER 2. Zo cute!!quote:
Dat is wel een serieus voordeel aan die cursus. Allemaal baby hondjes!quote:Op woensdag 9 september 2020 15:49 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Er is iemand bij de puppycursus met een Franse bulldog nu 13 weken oud. Maar ik dacht HUH die kleur is anders dan vorige week.. HEEFT ZE ER 2. Zo cute!!
Oh daar zouden wij Corrie gerust mee naartoe nemen hoorquote:Op woensdag 9 september 2020 15:52 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Dat is wel een serieus voordeel aan die cursus. Allemaal baby hondjes!
Mijn vriend wil altijd andere mensen hun puppy's ontvoeren. Afgelopen weekend bier festival (ja wie neemt daar ook een pup mee naar toe) Een ongelooflijk cute wcpapier pupje![]()
dus mijn vriend hem lokken, het is een pup dus die komt want nieuwsgierig. Hij helemaal knuffelen enzo. Maakt ie de riem losNu ben je van ons.
Ik wilde hem echt houden. Tot ie te groot is.
Nu viel het op zich wel mee qua lawaai gezien corona geen live muziek en iedereen zitplaatsen. Anders vind ik het gewoon zielig voor pup of hond.quote:Op woensdag 9 september 2020 15:53 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Oh daar zouden wij Corrie gerust mee naartoe nemen hoormaar ze is ook al heel erg gewend aan terrasjes enzo, dat scheelt. Maar je zou haar niet stiekem kunnen ontvoeren
(ik zou hetzelfde proberen als je vriend)
Ja okay, afhankelijk inderdaad van hoe extreem vol/druk natuurlijk.quote:Op woensdag 9 september 2020 16:01 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Nu viel het op zich wel mee qua lawaai gezien corona geen live muziek en iedereen zitplaatsen. Anders vind ik het gewoon zielig voor pup of hond.
Wel een Corky misschien.quote:Op woensdag 9 september 2020 17:09 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ben je zelf niet stiekem een Corrie?
Ik... zie m dit gewoon doenquote:Op woensdag 9 september 2020 15:52 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Dat is wel een serieus voordeel aan die cursus. Allemaal baby hondjes!
Mijn vriend wil altijd andere mensen hun puppy's ontvoeren. Afgelopen weekend bier festival (ja wie neemt daar ook een pup mee naar toe) Een ongelooflijk cute wcpapier pupje![]()
dus mijn vriend hem lokken, het is een pup dus die komt want nieuwsgierig. Hij helemaal knuffelen enzo. Maakt ie de riem losNu ben je van ons.
Ik wilde hem echt houden. Tot ie te groot is.
Sober?quote:
Iewlquote:
Sweet and psychoquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |