degelijkquote:Op dinsdag 8 september 2020 15:18 schreef Dr_Flash het volgende:
[ afbeelding ]
En daar dan twee van dus![]()
kleine voetjesquote:Op dinsdag 8 september 2020 15:17 schreef Dr_Flash het volgende:
ik heb net een maatje 42,5 gekocht trouwens
hmm stukken krijt in je koffie?quote:Op dinsdag 8 september 2020 15:25 schreef bitterbal het volgende:
Ziet er lekker uit dit
[ afbeelding ]
Zin inquote:Op dinsdag 8 september 2020 15:25 schreef bitterbal het volgende:
Ziet er lekker uit dit
[ afbeelding ]
Lamtakquote:
Of als het fris is en regentquote:Op dinsdag 8 september 2020 15:31 schreef UitStraling het volgende:
Warme chocomel hoort in de winter gedronken te worden.
https://www.cocktailicious.nl/scotch-cacao/quote:Op dinsdag 8 september 2020 15:34 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Op een romantische gure herfstdag heeft het ook wel wat ja.
Dan zit je met Star Wars sowieso al helemaal verkeerd, ook toen het nog niet van Disney was.quote:Op dinsdag 8 september 2020 15:37 schreef Karzai het volgende:
Liever films met een rauw randje dichter bij de werkelijkheid
geefquote:Op dinsdag 8 september 2020 15:25 schreef bitterbal het volgende:
Ziet er lekker uit dit
[ afbeelding ]
Ik heb poeder voor salted caramel hot chocolate staan.quote:Op dinsdag 8 september 2020 15:27 schreef bitterbal het volgende:
heb ik zin om daar voor naar de super te gaan
Ja je moet het niet gaan kijken omdat je iets wil zien wat realistisch is.quote:Op dinsdag 8 september 2020 15:38 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dan zit je met Star Wars sowieso al helemaal verkeerd, ook toen het nog niet van Disney was.
ja kloptquote:Op dinsdag 8 september 2020 15:38 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dan zit je met Star Wars sowieso al helemaal verkeerd, ook toen het nog niet van Disney was.
Ik denk dat Karzai denkt dat Disney alleen films als Bambi enz maakt.quote:
Het hoeft niet perse realistisch te zijn, zolang het maar niet alleen rozegeur en maneschijn isquote:Op dinsdag 8 september 2020 15:39 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ja je moet het niet gaan kijken omdat je iets wil zien wat realistisch is.
Maar dat is het ook niet.quote:Op dinsdag 8 september 2020 15:41 schreef Karzai het volgende:
[..]
Het hoeft niet perse realistisch te zijn, zolang het maar niet alleen rozegeur en maneschijn is
Naja meeste klassieke Disneyfilms kun je als volwassene nog eens goed over nadenken.quote:Op dinsdag 8 september 2020 15:41 schreef CherryLips het volgende:
Ik vind Bambi niet echt rozengeur en maneschijn.
Die klassieke zit vaak een heel duister randje aan dat je als kind niet zo opvalt. Sowieso sommige tekenfilms van vroeger als je die nu ziet denk je ook van hoe de fuck was dit bedoeld voor kinderenquote:Op dinsdag 8 september 2020 15:42 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Naja meeste klassieke Disneyfilms kun je als volwassene nog eens goed over nadenken.
Ik snap ook niet waarom ik als kind bijvoorbeeld The Dark Crystal en Labyrinth mocht zien. Bij sommige scènes in Indiana Jones moest ik wel omdraaien.quote:Op dinsdag 8 september 2020 15:48 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Die klassieke zit vaak een heel duister randje aan dat je als kind niet zo opvalt. Sowieso sommige tekenfilms van vroeger als je die nu ziet denk je ook van hoe de fuck was dit bedoeld voor kinderen. Moet je nu eens een keer Asterix & Obelix en Cleopatra of die met Caesar kijken, daar heb je geen geestverruimende middelen bij nodig zeg maar
Klinkt leukquote:Op dinsdag 8 september 2020 15:46 schreef CherryLips het volgende:
Hopelijk dit doen zaterdag
https://gemeentearchief.e(...)over-de-edesche-hei/
waar lees je dat?quote:Op dinsdag 8 september 2020 15:51 schreef CherryLips het volgende:
Het wordt dinsdag 29 graden.
Wie heeft zondag d'r parasol opgeruimd?
zwak gestel? anders zou ik me niet zo druk maken en gaanquote:Op dinsdag 8 september 2020 15:52 schreef CherryLips het volgende:
Ik zou maandag naar het strand gaan, maar met dit weer zal het wel weer hartstikke druk zijn.
Jezus waarom moet ik steeds rekening houden met drukte.
Ja ik rij iedereen gewoon omver, heb gelukkig een auto. Als ik die kwijt kan. Anders wordt het een toeristisch ritje langs de kust.quote:Op dinsdag 8 september 2020 15:53 schreef Karzai het volgende:
[..]
zwak gestel? anders zou ik me niet zo druk maken en gaan
zou wat zijnquote:Op dinsdag 8 september 2020 15:53 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Buinedraar, 14 dagen voorspelling.
Lekker handig bezig truus, was toch veel makkelijker om even water te koken en dat poeder in een kapje erbij te gietenquote:Op dinsdag 8 september 2020 15:55 schreef bitterbal het volgende:
oh god. warm die shit altijd op in de mangetron,. nu is het overstroomd
knetter verhoerd wel. Hittegolf tot en met alles precies tot en met 21 augustus. 22 augustus begint mijn vakantie. Drie weken grijs grauw saai nat hoerig vertieft klotegrafzaadneukteringfiefesgilledetouretteweer, 14 september mot ik weer aan het werk en precies dan wordt het weer een week 25-30 graden. Echt HOE DAN klotehoerepokkequote:Op dinsdag 8 september 2020 15:51 schreef CherryLips het volgende:
Het wordt dinsdag 29 graden.
Wie heeft zondag d'r parasol opgeruimd?
quote:Op dinsdag 8 september 2020 15:56 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
knetter verhoerd wel. Hittegolf tot en met alles precies tot en met 21 augustus. 22 augustus begint mijn vakantie. Drie weken grijs grauw saai nat hoerig vertieft klotegrafzaadneukteringfiefesgilledetouretteweer, 14 september mot ik weer aan het werk en precies dan wordt het weer een week 25-30 graden. Echt HOE DAN klotehoerepokke![]()
Welk poeder heb je?quote:Op dinsdag 8 september 2020 15:55 schreef bitterbal het volgende:
oh god. warm die shit altijd op in de mangetron,. nu is het overstroomd
Nou nou.. rustig maar Fles. Is altijd een gok met vakantie nemen.quote:Op dinsdag 8 september 2020 15:56 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
knetter verhoerd wel. Hittegolf tot en met alles precies tot en met 21 augustus. 22 augustus begint mijn vakantie. Drie weken grijs grauw saai nat hoerig vertieft klotegrafzaadneukteringfiefesgilledetouretteweer, 14 september mot ik weer aan het werk en precies dan wordt het weer een week 25-30 graden. Echt HOE DAN klotehoerepokke![]()
quote:Op dinsdag 8 september 2020 15:56 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Vaker bidden en vroom levenquote:Op dinsdag 8 september 2020 15:56 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik denk niet dat je hier veel medestanders krijgt voor je hyphogondrie.quote:Op dinsdag 8 september 2020 15:53 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja ik rij iedereen gewoon omver, heb gelukkig een auto. Als ik die kwijt kan. Anders wordt het een toeristisch ritje langs de kust.
Ja maar je moet ook niet zomaar vertrouwen op een 14 daagse voorspelling. kan nog kut weer wordenquote:Op dinsdag 8 september 2020 15:56 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Je moet deze hebben, ondanks dat het 'koffie' is smaakt het meer naar lekkere chocolademelkquote:
Dat is dat vrouwen je wat aantrekkelijker vinden zodat ze met je willen knuffelen en paren, het weer ja daar gaan de weergoden over.quote:Op dinsdag 8 september 2020 16:00 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Oh ik dacht dat je zou zeggen: vaker wortels en komkommers eten
okequote:Op dinsdag 8 september 2020 16:01 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Je moet deze hebben, ondanks dat het 'koffie' is smaakt het meer naar lekkere chocolademelkhttps://www.ah.nl/product(...)ramel-portie-pak-utz
slechte mensen hebben altijd gelukquote:Op dinsdag 8 september 2020 16:02 schreef Lospedrosa het volgende:
Ik had natuurlijk weer alle geluk met het weer.
ja ditquote:Op dinsdag 8 september 2020 16:02 schreef CherryLips het volgende:
Ik maak warme chocolademelk door cacaopoeder en suiker te mengen met een beetje melk en dat prakje dan door de snoeihete melk te roeren. /fatty4life
Slecht=goed?quote:Op dinsdag 8 september 2020 16:02 schreef bitterbal het volgende:
[..]
slechte mensen hebben altijd geluk
Geluk is met de dommen.quote:Op dinsdag 8 september 2020 16:02 schreef bitterbal het volgende:
[..]
slechte mensen hebben altijd geluk
Booohhhhhquote:Op dinsdag 8 september 2020 16:04 schreef kwiwi het volgende:
Wat ook lekker is, is van die chocolade tabletten om in de warme melk te doen
Dat dusquote:Op dinsdag 8 september 2020 15:59 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Klotegrafzaadneukteringfiefesgilledetourettemensen.
wat is dezequote:Op dinsdag 8 september 2020 16:04 schreef kwiwi het volgende:
Wat ook lekker is, is van die chocolade tabletten om in de warme melk te doen
quote:Op dinsdag 8 september 2020 15:25 schreef bitterbal het volgende:
Ziet er lekker uit dit
[ afbeelding ]
Nopequote:Op dinsdag 8 september 2020 16:09 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ach ja wel hoor. Travelnack gezien?
Toch nog een paar seconden treingenot vanuit de autoquote:Op dinsdag 8 september 2020 16:09 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ach ja wel hoor. Travelnack gezien?
Coole treinquote:Op dinsdag 8 september 2020 16:14 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Toch nog een paar seconden treingenot vanuit de auto![]()
[ afbeelding ]
In NL gewoon in elke supermarkt hoorquote:Op dinsdag 8 september 2020 16:17 schreef kwiwi het volgende:
Hoezo is het zo moeilijk om teriyakisaus te vinden
Fijn dat je het zo naar je zin hebt.quote:Op dinsdag 8 september 2020 16:15 schreef Budapestenaar het volgende:
Wat een heerlijke ritjes vandaag door de bergen
Dat wordt wéér kaasfonduën vanavondquote:Op dinsdag 8 september 2020 16:17 schreef kwiwi het volgende:
Hoezo is het zo moeilijk om teriyakisaus te vinden
Ik check het laterquote:Op dinsdag 8 september 2020 16:21 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dan moet je dat nog wel even doen
quote:Op dinsdag 8 september 2020 16:20 schreef Justin_Case het volgende:
[..]
Fijn dat je het zo naar je zin hebt.
quote:Op dinsdag 8 september 2020 16:21 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Dat wordt wéér kaasfonduën vanavond
Ja hier dacht ik ook, maar ben net bij 2 verschillende geweest en niksquote:Op dinsdag 8 september 2020 16:18 schreef LTVDK het volgende:
[..]
In NL gewoon in elke supermarkt hoor
aan t kustje jaquote:Op dinsdag 8 september 2020 16:27 schreef Justin_Case het volgende:
Trouwens flash; ik zie volgende week 1 uitschieter naar 24 graden en de rest gewoon 20 graden....
quote:Op dinsdag 8 september 2020 16:27 schreef Justin_Case het volgende:
Trouwens flash; ik zie volgende week 1 uitschieter naar 24 graden en de rest gewoon 20 graden....
ja schitterendquote:
Geeft toch niets, je vind je werk superleukquote:Op dinsdag 8 september 2020 16:31 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
ja schitterendAlleen een beetje VERHOERD dat ik dan juist weer moet werken
Waarom neem je dan ook pas zo laat vakantie?quote:Op dinsdag 8 september 2020 16:31 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
ik had eigenlijk in mei al op Rhodos moeten liggen.quote:Op dinsdag 8 september 2020 16:36 schreef Justin_Case het volgende:
[..]
Waarom neem je dan ook pas zo laat vakantie?
Ja herkenbaarquote:Op dinsdag 8 september 2020 16:37 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
ik had eigenlijk in mei al op Rhodos moeten liggen.
De vader van US zei vroeger altijd, geeft helemaal niets als je kutwerk hebt dat niet naar je zin is maar doe dat maximaal een half jaar anders wordt je net zo kut als je werk en dat krijg je niet meer terug.quote:
Ik volgende week dinsdag ookquote:Op dinsdag 8 september 2020 16:31 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Hier zit wel een kern van waarheid in.quote:Op dinsdag 8 september 2020 16:41 schreef UitStraling het volgende:
[..]
De vader van US zei vroeger altijd, geeft helemaal niets als je kutwerk hebt dat niet naar je zin is maar doe dat maximaal een half jaar anders wordt je net zo kut als je werk en dat krijg je niet meer terug.
Wijsheid uit jouw vingersquote:Op dinsdag 8 september 2020 16:41 schreef UitStraling het volgende:
[..]
De vader van US zei vroeger altijd, geeft helemaal niets als je kutwerk hebt dat niet naar je zin is maar doe dat maximaal een half jaar anders wordt je net zo kut als je werk en dat krijg je niet meer terug.
Lekkerquote:Op dinsdag 8 september 2020 16:42 schreef kwiwi het volgende:
Ik eet de laatste week ineens alleen nog maar kruidenboter op m'n brood![]()
Op zich goed advies.quote:Op dinsdag 8 september 2020 16:41 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Transsylvaanse invloedenquote:Op dinsdag 8 september 2020 16:42 schreef kwiwi het volgende:
Ik eet de laatste week ineens alleen nog maar kruidenboter op m'n brood![]()
quote:Op dinsdag 8 september 2020 16:43 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Transsylvaanse invloeden
Nog even en je gaat rauwe knoflook en uien eten.
Ben je aan wal?quote:Op dinsdag 8 september 2020 16:42 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Wijsheid uit jouw vingershet kan.
Maar idd dat. Daarover later meer
quote:Op dinsdag 8 september 2020 16:45 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Nee? Nog 2-3 dagen voor Putin land
Die Noren houden alles ver weg uit de kustquote:
Ah dat vroeg ik mij nog af.quote:Op dinsdag 8 september 2020 16:51 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Die Noren houden alles ver weg uit de kust
Ter compensatie wel enorm goed 4G bereik tot ver buiten de kust
geen satelliet internet aan boord?quote:Op dinsdag 8 september 2020 16:51 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Die Noren houden alles ver weg uit de kust
Ter compensatie wel enorm goed 4G bereik tot ver buiten de kust
Nee, nou ja voelde me fit dus die beren op de weg kreeg ik met gemak doodgebeten, kan zo nog wel wat uurtjes door, hoop veren in mijn reet trouwens ook, dat scheelt.quote:
Hebben een grote aanbesteding gewonnen met het team, uitslag net binnen (met de beste cijfers van alle partijenquote:Op dinsdag 8 september 2020 17:00 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Nee, nou ja voelde me fit dus die beren op de weg kreeg ik met gemak doodgebeten, kan zo nog wel wat uurtjes door, hoop veren in mijn reet trouwens ook, dat scheelt.
Heb satteliet internet dat 80% wereld dekking heeft. 500mb/weekquote:Op dinsdag 8 september 2020 16:52 schreef Justin_Case het volgende:
[..]
Ah dat vroeg ik mij nog af.
Verveel je je tenminste niet de pleuris op die boot.
Jawel 500mb/weekquote:Op dinsdag 8 september 2020 16:59 schreef Koen66 het volgende:
[..]
geen satelliet internet aan boord?
Nice one, wij krijgen trouwens 47 procent minder aanbestedingen binnen vergeleken met vorig jaar september, heb je een indicatie hoe het met Nederland ervoor staat want wij zijn sowieso nodig en zijn verreweg het beste in wat we doen en kunnen dus wij funcioneren een beetje als de thermometer in de anus van de economie.quote:Op dinsdag 8 september 2020 17:03 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Hebben een grote aanbesteding gewonnen met het team, uitslag net binnen (met de beste cijfers van alle partijen)
Nicequote:Op dinsdag 8 september 2020 17:06 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Heb satteliet internet dat 80% wereld dekking heeft. 500mb/week
Switch mee, boeken mee, liggen hier ook veel films/boeken en heb zelf ook wat harde schijven mee.
Lang verhaal kort, eigenlijk ben jij gewoon de belangrijkste man van Nederland.quote:Op dinsdag 8 september 2020 17:08 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Nice one, wij krijgen trouwens 47 procent minder aanbestedingen binnen vergeleken met vorig jaar september, heb je een indicatie hoe het met Nederland ervoor staat want wij zijn sowieso nodig en zijn verreweg het beste in wat we doen en kunnen dus wij funcioneren een beetje als de thermometer in de anus van de economie.
Uiteraard. Dat je hier nog aan twijfeltquote:Op dinsdag 8 september 2020 17:11 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Lang verhaal kort, eigenlijk ben jij gewoon de belangrijkste man van Nederland.
Wat moet het leven toch mooi zijn als je niks dan waanbeelden hebt.quote:Op dinsdag 8 september 2020 17:11 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
LSD is voor de meesten van ons te duur, dus jah. Als je zo'n natuurtalent hebt...quote:Op dinsdag 8 september 2020 17:15 schreef Modus het volgende:
[..]
Wat moet het leven toch mooi zijn als je niks dan waanbeelden hebt.
Echt hé. Er zijn hippies die een moord zouden doen om dagelijks zulke trips te hebbenquote:Op dinsdag 8 september 2020 17:16 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
LSD is voor de meesten van ons te duur, dus jah. Als je zo'n natuurtalent hebt...
quote:Op dinsdag 8 september 2020 17:11 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik probeer dit al 3 keer te lezen en te begrijpen.quote:Op dinsdag 8 september 2020 17:08 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Nice one, wij krijgen trouwens 47 procent minder aanbestedingen binnen vergeleken met vorig jaar september, heb je een indicatie hoe het met Nederland ervoor staat want wij zijn sowieso nodig en zijn verreweg het beste in wat we doen en kunnen dus wij funcioneren een beetje als de thermometer in de anus van de economie.
Ik zou toch maar beginnen met hema mondkapjesquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
oh?quote:Op dinsdag 8 september 2020 17:28 schreef Justin_Case het volgende:
Ik ga vanavond een paar honderd blokjes lego bestellen.
quote:Op dinsdag 8 september 2020 17:28 schreef Modus het volgende:
[..]
Ik zou toch maar beginnen met hema mondkapjesdoe jij lekker een mondkapje opSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 8 september 2020 17:29 schreef bitterbal het volgende:
[..]
wist niet dat je lego leuk vond
Nou soort van.quote:
Link?quote:Op dinsdag 8 september 2020 17:28 schreef Justin_Case het volgende:
Ik ga vanavond een paar honderd blokjes lego bestellen.
nou ja je zit op fokquote:Op dinsdag 8 september 2020 17:31 schreef Justin_Case het volgende:
[..]
Ik voel me nu een enorme nerd
Geen sets. Gewoon losse blokjes. Gaan per 100 stuks enzo.quote:Op dinsdag 8 september 2020 17:32 schreef FranticDJ het volgende:
Do
[..]
doh
Maar wat voor set ofzo ga je kopen?
Ah ok okquote:Op dinsdag 8 september 2020 17:32 schreef Justin_Case het volgende:
[..]
Geen sets. Gewoon losse blokjes. Gaan per 100 stuks enzo.
Dat voetbalstadion moet een keer af maar ben na 2 ringen bijna door de steentjes heenquote:
Oh? Wist niet dat je een project hadquote:Op dinsdag 8 september 2020 17:33 schreef Justin_Case het volgende:
[..]
Dat voetbalstadion moet een keer af maar ben na 2 ringen bijna door de steentjes heen
zijn like alertsquote:Op dinsdag 8 september 2020 17:31 schreef TaMieke het volgende:
hmm apart. allemaal quote alerts maar ik zie nix
Heb ik nu niet bij de hand. Volgtquote:Op dinsdag 8 september 2020 17:34 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Oh? Wist niet dat je een project had
Pics?
Gewoon thee van zetten. Krijg je net van die trips als USquote:Op dinsdag 8 september 2020 17:33 schreef CherryLips het volgende:
Allemaal dure kruiden besteld voor de cavia's, die uit de dierenwinkel vinden ze lekker dus ik bestel gewoon meteen grote verse ladingen, die moeten ze niet.
Zit nu met een kilo hooibrokken, 400 gram paardenbloem, 500 gram weegbree en paardenbloem.
quote:Op dinsdag 8 september 2020 17:35 schreef Justin_Case het volgende:
[..]
Heb ik nu niet bij de hand. Volgt
wat doe je r allemaal mee dan?quote:Op dinsdag 8 september 2020 17:36 schreef DerRabbit het volgende:
Het is wel verdomde lekker om weer een abbo te hebben![]()
Ayahuasca maar dan anders.quote:Op dinsdag 8 september 2020 17:35 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Gewoon thee van zetten. Krijg je net van die trips als US
Ja lekker even KPD in geweest ja?quote:Op dinsdag 8 september 2020 17:36 schreef DerRabbit het volgende:
Het is wel verdomde lekker om weer een abbo te hebben![]()
Geen reclames meer, mensen blokken, sneller posten en zulks.quote:
Nee, daar heb ik geen toegang totquote:Op dinsdag 8 september 2020 17:36 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja lekker even KPD in geweest ja?
Heb je geen abbo voor nodig Fleshlightquote:Op dinsdag 8 september 2020 17:36 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja lekker even KPD in geweest ja?
quote:Op dinsdag 8 september 2020 17:37 schreef Justin_Case het volgende:
[..]
100 steentjes voor 19.99
Koekoek
Is FOK! ook een hobby voor je?quote:
Kan wel hobbies verzinnen die minder geld kostenquote:
Of ik raak nog erger aan de schijt.quote:Op dinsdag 8 september 2020 17:35 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Gewoon thee van zetten. Krijg je net van die trips als US
"Alleen naggen voor minstens 10k Eurie per maand"?quote:
Mooie beestjes he. Iemand die hier in de flat woont, heeft er ook 1. En ja daar gaat ze wel eens mee wandelen..quote:Op dinsdag 8 september 2020 17:49 schreef bitterbal het volgende:
k ga een fret kopen
https://9gag.com/gag/a5W27zG
oh echt?quote:Op dinsdag 8 september 2020 17:51 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Mooie beestjes he. Iemand die hier in de flat woont, heeft er ook 1. En ja daar gaat ze wel eens mee wandelen..![]()
Ja. Ze had "Gizmo"op de grond gezet . Sjefke zag iets van zijn lengte lopen en wilde kennis maken. Maar toen het geen hond bleek te zijn, was de interesse ook meteen wegquote:Op dinsdag 8 september 2020 17:52 schreef bitterbal het volgende:
[..]
oh echt?
Ja vind ze echt super vet.
Zijn niet duur.quote:Op dinsdag 8 september 2020 17:49 schreef bitterbal het volgende:
k ga een fret kopen
https://9gag.com/gag/a5W27zG
Hehe, nee, maar gewoon bv iets aanbieden dat wel op het profiel aansluit qua niveau. Daardoor zou je ook al moeten weten in welke richting je moet denken qua salaris.quote:Op dinsdag 8 september 2020 17:51 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
"Alleen naggen voor minstens 10k Eurie per maand"?
quote:Op dinsdag 8 september 2020 17:54 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ja. Ze had "Gizmo"op de grond gezet . Sjefke zag iets van zijn lengte lopen en wilde kennis maken. Maar toen het geen hond bleek te zijn, was de interesse ook meteen weg
Djmo heeft ook haar fretten gepost in zo’n donatietopic.quote:Op dinsdag 8 september 2020 17:52 schreef bitterbal het volgende:
er is ook een fokker met fretten. Heeft laatst ook iets met zijn fretten in hetdonatie topic geplaatst
quote:Op dinsdag 8 september 2020 17:56 schreef CherryLips het volgende:
Het zijn toch ook gewoon een soort lange stinkende katten zonder botten?
awwwquote:Op dinsdag 8 september 2020 17:54 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ja. Ze had "Gizmo"op de grond gezet . Sjefke zag iets van zijn lengte lopen en wilde kennis maken. Maar toen het geen hond bleek te zijn, was de interesse ook meteen weg
quote:Op dinsdag 8 september 2020 17:56 schreef CherryLips het volgende:
Het zijn toch ook gewoon een soort lange stinkende katten zonder botten?
oh dan was het mischien die userquote:Op dinsdag 8 september 2020 17:56 schreef Fogel het volgende:
[..]
Djmo heeft ook haar fretten gepost in zo’n donatietopic.
Waarschijnlijk niet.quote:Op dinsdag 8 september 2020 18:00 schreef bitterbal het volgende:
[..]
oh dan was het mischien die user
Fretten is een ander woord voor tieten?quote:Op dinsdag 8 september 2020 17:56 schreef Fogel het volgende:
[..]
Djmo heeft ook haar fretten gepost in zo’n donatietopic.
quote:Op dinsdag 8 september 2020 18:02 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Fretten is een ander woord voor tieten?
quote:Op dinsdag 8 september 2020 18:05 schreef Fogel het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Hooguit een verbastering.
Maargoed. Ze waren ook ingepakt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.
quote:Op dinsdag 8 september 2020 18:07 schreef DerRabbit het volgende:
[..]Die zijn uitgepaktSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
I'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta
TRV 2023: Bangkok, Los Angeles, Nederland/Belgie, Denemarken, Noord-Noorwegen, Londen, Thailand, Nederland, Gdansk, Nederland, Japan
quote:Op dinsdag 8 september 2020 18:07 schreef DerRabbit het volgende:
[..]Is dat een pop?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik vind dit ook wel iets voor jouquote:Op dinsdag 8 september 2020 18:06 schreef bitterbal het volgende:
oh ja ik heb toch meer interesse in fretten
Geen idee, dat zou ik verder moeten onderzoekenquote:
Kan je toch niet huisadier houden joh/quote:Op dinsdag 8 september 2020 18:10 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ik vind dit ook wel iets voor jou
https://nl.point.pet/fennec-vossen-als-huisdieren/#
Nee, zo'n beestje moet inderdaad in het wild blijven wonen. Maar wel super mooie dierenquote:Op dinsdag 8 september 2020 18:12 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Kan je toch niet huisadier houden joh/
Er was ook zon chick. zon rus ofzo en die had er ook 1, beestje wat super mooi totdat ze hem vegan ging opvoedenBegon er steeds slechter uit te zien.
oh zeker jaquote:Op dinsdag 8 september 2020 18:13 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Nee, zo'n beestje moet inderdaad in het wild blijven wonen. Maar wel super mooie dieren
ja ik heb het nog nooit gerokenquote:Op dinsdag 8 september 2020 18:15 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Nou alleen dat stinken is dus spijtig.
Dat kun je wel over meer dieren zeggen.quote:Op dinsdag 8 september 2020 18:13 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Nee, zo'n beestje moet inderdaad in het wild blijven wonen. Maar wel super mooie dieren
UIteraard, wat sommige mensen tegenwoordig allemaal in huis hebbenquote:Op dinsdag 8 september 2020 18:16 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Dat kun je wel over meer dieren zeggen.
Waarom dat?quote:Op dinsdag 8 september 2020 18:16 schreef Dr_Flash het volgende:
zal ik eens gewoon een nachtje in een hotelletje gaan zitten hier in Deventer?
Nu is het wachten tot Italië op oranje gaatquote:Op dinsdag 8 september 2020 18:17 schreef bitterbal het volgende:
ging er iemand naar frankrijk?
18:13
Het reisadvies voor delen van Frankrijk wordt verder aangescherpt: voor vijf departementen gaat het advies van 'geel' (veiligheidsrisico's) naar 'oranje'. Dat betekent dat alle vakanties worden ontraden en dat mensen worden opgeroepen alleen noodzakelijke reizen te maken. In totaal staan nu 23 departementen en Parijs op oranje.
Het gaat om de departementen Côte-d'Or, Seine-Maritime, Nord, Corse-du-Sud (Corsica) en la Haute Corse. Hier vallen ook enkele populaire steden en vakantiebestemmingen onder, zoals het gebied rondom Dijon, de stad Lille en het eiland Corsica.
Ja waarom niet?quote:Op dinsdag 8 september 2020 18:16 schreef Dr_Flash het volgende:
zal ik eens gewoon een nachtje in een hotelletje gaan zitten hier in Deventer?
Ben je al in Deventer of moet je daar nog heen?quote:
Gelukkig nietquote:Op dinsdag 8 september 2020 18:17 schreef bitterbal het volgende:
ging er iemand naar frankrijk?
18:13
Het reisadvies voor delen van Frankrijk wordt verder aangescherpt: voor vijf departementen gaat het advies van 'geel' (veiligheidsrisico's) naar 'oranje'. Dat betekent dat alle vakanties worden ontraden en dat mensen worden opgeroepen alleen noodzakelijke reizen te maken. In totaal staan nu 23 departementen en Parijs op oranje.
Het gaat om de departementen Côte-d'Or, Seine-Maritime, Nord, Corse-du-Sud (Corsica) en la Haute Corse. Hier vallen ook enkele populaire steden en vakantiebestemmingen onder, zoals het gebied rondom Dijon, de stad Lille en het eiland Corsica.
Waarom kijk je niet op Bricklink?quote:Op dinsdag 8 september 2020 17:37 schreef Justin_Case het volgende:
[..]
100 steentjes voor 19.99
Koekoek
Ik woon hier.quote:Op dinsdag 8 september 2020 18:21 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ben je al in Deventer of moet je daar nog heen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |