Smerig varken.quote:Op dinsdag 8 september 2020 14:18 schreef Charrell het volgende:
Halve zak pepernoten weggewerkt, nu de ramen zemen..
Hoe gaat het afvallen?quote:Op dinsdag 8 september 2020 14:18 schreef Charrell het volgende:
Halve zak pepernoten weggewerkt, nu de ramen zemen..
Ben al afgevallen.. vreet het er langzaam weer aan.. gaan toch de winter in.quote:
quote:
quote:
Waren zijn liedjes heel erg slecht?quote:
Graag voor- en napics.quote:Op dinsdag 8 september 2020 14:52 schreef Caland het volgende:
Morgen afspraak bij het kappertje
weer fresh
Ja hoor, ik begreep het wel, in je sluitpost zeg je notabene dat ik zelf maar een topic moet openen als ik dat wil. Prima doe ik morgen wel even.quote:Op dinsdag 8 september 2020 14:09 schreef GGMM het volgende:
Oh inmiddels gezien @:scrummie2.1
Ja maar er mag een nieuw topic komen als djmo dat wil, dit topic daar snapte niemand een hol van dus ik dacht beter als ze dat zelf misschien opent.
Hopelijk kom ik weg met deze uitleg.
Ga wegquote:Op dinsdag 8 september 2020 15:06 schreef DJMO het volgende:
[..]
Ja hoor, ik begreep het wel, in je sluitpost zeg je notabene dat ik zelf maar een topic moet openen als ik dat wil. Prima doe ik morgen wel even.
Graag even je tieten posten eerstquote:Op dinsdag 8 september 2020 15:06 schreef DJMO het volgende:
[..]
Ja hoor, ik begreep het wel, in je sluitpost zeg je notabene dat ik zelf maar een topic moet openen als ik dat wil. Prima doe ik morgen wel even.
Aangezien ik niet thuis ben, ben ik weg.quote:
Like gegeven.quote:Op dinsdag 8 september 2020 15:08 schreef DJMO het volgende:
[..]
Aangezien ik niet thuis ben, ben ik weg.
Voorlopig niet.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |