Ik ben het niet vergeten maar de tijd ging wat te snelquote:Op dinsdag 22 juni 2021 08:20 schreef Yinny het volgende:
Geen Syrië topic?
Is er nog wel animo voor het kook mee topic? Ik merk zelf ook dat ik nu minder meedoe...
Je hoeft niet per se foto's te posten hoorquote:Op dinsdag 22 juni 2021 08:59 schreef Elleska het volgende:
Een zomerstop inlassen met een zomertopic waarin iedereen zijn vakantiegerechten kan plaatsen en dan na de zomer bekijken hoe verder?
Ik kook soms wel mee maar vergeet dan foto's te maken waardoor het alsnog nutteloos voelt om mee te posten.
Vind wel goed idee. Ik vind namelijk de mogelijkheid om actief wat te koken voor een thema-topic wel leuk en een toevoeging aan CUL.quote:Op dinsdag 22 juni 2021 09:04 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Je hoeft niet per se foto's te posten hoorVoel je vooral vrij om mee te posten.
Zomerstop is best een goed idee!
Misschien nu een algemeen Zomerse gerechten topic dat doorloopt tot 1 september. Daarna een vakantie-gerechtentopic (om ruzie met UIO_AMS te voorkomen).
@:muck, @:lonaa, jullie nog een mening?
Als ik er aan denk maak ik van de week wel wat foto's van het eten bij Syrische vriendenquote:Op dinsdag 22 juni 2021 08:20 schreef Yinny het volgende:
Geen Syrië topic?
Is er nog wel animo voor het kook mee topic? Ik merk zelf ook dat ik nu minder meedoe...
Alsof ik ooit ruzie maak.quote:Op dinsdag 22 juni 2021 09:04 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Je hoeft niet per se foto's te posten hoorVoel je vooral vrij om mee te posten.
Zomerstop is best een goed idee!
Misschien nu een algemeen Zomerse gerechten topic dat doorloopt tot 1 september. Daarna een vakantie-gerechtentopic (om ruzie met UIO_AMS te voorkomen).
@:muck, @:lonaa, jullie nog een mening?
Ik vrees dat dat nog wel even blijft aangezien er momenteel even geen mods zijn op CUL.quote:
Wekt eerst openen (al gedaan) en daarna reeksen?quote:Op maandag 11 oktober 2021 17:04 schreef UIO_AMS het volgende:
CUL / Kook mee met CUL: Favoriete vakantieland gerechten, oktober 2021
Krijg hem alleen niet gelinkt in de reeks.
Net gedaan en nu werkt het opeens wel. Bedankt!quote:Op maandag 11 oktober 2021 18:48 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Wekt eerst openen (al gedaan) en daarna reeksen?
Dat komt omdat het vorige topic nog niet dicht was.quote:Op maandag 11 oktober 2021 18:54 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
Net gedaan en nu werkt het opeens wel. Bedankt!
Het lekkerste eten in Berlijn!quote:Op maandag 11 oktober 2021 19:04 schreef Lonaa het volgende:
Leuk leuk! Mooi werk van gemaakt ook.![]()
Ik ga nooit op vakantie dus ik vind dit lastig
Hartstikke fijn maar moet je niet de slowchat hebben dan?quote:Op donderdag 12 mei 2022 23:09 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
Omdat ik blij benEn ik er best veel moeite voor heb moeten doen.
Ik dacht dat ik die hadquote:Op donderdag 12 mei 2022 23:45 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Hartstikke fijn maar moet je niet de slowchat hebben dan?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |