quote:Op dinsdag 8 september 2020 09:40 schreef UitStraling het volgende:
https://www.telegraaf.nl/(...)jk-tot-wel-27-graden
nopequote:Op dinsdag 8 september 2020 09:42 schreef UitStraling het volgende:
Nog steeds dat onsmakelijke mens in de OP
quote:Op dinsdag 8 september 2020 09:43 schreef UitStraling het volgende:
[..]
https://www.telegraaf.nl/(...)noodweer.najaar.html
stuk?quote:Op dinsdag 8 september 2020 09:48 schreef Karzai het volgende:
vandaag vrij genomen ipv morgen
zo de scooter even wegbrengen die heeft een beurtje nodig
Dat is mie ok net zo kansloos.quote:Op dinsdag 8 september 2020 09:50 schreef UitStraling het volgende:
Lullig, iemand die ik ken vraagt donaties voor The Ocean Clean Up voor zijn aanstaande verjaardag, er staat nu 0 euro op na 4 dagen
mooi bed8 maar vechten tegen de bierkaai die cleanupquote:Op dinsdag 8 september 2020 09:50 schreef UitStraling het volgende:
Lullig, iemand die ik ken vraagt donaties voor The Ocean Clean Up voor zijn aanstaande verjaardag, er staat nu 0 euro op na 4 dagen
als iedereen dat soort acties zou doen was er geen cleanup nodig geweestquote:Op dinsdag 8 september 2020 09:51 schreef Karzai het volgende:
Op vlieland heb ik nog plastic van het strand verwijderd lag nog aardig wat
Dat is me ook een muf saai persoon, samen altijd polo gespeeld met het Britse koningshuis, Oxford afgerond en die zit nu met mijn lelijkste dikste naarste nichtje, hoeft hij wel nooit meer te werken en mag hij zwemmen in het geld maar goed stukje levensinflatie is het wel.quote:Op dinsdag 8 september 2020 09:51 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Dat is mie ok net zo kansloos.
Als iedereen het gewoon weer mee zou nemen ook.quote:Op dinsdag 8 september 2020 09:57 schreef Koen66 het volgende:
[..]
als iedereen dat soort acties zou doen was er geen cleanup nodig geweest
Meh, Draghi signature. Ik zoek Lagarde. Die nog niet op de 20 verschenen is trouwens. Behalve dan bij de onthulling.quote:
Die jongen is al zeeziek op het vaste land.quote:Op dinsdag 8 september 2020 09:59 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Dat is me ook een muf saai persoon, samen altijd polo gespeeld met het Britse koningshuis, Oxford afgerond en die zit nu met mijn lelijkste dikste naarste nichtje, hoeft hij wel nooit meer te werken en mag hij zwemmen in het geld maar goed stukje levensinflatie is het wel.
Jouw kans om er wat aan te doenquote:Op dinsdag 8 september 2020 09:50 schreef UitStraling het volgende:
oh je rookt niet eens?quote:Op dinsdag 8 september 2020 10:03 schreef Karzai het volgende:
vlakbij een drukke weg en ik heb de ramen altijd open ziet er niet meer zo fris uit
eens, maar dat is kennelijk erg moeilijkquote:Op dinsdag 8 september 2020 10:01 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Als iedereen het gewoon weer mee zou nemen ook.
ik rook wel maar de vitrage bij het raam dat altijd dicht zit is een stuk witterquote:Op dinsdag 8 september 2020 10:04 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
oh je rookt niet eens?![]()
Ik woon ook vlakbij een drukke weg. Ik heb geen vitrage
China weerquote:Op dinsdag 8 september 2020 10:12 schreef Koen66 het volgende:
en als bepaalde landen zouden stoppen met massaal hun afval in zee dumpen
Dat klinkt echt fantastisch.quote:Op dinsdag 8 september 2020 10:28 schreef kwiwi het volgende:
11 bouwvakkers aan de slag in de waskelder.. lekker als je de enige vrouw bent die daar rondloopt om de was te doen
Heb inmiddels ook maar een jogging broek en te groot tshirt aangedaan.. dan voel je je toch minder bekeken.quote:
Hier heb ik een keer een film van gezien, dat meisje vonden ze later dood terug in de sneeuw, naaktquote:Op dinsdag 8 september 2020 10:28 schreef kwiwi het volgende:
11 bouwvakkers aan de slag in de waskelder.. lekker als je de enige vrouw bent die daar rondloopt om de was te doen
ze kijken nog niet likkebaardend?quote:Op dinsdag 8 september 2020 10:28 schreef kwiwi het volgende:
Hier ligt geen sneeuw, dus zal wel goedkomenquote:Op dinsdag 8 september 2020 10:31 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Hier heb ik een keer een film van gezien, dat meisje vonden ze later dood terug in de sneeuw, naakt
Niets aan de hand danquote:Op dinsdag 8 september 2020 10:31 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Hier ligt geen sneeuw, dus zal wel goedkomen
quote:Op dinsdag 8 september 2020 10:31 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Daar ben ik inmiddels wel overheen, iedereen hangt z'n ondergoed hier gewoon in de gezamelijke drooghokken opquote:Op dinsdag 8 september 2020 10:33 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Dit doet me eraan denken dat er deze week waarschijnlijk een monteur voor de kachel komt. Even zorgen dat m'n was van de lijn is dan, da's me toch wat te privé.
Gewoon ietsjes verder omhoog naar de eeuwige sneeuw dusquote:Op dinsdag 8 september 2020 10:31 schreef kwiwi het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 8 september 2020 10:33 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Daar ben ik inmiddels wel overheen, iedereen hangt z'n ondergoed hier gewoon in de gezamelijke drooghokken op
Nou dat is me nog een behoorlijke tocht met 70 kilo aan dood gewicht achter je aan slepenquote:Op dinsdag 8 september 2020 10:34 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Gewoon ietsjes verder omhoog naar de eeuwige sneeuw dus
Dat heb ik ook wel ja, mensen over de vloer is een goede stok achter de deur om was e.d. op te ruimenquote:Op dinsdag 8 september 2020 10:35 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Het slaat ook nergens op, maar toch. M'n hoofd vindt het fijner.![]()
En het spul is toch ook allang droog nu, dus sowieso tijd om de boel op te bergen.
Gewoon op een steekwagentje en met de skilift omhoogquote:Op dinsdag 8 september 2020 10:36 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Nou dat is me nog een behoorlijke tocht met 70 kilo aan dood gewicht achter je aan slepen
Nee, nee, op een travois!quote:Op dinsdag 8 september 2020 10:38 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Gewoon op een steekwagentje en met de skilift omhoog
Plakt je ondergoed dan niet zo af en toe?quote:Op dinsdag 8 september 2020 10:33 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Daar ben ik inmiddels wel overheen, iedereen hangt z'n ondergoed hier gewoon in de gezamelijke drooghokken op
Ik weet ook niet of ik het gebrek aan spontaan bezoek een voordeel of een nadeel vind, het is nu helemaal een zooitje.quote:Op dinsdag 8 september 2020 10:36 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Dat heb ik ook wel ja, mensen over de vloer is een goede stok achter de deur om was e.d. op te ruimen
Kusje eropquote:Op dinsdag 8 september 2020 10:44 schreef Justin_Case het volgende:
Gvd tweede keer dat ik mijn knie stoot vandaag
Nee, hier woont geen Uitstralingquote:Op dinsdag 8 september 2020 10:39 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Plakt je ondergoed dan niet zo af en toe?
Een ezel stoot zich geen twee keer ...quote:Op dinsdag 8 september 2020 10:44 schreef Justin_Case het volgende:
Gvd tweede keer dat ik mijn knie stoot vandaag
quote:Op dinsdag 8 september 2020 10:39 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Plakt je ondergoed dan niet zo af en toe?
En drie?quote:Op dinsdag 8 september 2020 10:48 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Een ezel stoot zich geen twee keer ...
Dat betekent dan alleen maar dat die kennis dus geen ezel is!quote:Op dinsdag 8 september 2020 10:53 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
En drie?
ik vraag dit voor een kennis
Klopt ook wel, geen Heemskerker.quote:Op dinsdag 8 september 2020 11:03 schreef DaMart het volgende:
[..]
Dat betekent dan alleen maar dat die kennis dus geen ezel is!
Wat heb je voor lunch?quote:Op dinsdag 8 september 2020 11:26 schreef kwiwi het volgende:
Ik verklaar hierbij LUNCHGENOT voor geopend. Want ik heb honger
quote:Op dinsdag 8 september 2020 11:26 schreef kwiwi het volgende:
Oh ja is goed.quote:Op dinsdag 8 september 2020 11:26 schreef kwiwi het volgende:
Mooi. Even kapsalon opwarmenquote:Op dinsdag 8 september 2020 11:26 schreef kwiwi het volgende:
jezus op dit tijdstipquote:Op dinsdag 8 september 2020 11:47 schreef Budapestenaar het volgende:
Joehoe @:bitterbal
[ afbeelding ]
Keer een wortel of een komkommer erin dan jumpen de chicks op je piemel omdat je er zo gezond uitziet.quote:
Hallelujaquote:Op dinsdag 8 september 2020 11:47 schreef Budapestenaar het volgende:
[ afbeelding ]
Die past niet in het broodjequote:Op dinsdag 8 september 2020 11:47 schreef Budapestenaar het volgende:
[ afbeelding ]
Da's een grote worst.quote:Op dinsdag 8 september 2020 11:47 schreef Budapestenaar het volgende:
[ afbeelding ]
Wat eet je dan?quote:Op dinsdag 8 september 2020 11:44 schreef CherryLips het volgende:
Ik kijk nu al uit naar het avondeten.
Oh godquote:Op dinsdag 8 september 2020 11:47 schreef Budapestenaar het volgende:
[ afbeelding ]
De Levenslessen van Doctor UitStralingquote:Op dinsdag 8 september 2020 11:49 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Keer een wortel of een komkommer erin dan jumpen de chicks op je piemel omdat je er zo gezond uitziet.
Nee, remouladesaus.quote:
That's what she said?quote:
quote:Op dinsdag 8 september 2020 11:57 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja geen idee maar kan niet wachten.
Bohhhh lekkerquote:Op dinsdag 8 september 2020 11:47 schreef Budapestenaar het volgende:
[ afbeelding ]
Ja als je altijd ongezond eet willen de meisjes je zaad niet, kunnen ze net zo goed een fles vloeibare bakboter leegdrinken.quote:Op dinsdag 8 september 2020 11:52 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
De Levenslessen van Doctor UitStraling
Hier kun je kiezen welke van die twee sauzen je wilt. Neem altijd remoulade.quote:Op dinsdag 8 september 2020 11:56 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Nee, remouladesaus.
Ik leerde vandaag dat het stiekem helemaal geen ravigote is wat er bij zit, ook al noemt iedereen het wel zo.
Wat let je?quote:Op dinsdag 8 september 2020 11:59 schreef CherryLips het volgende:
Geen zin meer. Wil lezen of slapen.
Ik maak maar even geen grap.quote:Op dinsdag 8 september 2020 12:00 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Jawel, Duitse worst is altijd lekker
Blutwurst?quote:Op dinsdag 8 september 2020 12:00 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Jawel, Duitse worst is altijd lekker
quote:Op dinsdag 8 september 2020 12:02 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ik zag het toen ik het postte, maar was te lui om er wat anders van te maken
Vooral Uitstraling.quote:Op dinsdag 8 september 2020 12:03 schreef Dr_Flash het volgende:
En een glaasje versgeperste jus er achteraan. Ik zeg het maar even. Nu willen jullie allemaal mijn zaad
Nou US, ga maar op de knietjesquote:Op dinsdag 8 september 2020 12:03 schreef Dr_Flash het volgende:
En een glaasje versgeperste jus er achteraan. Ik zeg het maar even. Nu willen jullie allemaal mijn zaad
GEEF ZAAD!!!!quote:Op dinsdag 8 september 2020 12:03 schreef Dr_Flash het volgende:
quote:
quote:
Hij is er nogal druk mee inderdaadquote:
surrealquote:Op dinsdag 8 september 2020 12:05 schreef bitterbal het volgende:
Echt wat een tijd![]()
Agenten in beschermende kleding arresteren besmette surfer in Spanje https://www.nu.nl/283008/(...)urfer-in-spanje.html (via @:NUnl)
Mooie damequote:Op dinsdag 8 september 2020 12:05 schreef bitterbal het volgende:
Echt wat een tijd![]()
Agenten in beschermende kleding arresteren besmette surfer in Spanje https://www.nu.nl/283008/(...)urfer-in-spanje.html (via @:NUnl)
Ja dat staat in het nu.nl filmpjequote:Op dinsdag 8 september 2020 12:18 schreef Karzai het volgende:
ik heb het verhaal niet gelezen, maar als dat zo is onverantwoordelijk van die mevrouw, en de collega's dachten waarschijnlijk dat ze in quarantaine zat en zien haar doodleuk op een druk strand surfen
Ze ziet er ook echt doodziek uit, denk dat we massaal voor het lapje worden gehoudenquote:Op dinsdag 8 september 2020 12:05 schreef bitterbal het volgende:
Echt wat een tijd![]()
Ja dan moet je je ook gewoon kapot schamen als je weer op het werk verschijntquote:Op dinsdag 8 september 2020 12:19 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja dat staat in het nu.nl filmpje
Die verkoopt d'r kontje wel ergens andersquote:Op dinsdag 8 september 2020 12:21 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ja dan moet je je ook gewoon kapot schamen als je weer op het werk verschijnt
ook lekker dom van dat mens, als je dan rustig wil sorfen zonder herkend te worden dan doe je dat toch niet op het strand waar mensen he herkennenquote:Op dinsdag 8 september 2020 12:16 schreef bitterbal het volgende:
Ook opgepakt omdat collega's haar herkende
Die zal met plezier terug gaan om te werken
Jezus in wat voor tijd leven we.quote:Op dinsdag 8 september 2020 12:05 schreef bitterbal het volgende:
Echt wat een tijd![]()
in b4 reactiesquote:Op dinsdag 8 september 2020 12:25 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Jezus in wat voor tijd leven we.
Surfen met een verkoudheidje en je bent een persona non grata.
Ik ook. Kan me voorstellen dat ze er zelf weinig kwaad in zag. en dan die collega's die je de politie bellen.quote:
Boksquote:Op dinsdag 8 september 2020 12:34 schreef Budapestenaar het volgende:
Zo. Biertje en soljanka. Ben maar even binnen gaan zitten want op de terrassen zit iedereen naar wespen te wapperen.
Ja nee joh, we doen gewoon lekker alle Griekse eilanden, ook die waar er niets aan de hand is,quote:Ik krijg de ene na de andere afmelding", zegt de Nederlandse hoteleigenaar Oona Giesen nu voor Griekse eilanden reisadvies oranje geldt. Ze heeft een hotel op het Griekse eiland Paros. "Iedereen is hier afhankelijk van toerisme. Ik organiseer yoga-vakanties en normaal is september een goede maand. Ik vind het belachelijk en paniekzaaierij", zegt ze in het NOS Radio 1 Journaal.
Gisteren werd bekend dat het reisadvies voor de Griekse eilanden wordt aangepast van geel naar oranje voor alle Griekse eilanden. Slecht nieuws dus voor vakantiegangers die op het punt staan naar Griekenland te vertrekken: code oranje betekent dat er wordt geadviseerd alleen voor noodzakelijke reizen naar Griekenland te gaan en dus niet voor vakantiereizen.
"Wij varen hiervoor op het advies van het RIVM, die heeft de Griekse eilanden aangewezen als covid-risico gebied. Dat advies geldt voor alle eilanden", verklaart een woordvoerder van Buitenlandse Zaken.
Grote en kleine eilanden
Het RIVM kijkt naar factoren als besmettingscijfers, testbeleid, maatregelen en maakt op basis daarvan een afweging, legt het RIVM op zijn beurt uit. "We maken hierin geen onderscheid tussen de grote en kleine eilanden", aldus de woordvoerder. "Groot-Brittannië doet dit wel, maar wij niet." Groot-Brittannië maakt een uitzondering voor de eilanden Lesbos, Kreta, Mykonos, Zakynthos, Tinos, Santorini en Serifos. Voor deze eilanden geldt een negatief reisadvies.
Bovendien, zeggen zowel het RIVM als Buitenlandse Zaken, heeft de Griekse overheid ook een quarantaineverplichting ingesteld voor Grieken die zelf van een Grieks eiland naar het Griekse vasteland reizen. Die maatregel geldt voor alle eilanden.
Meest zwaarwegend voor de wijziging van het reisadvies is dat het aantal mensen dat besmet is geraakt met het virus tijdens hun vakantie op een van de Griekse eilanden flink is gestegen, zegt het RIVM.
Hoteleigenaar Giessen begrijpt er niets van: "We zijn hier in Griekenland drie maanden in lockdown geweest en er was geen enkele besmetting op dit eiland."
Ook correspondent Conny Keessen benadrukt dat de verschillen per eiland groot zijn. "Niet overal nemen de besmettingen toe. Op plekken waar veel jongeren komen, zoals Chersonissos, gaat het inderdaad niet goed. Maar dat geldt zeker niet voor alle eilanden", aldus Keessen. In totaal zijn er zo'n 220 Griekse eilanden bewoond.
De Griekse overheid heeft nog niet gereageerd op het reisadvies van de Nederlandse overheid: "We verwachten later vandaag wel een reactie van het ministerie van toerisme", weet Keessen. Maar daar is Oona Giesen niet mee geholpen. "Er is nu paniek gezaaid en dus is het gebeurd."
Giesen maakt zich zorgen over het inkomen van Grieken die voor een groot deel afhankelijk zijn van toerisme. "Ik heb het gevoel dat de Nederlandse overheid Griekenland gewoon zit te pesten." Ook over haar eigen financiële situatie is ze somber. "Ik moet gaan leren vissen deze winter. Ik heb een kind van 13. Mensen zijn hier echt bang voor honger."
Ja echt duimen ditquote:Op dinsdag 8 september 2020 12:42 schreef liesje1979 het volgende:
Maar Bal vooralsnog zit jij safe zie ik.
Surfen terwijl je niet mag werken omdat je in zelfisolatie moet, ik snap die collega's wel.quote:Op dinsdag 8 september 2020 12:25 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Jezus in wat voor tijd leven we.
Surfen met een verkoudheidje en je bent een persona non grata.
Dit ja.quote:Op dinsdag 8 september 2020 12:46 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Surfen terwijl je niet mag werken omdat je in zelfisolatie moet, ik snap die collega's wel.
Ik wil dit.quote:Op dinsdag 8 september 2020 11:47 schreef Budapestenaar het volgende:
[ afbeelding ]
Naar elkaar zwaaien op het strand :pquote:Op dinsdag 8 september 2020 12:45 schreef liesje1979 het volgende:
Zitten we straks misschien alsnog vlak bij elkaar.
Beetje flashen dit datquote:Op dinsdag 8 september 2020 12:56 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Naar elkaar zwaaien op het strand :p
Ja dit ja.quote:Op dinsdag 8 september 2020 12:58 schreef UitStraling het volgende:
[..]
"heeyyyy pssst er zitten Joden verstopt achter de kast"
quote:Op dinsdag 8 september 2020 13:07 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Ja dit ja.
Dat mocht toen ook niet van de regerende orde.
quote:Op dinsdag 8 september 2020 13:10 schreef bitterbal het volgende:
ze hadden die goeie ovengroente niet meer
wat een engerds zijn datquote:Op dinsdag 8 september 2020 13:12 schreef Lospedrosa het volgende:
Bitterbal snel stel je tinder in op Italië.
https://www.ad.nl/buitenl(...)mma-broers~a401688d/
kijk hoe die linker kijkt en die domme inteelt kop van rechtsquote:Op dinsdag 8 september 2020 13:17 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Valt mee, die linker heeft een pamper aan[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 8 september 2020 13:19 schreef bitterbal het volgende:
[..]
kijk hoe die linker kijkt en die domme inteelt kop van rechts
brrr
Ook niet voor een nachtje?quote:Op dinsdag 8 september 2020 13:19 schreef bitterbal het volgende:
[..]
brrr
ze kijken of ze elkaar ook wel zouden lustenquote:Op dinsdag 8 september 2020 13:19 schreef bitterbal het volgende:
[..]
brrr
Snap ook niet dat als je zo'n klein piemeltje hebt dat je in strakke pampers rond gaat lopen.quote:Op dinsdag 8 september 2020 13:21 schreef bitterbal het volgende:
die lopen denk ik constant zo rond.
' wat mot je?!'
Badr heeft serieus niet zon rotkopquote:Op dinsdag 8 september 2020 13:27 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Gelukkig zit Badr heel anders in elkaar.
Ik zit hem net te googlen en inderdaad, die heeft een prima hoofd.quote:Op dinsdag 8 september 2020 13:27 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Badr heeft serieus niet zon rotkop
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 8 september 2020 13:35 schreef Lospedrosa het volgende:
Die heeft ook niet alle kopjes in het kastje staan.
[ afbeelding ]
Gofferquote:Op dinsdag 8 september 2020 13:35 schreef Lospedrosa het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 8 september 2020 13:27 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Badr heeft serieus niet zon rotkop
quote:Op dinsdag 8 september 2020 13:32 schreef Zilverberk het volgende:
[..]
Ik zit hem net te googlen en inderdaad, die heeft een prima hoofd.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:Op dinsdag 8 september 2020 13:35 schreef Lospedrosa het volgende:
[ afbeelding ]quote:quote:Kleine hint.quote:
Jij welquote:Op dinsdag 8 september 2020 13:26 schreef Zilverberk het volgende:
En krijgen we pics van je ballen, @:dr_flash?
quote:Op dinsdag 8 september 2020 13:41 schreef Karzai het volgende:
Alleen maar sjoelers hier, kennen badr hari niet
Hoe was het gevecht tegen Rico Verhoeven ook alweer afgelopen?quote:
Zijn arm gebroken ofzo toch?quote:Op dinsdag 8 september 2020 13:44 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Hoe was het gevecht tegen Rico Verhoeven ook alweer afgelopen?
hij is al over zijn hoogtepunt heen, en rico is nu de bestequote:Op dinsdag 8 september 2020 13:44 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Hoe was het gevecht tegen Rico Verhoeven ook alweer afgelopen?
Everink toch? Die vermoord is?quote:Op dinsdag 8 september 2020 13:45 schreef Karzai het volgende:
incidentje met die zakenman die ze het ziekenhuis in hebben geholpen
Ja zag het.quote:Op dinsdag 8 september 2020 13:45 schreef Dr_Flash het volgende:
LOL alle renners negatief, en dan dit https://nos.nl/collectie/(...)t-positief-op-corona
nee hij is later vermoord. hij leeft niet meer.quote:Op dinsdag 8 september 2020 13:46 schreef Karzai het volgende:
[..]
hij had het wel overleeft, maar aardig wat gebroken
oja maar door die tenniserquote:Op dinsdag 8 september 2020 13:48 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nee hij is later vermoord. hij leeft niet meer.
https://www.ad.nl/binnenl(...)en-everink~a951f64b/
quote:Op dinsdag 8 september 2020 13:50 schreef Karzai het volgende:
Die everink zal ook wel een vervelende vent zijn geweest als je dit twee keer overkomt
Badr had zijn been kreupel geschopt zodat zelfs een iele tennisser hem dood kon steken.quote:Op dinsdag 8 september 2020 13:50 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Overleef je badr wordt je uiteindelijk omgebracht door een tennisser
Ik kende die foto niet, ik kende Vice niet. Zijn jullie mijn soort mensen eigenlijk wel?quote:
Niet in hokjes denken Fles.quote:Op dinsdag 8 september 2020 13:59 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik kende die foto niet, ik kende Vice niet. Zijn jullie mijn soort mensen eigenlijk wel?
Is toch reuze interessant joh.quote:Op dinsdag 8 september 2020 14:05 schreef Koen66 het volgende:
https://www.nu.nl/achterk(...)utraal-opvoeden.html
Waarom denkt mijn foon dat ik dit weten wil
Je balle worden niet bruin.quote:Op dinsdag 8 september 2020 13:59 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik kende die foto niet, ik kende Vice niet. Zijn jullie mijn soort mensen eigenlijk wel?
quote:Op dinsdag 8 september 2020 14:12 schreef Budapestenaar het volgende:
Jezus, 50 mensen opgepropt in zo’n neptoeristentreintje. Tuutuut, hier komt de Covid Express
Jezus, 50 mensen opgepropt in zo’n neptoeristentreintje. Tuutuut, hier komt de Covid Express
Ja, ik zit er niet inquote:Op dinsdag 8 september 2020 14:15 schreef UitStraling het volgende:
Trap die bejaarde moffen de trein af dan.
Vroeger vermomde ze treinen als veevervoerquote:Op dinsdag 8 september 2020 14:16 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ja, ik zit er niet in
Het is zo’n als trein vermomde traktor.
Kindermishandeling.quote:Op dinsdag 8 september 2020 14:05 schreef Koen66 het volgende:
https://www.nu.nl/achterk(...)utraal-opvoeden.html
Waarom denkt mijn foon dat ik dit weten wil
Als je Arbeit Macht Frei ziet staan springen en rennen als een malle.quote:Op dinsdag 8 september 2020 14:16 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ja, ik zit er niet in
Het is zo’n als trein vermomde traktor.
Ach, hoogseizoen is voorbij.quote:Op dinsdag 8 september 2020 14:16 schreef bitterbal het volgende:
maar de griekse eilanden op oranje hoor
ja maar er moeten weer duizenden mensen hals over kop teruggehaald wordenquote:
wel genoteerd voor de volgende keer?quote:Op dinsdag 8 september 2020 14:27 schreef UitStraling het volgende:
Geniaal, ik heb twee ovenschalen maar ik wist niet welke de grootste was en ik heb de grootste nodig, heb ik een maatbeker gepakt, gevuld met water, dat water heb ik vervolgens in beide ovenschaal gegoten en nu weet ik welke de grootste is, echt het is zo lekker om hoogbegaafd te zijn af en toe
Nu welquote:Op dinsdag 8 september 2020 14:27 schreef Koen66 het volgende:
[..]
wel genoteerd voor de volgende keer?
Ja kut is datquote:Op dinsdag 8 september 2020 14:27 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ja maar er moeten weer duizenden mensen hals over kop teruggehaald worden
Weet hij veel en dat boeit hem echt geen ene flikkerquote:Op dinsdag 8 september 2020 14:30 schreef bitterbal het volgende:
[..]
k wil nog wel op vakantie haags
quote:Op dinsdag 8 september 2020 14:30 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Weet hij veel en dat boeit hem echt geen ene flikker
Snap ik. Zo voelde ik mij ook in juniquote:Op dinsdag 8 september 2020 14:30 schreef bitterbal het volgende:
[..]
k wil nog wel op vakantie haags
Wacht je netjes tot de drukte voorbij is en het gepeupel met de kinderen opgebokt isquote:
Ja val je alsnog met je neus in de boterquote:Op dinsdag 8 september 2020 14:33 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Wacht je netjes tot de drukte voorbij is en het gepeupel met de kinderen opgebokt is
Je hebt geen piemel, je bent niet dik en je bent niet kaal dus 99,99998 procent kans dat je alleen een keer hoeft te niezenquote:Op dinsdag 8 september 2020 14:34 schreef CherryLips het volgende:
14 besmettingen in Ede. Ik was okay.
quote:Op dinsdag 8 september 2020 14:36 schreef CherryLips het volgende:
Oké ik ga weer boodschappen bestellen.
Ik ben wel dik en m'n longinhoud is twijfelachtigquote:Op dinsdag 8 september 2020 14:36 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Je hebt geen piemel, je bent niet dik en je bent niet kaal dus 99,99998 procent kans dat je alleen een keer hoeft te niezen
Je hebt geen piemel en je bent niet kaal dus 93,9998 procent kans dat je alleen een keer hoeft te niezenquote:Op dinsdag 8 september 2020 14:36 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik ben wel dik en m'n longinhoud is twijfelachtig
Het wordt steeds positieverquote:Op dinsdag 8 september 2020 14:38 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Je hebt geen piemel en je bent niet kaal dus 93,9998 procent kans dat je alleen een keer hoeft te niezen
kan tochquote:Op dinsdag 8 september 2020 14:37 schreef CherryLips het volgende:
Ik wilde gvd naar de bioscoop volgende week, stelletje kutten die elkaar knuffelen en aflebberen.
beetje respect he voor de jodenquote:Op dinsdag 8 september 2020 14:40 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Jezelf vervoeren per vuilniswagen.
nee voor vakantie henkquote:Op dinsdag 8 september 2020 14:44 schreef Justin_Case het volgende:
[..]
Ja het weer leent zich daar prima voor
ah ga vooor diequote:Op dinsdag 8 september 2020 15:03 schreef UitStraling het volgende:
[..]
https://www.zalando.nl/di(...)w-di181a039-t11.html
Niet doenquote:Op dinsdag 8 september 2020 15:04 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ah ga vooor die
Lichaamslengte model: Ons model is 177 cm lang en draagt maat S
verwarrend
Ja me reetquote:Op dinsdag 8 september 2020 15:04 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ah ga vooor die
Lichaamslengte model: Ons model is 177 cm lang en draagt maat S
verwarrend
heb sowieso deze besteld omdat die goedkoop isquote:
7/10quote:Op dinsdag 8 september 2020 15:11 schreef bitterbal het volgende:
[..]
heb sowieso deze besteld omdat die goedkoop is
https://www.zalando.nl/pr(...)p-p4481j01n-j11.html
quote:Op dinsdag 8 september 2020 15:14 schreef bitterbal het volgende:
[..]
wat voor jou?