quote:Op dinsdag 8 september 2020 09:40 schreef UitStraling het volgende:
https://www.telegraaf.nl/(...)jk-tot-wel-27-graden
nopequote:Op dinsdag 8 september 2020 09:42 schreef UitStraling het volgende:
Nog steeds dat onsmakelijke mens in de OP
quote:Op dinsdag 8 september 2020 09:43 schreef UitStraling het volgende:
[..]
https://www.telegraaf.nl/(...)noodweer.najaar.html
stuk?quote:Op dinsdag 8 september 2020 09:48 schreef Karzai het volgende:
vandaag vrij genomen ipv morgen
zo de scooter even wegbrengen die heeft een beurtje nodig
Dat is mie ok net zo kansloos.quote:Op dinsdag 8 september 2020 09:50 schreef UitStraling het volgende:
Lullig, iemand die ik ken vraagt donaties voor The Ocean Clean Up voor zijn aanstaande verjaardag, er staat nu 0 euro op na 4 dagen
mooi bed8 maar vechten tegen de bierkaai die cleanupquote:Op dinsdag 8 september 2020 09:50 schreef UitStraling het volgende:
Lullig, iemand die ik ken vraagt donaties voor The Ocean Clean Up voor zijn aanstaande verjaardag, er staat nu 0 euro op na 4 dagen
als iedereen dat soort acties zou doen was er geen cleanup nodig geweestquote:Op dinsdag 8 september 2020 09:51 schreef Karzai het volgende:
Op vlieland heb ik nog plastic van het strand verwijderd lag nog aardig wat
Dat is me ook een muf saai persoon, samen altijd polo gespeeld met het Britse koningshuis, Oxford afgerond en die zit nu met mijn lelijkste dikste naarste nichtje, hoeft hij wel nooit meer te werken en mag hij zwemmen in het geld maar goed stukje levensinflatie is het wel.quote:Op dinsdag 8 september 2020 09:51 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Dat is mie ok net zo kansloos.
Als iedereen het gewoon weer mee zou nemen ook.quote:Op dinsdag 8 september 2020 09:57 schreef Koen66 het volgende:
[..]
als iedereen dat soort acties zou doen was er geen cleanup nodig geweest
Meh, Draghi signature. Ik zoek Lagarde. Die nog niet op de 20 verschenen is trouwens. Behalve dan bij de onthulling.quote:
Die jongen is al zeeziek op het vaste land.quote:Op dinsdag 8 september 2020 09:59 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Dat is me ook een muf saai persoon, samen altijd polo gespeeld met het Britse koningshuis, Oxford afgerond en die zit nu met mijn lelijkste dikste naarste nichtje, hoeft hij wel nooit meer te werken en mag hij zwemmen in het geld maar goed stukje levensinflatie is het wel.
Jouw kans om er wat aan te doenquote:Op dinsdag 8 september 2020 09:50 schreef UitStraling het volgende:
oh je rookt niet eens?quote:Op dinsdag 8 september 2020 10:03 schreef Karzai het volgende:
vlakbij een drukke weg en ik heb de ramen altijd open ziet er niet meer zo fris uit
eens, maar dat is kennelijk erg moeilijkquote:Op dinsdag 8 september 2020 10:01 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Als iedereen het gewoon weer mee zou nemen ook.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |