Of in brand steken.quote:Op woensdag 9 september 2020 11:00 schreef dud0r het volgende:
als haags een product is kunnen we hem wel misbruiken
Of er op stampenquote:
quote:Op woensdag 9 september 2020 11:00 schreef dud0r het volgende:
quote:
Hier wordt een mens blij vanquote:
Snap ikquote:Op woensdag 9 september 2020 11:16 schreef puzziepie het volgende:
[..]
[..]
[..]
Hier wordt een mens blij van
Wtfquote:Op woensdag 9 september 2020 11:16 schreef puzziepie het volgende:
[..]
[..]
[..]
Hier wordt een mens blij van
Ik ook niet. Ben @Dven nietquote:Op woensdag 9 september 2020 11:37 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ik stamp geen mensen in elkaar
Ik vind Dven ook lievquote:Op woensdag 9 september 2020 11:38 schreef Justin_Case het volgende:
[..]
Ik ook niet. Ben @:dven niet
Doe datquote:Op woensdag 9 september 2020 11:43 schreef Justin_Case het volgende:
[..]
Zal nog eens wat schenken zeg.
Ah volgens mij heb ik dankjewel gezegdquote:Op woensdag 9 september 2020 11:43 schreef Justin_Case het volgende:
[..]
Zal nog eens wat schenken zeg.
quote:Op woensdag 9 september 2020 11:45 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ah volgens mij heb ik dankjewel gezegd![]()
Niet een keer maar vaker
Paar dagen terug nog bijna nazi-conducteur bij elkaar gepeerd. Was zo woest dat ik een bloeduitstorting in m'n oog heb door een gesprongen aderquote:Op woensdag 9 september 2020 11:38 schreef Justin_Case het volgende:
[..]
Ik ook niet. Ben @:dven niet
quote:Op woensdag 9 september 2020 11:50 schreef Dven het volgende:
[..]
Paar dagen terug nog bijna nazi-conducteur bij elkaar gepeerd. Was zo woest dat ik een bloeduitstorting in m'n oog heb door een gesprongen ader
Charmingquote:Op woensdag 9 september 2020 11:50 schreef Dven het volgende:
[..]
Paar dagen terug nog bijna nazi-conducteur bij elkaar gepeerd. Was zo woest dat ik een bloeduitstorting in m'n oog heb door een gesprongen ader
Ik had tot een paar jaar geleden regelmatig een bloeduitstorting in mijn oog, ik heb er ook beeld bijquote:
Ik was dan ook ziedendquote:
Xdquote:Op woensdag 9 september 2020 13:45 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ik had tot een paar jaar geleden regelmatig een bloeduitstorting in mijn oog, ik heb er ook beeld bij
Of zoals Geerd rolt. VOLSPUITEN !quote:Op woensdag 9 september 2020 11:00 schreef dud0r het volgende:
Whut ?quote:Op woensdag 9 september 2020 11:50 schreef Dven het volgende:
[..]
Maatjequote:Op woensdag 9 september 2020 14:21 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
En even zwaaien naar mijn fansHallo luitjes.
Gibsiequote:Op woensdag 9 september 2020 14:21 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
En even zwaaien naar mijn fansHallo luitjes.
quote:Op woensdag 9 september 2020 14:24 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
Hey Biebert![]()
[..]
Poetsiepaai!
Makkerquote:
Sexypaaiquote:
Kan je daar een note voor krijgenquote:
Geil Gibskanonquote:Op woensdag 9 september 2020 14:27 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
MakkerIk ben dus werkelijk nooit meer om 5 uur al wakker. Dat thuiswerken...man man man. Overigens ook wel weer chill.
[..]
Sexypaai
Was een sarcastische opmerkingquote:Op woensdag 9 september 2020 14:28 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Kan je daar een note voor krijgen![]()
Lijkt Noord Korea wel
Pfieuww gelukkigquote:Op woensdag 9 september 2020 14:29 schreef Justin_Case het volgende:
[..]
Was een sarcastische opmerking
Was aan garpje mopquote:Op woensdag 9 september 2020 14:28 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Kan je daar een note voor krijgen![]()
Lijkt Noord Korea wel
GEKOMEN !quote:
quote:Op woensdag 9 september 2020 14:32 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
Was aan garpje mop
[..]
GEKOMEN !
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |