Koortsig , keelpijn, hoofdpijn en een brak gevoelquote:
Oh ohquote:Op dinsdag 8 september 2020 13:51 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Koortsig , keelpijn, hoofdpijn en een brak gevoel
Ik kan geen corona hebben , dat scheelt . Gewoon grieperigquote:
Hoezo kan je dat niet hebben?quote:Op dinsdag 8 september 2020 14:06 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ik kan geen corona hebben , dat scheelt . Gewoon grieperig
Omdat ik alleen al vanwege mijn schildklier ziekte heel erg voorzichtig ben. Ik kom amper bij mensen en ga alleen zo nu en dan naar een supermarkt voor wat boodschappen.quote:Op dinsdag 8 september 2020 14:06 schreef Justin_Case het volgende:
[..]
Hoezo kan je dat niet hebben?
Zal je net zien dat je het daar opgelopen hebt......quote:Op dinsdag 8 september 2020 14:08 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Omdat ik alleen al vanwege mijn schildklier ziekte heel erg voorzichtig ben. Ik kom amper bij mensen en ga alleen zo nu en dan naar een supermarkt voor wat boodschappen.
Nee johquote:Op dinsdag 8 september 2020 14:09 schreef Justin_Case het volgende:
[..]
Zal je net zien dat je het daar opgelopen hebt......
Officieel overledenquote:
Beterschapquote:Op dinsdag 8 september 2020 19:28 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Officieel overleden![]()
Nee ik ben ziek, leef nog wel![]()
En nu weer terug op de bank met een dekentje
Elloquote:Op woensdag 9 september 2020 07:22 schreef dud0r het volgende:
@:moemoe @:limoentjuh
Waar zijn jullie?
MOEMOEGODINquote:
Duurt nog wel een jaartjequote:
Ook een optie.quote:
Ja dat denk ik ook wel. En wellicht is dat afzwakken al in volle gang. Of dat is meer hoop..quote:Op woensdag 9 september 2020 08:48 schreef dud0r het volgende:
[..]
Ook een optie.
Zoals het er nu uit ziet gok ik dat het virus eerder verzwakt tot acceptabele infectie en sterftenorm dan dat er er een vaccin komt
Daar lijkt het wel op. Meer besmettingen maar IC opnames en doden ligt redelijk stabiel.quote:Op woensdag 9 september 2020 09:02 schreef Justin_Case het volgende:
[..]
Ja dat denk ik ook wel. En wellicht is dat afzwakken al in volle gang. Of dat is meer hoop..
Ja maar kanttekening is wel dat er tot nu toe vooral jongeren 20-40 besmet waren.quote:Op woensdag 9 september 2020 09:03 schreef dud0r het volgende:
[..]
Daar lijkt het wel op. Meer besmettingen maar IC opnames en doden ligt redelijk stabiel.
Dat is waar.quote:Op woensdag 9 september 2020 09:04 schreef Justin_Case het volgende:
[..]
Ja maar kanttekening is wel dat er tot nu toe vooral jongeren 20-40 besmet waren.
Milde vorm of zijn ze echt doodziek?quote:Op woensdag 9 september 2020 09:06 schreef dud0r het volgende:
[..]
Dat is waar.
Vriend van me en zn vrouw hebben het op het moment ook
Beide flinke koorts en benauwd maar het begint nu af te zwakkenquote:Op woensdag 9 september 2020 09:06 schreef Justin_Case het volgende:
[..]
Milde vorm of zijn ze echt doodziek?
Mooi zo.quote:Op woensdag 9 september 2020 09:08 schreef dud0r het volgende:
[..]
Beide flinke koorts en benauwd maar het begint nu af te zwakken
Yup.quote:
Maandje of 3-4..quote:Op woensdag 9 september 2020 09:10 schreef dud0r het volgende:
[..]
Yup.
En de eerste herbesmettingen zijn ook al geweest. Vraag me af hoelang mensen nou immuniteit hebben
Joepiequote:Op woensdag 9 september 2020 09:15 schreef Amee het volgende:
Dag, jongens en meisjes! Weer een nieuwe dag!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |