Zou ze daar ook in die regen gezeten hebben?quote:Op vrijdag 18 september 2020 10:25 schreef puzziepie het volgende:
Mary heeft vandaag het beste beeld
Ik weet nietquote:Op vrijdag 18 september 2020 10:28 schreef Prisha het volgende:
[..]
Zou ze daar ook in die regen gezeten hebben?
Ze gaan nu wegquote:Op vrijdag 18 september 2020 10:23 schreef puzziepie het volgende:
Zijn de auto's alweer van het pad weg?
quote:
Maar slecht weer op komst begreep ik . Afwachten wat er nu gaat gebeuren , ik ben het kwijtquote:
Voor deze test maakt dat niet veel uit gelukkigquote:Op vrijdag 18 september 2020 11:18 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Maar slecht weer op komst begreep ik . Afwachten wat er nu gaat gebeuren , ik ben het kwijt
Ik hoorde het alquote:Op vrijdag 18 september 2020 11:32 schreef Nikonlover het volgende:
[..]
Voor deze test maakt dat niet veel uit gelukkigOf er moet een orkaan zijn
Ze moeten wel. Volgende week mogelijk een tropische storm/orkaan....quote:Op vrijdag 18 september 2020 11:33 schreef puzziepie het volgende:
Gaat ie dan toch straks nog ploppen?![]()
Gaat lekker daar momenteelquote:Op vrijdag 18 september 2020 11:34 schreef Nikonlover het volgende:
[..]
Ze moeten wel. Volgende week mogelijk een tropische storm/orkaan....
Wat heb ik gemist?quote:
Gaat weer lekker daarquote:Op zaterdag 19 september 2020 11:24 schreef Nikonlover het volgende:
Tests op de 21e en 22e zullen wel niet doorgaan:
[ twitter ]
Ze zijn druk bezig met het veiligstellen en vastzetten van zaken. SN5 en SN6 hebben ondertussen een schuilplaats gekregen in de highbayBluezilla is nog niet ingeklapt.
Goedemorgen, ga het alleen niet afzien ben ik bang.. moet over een half uurtje weg.quote:
quote:Op dinsdag 22 september 2020 06:38 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Goedemorgen, ga het alleen niet afzien ben ik bang.. moet over een half uurtje weg.
Gelukkig maak jij foto's
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |