Wat is daar mee dan?quote:

We dachten dat het misschien het eerste onderdeel was voor Super Heavy.quote:

Ahh!!quote:Op woensdag 9 september 2020 13:20 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
We dachten dat het misschien het eerste onderdeel was voor Super Heavy.
NWS / [Centraal] SpaceX #36 - SN7.1 op het pad klaar voor test
 Thnx!!  Nu snap ik em
  Thnx!!  Nu snap ik em   

Dat mochten ze al. Heel veel testen zijn 's nachts uitgevoerd. Sinds corona testen ze juist veel overdag. Dankzij corona is het makkelijker geworden om overdag te testen. Het strand is gesloten dus ze hoeven geen rekening te houden met strandgangers. Dat ze nu 's nachts gaan testen heeft vermoed ik te maken met de bouwwerkzaamheden op de lanceer/testlocatie, dat hoeven ze nu niet steeds stil te leggen.quote:Op woensdag 9 september 2020 12:55 schreef Asschen_sukar het volgende:
Mogen ze nu al 's nachts gaan testen?
dat is er snel door bij de council

Het is ook een mogelijkheid dat ze doornummeren en SN10 een SH prototype isquote:Op woensdag 9 september 2020 13:20 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
We dachten dat het misschien het eerste onderdeel was voor Super Heavy.
NWS / [Centraal] SpaceX #36 - SN7.1 op het pad klaar voor test
 Naja, we moeten het maar ff afwachten denk
 Naja, we moeten het maar ff afwachten denk  

Volgens het nasa space flight forum is dat toch weer vanwege het strand dat drukker bezocht begint te worden.quote:Op woensdag 9 september 2020 13:23 schreef Nikonlover het volgende:
[..]
Dat mochten ze al. Heel veel testen zijn 's nachts uitgevoerd. Sinds corona testen ze juist veel overdag. Dankzij corona is het makkelijker geworden om overdag te testen. Het strand is gesloten dus ze hoeven geen rekening te houden met strandgangers. Dat ze nu 's nachts gaan testen heeft vermoed ik te maken met de bouwwerkzaamheden op de lanceer/testlocatie, dat hoeven ze nu niet steeds stil te leggen.

Ah heb nog niet op het forum gekeken vandaagquote:Op woensdag 9 september 2020 13:55 schreef Asschen_sukar het volgende:
[..]
Volgens het nasa space flight forum is dat toch weer vanwege het strand dat drukker bezocht begint te worden.
Nooit door gehad dat het meestal 's nachts gebeurde voor het covid gebeuren.
 Het strand mag dus weer gebruikt worden begrijp ik?
 Het strand mag dus weer gebruikt worden begrijp ik? 
 Het beeld is dan ook rustiger en dan zien we ook ijsvorming
 Het beeld is dan ook rustiger en dan zien we ook ijsvorming  

Daar zou ik ook niet van opkijken. Zou wel tof zijn om binnenkort SH te zien. Elon wilde 'm in oktober presenteren toch?quote:Op woensdag 9 september 2020 13:32 schreef Nikonlover het volgende:
[..]
Het is ook een mogelijkheid dat ze doornummeren en SN10 een SH prototype isNaja, we moeten het maar ff afwachten denk

Voor de jaarlijkse Starship update/presentatie wil hij hem al gehopt hebbenquote:Op woensdag 9 september 2020 17:39 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Daar zou ik ook niet van opkijken. Zou wel tof zijn om binnenkort SH te zien. Elon wilde 'm in oktober presenteren toch?
 Ik denk dat het bij een presentatie blijft
 Ik denk dat het bij een presentatie blijft  

@enginequote:Op dinsdag 8 september 2020 21:34 schreef Nikonlover het volgende:
Wegafsluiting 10 september 9pm-6am!Onze tijd 11 september 04:00-13:00
We gaan poppen!

https://www.cameroncounty.us/spacex/

quote:

Ze zullen aankomende nacht niet tot het uiterste gaan gok ik
 Ze zullen aankomende nacht niet tot het uiterste gaan gok ik 

Ik heb er zin inquote:Op donderdag 10 september 2020 10:21 schreef Nikonlover het volgende:
We hebben nog meer data zie ikZe zullen aankomende nacht niet tot het uiterste gaan gok ik
[ afbeelding ]

Maar waarom 3 dagen ertussen? Misschien zijn die nieuwe datums wel voor de 2e hop met SN5.quote:Op donderdag 10 september 2020 10:21 schreef Nikonlover het volgende:
We hebben nog meer data zie ikZe zullen aankomende nacht niet tot het uiterste gaan gok ik
[ afbeelding ]

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |