Hopelijk eindelijk stereo speakers in die iPad, dan neem ik er eentje.quote:Op maandag 7 september 2020 19:19 schreef DKUp het volgende:
iPad (Air) en eventueel Apple Watch morgen.
Stereo in de Air? Dan doen ze niet, want de nieuwe Air is al bijna een iPad Pro 11 inch kloon. Zal wel een mooi ding worden hoor.quote:Op maandag 7 september 2020 19:32 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Hopelijk eindelijk stereo speakers in die iPad, dan neem ik er eentje.
Nope, eens.quote:Op maandag 7 september 2020 19:32 schreef ChevyCaprice het volgende:
Belachelijk dat dat nu alleen op de Pro beschikbaar is. Is toch geen Pro functie
Het is natuurlijk Apple. Ze halen bepaalde functies expres uit de niet Pro-modellenquote:Op maandag 7 september 2020 19:32 schreef ChevyCaprice het volgende:
Belachelijk dat dat nu alleen op de Pro beschikbaar is. Is toch geen Pro functie
Het is een multimedia apparaat. Ik gebruik het alleen voor Youtube en Safari, wat heeft een "pro" in godsnaam aan stereospeakers. Is toch bizar dat ze mensen zoals ik die het alleen daarvoor gebruiken een iPad van 899 euro willen laten kopen voor alleen die stereo speakers.quote:Op maandag 7 september 2020 19:35 schreef DKUp het volgende:
[..]
Stereo in de Air? Dan doen ze niet, want de nieuwe Air is al bijna een iPad Pro 11 inch kloon. Zal wel een mooi ding worden hoor.
Die gewone iPads hebben wel fop-stereo.quote:
Als de nieuwe Air echte stereo krijgt, dan is er weer een exclusieve feature weg uit de iPad Pro.quote:Op maandag 7 september 2020 19:53 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Het is een multimedia apparaat. Ik gebruik het alleen voor Youtube en Safari, wat heeft een "pro" in godsnaam aan stereospeakers. Is toch bizar dat ze mensen zoals ik die het alleen daarvoor gebruiken een iPad van 899 euro willen laten kopen voor alleen die stereo speakers.
[..]
Die gewone iPads hebben wel fop-stereo.
[ afbeelding ]
Doe je zulke gecompliceerde dingen ermee dat je zo op die chip focust?quote:Op maandag 7 september 2020 20:53 schreef DKUp het volgende:
Maar dan komt er een A13 of een A14-chip in de nieuwe Air. A14-chip kan dan wel interessant zijn voor een redelijk prijs. Maar de nieuwe chip wordt normaal gesproken aangekondigd met de nieuwe iPhones. Ik ga dan maar uit van een A13-chip.
De iPad Pro 2020 heeft een A12Z-chip met meer GB RAM.
De nieuwe Pro die volgend jaar moet uitkomen krijgt dan een A14X (begin 2021) of A15X (eind 2021).
Niet echt, ik zou die nieuwe Air best kunnen gebruiken. Eigenlijk gebruik ik het alleen voor media consumptie en internet.quote:Op dinsdag 8 september 2020 15:38 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Doe je zulke gecompliceerde dingen ermee dat je zo op die chip focust?
Een kleine laptop van een iPad maken zou ik ook wel willen. Even de nieuwe Air en Pro afwachten.quote:Op dinsdag 8 september 2020 17:09 schreef Erasmus het volgende:
Ik zie wel een stijgend aantal mensen iPads gebruiken als laptopvervanger, zeker sinds je met iOS 13 een muis kunt aansluiten en gebruiken in het OS (wat ik tof vind voor een touch-based OS). Als ik kijk naar de specs van de afgelopen generaties iPad doen ze niet echt onder voor een laptop als je er een toetsenbord en muis bij aansluit.
Iemand hier die dat ook doet en zijn ervaringen kan delen?
Ik hoop dat het gewoon een oude style keynote wordt met minder/geen publiek ivm corona in plaats van een rits aan vooraf opgenomen filmpjes. Dat was tijdens WWDC wel minder.quote:
Jaquote:
Digital Onlyquote:Op dinsdag 8 september 2020 17:31 schreef Erasmus het volgende:
[..]
Ik hoop dat het gewoon een oude style keynote wordt met minder/geen publiek ivm corona in plaats van een rits aan vooraf opgenomen filmpjes. Dat was tijdens WWDC wel minder.
Gaat erop of eronder worden voor Apple.quote:Op dinsdag 8 september 2020 17:33 schreef DKUp het volgende:
Dinsdag 15 september 2020 om 19:00 Nederlandse tijd
Weer ouderwets zeiken over de prijzen en ontbrekende features![]()
In oktober komt nog een event waarschijnlijk.quote:Op dinsdag 8 september 2020 20:31 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
Gaat erop of eronder worden voor Apple.
Op Prinsjesdag.quote:Op dinsdag 8 september 2020 17:29 schreef DKUp het volgende:
[ afbeelding ]
Dinsdag 15 september 2020 om 19:00 Nederlandse tijd
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |