Oudste ter wereld, beetje respect jaquote:Op maandag 7 september 2020 20:42 schreef ReplaR het volgende:
Ik heb bij deze besloten dat we een nieuw volkslied nodig hebben.
Oudste volkslied en langste volkslied ter wereld GENOTquote:Op maandag 7 september 2020 20:42 schreef ReplaR het volgende:
Moet jij wetenquote:Op maandag 7 september 2020 20:42 schreef ReplaR het volgende:
ah juist bedankt voor de suggestie dat werktquote:
quote:Op maandag 7 september 2020 20:41 schreef Coco. het volgende:
Welke speler is dit?SpinazzolaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Te laatquote:Op maandag 7 september 2020 20:43 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Oudste ter wereld, beetje respect ja
Trainingsjack hier op de tv brandde wel in mijn ogen.quote:Op maandag 7 september 2020 20:43 schreef JanCees het volgende:
[..]
valt wel mee toch?
wedstrijdshirt dan
centrum wel dan?quote:Op maandag 7 september 2020 20:44 schreef LordVoldermort het volgende:
Die backs van Italië kunnen echt niet.
Alleen achter de goals nog wat teveel ruimte.quote:Op maandag 7 september 2020 20:43 schreef LordVoldermort het volgende:
Stadion is wel aardig opgeknapt de laatste jaren
EK tickets.quote:Op maandag 7 september 2020 20:44 schreef PippenScottie het volgende:
Even een noob-vraag.
Waarom is de Nations League ook al weer van belang?
Dit volkslied zongen ze al op de zeven provinciën toen zij Kaapstad binnen voer.quote:Op maandag 7 september 2020 20:43 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Oudste volkslied en langste volkslied ter wereld GENOT
DE VOC KOMT NAAR U TOE DEZE ZOMER!![]()
![]()
Alsof je vanavond wat anders te doen hebtquote:Op maandag 7 september 2020 20:44 schreef PippenScottie het volgende:
Even een noob-vraag.
Mag ik nu een wens doen?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Tenminste iemand die het serieus neemtquote:
Geld.quote:Op maandag 7 september 2020 20:44 schreef PippenScottie het volgende:
Even een noob-vraag.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |