Maakt het wel wat minder interessant.quote:Op maandag 7 september 2020 19:06 schreef Erasmus het volgende:
Wat een toptoernooi, die Nations League.
Wel een makkelijkere poule dit seizoen.
Wie Veltman en Cillessen opstelt is niet serieus te nemen.quote:
Niet het goddelijke Italie willen zien.quote:Op maandag 7 september 2020 19:16 schreef R-woud93 het volgende:
Ik twijfel of ik zin heb om te gaan kijken
Tegen Italië ligt een klassieke 1-0 verliespartij meer voor de hand.quote:Op maandag 7 september 2020 19:11 schreef tompsv18 het volgende:
1-0 weer ofzo. Italië kan niet veel, Lodeweges is erg behoudend.
Tjah dit zegt mij niet zoveel. Ook over die 'talenten'. Het is al jaren geleden dat 1 de stap naar de top kon maken en geslaagd is. Laatste was Marco. Ook bij Juve mislukken ze allemaal de laatste jaren. Kijk naar Nederland, die leveren er al 3 af in 2 jaar. Zaniolo is trouwens wel echt goed. Daar heb ik wel vertrouwen in. Maar ook hij moet een stap maken.quote:Op maandag 7 september 2020 19:26 schreef hhh38 het volgende:
https://nos.nl/collectie/(...)-revolutie-ontketend
@:LordVoldermort
Dit soort artikelen plaatsen ze ook al jaren over onze flut-aanvallers. Stelt inderdaad niet zoveel voor.quote:Op maandag 7 september 2020 19:41 schreef LordVoldermort het volgende:
[..]
Tjah dit zegt mij niet zoveel. Ook over die 'talenten'. Het is al jaren geleden dat 1 de stap naar de top kon maken en geslaagd is. Laatste was Marco. Ook bij Juve mislukken ze allemaal de laatste jaren. Kijk naar Nederland, die leveren er al 3 af in 2 jaar. Zaniolo is trouwens wel echt goed. Daar heb ik wel vertrouwen in. Maar ook hij moet een stap maken.
Er staan wel meer goals op het veld nu denk ik.quote:Op maandag 7 september 2020 19:24 schreef Rob_La_Chouffe het volgende:
Hoe haal je het nou weer in je hoofd om Wijnaldum van 10 af te halen. Die heeft het hartstikke goed gedaan daar. Laat het nou gewoon zoveel mogelijk staan op de manier waarop het lekker heeft gelopen de laatste twee jaar.
Tonali kan ook lekker ballen.quote:Op maandag 7 september 2020 19:41 schreef LordVoldermort het volgende:
[..]
Tjah dit zegt mij niet zoveel. Ook over die 'talenten'. Het is al jaren geleden dat 1 de stap naar de top kon maken en geslaagd is. Laatste was Marco. Ook bij Juve mislukken ze allemaal de laatste jaren. Kijk naar Nederland, die leveren er al 3 af in 2 jaar. Zaniolo is trouwens wel echt goed. Daar heb ik wel vertrouwen in. Maar ook hij moet een stap maken.
Krijg wel het idee dat wij de enige 2 zijn die de Final Four iets boeit.quote:Op maandag 7 september 2020 19:10 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Maakt het wel wat minder interessant.
Maar goed die Final Four weer halen moet lukken.
Leuk poedelprijsje wel.quote:Op maandag 7 september 2020 19:53 schreef Generationalpha het volgende:
[..]
Krijg wel het idee dat wij de enige 2 zijn die de Final Four iets boeit.
Wat is het voordeel van de Final Four?quote:Op maandag 7 september 2020 19:53 schreef Generationalpha het volgende:
[..]
Dat je een prestatie hebt gemaakt waar je lekker op kan aftrekken.quote:Op maandag 7 september 2020 19:55 schreef Coco. het volgende:
[..]
Wat is het voordeel van de Final Four?
Wat dacht je van een prijs pakken?quote:Op maandag 7 september 2020 19:55 schreef Coco. het volgende:
[..]
Wat is het voordeel van de Final Four?
Zeg dan niks als je het niet weet.quote:Op maandag 7 september 2020 20:07 schreef Erasmus het volgende:
[..]
Dat je een prestatie hebt gemaakt waar je lekker op kan aftrekken.
Functionele voordelen: geen.
Barella deed het goed bij Inter toch dit seizoen? Die vond ik in de EL heel goed. En Donnarumma is ook later doorgebroken dan Verratti.quote:Op maandag 7 september 2020 19:41 schreef LordVoldermort het volgende:
[..]
Je merkt wel dat sommige teams echt strijden om wedstrijden te winnen in de slotfase terwijl het in oefenwedstrijden vaak rustig werd uitgespeeld.quote:Op maandag 7 september 2020 19:53 schreef Generationalpha het volgende:
[..]
En de pottenindeling voor de WK Kwalificatie is hieraan gelieerd.quote:Op maandag 7 september 2020 20:10 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Zeg dan niks als je het niet weet.
Voordelen: winnaar poules plaatst zich voor play-offs mocht dit nodig zijn en dan vergeet je ook nog de financiële voordelen. En je kan natuurlijk een prijs winnen.![]()
Ik zie het als het equivalent van de nationale beker voor landenteams, best prima om te pakken dus.quote:Op maandag 7 september 2020 19:53 schreef Generationalpha het volgende:
[..]
Ik weet het wel, maar voor een voorrondeticket vind ik het heel erg opgeblazen reden om dit toernooitje serieus te nemen. Als je er nou direct een EK-plaatsing kan verdienen, net zoals je met de EL winst direct de CL instroomt, dan zou het veel interessanter zijn.quote:Op maandag 7 september 2020 20:10 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Zeg dan niks als je het niet weet.
Voordelen: winnaar poules plaats zich voor play-offs mocht dit nodig zijn en dan vergeet je ook nog de financiële voordelen.
Er waren voor landen in 4 jaar maar 2 prijzen te winnen, nu zijn het er 4. Is toch een mooie toevoeging?quote:Op maandag 7 september 2020 20:15 schreef Erasmus het volgende:
[..]
Ik weet het wel, maar voor een voorrondeticket vind ik het heel erg opgeblazen reden om dit toernooitje serieus te nemen. Als je er nou direct een EK-plaatsing kan verdienen, net zoals je met de EL winst direct de CL instroomt, dan zou het veel interessanter zijn.
Ik mag hopen dat dit Oranje geen play-offs nodig heeft.
Ik wist niet dat jij fan was van Ilse.quote:Op maandag 7 september 2020 20:14 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
En de pottenindeling voor de WK Kwalificatie is hieraan gelieerd.
Daarnaast is het voor de mini-landjes een prima platform om zelf nog eens wat te bereiken in plaats van de zoveelste 5 of 6-0 nederlaag. Gibraltar heeft zowaar ook eens een wedstrijd gewonnen.
Dit wordt toch niet echt gevierd? Of gingen ze in Portugal de straat op net zoals bij het EK?quote:Op maandag 7 september 2020 20:23 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Er waren voor landen in 4 jaar maar 2 prijzen te winnen, nu zijn het er 4. Is toch een mooie toevoeging?
Donnarma wordt ook geen topper. Die zie ik echt met regelmaat blunderen helaas. Had gehoopt op een nieuwe Buffon. Barella deed het wel goed ja. Wel mooi dat Inter veel talenten de kans geeft nu.quote:Op maandag 7 september 2020 20:11 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Barella deed het goed bij Inter toch dit seizoen? Die vond ik in de EL heel goed. En Donnarumma is ook later doorgebroken dan Verratti.
Je kan niet ontkennen dat het contrast met die periode voor 2018 enorm is, toen werd nota bene het WK niet gehaald.
Dat is nog niet bekend. In elk geval in het land van één van de 4 finalisten.quote:Op maandag 7 september 2020 20:25 schreef TLC het volgende:
Waar is eigenlijk de Final Four dit jaar ?
quote:Op maandag 7 september 2020 20:25 schreef LordVoldermort het volgende:
Dit wordt toch niet echt gevierd?
Het zijn geen vriendschappelijke wedstrijden chefquote:Op maandag 7 september 2020 20:30 schreef byah het volgende:
Paar jaar geleden zouden we deze vriendschappelijke wedstrijd gewoon skippen natuurlijk
Hier gaat iets mis.quote:Op maandag 7 september 2020 20:30 schreef byah het volgende:
Paar jaar geleden zouden we deze vriendschappelijke wedstrijd gewoon skippen natuurlijk
Hou op joh, is gewoon een leuke prijs. Alsof het EK en WK meer waard zijn dan wat we er zelf van maken.quote:Op maandag 7 september 2020 20:07 schreef Erasmus het volgende:
[..]
Dat je een prestatie hebt gemaakt waar je lekker op kan aftrekken.
Functionele voordelen: geen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |