chufi en Justin_Case tellen niet mee!
Voor elke minuut tussen de LAPO en de OP krijg je ook gewoon een punt.
Geldige Top 20 scores worden hieronder automatisch geüpdatet door Monitor
Monitor post op vaste tijden de totale scorelijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.SPOILER: Ode aan MarkOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Lief spelen:
- SC mag, maar het blijft een spel.![]()
- Er is geen "regel" wie het volgende deel opent. In eerste instantie doet de lapo dat, maar niet miepen als het eens iemand anders is.![]()
- Gedraag je: blijf binnen de policy en hou het netjes.![]()
- Plaats gerust een tr als iemand zich buiten de policy begeeft of grofgebekt wordt.![]()
Veel plezierSPOILER: Rijm voor winnaar augustus (Jacquelinehasselbaink)Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Samen kunnen we helpen om fok te verbeteren.
Help FOK! de winter door:
https://fok.nl/shop/doneren/![]()
![]()
Steeds minder natuurlijkquote:Op maandag 7 september 2020 18:57 schreef ToT het volgende:
Nou, Mini-ToT is ook weer wakker hoor. Dat was echt een hazenslaapje!![]()
Veel te vroeg naar bed gebracht? Wat een rare tijd?quote:Op maandag 7 september 2020 18:57 schreef ToT het volgende:
Nou, Mini-ToT is ook weer wakker hoor. Dat was echt een hazenslaapje!![]()
Daar gaat je rust.quote:Op maandag 7 september 2020 18:57 schreef ToT het volgende:
Nou, Mini-ToT is ook weer wakker hoor. Dat was echt een hazenslaapje!
Actioni contrariam semper et æqualem esse reactionem
Gedicht voor SBE door Deisyy, DerRabbit: Badeendjes zijn iedereen zijn/haar type, anders is er serieus iets mis met je!
Lovely: Na veel gedoe,maar gelukt dankzij @Superbadeendje![]()
Aha, ja dan begrijpelijkquote:Op maandag 7 september 2020 18:59 schreef ToT het volgende:
[..]
idd!
[..]
Ja hij had net in de auto ook al een heel kort dutje gedaan.![]()
Normaal houdt hij aan het begin van de middag een dutje, maar dat werd onderbroken toen de auto stopte.quote:Op maandag 7 september 2020 18:59 schreef maily het volgende:
[..]
Veel te vroeg naar bed gebracht? Wat een rare tijd?
En net viel hij op mijn schoot in slaap.![]()
quote:Op maandag 7 september 2020 19:00 schreef ToT het volgende:
[..]
Normaal houdt hij aan het begin van de middag een dutje, maar dat werd onderbroken toen de auto stopte.
En net viel hij op mijn schoot in slaap.
Actioni contrariam semper et æqualem esse reactionem
Gedicht voor SBE door Deisyy, DerRabbit: Badeendjes zijn iedereen zijn/haar type, anders is er serieus iets mis met je!
Lovely: Na veel gedoe,maar gelukt dankzij @Superbadeendje![]()
Ja dekbed ligt ook wel bij de hand maar heb hem niet vaak nodigquote:Op maandag 7 september 2020 18:58 schreef maily het volgende:
[..]
Hier dekbedovertrek ... wel een fleece-je bij de hand.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
Ah logisch ja.quote:Op maandag 7 september 2020 19:00 schreef ToT het volgende:
[..]
Normaal houdt hij aan het begin van de middag een dutje, maar dat werd onderbroken toen de auto stopte.
En net viel hij op mijn schoot in slaap.![]()
Wordt weer e en latertje vandaagquote:Op maandag 7 september 2020 19:00 schreef ToT het volgende:
[..]
Echt ja!Meneertje is goed overstuur!
Ow de Teletubbies helpen!Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |