quote:
quote:Op maandag 7 september 2020 18:31 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Deze had ik een tijdje terug besteld, toen waren ze nog bijna 2 keer zo duur https://www.bol.com/nl/p/(...)00000002383852/?s2a=
Dan lijkt mij een pak van 10 ofzo helemaal niet overbodig. Of linkje hierboven idd.quote:
Joh :pquote:Op maandag 7 september 2020 18:35 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Dan lijkt mij een pak van 10 ofzo helemaal niet overbodig.
Snap ik maar Action enz verkopen ze ook in grotere aantallen.quote:Op maandag 7 september 2020 18:36 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Joh :p
Ik wil daarom ook niet 70 cent per stuk betalen
50 stuks voor nog geen 5 euro en gratis verzendingquote:Op maandag 7 september 2020 18:36 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Yes zie ze. Zal straks verder kijken
Ik zie ze ook overal in de natuur liggen nu.quote:Op maandag 7 september 2020 18:37 schreef Dr_Flash het volgende:
gewoon stoffen nemen, geen wegwerphet milieu ligt al vol met wegwerp troep.
En niet alleen in de natuur. Hier in de stad liggen er ook genoeg op straat. Zelfs op een meter of 4/5 van prullenbakken afquote:Op maandag 7 september 2020 18:39 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik zie ze ook overal in de natuur liggen nu.
Ja bedoelde natuur ook beetje breed gezienquote:Op maandag 7 september 2020 18:40 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
En niet alleen in de natuur. Hier in de stad liggen er ook genoeg op straat. Zelfs op een meter of 4/5 van prullenbakken af
Komt omdat veel mensen gewoon domme achterlijke koeien zijn, hoe moeilijk is het nou om iets weg te gooienquote:Op maandag 7 september 2020 18:37 schreef Dr_Flash het volgende:
Ja anders knip je er gewoon een gat in jatogggquote:Op maandag 7 september 2020 18:42 schreef Amarantha het volgende:
Maar @:bitterbal je hebt stoffen mondkapjes ook wel te koop met wat dunner stof, die van mij is ook niet heel dik.
Voor mij is daar wel een behoorlijk verschil tussenquote:Op maandag 7 september 2020 18:40 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ja bedoelde natuur ook beetje breed gezienGewoon buiten haha.
oke, zal kijken. Heb al stoffen maar weet niet hoe dun die dan zijn vergeleken met echt dun :pquote:Op maandag 7 september 2020 18:48 schreef liesje1979 het volgende:
Ballie, bij die Action hebben ze wegwerp ik geloof 10 voor 3,99 en katoenen voor 99 cent en die zijn ook echt prettig dun.
Heb geen ervaring met andere stoffen, ze zijn uiteraard dikker dan die wegwerp maar voor mijn gevoel ademt katoen dan het fijnste. Maar dat is dus alleen gebaseerd op mijn gevoel.quote:Op maandag 7 september 2020 18:49 schreef bitterbal het volgende:
[..]
oke, zal kijken. Heb al stoffen maar weet niet hoe dun die dan zijn vergeleken met echt dun :p
Hoe staat het met albanie?quote:Op maandag 7 september 2020 18:53 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Heb geen ervaring met andere stoffen, ze zijn uiteraard dikker dan die wegwerp maar voor mijn gevoel ademt katoen dan het fijnste. Maar dat is dus alleen gebaseerd op mijn gevoel.
Gewoon paar minimaandverbandjes uit elkaar trekken en op je giechel plakken.quote:Op maandag 7 september 2020 18:49 schreef bitterbal het volgende:
[..]
oke, zal kijken. Heb al stoffen maar weet niet hoe dun die dan zijn vergeleken met echt dun :p
Ga maar even een halfuurtje door een tshirt ademen zo.quote:Op maandag 7 september 2020 18:49 schreef bitterbal het volgende:
[..]
stiekem de neus er bovenuitquote:Op maandag 7 september 2020 18:54 schreef Modus het volgende:
[..]
Ga maar even een halfuurtje door een tshirt ademen zo.
Hoeveel dagen wacht je nog?quote:Op maandag 7 september 2020 18:56 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Nog oranje.Ben bang dat het voor mij ook Griekenland gaat worden.
quote:Op maandag 7 september 2020 18:56 schreef Fogel het volgende:
Whiiiiiiii, Wizz Air vliegt vanaf binnenkort naar Riga, Tallinn en Vilnius vanaf Trondheim
Alleen moeten de reisrestricties ook nog even opzouten voordat het nuttig is, maar ach.
Large bestelling VOER zekerquote:Op maandag 7 september 2020 18:55 schreef Amarantha het volgende:
Ik heb er 2 maar ik vind die ik gratis heb gekregen bij mijn Large bestelling wel het fijnst.
Hahaquote:Op maandag 7 september 2020 18:59 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Large bestelling VOER zeker
Wij hebben Griekenland paar weken terug juist afgezegdquote:Op maandag 7 september 2020 18:56 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Nog oranje.Ben bang dat het voor mij ook Griekenland gaat worden.
Waarom?quote:Op maandag 7 september 2020 19:00 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Wij hebben Griekenland paar weken terug juist afgezegd
Inderdaadquote:Op maandag 7 september 2020 18:58 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Heb je alleen nu helemaal niets aan.
Maar is geel he? En je hoeft nu ook niet meer te testen vooraf. En ZON Koen.quote:Op maandag 7 september 2020 19:00 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Was dat toen ze die regel hadden dat je een negatieve testuitslag van max. 48 uur oud moest hebben om überhaupt het vliegtuig in te mogen?quote:Op maandag 7 september 2020 19:00 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Ja die was wel irritantquote:Op maandag 7 september 2020 19:01 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Was dat toen ze die regel hadden dat je een negatieve testuitslag van max. 48 uur oud moest hebben om überhaupt het vliegtuig in te mogen?
Zeker ook geen grote bestelling condoomsquote:
Ik mag ook niet werken als ik in oranje ben geweest dus inderdaad mehquote:Op maandag 7 september 2020 19:01 schreef Fogel het volgende:
[..]
Inderdaad![]()
Kan "noodzakelijke reis" niet echt hard maken. En als ik dat al zou kunnen zou ik alleen moeten gaan omdat mijn vriendin met patienten werkt en daarom totdat ze een negatieve covidtest kan laten zien onbetaald verlof moet nemen, zelfs bij landen waar op zich geen quarantaineplicht op zit na een bezoek. Meh.
Jij hebt een tintje dus ze zullen je er sowieso wel tussenuit pikkenquote:Op maandag 7 september 2020 19:02 schreef bitterbal het volgende:
maar nu kan je random getest worden bij aankomst
quote:Op maandag 7 september 2020 18:37 schreef Dr_Flash het volgende:
Denk dat je dan meer moet denken aan temperatuur meten?quote:Op maandag 7 september 2020 19:02 schreef bitterbal het volgende:
maar nu kan je random getest worden bij aankomst
quote:Op maandag 7 september 2020 19:03 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Jij hebt een tintje dus ze zullen je er sowieso wel tussenuit pikken
Hotel waar we gereserveerd hadden was 'opeens' toch niet open gegaan, apart dat dat in augustus pas boven water kwam. En vervangende accomodaties waren slechtquote:
hmm dat weet ik niet.quote:Op maandag 7 september 2020 19:03 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Denk dat je dan meer moet denken aan temperatuur meten?
Dat ze maar snel een vaccine in elkaar flatsen zodat we van deze zooi af zijn.quote:Op maandag 7 september 2020 19:02 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ik mag ook niet werken als ik in oranje ben geweest dus inderdaad meh
Ah ja begrijp ik.quote:Op maandag 7 september 2020 19:03 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Hotel waar we gereserveerd hadden was 'opeens' toch niet open gegaan, apart dat dat in augustus pas boven water kwam. En vervangende accomodaties waren slecht
Al werd ik er met mijn Arische hoofd vorig jaar naar de VS ook uitgepiktquote:
Weet niet of ik een vaccin wil wat pas zo kort bestaat.quote:Op maandag 7 september 2020 19:03 schreef Fogel het volgende:
[..]
Dat ze maar snel een vaccine in elkaar flatsen zodat we van deze zooi af zijn.
Goede reminder.quote:Op maandag 7 september 2020 19:02 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Zeker ook geen grote bestelling condooms
Nee, ging met de varkensgriep ook niet helemaal goed. Maar punt is dat we tot die tijd waarschijnlijk met een berg restricties moeten leven.quote:Op maandag 7 september 2020 19:05 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Weet niet of ik een vaccin wil wat pas zo kort bestaat.
Ik wel. Dat fixen ze elk jaar ook met de griepprik, dikke prima.quote:Op maandag 7 september 2020 19:05 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Weet niet of ik een vaccin wil wat pas zo kort bestaat.
Dat ja. Baal er behoorlijk van inmiddels eigenlijk.quote:Op maandag 7 september 2020 19:03 schreef Fogel het volgende:
[..]
Dat ze maar snel een vaccine in elkaar flatsen zodat we van deze zooi af zijn.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Yep en landen die open en dicht gaan, zo de complete reiswereld naar de galemiezen helpendquote:Op maandag 7 september 2020 19:06 schreef Fogel het volgende:
[..]
Nee, ging met de varkensgriep ook niet helemaal goed. Maar punt is dat we tot die tijd waarschijnlijk met een berg restricties moeten leven.
Ja dat, ik blijf maar boeken en annulerenquote:Op maandag 7 september 2020 19:07 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Yep en landen die open en dicht gaan, zo de complete reiswereld naar de galemiezen helpend
is die vergelijkbaar met deze?quote:Op maandag 7 september 2020 19:06 schreef Zilverberk het volgende:
[..]
Ik wel. Dat fixen ze elk jaar ook met de griepprik, dikke prima.
Het zijn dezelfde deskundigen die zich erin mengen. En dezelfde beoordelaars, FDA, EMA en CBG.quote:
Haha dat je aankomt en 10 rondjes om het hotel moet rennen en daarna 100 push-ups moet doen.quote:Op maandag 7 september 2020 19:04 schreef liesje1979 het volgende:
Tenminste ik lees gezondheidstest, geen coronatest
Mag ik gelijk naar huisquote:Op maandag 7 september 2020 19:10 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Haha dat je aankomt en 10 rondjes om het hotel moet rennen en daarna 100 push-ups doen.
Nee dat is een coopertest.quote:Op maandag 7 september 2020 19:10 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Haha dat je aankomt en 10 rondjes om het hotel moet rennen en daarna 100 push-ups doen.
was niet mijn dingquote:Op maandag 7 september 2020 19:11 schreef Justin_Case het volgende:
[..]
Daar was ik vroeger best goed in
covidtest, coopertest, same same but different.quote:
Overgewaardeerde kutmuziek.quote:Op maandag 7 september 2020 19:08 schreef LTVDK het volgende:
Foo Fighters heb ik niet zo heel veel mee, maar dit nummer is toch altijd zo heerlijk om mee te brullen![]()
Je moet ze ook over je neus en mond doen en niet over je ogen.quote:Op maandag 7 september 2020 19:14 schreef Samzz het volgende:
Ik haat die mondkapjes. Zie geen steek meer als ik er een op heb
.
Beslagen bril zeker?quote:Op maandag 7 september 2020 19:14 schreef Samzz het volgende:
Ik haat die mondkapjes. Zie geen steek meer als ik er een op heb
.
quote:Op maandag 7 september 2020 19:15 schreef Justin_Case het volgende:
[..]
Je moet ze ook over je neus en mond doen en niet over je ogen.
Ja zullie mam.quote:
Ta mèrequote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |