quote:Op maandag 7 september 2020 18:25 schreef dud0r het volgende:
Even diëten hoor. 500 gram magerekwark als toetje
Lekker!!quote:Op maandag 7 september 2020 18:32 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik heb vandaag ook kwark met kersen als toetje
We hadden nog verse kersen en vanmiddag nog wat kwark gehaaldquote:Op maandag 7 september 2020 18:42 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Lekker!!![]()
Morgen maar weer naar de winkel
Vers is lekker !!quote:Op maandag 7 september 2020 18:47 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
We hadden nog verse kersen en vanmiddag nog wat kwark gehaald![]()
Vroeger stond er een wei met kersenbomen praktisch naast het huis van mijn ouders. Daar gingen in het seizoen altijd stiekem kersen plukken om 6 uur in de ochtendquote:
Ahh dat is jammerquote:Op maandag 7 september 2020 18:57 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Vroeger stond er een wei met kersenbomen praktisch naast het huis van mijn ouders. Daar gingen in het seizoen altijd stiekem kersen plukken om 6 uur in de ochtend![]()
![]()
Helaas hebben ze daar een jaar of 10 geleden een weg overheen gebouwd voor nieuwbouw
Gelukkig verkoopt een boer op 2 km van mijn ouderlijk huis nog in het seizoen kersen voor 4,50 per KGquote:Op maandag 7 september 2020 18:59 schreef puzziepie het volgende:
[..]
[..]
Ahh dat is jammer![]()
Maar kersen zijn lekker
Bah neequote:Op maandag 7 september 2020 18:59 schreef puzziepie het volgende:
[..]
[..]
Ahh dat is jammer![]()
Maar kersen zijn lekker
Wow!! Dat is goedkoopquote:Op maandag 7 september 2020 19:06 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Gelukkig verkoopt een boer op 2 km van mijn ouderlijk huis nog in het seizoen kersen voor 4,50 per KG![]()
Vrijwel alles is daar best goedkoop. Maar die boerderij verkoopt alleen wat ze zelf ook verbouwen en zijn door de week maar 3 uur per dag open als winkeltje.quote:
Echt wel !! Wel tof trouwensquote:Op maandag 7 september 2020 19:14 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Vrijwel alles is daar best goedkoop. Maar die boerderij verkoopt alleen wat ze zelf ook verbouwen en zijn door de week maar 3 uur per dag open als winkeltje.
En ze verkopen like 90% van de oogsten als nog op de veiling aan lokale supermarkten en groeten winkels![]()
Maar daarom kunnen ze het goedkoper aanbieden dan supermarkten het kunnen
quote:
Huh?quote:Op maandag 7 september 2020 19:19 schreef Justin_Case het volgende:
Spek ik vind het zo lekker
Maar ik stik er letterlijk in.
Jammer hoor.quote:Op maandag 7 september 2020 19:20 schreef puzziepie het volgende:
[..]Nu vind ik spel wel weer in een andere categorie vallen dan kersen ,maar spek vind ik ook heerlijk
![]()
Lekker uitgebakken oei , maar ik eet niet zo veel vlees
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |