Daar heb ik ook muziek vanquote:Op maandag 7 september 2020 18:30 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Dit is wel iets voor Puzzie denk ik![]()
Ik had ook niet de illusie dat je het nog niet kendequote:
quote:Op maandag 7 september 2020 18:33 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Ik had ook niet de illusie dat je het nog niet kende
Door jullie hier is mijn hele youtube algoritme naar de mallemiezen
quote:Op maandag 7 september 2020 22:41 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Ooh die is lekker vrolijk![]()
Doet me denken aan zo'n hippy van een jaar of 4 geleden ofzo .. ook zo'n pakje..aah hoe heette dat nou, ook zo'n happy nummerquote:
Ehhhhhh ik weet het niet!quote:Op maandag 7 september 2020 22:44 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Doet me denken aan zo'n hippy van een jaar of 4 geleden ofzo .. ook zo'n pakje..aah hoe heette dat nou, ook zo'n happy nummer
Damn.. Dave ofzo ??
Kan hem ook niet vinden ... dat haat ik..quote:Op maandag 7 september 2020 22:47 schreef jerney het volgende:
[..]
Ehhhhhh ik weet het niet!
Dus ik luister deze nog es
Alles ok met jou, Haagsie?quote:
Zomaar een liedje van de rivaal..quote:
quote:
De thumbnail is alweer veel te hipster.quote:
quote:Op dinsdag 8 september 2020 18:27 schreef Modus het volgende:
[..]
De thumbnail is alweer veel te hipster.
Wie zegt dat ik het niet heb afgeluisterd.quote:Op dinsdag 8 september 2020 18:29 schreef jerney het volgende:
[..]![]()
![]()
Ik heb al op zoveel ellenlange nummers van jou geklikt en helemaal uitgeluisterd
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 8 september 2020 18:39 schreef Modus het volgende:
[..]
Wie zegt dat ik het niet heb afgeluisterd.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.braafzo
![]()
Heeyyyyquote:
Heeeyyyyyyy Jerney, lekkersquote:Op woensdag 9 september 2020 10:52 schreef jerney het volgende:
[..]
Heeyyyy
Je weet wat er komt nu he
quote:
quote:Op woensdag 9 september 2020 11:15 schreef jerney het volgende:
[..]
Die YT comments altijd
“My neighbours love this song so much, they once threw a brick through my window so they could hear it better”
Ja johquote:
GoT nu ookquote:
Gathering of Tweakers? Game of Thrones? Anyhow, lekkersquote:
Je bent een engelquote:Op woensdag 9 september 2020 20:30 schreef jerney het volgende:
[..]
Gathering of Tweakers? Game of Thrones? Anyhow, lekkers
quote:Op woensdag 9 september 2020 20:32 schreef heracles het volgende:
[..]
Je bent een engel
Jerney Jeerrrniiiii ligt lekker in mond
Soms vallen je dingen op iddquote:
Net zoals Maradonaquote:Op donderdag 10 september 2020 00:15 schreef Stray_cat het volgende:
[..]
Soms vallen je dingen op idd
Maradonna is getikt en zwaar verslaafdquote:Op donderdag 10 september 2020 00:17 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Net zoals Maradona
[ afbeelding ]
Verslaafd en daarom getikt*quote:Op donderdag 10 september 2020 00:22 schreef Stray_cat het volgende:
[..]
Maradonna is getikt en zwaar verslaafd
Kan ook zomaar, maar hij is meer dan dat, een legendequote:Op donderdag 10 september 2020 00:27 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Verslaafd en daarom getikt*
quote:
quote:
quote:Op donderdag 10 september 2020 01:00 schreef Stray_cat het volgende:
[..]
Echt heh, loop maar weer weg.
Hij is wel leuk
OKquote:Op donderdag 10 september 2020 08:39 schreef UitStraling het volgende:
Even melig ochtenddansen [ link | afbeelding ]
Kijkt naar beneden en tja exact dezelfde broek vandaag toevalligquote:Op donderdag 10 september 2020 08:50 schreef jerney het volgende:
[..]
OK
Ook in zo’n broek he?
Ja he?
Oh Lordyquote:Op donderdag 10 september 2020 08:56 schreef UitStraling het volgende:
Even verder met mijn verzameling Italo cassettebandjes afluisteren![]()
Die bruine wrat naast haar mond smeekt om een likjequote:
Ook goedemorgenquote:Op donderdag 10 september 2020 09:20 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Die bruine wrat naast haar mond smeekt om een likje
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |