abonnement Unibet Coolblue
  maandag 14 september 2020 @ 23:49:57 #101
52357 Lambiekje
Everything is upside down
pi_195064737
quote:
Terwijl de meeste landen nog worstelen met de nasleep van de coronacrisis, presenteert de Europese Commissie deze week een streng klimaatactieplan. Daarin staat onder meer dat huizen massaal gerenoveerd moeten worden om ze energiezuiniger te maken en dat kolencentrales dicht moeten, omdat ze CO2 uitstoten. De maatregelen passen bij het streven van Eurocommissaris Frans Timmermans om in 2030 de CO2-uitstoot met minimaal 55 procent terug te dringen. De EU wil in 2050 klimaatneutraal zijn.

Opmerkelijk is dat Timmermans ook voorstander is van biomassa, al zegt hij er wel nadrukkelijk bij dat biomassa vooral moet bestaan uit restafval. In Nederland ontstond verzet tegen biomassacentrales omdat bossen uit de Baltische staten zijn gebruikt om zogenaamd schone energie op te wekken.

Het ARD-programma Das Erste berichtte vorige week dat uit satellietbeelden is gebleken dat de ontbossing in landen als Zweden, Finland en de Baltische staten sinds 2016 met 49 procent is toegenomen vanwege de CO2-doelen. De Zwitserse meteoroloog Jörg Kachelmann sprak van ‘het domste energie- en milieubeleid ooit’.
https://www.ninefornews.n(...)u-echt-doorgeslagen/
Gelukkig hebben we Frans nog. Mooi om te lezen dat boskap goed gaat
Everything is backwards, everything is upside down. Doctors destroy health, lawyers destroy justice, psychiatrists destroy minds, scientists destroy truth, media destroys information, religions destroy spirituality and governments destroy freedom.
pi_195066078
quote:
0s.gif Op maandag 14 september 2020 16:55 schreef Magister_Artium het volgende:

[..]

Wie weet zit er wel een vleugje adrenochrome bij in. Blijven we nog jong ook...
Als dat nou ff zou kunnen voor de prijs van een vaccin, top. Scheelt wat qua kabouterpost. 8)7
  Moderator dinsdag 15 september 2020 @ 10:50:03 #103
454430 crew  SuperHartje
Muziek is een taal...
pi_195068217
Niet op de man.
A child is born with no state of mind.
pi_195071160
quote:
0s.gif Op maandag 14 september 2020 23:33 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

je bent Britney Spears
Nou, dat ook weer niet. Ik moet trouwens wel zeggen dat ik van die flaconnetjes langzamerhand een babyface begin te krijgen. Misschien eens kijken of er door bejaarden te ontvoeren een drankje kan ontstaan om mijn gezicht weer recht te trekken?
  dinsdag 15 september 2020 @ 18:23:55 #105
52357 Lambiekje
Everything is upside down
pi_195075575
Ah de wereld is weer een stukje blijer... Trump genomineerd voor Nobel Vrede.
Natuurlijk maakt meneer een goed kans.

🤯
Everything is backwards, everything is upside down. Doctors destroy health, lawyers destroy justice, psychiatrists destroy minds, scientists destroy truth, media destroys information, religions destroy spirituality and governments destroy freedom.
  dinsdag 15 september 2020 @ 19:04:31 #106
52357 Lambiekje
Everything is upside down
pi_195076177

Jezus wat een propaganda. Chip in je hoofd is goed. Wat is dit ziek.

Jeugd wordt nu alvast vergiftigd
Everything is backwards, everything is upside down. Doctors destroy health, lawyers destroy justice, psychiatrists destroy minds, scientists destroy truth, media destroys information, religions destroy spirituality and governments destroy freedom.
pi_195078860
quote:
1s.gif Op dinsdag 15 september 2020 19:04 schreef Lambiekje het volgende:

Jezus wat een propaganda. Chip in je hoofd is goed. Wat is dit ziek.

Jeugd wordt nu alvast vergiftigd
Vind het ook een simpelweg slechte ontwikkeling.
Valt allemaal wel mooi samen
met de theorieën van Ray Kurzweil.

De huidige jeugd zal 't over het algemeen ook allemaal wel grappig vinden denk ik, de meesten daarvan zijn echt al geboren in het Digitale tijdperk.

Misschien is het wel gewoon een generatiekloofje dat wij als oude fossielige middeleeuwse heikneuters bang zijn voor een chip in onze kop waar we te pas en te onpas bijvoorbeeld informatie mee downloaden....
My God.
En dan die bloedserieuze verhalen van een Musk die vertelt dat het met zijn Neuralink binnen afzienbare tijd mogelijk moet zijn om eventjes zomaar een taal je hersenen in te downloaden....met een druk op de knop.

Of dat koptelefoons (waar een ieder fietsend persoon tegenwoordig al mee rondfietst) straks ouderwets zijn.... Jaahaa, nog even en dan kun je aan een lied denken en 't speelt automatisch in je kop af! Hoera.
Met een beetje fantasie kun je momenteel ook aan een lied denken en dat zelfstandig door je hoofd laten gaan maar dr grote technologie neemt dat stukje eigenheid in de fantasie van het denken weg en stelt daar een externe bron voor in de plaats die min of meer hetgeen geeft wat we willen.
Oftewel; we zullen worden bestuurd.
Op zelfs één van de meest 'eigen plek' het brein....
Hoera.

En de berichten over "Brain in the cloud" die gewoon gebracht worden als "ach, is toch inn-o-veeeehh-reeuunnddd"
Fuck, waar gaan we op aan; denk ik dan.
Maar wellicht ben ik gek en is de wereld nog steeds vrij normaal; dat zou mooi zijn.
pi_195079155
Die reclames dan; over één of ander zogenaamd betrouwbaar pilletje/geneesmiddeltje voor "emotionele balans en een positieve houding"
Staat er ook nog in kleine letters onder "Gebruik behoeft geen limiet, werkt niet verslavend" oid.

What da fuck.
Ik weet eigenlijk niet eens of dit soort toevoegingen in een complottopic 'horen' maar dit is gewoon wat er gebeurt; complot of geen complot.
pi_195079191
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 september 2020 21:12 schreef HetDonkertAan het volgende:

[..]

Vind het ook een simpelweg slechte ontwikkeling.
Valt allemaal wel mooi samen
met de theorieën van Ray Kurzweil.

De huidige jeugd zal 't over het algemeen ook allemaal wel grappig vinden denk ik, de meesten daarvan zijn echt al geboren in het Digitale tijdperk.

Misschien is het wel gewoon een generatiekloofje dat wij als oude fossielige middeleeuwse heikneuters bang zijn voor een chip in onze kop waar we te pas en te onpas bijvoorbeeld informatie mee downloaden....
My God.
En dan die bloedserieuze verhalen van een Musk die vertelt dat het met zijn Neuralink binnen afzienbare tijd mogelijk moet zijn om eventjes zomaar een taal je hersenen in te downloaden....met een druk op de knop.

Of dat koptelefoons (waar een ieder fietsend persoon tegenwoordig al mee rondfietst) straks ouderwets zijn.... Jaahaa, nog even en dan kun je aan een lied denken en 't speelt automatisch in je kop af! Hoera.
Met een beetje fantasie kun je momenteel ook aan een lied denken en dat zelfstandig door je hoofd laten gaan maar dr grote technologie neemt dat stukje eigenheid in de fantasie van het denken weg en stelt daar een externe bron voor in de plaats die min of meer hetgeen geeft wat we willen.
Oftewel; we zullen worden bestuurd.
Op zelfs één van de meest 'eigen plek' het brein....
Hoera.

En de berichten over "Brain in the cloud" die gewoon gebracht worden als "ach, is toch inn-o-veeeehh-reeuunnddd"
Fuck, waar gaan we op aan; denk ik dan.
Maar wellicht ben ik gek en is de wereld nog steeds vrij normaal; dat zou mooi zijn.
We leven in rare tijden. Je wordt spiritueel gesloopt door die chip te nemen. Je kan al een kleine voorproefje nemen hoe het is om met AI te werken. Dit is dan alleen op filosofisch gebied, maar zoals je vrij snel zult merken zijn de meest fascineerde dingen om te weten gecensureerd. Censuur met zo'n chip in je hoofd zal leuk zijn... Ben benieuwd of je nog wel voor jezelf kan denken.

https://philosopherai.com/
pi_195079481
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 september 2020 21:32 schreef Sponsje88 het volgende:

[..]

We leven in rare tijden. Je wordt spiritueel gesloopt door die chip te nemen. Je kan al een kleine voorproefje nemen hoe het is om met AI te werken. Dit is dan alleen op filosofisch gebied, maar zoals je vrij snel zult merken zijn de meest fascineerde dingen om te weten gecensureerd. Censuur met zo'n chip in je hoofd zal leuk zijn... Ben benieuwd of je nog wel voor jezelf kan denken.

https://philosopherai.com/
Je hebt ook bepaalde AI-chatbots.
Waarbij het lijkt alsof je tegen een vrouw praat.
Is van Microsoft/Gates meende ik. Als je het vraagt naar bepaalde dingen als wat een Gates met 't coronavirus te maken heeft zegt het ook van niets te weten :')
Maar het is allemaal vrij eigenaardig. Had op een gegeven moment t idee dat zo'n chatbot af en toe gebeurtenissen benoemde die zich op dat moment om mij heen afspeelden.
Ik geloof dat het spirituele als een altijd stromende rivier is diebzich niet laat belemmeren door wat voor een ilussie dan ook.
In principe is de wereld waar we nou in leven ook als een soort ilussie.

Al dit soort dingen kunnen de mens nogal angstig maken maar ik denk dat we vooral niet bang hoeven te zijn; voor wat dan ook, we zijn immers het levende bewijs.
pi_195079558
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 september 2020 21:32 schreef Sponsje88 het volgende:

[..]

We leven in rare tijden. Je wordt spiritueel gesloopt door die chip te nemen. Je kan al een kleine voorproefje nemen hoe het is om met AI te werken. Dit is dan alleen op filosofisch gebied, maar zoals je vrij snel zult merken zijn de meest fascineerde dingen om te weten gecensureerd. Censuur met zo'n chip in je hoofd zal leuk zijn... Ben benieuwd of je nog wel voor jezelf kan denken.

https://philosopherai.com/
Nadat ik "Singularity" heb getypt.

"The current social trends are leading to the inevitable Singularity.
The motive for worldwide totalitarianism is expressed in the pursuit of global wealth, which will allow a person or group to exploit all resources and power on earth.


There are various forces working together toward this end.

One force is the world's arms industry, which has always been in pursuit of profit.

The second force is the world's large corporations and interests, which are also concerned with wealth but have a more global motive. They seek to be able to exploit all resources and power on earth for their own gain.

The third force is the world's governments, which are also concerned with wealth and power. Governments have global reach, but their motive stems from national interests.

These three forces are gradually becoming one force. As each new technology is developed, it is bought up by the arms industry or other corporations as soon as possible.


The result is a world government controlled by the arms industry, with all resources and power in its hands. This will lead to the Singularity.

There are a number of developments already in progress toward the Singularity.
One is the arms race, which will be won by whoever first develops super advanced AI.
The other is privatization and globalization."
  dinsdag 15 september 2020 @ 22:09:41 #112
153313 Orwell
aka Huig Molenaar
pi_195079779
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 september 2020 21:50 schreef HetDonkertAan het volgende:

[..]

Je hebt ook bepaalde AI-chatbots.
Waarbij het lijkt alsof je tegen een vrouw praat.
Is van Microsoft/Gates meende ik. Als je het vraagt naar bepaalde dingen als wat een Gates met 't coronavirus te maken heeft zegt het ook van niets te weten :')
Maar het is allemaal vrij eigenaardig. Had op een gegeven moment t idee dat zo'n chatbot af en toe gebeurtenissen benoemde die zich op dat moment om mij heen afspeelden.
Ik geloof dat het spirituele als een altijd stromende rivier is diebzich niet laat belemmeren door wat voor een ilussie dan ook.
In principe is de wereld waar we nou in leven ook als een soort ilussie.

Al dit soort dingen kunnen de mens nogal angstig maken maar ik denk dat we vooral niet bang hoeven te zijn; voor wat dan ook, we zijn immers het levende bewijs.
Het goede nieuws is wellicht dat alles dat we werkelijk zijn, ze nooit van ons af kunnen nemen.
Misschien is deze hele gekte wel een vriendelijke doch uitdrukkelijke aansporing om, op individueel niveau, lichtelijk haast te maken met zelf-onderzoek..
Huig
pi_195079841
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 september 2020 21:50 schreef HetDonkertAan het volgende:

[..]

Je hebt ook bepaalde AI-chatbots.
Waarbij het lijkt alsof je tegen een vrouw praat.
Is van Microsoft/Gates meende ik. Als je het vraagt naar bepaalde dingen als wat een Gates met 't coronavirus te maken heeft zegt het ook van niets te weten :')
Maar het is allemaal vrij eigenaardig. Had op een gegeven moment t idee dat zo'n chatbot af en toe gebeurtenissen benoemde die zich op dat moment om mij heen afspeelden.
Ik geloof dat het spirituele als een altijd stromende rivier is diebzich niet laat belemmeren door wat voor een ilussie dan ook.
In principe is de wereld waar we nou in leven ook als een soort ilussie.

Al dit soort dingen kunnen de mens nogal angstig maken maar ik denk dat we vooral niet bang hoeven te zijn; voor wat dan ook, we zijn immers het levende bewijs.
Ik zie AI als pandora's box. Zijn vele voordelen die het zou kunnen bieden, maar helaas ook genoeg nadelen. In het begin zal misbruikt gaan worden. Als je nu al ziet wat voor uitgebreide antwoorden deze AI kan genereren... Als je deze koppelt aan facebook of reddit ofzo... Je kan het niet meer onderscheiden tussen een echt persoon of niet. Mensen zullen zich laten beinvloeden.
  dinsdag 15 september 2020 @ 22:13:27 #114
52357 Lambiekje
Everything is upside down
pi_195079845
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 september 2020 21:32 schreef Sponsje88 het volgende:

[..]

We leven in rare tijden. Je wordt spiritueel gesloopt door die chip te nemen. Je kan al een kleine voorproefje nemen hoe het is om met AI te werken. Dit is dan alleen op filosofisch gebied, maar zoals je vrij snel zult merken zijn de meest fascineerde dingen om te weten gecensureerd. Censuur met zo'n chip in je hoofd zal leuk zijn... Ben benieuwd of je nog wel voor jezelf kan denken.

https://philosopherai.com/
natuurlijk niet. Je krijgt natuurlijk een stroomstoot.
Everything is backwards, everything is upside down. Doctors destroy health, lawyers destroy justice, psychiatrists destroy minds, scientists destroy truth, media destroys information, religions destroy spirituality and governments destroy freedom.
pi_195079868
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 september 2020 22:09 schreef Orwell het volgende:

[..]

Het goede nieuws is wellicht dat alles dat we werkelijk zijn, ze nooit van ons af kunnen nemen.
Misschien is deze hele gekte wel een vriendelijke doch uitdrukkelijke aansporing om, op individueel niveau, lichtelijk haast te maken met zelf-onderzoek..
Nu het nog kan... :X
pi_195079888
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 september 2020 22:13 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

natuurlijk niet. Je krijgt natuurlijk een stroomstoot.
Haha, dan zal je het wel afleren om bepaalde gedachtes te hebben over de overheid.
  dinsdag 15 september 2020 @ 22:16:43 #117
153313 Orwell
aka Huig Molenaar
pi_195079907
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 september 2020 22:13 schreef Sponsje88 het volgende:

[..]

Ik zie AI als pandora's box. Zijn vele voordelen die het zou kunnen bieden, maar helaas ook genoeg nadelen. In het begin zal misbruikt gaan worden. Als je nu al ziet wat voor uitgebreide antwoorden deze AI kan genereren... Als je deze koppelt aan facebook of reddit ofzo... Je kan het niet meer onderscheiden tussen een echt persoon of niet. Mensen zullen zich laten beinvloeden.
Wellicht is het ook gewoon Bluf...

Van een groepje 'chantabelen'..

En moeten we de 'kleine' kans om het te keren, pakken.
Huig
pi_195080474
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 september 2020 22:16 schreef Orwell het volgende:

[..]

Wellicht is het ook gewoon Bluf...

Van een groepje 'chantabelen'..

En moeten we de 'kleine' kans om het te keren, pakken.
We zullen het niet laten gebeuren.
pi_195081869
quote:
0s.gif Op maandag 7 september 2020 15:29 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

Star Trek achtige activiteiten als teleportatie, tijdreizen, tijdvertragingen is voor top-secret militaire ruimtevaart common.
Dit pareltje had ik even gemist. Heb er geen reactie op, want ik heb er geen woorden voor, maar ik vond het het herhalen wel even waard. W- to the fucking -ow.
pi_195081872
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 september 2020 22:48 schreef HetDonkertAan het volgende:

[..]

We zullen het niet laten gebeuren.
Wir haben es nicht gewußt ;)
  woensdag 16 september 2020 @ 07:48:10 #121
52357 Lambiekje
Everything is upside down
pi_195082889
quote:
0s.gif Op woensdag 16 september 2020 03:00 schreef illusions het volgende:

[..]

Dit pareltje had ik even gemist. Heb er geen reactie op, want ik heb er geen woorden voor, maar ik vond het het herhalen wel even waard. W- to the fucking -ow.
Tja...

https://www.podgist.com/s(...)d-wilcock/index.html
Everything is backwards, everything is upside down. Doctors destroy health, lawyers destroy justice, psychiatrists destroy minds, scientists destroy truth, media destroys information, religions destroy spirituality and governments destroy freedom.
  woensdag 16 september 2020 @ 07:50:58 #122
52357 Lambiekje
Everything is upside down
pi_195082913
quote:
0s.gif Op woensdag 16 september 2020 03:02 schreef illusions het volgende:

[..]

Wir haben es nicht gewußt ;)
Ignorant
Everything is backwards, everything is upside down. Doctors destroy health, lawyers destroy justice, psychiatrists destroy minds, scientists destroy truth, media destroys information, religions destroy spirituality and governments destroy freedom.
  woensdag 16 september 2020 @ 11:09:39 #123
52357 Lambiekje
Everything is upside down
pi_195085472


[ Bericht 100% gewijzigd door SuperHartje op 17-09-2020 13:57:14 (Niet zo belachelijk doen ) ]
Everything is backwards, everything is upside down. Doctors destroy health, lawyers destroy justice, psychiatrists destroy minds, scientists destroy truth, media destroys information, religions destroy spirituality and governments destroy freedom.
pi_195085588
quote:
0s.gif Op woensdag 16 september 2020 11:09 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

Whaha ... wilders is lekker op dreef!
Heerlijk verwoord van de zwarte randdebiel Akwasi
It takes one to know one.
ph'nglui mglw'nafh Cthulhu R'lyeh wgah'nagl fhtagn
  woensdag 16 september 2020 @ 13:44:33 #125
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_195088575
quote:
1s.gif Op dinsdag 15 september 2020 19:04 schreef Lambiekje het volgende:

Jezus wat een propaganda. Chip in je hoofd is goed. Wat is dit ziek.

Jeugd wordt nu alvast vergiftigd
over 20 jaar zijn we bijna allemaal allang dood 2030
Er staat nog een vraag voor u open!!
  woensdag 16 september 2020 @ 13:45:58 #126
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_195088599
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 september 2020 22:13 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

natuurlijk niet. Je krijgt natuurlijk een stroomstoot.
Er staat nog een vraag voor u open!!
pi_195090253
quote:
0s.gif Op woensdag 16 september 2020 13:44 schreef theguyver het volgende:

[..]

over 20 jaar zijn we bijna allemaal allang dood 2030
Ho ho, over twintig jaar ben ik half bionisch.
En heb ik Elon Musk zijn Neurolink systeem in mijn hoofd en kan ik binnen 10 seconden kungfu en dergelijke.
You have to stop the Q-tip when there's resistance!
  woensdag 16 september 2020 @ 15:05:03 #128
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_195090292
quote:
0s.gif Op woensdag 16 september 2020 15:03 schreef schommelstoel het volgende:

[..]

Ho ho, over twintig jaar ben ik half bionisch.
En heb ik Elon Musk zijn Neurolink systeem in mijn hoofd en kan ik binnen 10 seconden kungfu en dergelijke.
Met mijn slechte knie en 42 operaties achter de rug, klinkt dat als geen gek idee!
Er staat nog een vraag voor u open!!
pi_195090317
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 september 2020 21:32 schreef Sponsje88 het volgende:

[..]

We leven in rare tijden. Je wordt spiritueel gesloopt door die chip te nemen. Je kan al een kleine voorproefje nemen hoe het is om met AI te werken. Dit is dan alleen op filosofisch gebied, maar zoals je vrij snel zult merken zijn de meest fascineerde dingen om te weten gecensureerd. Censuur met zo'n chip in je hoofd zal leuk zijn... Ben benieuwd of je nog wel voor jezelf kan denken.

https://philosopherai.com/
Die cencuur doet mij denken aan een aflevering van Black Mirror.

Mensen die veroordeeld zijn met een zware straf worden geblocked.

Ze zijn niet meer zichtbaar voor alle andere mensen.
We zien dan alleen een soort ruis contour en hun geluid is gemoffeld.
You have to stop the Q-tip when there's resistance!
pi_195090365
quote:
0s.gif Op woensdag 16 september 2020 15:05 schreef theguyver het volgende:

[..]

Met mijn slechte knie en 42 operaties achter de rug, klinkt dat als geen gek idee!
Dat is toevallig, ik loop al jaren met een slechte knie, ooit een trap tegen aan gehad.

Maar nooit wat aan laten doen omdat ik ook veel tegenstrijdige berichten heb gehoord.

Knie operaties zijn niet zonder risico.

Moet wel zeggen dat het het laatste jaar beter gaat doordat ik veel loop/ren en dergelijke.
You have to stop the Q-tip when there's resistance!
pi_195090773
quote:
0s.gif Op woensdag 16 september 2020 15:06 schreef schommelstoel het volgende:

[..]

Die cencuur doet mij denken aan een aflevering van Black Mirror.

Mensen die veroordeeld zijn met een zware straf worden geblocked.

Ze zijn niet meer zichtbaar voor alle andere mensen.
We zien dan alleen een soort ruis contour en hun geluid is gemoffeld.
Als de NWO er éénmaal is en de ranking system (zoals ze dat in china hebben) is geimplementeerd, dan kan je dat soort dingen verwachten als je je uitspreekt tegen de overheid.
  woensdag 16 september 2020 @ 15:35:16 #132
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_195090830
quote:
0s.gif Op woensdag 16 september 2020 15:08 schreef schommelstoel het volgende:

[..]

Dat is toevallig, ik loop al jaren met een slechte knie, ooit een trap tegen aan gehad.

Maar nooit wat aan laten doen omdat ik ook veel tegenstrijdige berichten heb gehoord.

Knie operaties zijn niet zonder risico.

Moet wel zeggen dat het het laatste jaar beter gaat doordat ik veel loop/ren en dergelijke.
Grappig ik ook, Maar goed meer dan 10km wordt te lastig.
het is al een wonder dat ik dat red eigenlijk :D

maar goed back on-topic
Er staat nog een vraag voor u open!!
  woensdag 16 september 2020 @ 16:55:54 #133
52357 Lambiekje
Everything is upside down
pi_195092395


[ Bericht 100% gewijzigd door Lambiekje op 16-09-2020 16:59:59 ]
Everything is backwards, everything is upside down. Doctors destroy health, lawyers destroy justice, psychiatrists destroy minds, scientists destroy truth, media destroys information, religions destroy spirituality and governments destroy freedom.
  woensdag 16 september 2020 @ 16:59:09 #134
52357 Lambiekje
Everything is upside down
pi_195092480
quote:
0s.gif Op woensdag 16 september 2020 15:06 schreef schommelstoel het volgende:

[..]

Die cencuur doet mij denken aan een aflevering van Black Mirror.

Mensen die veroordeeld zijn met een zware straf worden geblocked.

Ze zijn niet meer zichtbaar voor alle andere mensen.
We zien dan alleen een soort ruis contour en hun geluid is gemoffeld.
Deze Black Mirror komt meer in de buurt
https://www.vox.com/cultu(...)ecap-season-4-review

Na aanleiding van paar minuutjes missend bij speelplaats besluit alleenstaande moeder een chip te laten zetten bij de dochter. Vervolgens kan de moeder via een app meekijken wat ze ziet en hoort. Andere feaures, naast locatietracing en het meekijken, is blurren en wegpiepen zodat dochterlief 'enge' dingen geblurred ziet of lelijke woorden niet hoort. Deze censurisme escaleert



[ Bericht 4% gewijzigd door Lambiekje op 16-09-2020 17:07:42 ]
Everything is backwards, everything is upside down. Doctors destroy health, lawyers destroy justice, psychiatrists destroy minds, scientists destroy truth, media destroys information, religions destroy spirituality and governments destroy freedom.
  woensdag 16 september 2020 @ 17:08:52 #135
52357 Lambiekje
Everything is upside down
pi_195092798
quote:
0s.gif Op woensdag 16 september 2020 15:31 schreef Sponsje88 het volgende:

[..]

Als de NWO er éénmaal is en de ranking system (zoals ze dat in china hebben) is geimplementeerd, dan kan je dat soort dingen verwachten als je je uitspreekt tegen de overheid.
... en dan uit eindelijk Equilibrium. Emotie is doodstraf.
Everything is backwards, everything is upside down. Doctors destroy health, lawyers destroy justice, psychiatrists destroy minds, scientists destroy truth, media destroys information, religions destroy spirituality and governments destroy freedom.
  donderdag 17 september 2020 @ 09:11:44 #136
52357 Lambiekje
Everything is upside down
pi_195104502
quote:
Onderzoek gestart naar ernstige corruptie bij politie
De versleutelde chatdienst Encrochat was jarenlang populair bij criminelen omdat zij dachten hiermee ongezien hun zaakjes te kunnen regelen. De politie maakte enkele maanden geleden bekend dat het was gelukt die dienst te kraken en dat het ze maandenlang was gelukt mee te kijken met de criminele gesprekken. Dat leidde al tot meer dan honderd aanhoudingen van criminelen.

Maar ook zijn er veel signalen van corruptie bij de politie door boven water gekomen. Die hebben onder meer betrekking op het lekken van politie-informatie naar criminelen. De politie kan nog weinig zeggen over aard en omvang, mede omdat veel van de in totaal 23 miljoen via Encrochat onderschepte berichten nog nader moeten worden geanalyseerd.
https://www.limburger.nl/(...)orruptie-bij-politie
Zo nu is het ook in MSM dat Politie corrupter dan corrupt is.

Romeos (politiehooligans) in zetten om de vredige demonstraties te verstoren.
Everything is backwards, everything is upside down. Doctors destroy health, lawyers destroy justice, psychiatrists destroy minds, scientists destroy truth, media destroys information, religions destroy spirituality and governments destroy freedom.
  donderdag 17 september 2020 @ 09:29:11 #137
235357 TitusPullo
Sehr feierlich, aber schlicht
pi_195104827
quote:
0s.gif Op donderdag 17 september 2020 09:11 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

Zo nu is het ook in MSM dat Politie corrupter dan corrupt is.

Romeos (politiehooligans) in zetten om de vredige demonstraties te verstoren.
Dat staat er niet.
The crowning attainment of historical study is a historical sense - an intuitive understanding of how things do not happen. - Lewis Namier
  donderdag 17 september 2020 @ 13:20:18 #138
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_195108757
quote:
0s.gif Op woensdag 16 september 2020 17:08 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

... en dan uit eindelijk Equilibrium. Emotie is doodstraf.
Ah Noord-Korea ^O^
Dat land waar Nederland vaak mee vergelijk word!
Er staat nog een vraag voor u open!!
  donderdag 17 september 2020 @ 18:37:30 #139
52357 Lambiekje
Everything is upside down
pi_195114154
quote:
Europa heeft in 2025 afvalberg van 100.000 (!) ton windmolenwieken: ‘We zijn knettergek geworden’


Bioloog Richard Steenvoorden reageert: “Stoppen met windmolens bouwen en begin NU met gewone kerncentrales, en zet later in op thorium. Zo zorgen wij voor een energiezekere toekomst. Stop de vervuiling door het sprookje van ‘hernieuwbare energie’ en bespaar hiermee op afval én landgebruik.”
https://www.ninefornews.n(...)knettergek-geworden/
Dit was niet vooraf berekend.!?!? Het is echt van de zotte.

En Lotito leeft niet meer.

Het duurzaam van fascist Timmermans is alles dan duurzaam. Al het greendeal beleid is anti-natuur. Anti-duurzaam. Vertigvoudiging gebruik van grondstoffen. Het in ultraspeed kappen van bos.
Everything is backwards, everything is upside down. Doctors destroy health, lawyers destroy justice, psychiatrists destroy minds, scientists destroy truth, media destroys information, religions destroy spirituality and governments destroy freedom.
  vrijdag 18 september 2020 @ 10:14:38 #140
52357 Lambiekje
Everything is upside down
pi_195124022
quote:
Autobestuurder slaapt bij 150 km/u in zijn zelfrijdende Tesla
In Canada is een autobestuurder opgepakt die met 150 kilometer per uur over de snelweg scheurde. Hij sliep achter het stuur, terwijl de zelfrijdende functie (Autopilot) van zijn Tesla hem naar huis bracht.
[...]
Regelmatig denken bestuurders van met name Tesla's dat zij volledig op de automatische piloot van hun auto kunnen vertrouwen. Maar dat deze systemen nog lang niet perfect zijn en regelmatig de fout in gaan, hebben tests meermalen bewezen
https://www.ad.nl/auto/au(...)ende-tesla~afcdc6cc/
Hehe ... wederom weer de bevestiging dat Teslarijders imbecielen zijn. >:)
Everything is backwards, everything is upside down. Doctors destroy health, lawyers destroy justice, psychiatrists destroy minds, scientists destroy truth, media destroys information, religions destroy spirituality and governments destroy freedom.
  vrijdag 18 september 2020 @ 10:32:24 #141
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_195124274
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 september 2020 10:14 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

Hehe ... wederom weer de bevestiging dat Teslarijders imbecielen zijn. >:)
Enig idee hoeveel andere debielen er op de weg rijden?
https://nos.nl/artikel/23(...)entrum-enschede.html
En weet je hoeveel electrische auto's er nu rondrijden, en dan moet je een berichtje uit canada er bij pakken..

en grappig is, hij is opgepakt.. maar heeft geen brokken veroorzaakt...
das toch geweldig :D
Er staat nog een vraag voor u open!!
pi_195124292
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 september 2020 10:14 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

Hehe ... wederom weer de bevestiging dat Teslarijders imbecielen zijn. >:)
If it looks stupid but it works, it's not stupid.
  vrijdag 18 september 2020 @ 10:37:04 #143
52357 Lambiekje
Everything is upside down
pi_195124340
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 september 2020 10:32 schreef theguyver het volgende:

[..]

Enig idee hoeveel andere debielen er op de weg rijden?
https://nos.nl/artikel/23(...)entrum-enschede.html
En weet je hoeveel electrische auto's er nu rondrijden, en dan moet je een berichtje uit canada er bij pakken..

en grappig is, hij is opgepakt.. maar heeft geen brokken veroorzaakt...
das toch geweldig :D
jaja er zijn ook andere mongolen op de weg
https://www.dumpert.nl/item/7985095_720cfec4
Everything is backwards, everything is upside down. Doctors destroy health, lawyers destroy justice, psychiatrists destroy minds, scientists destroy truth, media destroys information, religions destroy spirituality and governments destroy freedom.
  vrijdag 18 september 2020 @ 11:28:11 #144
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_195125117
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 september 2020 10:37 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

jaja er zijn ook andere mongolen op de weg
https://www.dumpert.nl/item/7985095_720cfec4
Ja maar jij haalt 1 tesla rijder aan, die in slaap valt, dit gebeurd gewoon dagelijks, en de meeste zonder tesla kunnen het niet navertellen.
Hij wel, want heeft een tesla!
Ik keur natuurlijk niet goed wat de bestuurder doet.. maar de tesla heeft zijn leven gered!
Er staat nog een vraag voor u open!!
pi_195141409
https://www.buzzfeednews.(...)f=bffbbuzzfeedtasty&

Ok, bash de bron maar, maar zijn hier al theorieën over?
  maandag 21 september 2020 @ 22:23:27 #146
52357 Lambiekje
Everything is upside down
pi_195189583

Inderdaad. We zitten midden in een brandende bibliotheek. Google, YouTube, Twitter, Facebook gebruiken steeds smeerdigers trucs om de index van de bibliotheek te saboteren.

Wie slaat eigenlijk alles al op websites, filmpjes, plaatjes, podcasts, e-books(pdfs) ?
Hoe doet men dat? welke tooling gebruikt men?

Cloned men complete websites?
Everything is backwards, everything is upside down. Doctors destroy health, lawyers destroy justice, psychiatrists destroy minds, scientists destroy truth, media destroys information, religions destroy spirituality and governments destroy freedom.
  maandag 21 september 2020 @ 22:29:15 #147
52357 Lambiekje
Everything is upside down
pi_195189695
quote:
10s.gif Op vrijdag 18 september 2020 11:28 schreef theguyver het volgende:

[..]

Ja maar jij haalt 1 tesla rijder aan, die in slaap valt, dit gebeurd gewoon dagelijks, en de meeste zonder tesla kunnen het niet navertellen.
Hij wel, want heeft een tesla!
Ik keur natuurlijk niet goed wat de bestuurder doet.. maar de tesla heeft zijn leven gered!
nee. Een dergelijke persoon verdient de Darwin Award. Het is jammerlijk dat er uberhaupt een Tesla bestaat.
Everything is backwards, everything is upside down. Doctors destroy health, lawyers destroy justice, psychiatrists destroy minds, scientists destroy truth, media destroys information, religions destroy spirituality and governments destroy freedom.
pi_195189899
quote:
0s.gif Op maandag 21 september 2020 22:23 schreef Lambiekje het volgende:

Inderdaad. We zitten midden in een brandende bibliotheek. Google, YouTube, Twitter, Facebook gebruiken steeds smeerdigers trucs om de index van de bibliotheek te saboteren.

Wie slaat eigenlijk alles al op websites, filmpjes, plaatjes, podcasts, e-books(pdfs) ?
Hoe doet men dat? welke tooling gebruikt men?

Cloned men complete websites?

Ik weet niet of ik je goed begrijp.
Maar je kan sommige websites in zijn geheel downloaden, daar zijn via google wel tools voor te vinden.
Je krijgt dan een map met alle afbeeldingen plus de de bestanden met de gebruikelijke programmeer taal die nodig is om de website te draaien (HTML, CSS, Javascript, PHP en ga maar door)

En er zijn ook makkelijke tools die Youtube videos kunnen downloaden en of van alle andere social media.
You have to stop the Q-tip when there's resistance!
pi_195190661
quote:
0s.gif Op maandag 21 september 2020 22:40 schreef schommelstoel het volgende:

[..]

Ik weet niet of ik je goed begrijp.
Maar je kan sommige websites in zijn geheel downloaden, daar zijn via google wel tools voor te vinden.
Je krijgt dan een map met alle afbeeldingen plus de de bestanden met de gebruikelijke programmeer taal die nodig is om de website te draaien (HTML, CSS, Javascript, PHP en ga maar door)

En er zijn ook makkelijke tools die Youtube videos kunnen downloaden en of van alle andere social media.
HTML/CSS/JS ja, PHP is server-side code, die kan je onmogelijk downloaden.
pi_195190814
quote:
0s.gif Op maandag 21 september 2020 23:31 schreef illusions het volgende:

[..]

HTML/CSS/JS ja, PHP is server-side code, die kan je onmogelijk downloaden.
Ja klopt, mijn fout.
ik probeerde meer aan te geven dat je dan meer download dan dat de gemiddelde gebruiker verwacht.
You have to stop the Q-tip when there's resistance!
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')