Jij gaat daten met @Avianflu? Jij ziet er toch uit zoals die ene man die zij wel leuk vindt? Dat is mooi meegenomen dan.quote:Op maandag 7 september 2020 17:36 schreef Dimachaerus het volgende:
Haha, er heeft iemand gescoord hoor. Sjongejongejonge.
quote:Op maandag 7 september 2020 19:08 schreef Gruj0 het volgende:
[..]
Jij gaat daten met @:Avianflu? Jij ziet er toch uit zoals die ene man die zij wel leuk vindt? Dat is mooi meegenomen dan.
Jaquote:Op maandag 7 september 2020 19:08 schreef Gruj0 het volgende:
[..]
Jij gaat daten met @:Avianflu? Jij ziet er toch uit zoals die ene man die zij wel leuk vindt? Dat is mooi meegenomen dan.
quote:Op maandag 7 september 2020 17:36 schreef Dimachaerus het volgende:
Haha, er heeft iemand gescoord hoor. Sjongejongejonge.
Volgens mij was het een opmerking over iets anders.quote:Op maandag 7 september 2020 19:08 schreef Gruj0 het volgende:
[..]
Nog iets van de pannenkoekdame gehoord?quote:Op maandag 7 september 2020 20:14 schreef Solid-Snake het volgende:
[..]
Volgens mij was het een opmerking over iets anders.
Toevallig wel ja.quote:Op maandag 7 september 2020 21:52 schreef Prisha het volgende:
[..]
Nog iets van de pannenkoekdame gehoord?
Als ze jou echt leuk had gevonden had ze toch wel echt wat tijd voor een date kunnen inplannen??quote:Op maandag 7 september 2020 22:07 schreef Solid-Snake het volgende:
[..]
Toevallig wel ja.
Vandaag haar gesproken en over wat dingen gepraat.
Toen ik alleen haar vroeg of ze vanavond zin en tijd had om wat te gaan drinken gaf ze aan dat ze zeker zin heeft, want het lijkt haar leuk mij te leren kennen, alleen dat ze niet kon vanavond vanwege werk etc.
Maar verder blijft ze wel spraakzaam etc, en vroeg ze mij ook nog een aantal dingen.
Dus in die zin krijg ik hele gemixte signalen van haar.
Ik heb echt geen idee.quote:Op maandag 7 september 2020 22:15 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Als ze jou echt leuk had gevonden had ze toch wel echt wat tijd voor een date kunnen inplannen??
Misschien haar iets laten voorstellen qua tijden datum? Of komt daar dan niks uit? Eigenlijk zou ik verwachten dat ze er dan zelf mee komt.quote:Op maandag 7 september 2020 22:07 schreef Solid-Snake het volgende:
[..]
Toevallig wel ja.
Toen ik alleen haar vroeg of ze vanavond zin en tijd had om wat te gaan drinken gaf ze aan dat ze zeker zin heeft, want het lijkt haar leuk mij te leren kennen, alleen dat ze niet kon vanavond vanwege werk etc.
Maar verder blijft ze wel spraakzaam etc, en vroeg ze mij ook nog een aantal dingen.
Ja heb ik ook aangegeven bij haar. De vorige keer stelde ze iets doordeweeks voor. Maar geen concrete datum en tijd.quote:Op dinsdag 8 september 2020 12:20 schreef Prisha het volgende:
[..]
Misschien haar iets laten voorstellen qua tijden datum? Of komt daar dan niks uit? Eigenlijk zou ik verwachten dat ze er dan zelf mee komt.
Ik zou er al geen zin meer in hebbenquote:Op dinsdag 8 september 2020 12:33 schreef Solid-Snake het volgende:
[..]
Ja heb ik ook aangegeven bij haar. De vorige keer stelde ze iets doordeweeks voor. Maar geen concrete datum en tijd.
Dus ik laat het nu vanuit haar komen.
Ik snap je punt.quote:Op dinsdag 8 september 2020 12:57 schreef M1stral het volgende:
[..]
Ik zou er al geen zin meer in hebben
Het is ergens gewoon een supergoed filter ook. Er gebeuren weinig dates, omdat de wil om af te spreken gewoon onvoldoende is.quote:Op dinsdag 8 september 2020 12:59 schreef Solid-Snake het volgende:
[..]
Ik snap je punt.
Maar aan de andere kant heb ik zoiets van, als iedereen deze instelling heeft, dan gebeuren er inderdaad weinig dates.
Dus ik zie wel hoe het loopt met haar. Het is niet alsof het mij momenteel energie of tijd kost om met haar in contact te blijven.
Misschien heb ik het even gemist, maar hadden jullie nu al een date gehad of nog niet?quote:Op maandag 7 september 2020 22:07 schreef Solid-Snake het volgende:
[..]
Toevallig wel ja.
Nee we hebben nog geen date gehad.quote:Op dinsdag 8 september 2020 13:08 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Misschien heb ik het even gemist, maar hadden jullie nu al een date gehad of nog niet?
Precies, daarom probeer ik het alsnog positief te benaderen.quote:Op dinsdag 8 september 2020 13:01 schreef M1stral het volgende:
[..]
Het is ergens gewoon een supergoed filter ook. Er gebeuren weinig dates, omdat de wil om af te spreken gewoon onvoldoende is.
Druk zijn we allemaal, maar kan me niet voorstellen dat iedereen tot 4 weken verder volgeboekt zit en er dus niets concreet gemaakt kan worden.
Als je op je eerste sexavond/nacht/weekend je best doet, wordt het sws een TNS, en FWB ben je totdat je getrouwd bent imoquote:
Nog steeds niet? Zou er echt geen moeite voor doen, ook niet meer appen.quote:Op dinsdag 8 september 2020 13:24 schreef Solid-Snake het volgende:
[..]
Nee we hebben nog geen date gehad.
Andere matches om op te focussen dan? Ik zou haar gewoon laten gaan. Genoeg andere vrouwen.quote:Op dinsdag 8 september 2020 13:24 schreef Solid-Snake het volgende:
[..]
Nee we hebben nog geen date gehad.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |