nooit gezienquote:Op maandag 7 september 2020 09:45 schreef Caland het volgende:
Ik zie op twitter weer een bonte verzameling boomers die promenade fantastisch vonden.
De wat?quote:Op maandag 7 september 2020 09:45 schreef Caland het volgende:
Ik zie op twitter weer een bonte verzameling boomers die promenade fantastisch vonden.
@Slobeendquote:Op maandag 7 september 2020 09:45 schreef Caland het volgende:
Duurt nog wel even. FEE moet niet te lang open zijn. Op een gegeven moment ben je daar ook wel klaar mee.quote:
@Justin_Case FEE moet open.quote:Op maandag 7 september 2020 09:50 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Duurt nog wel even. FEE moet niet te lang open zijn. Op een gegeven moment ben je daar ook wel klaar mee.
Nog 109 dagen tot kerst
Correct.quote:Op maandag 7 september 2020 09:58 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Vrij land toch. Net zoals jij niet op mijn mentions klikt.
Heb jij nog lekker gereld in de binnenstad van Groningen?quote:Op maandag 7 september 2020 08:45 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Hobby voor rijke pikken net als de F1.
Gewoon. @:monkyyy
Ik ben tegen geweld.quote:Op maandag 7 september 2020 10:00 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Heb jij nog lekker gereld in de binnenstad van Groningen?
Liever FEE open dan een abo.quote:Op maandag 7 september 2020 10:03 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Ik ben tegen geweld.
Al verdient @:Muskusboktor57 zonder abo best wel wat klappen.
quote:Let op: deze usernotes hebben een vertraging van 3 dagen.
Het is niet toegestaan deze notes te openbaren.
Ik moet het nog even kijken.quote:Op zondag 6 september 2020 21:30 schreef Tjacka het volgende:
Dat nieuwe VI programma vind ik erg ongemakkelijk @:maxi-mus @:jr-style-93
Oh zijn jullie rivalen?quote:Op maandag 7 september 2020 10:03 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Ik ben tegen geweld.
Al verdient @:Muskusboktor57 zonder abo best wel wat klappen.
Lekker gewerkt.quote:Op maandag 7 september 2020 10:18 schreef Scrummie2.1 het volgende:
https://www.dumpert.nl/item/7979395_d156561a
Beetje Nederlander zijn en tikjes krijgen.
@:Caland
Dat hadden we ook in FEE kunnen posten. @Lenny_Leonard @Flippieequote:Op maandag 7 september 2020 10:19 schreef Charrell het volgende:
Die pepernoten van de Hema smaken niet
nr hoeveel?quote:Op maandag 7 september 2020 10:16 schreef Zipportal het volgende:
De nieuwe VBL SC note is uit. @:lenny_leonard
[..]![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
WIJ ZIJN NEDERLANDquote:Op maandag 7 september 2020 10:18 schreef Scrummie2.1 het volgende:
https://www.dumpert.nl/item/7979395_d156561a
Beetje Nederlander zijn en tikjes krijgen.
@:Caland
Ik word daar zo ongemakkelijk van. Deze mensen kosten ons alleen maar geldquote:Op maandag 7 september 2020 10:22 schreef Caland het volgende:
[..]
WIJ ZIJN NEDERLAND
WIJ ZIJN NEDERLAND
Niet alleen deze mensen.quote:Op maandag 7 september 2020 10:23 schreef fetX het volgende:
[..]
Ik word daar zo ongemakkelijk van. Deze mensen kosten ons alleen maar geld
Was het maar zo inderdaad. Ik betaal me verdomme scheel voor die achterlijke uitkeringstrekkers.quote:
@Flippiee en ik zijn druk met de voorbereidingen.quote:Op maandag 7 september 2020 10:22 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Dat hadden we ook in FEE kunnen posten. @:lenny_leonard @:flippiee
quote:Op maandag 7 september 2020 10:26 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
@:flippiee en ik zijn druk met de voorbereidingen.
quote:Op maandag 7 september 2020 10:36 schreef Scrummie2.1 het volgende:
VBL / [2020/21] Eredivisietoto #1:
LAATSTE WEEK MENSEN! VERGEET NIET OM MEE TE DOEN!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |