Ik heb er zekerheidshalve 2, vanwege drogen en een stel-dat poepen. Maar ze zijn wel snel droog inderdaad. Ze houden net zoals de wegwerp-zwemluiers alleen poep tegen.quote:Op donderdag 25 maart 2021 18:03 schreef B.ertha het volgende:
Vraagje voor de mensen met wasbare luiers: Wij gebruiken wegwerpluiers maar nou overweeg ik om een wasbare zwemluier te kopen. Is één genoeg voor maximaal een paar uurtjes zwemmen? En is ie dan de volgende dag weer droog?
We zwemmen eigenlijk nooit (Corona) en thuis kan ie gewoon naakt in zijn badje, dit is puur voor op de camping of eventueel toekomstig babyzwemmen.

Ja joh!quote:Op donderdag 25 maart 2021 18:03 schreef B.ertha het volgende:
Vraagje voor de mensen met wasbare luiers: Wij gebruiken wegwerpluiers maar nou overweeg ik om een wasbare zwemluier te kopen. Is één genoeg voor maximaal een paar uurtjes zwemmen? En is ie dan de volgende dag weer droog?
We zwemmen eigenlijk nooit (Corona) en thuis kan ie gewoon naakt in zijn badje, dit is puur voor op de camping of eventueel toekomstig babyzwemmen.

https://kidzstore.eu/prod(...)wExqolRoCFn4QAvD_BwEquote:

Oh die had ik ook op het oogquote:Op donderdag 25 maart 2021 20:32 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
https://kidzstore.eu/prod(...)wExqolRoCFn4QAvD_BwE
Deze en van hetzelfde model nog een ander patroontje.

Inderdaad en ook niet samen slapen om die reden.quote:Op vrijdag 26 maart 2021 13:19 schreef aeaeae het volgende:
Safe sleeping is een erg belangrijk onderwerp. Geen zooi in bed want die kleintjes kunnen er inderdaad letterlijk door stikken.

Je kan prima veilig samen slapen wanneer je je aan de richtlijnen houdt.quote:Op vrijdag 26 maart 2021 19:50 schreef Underdoggy het volgende:
[..]
Inderdaad en ook niet samen slapen om die reden.

Na meerdere doorlekkers én opengaande bovenrand (en dus met pies gevulde gelei-korreltjes everywhere) met Kruidvat luiers, de stap terug gemaakt naar Pampers Premium Protection. Duurder dan Kruidvat, maar altijd wel ergens in de aanbieding voor 26 cent per luier. Bij allebei de merken maat 5. Maar ik heb een zoon, en jij een dochter. Mijn zoon past prima in maat 86 jogdenim broeken van HEMA en is 2jr1mnd, 87 cm en 12,5 kgquote:Op zondag 18 april 2021 19:32 schreef Loj het volgende:
Ok, ik ben er helemaal klaar mee! Luiers
Ik ben dus al 8 jaar groot fan van de Kruidvatluiers. Stinken niet, perfecte pasvorm voor mijn scharminkels, prima prijs en bijna geen doorlekkers. Totdat de Kruidvat de luiers aanpaste.
Minstens drie doorlekkers per week! Ze hebben weer een tijdje de oude pasvorm in het assortiment gehad, maar die zijn hier nu ook niet meer te vinden.
Afgelopen week heb ik minstens 1x per dag een doorlekker ondanks dat mijn dame het zelf ook al aangeeft. Dus ik zoek nu toch echt iets anders (voor het laatste half jaar gok ik).
Wie heeft de tip? Ze heeft nu maatje 5 bij Kruidvat.
Eisen: niet stinkend, gemakkelijk verkrijgbaar en het liefst betaalbaar?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |