quote:Op maandag 7 september 2020 08:08 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Nee gewoon voor de lol. Altijd al een wattenstaafje in mn neus willen hebben
Vooral ineens benauwd.quote:Op maandag 7 september 2020 08:10 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ben je ziek? Of een beetje snotterig?
Wat let je?quote:Op maandag 7 september 2020 08:14 schreef UitStraling het volgende:
Kzou nog wel een uur of 2 willen pitten
Je bent toch een tikje astmatisch?quote:Op maandag 7 september 2020 08:14 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Vooral ineens benauwd.
Verder heb ik niet echt ergens last van. (verkouden ben ik toch 11 maanden per jaar)
Likje Corona erbij.quote:Op maandag 7 september 2020 08:16 schreef Budapestenaar het volgende:
Potver, prima ontbijtbuffet was dat
Hoe was die date dan?quote:Op maandag 7 september 2020 08:14 schreef UitStraling het volgende:
Kzou nog wel een uur of 2 willen pitten
Die taal zijn we van jou niet gewendquote:Op maandag 7 september 2020 08:16 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Zeg dat hij zijn bek moet houden
Ooooh verrek je bent in de Heimat ja, meters braadworsten voor ontbijtquote:Op maandag 7 september 2020 08:16 schreef Budapestenaar het volgende:
Potver, prima ontbijtbuffet was dat
quote:Op maandag 7 september 2020 08:17 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Die taal zijn we van jou niet gewend
Teringleier is het ja.quote:Op maandag 7 september 2020 08:16 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Zeg dat hij zijn bek moet houden
En dan de hele dag gaan wandelenquote:Op maandag 7 september 2020 08:18 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]![]()
Misschien heb ik mijn man period?
quote:Op maandag 7 september 2020 08:17 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ooooh verrek je bent in de Heimat ja, meters braadworsten voor ontbijt
Eichhörnchenquote:Op maandag 7 september 2020 08:19 schreef CherryLips het volgende:
[..]
En dan de hele dag gaan wandelenhopelijk kom je onderweg nog ergens een paar keer een wc tegen.
Mja, zolang ik met mijn grote gok niet tegen een boom loop, komt er geen bloed bij kijken goddankquote:Op maandag 7 september 2020 08:19 schreef CherryLips het volgende:
[..]
En dan de hele dag gaan wandelenhopelijk kom je onderweg nog ergens een paar keer een wc tegen.
Jij hebt zo deprimerende kijk op alles, daar kan CL alleen maar jaloers op zijn.quote:
Hmm, ik ben helemaal mobiel dus kan het niet testenquote:Op maandag 7 september 2020 08:20 schreef Koen66 het volgende:
is DM op desktop stuk? Invoerveld reactie doet het niet bij mij
Ik kom af en toe aanwaaienquote:Op maandag 7 september 2020 08:23 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Hey!Poos geleden dat je hier was, toch?
Match made in heaven.quote:Op maandag 7 september 2020 08:23 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Jij hebt zo deprimerende kijk op alles, daar kan CL alleen maar jaloers op zijn.
Maar ik vind koffie nog steeds niet lekkerquote:Op maandag 7 september 2020 08:25 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
De koffie staat altijd klaarAlles goed?
Beetje snor is wel lekker.quote:Op maandag 7 september 2020 08:29 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik hoop dat jij die zonder snor bent?
Voruit, voor jou is er ook thee!quote:Op maandag 7 september 2020 08:30 schreef DaMart het volgende:
[..]
Maar ik vind koffie nog steeds niet lekker. Heb je ook thee?
Alles prima hier. Nu nog een week vakantie. Vorige week een paar dagen terug naar 1989 geweest en straks gaan we met de kleine man dieren spotten in Blijdorp.
We waren naar een vakantiepark in Drenthe waar ik in 1989 met mijn ouders ben geweest. In het huisje was het of de tijd sindsdien had stilgestaan, want het was erg gedateerdquote:Op maandag 7 september 2020 08:32 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Voruit, voor jou is er ook thee!
Terug naar 1989?
*puts popcorn away*quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 7 september 2020 08:55 schreef mschol het volgende:
[..]
*puts popcorn away*Ja, was een beetje een anticlimaxSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ja dit model heeft wat fabrieksfoutenquote:Op maandag 7 september 2020 08:59 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Is hij niet heel erg vaak ziek?
Ik lees iedere week wel iets van gezondheidsklachten.
Nee hij heeft net toevallig 2 operaties gehad. Verder gewoon gezondquote:Op maandag 7 september 2020 08:59 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Is hij niet heel erg vaak ziek?
Ik lees iedere week wel iets van gezondheidsklachten.
De garantie was al voorbij dus kan ook niet meer inruilenquote:Op maandag 7 september 2020 09:01 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Ja dit model heeft wat fabrieksfouten
Ja een ziekenhuisopname daar raak je ook niet echt gezonder van.quote:Op maandag 7 september 2020 09:01 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Nee hij heeft net toevallig 2 operaties gehad. Verder gewoon gezond
Zag het ja.quote:Op maandag 7 september 2020 08:58 schreef bitterbal het volgende:
DEN HAAG - Het coronavirus grijpt weer om zich heen, en vooral in en rond Den Haag stijgt het aantal besmettingen de laatste paar dagen snel. Haaglanden heeft nu meer besmettingen dan Rotterdam-Rijnmond en heeft alleen nog Amsterdam-Amstelland voor zich.
In de regio Haaglanden werden de afgelopen dagen 685 positieve tests geregistreerd. Van die nieuwe coronapatiënten kwamen 439 uit de gemeente Den Haag. Verder telde Delft 89 nieuwe besmettingen, Zoetermeer 51 en de gemeente Leidschendam-Voorburg 40. De Veiligheidsregio Haaglanden liet donderdag al weten dat opvallend veel mensen in cafés en restaurants besmet zijn geraakt. Meerdere etablissementen zijn daarom gesloten.
In de zes dagen van maandagochtend tot zondagochtend steeg het aantal besmettingen in Nederland met 4086. Dat is aanzienlijk meer dan in dezelfde periode een week eerder. Amsterdam-Amstelland is koploper met 721 nieuwe besmettingen, waarvan 638 in Amsterdam zelf. Het aantal besmettingen in Rotterdam-Rijnmond steeg met 583. Daaronder waren 423 gevallen in Rotterdam zelf. In de provincie Utrecht werden 349 mensen positief getest en in Midden- en West-Brabant kwamen 212 besmettingen aan het licht.
@:justin-case
De R zit in de maandquote:Op maandag 7 september 2020 09:07 schreef bitterbal het volgende:
maar dit is ook de maand van neusverkoudheid
heb ik sowieso welquote:Op maandag 7 september 2020 09:07 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Heb je wel een sexy nasale stem
nou ga maar testje doen danquote:Op maandag 7 september 2020 09:07 schreef Justin_Case het volgende:
[..]
Mijn chick loopt te blaffen als een zeehond
Ik ben ook amper ziek. Werk ook altijd doorquote:Op maandag 7 september 2020 09:09 schreef UitStraling het volgende:
Is vaak ook een mentaal dingetje, sommige mensen zijn ook al ziek met een snotneus of een griepje, ik vlieg zelf nog wel een grizzly beer te lijf met twee gebroken armen.
*trekt broek omhoog.quote:Op maandag 7 september 2020 09:08 schreef bitterbal het volgende:
[..]
heb ik sowieso wel
[ afbeelding ]
Je overdrijftquote:Op maandag 7 september 2020 09:09 schreef UitStraling het volgende:
Is vaak ook een mentaal dingetje, sommige mensen zijn ook al ziek met een snotneus of een griepje, ik vlieg zelf nog wel een grizzly beer te lijf met twee gebroken armen.
Hoe gaat het met al je dates?quote:Op maandag 7 september 2020 09:11 schreef bitterbal het volgende:
de thaise proef om op 1 okt phuket open te doen onder voorwaarden is alweer gecanceld
wowquote:Op maandag 7 september 2020 09:08 schreef bitterbal het volgende:
[..]
heb ik sowieso wel
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 7 september 2020 09:11 schreef Justin_Case het volgende:
[..]
Hoe gaat het met al je dates?
Tegenwoordig moet je bij een snotneus al thuis blijven.quote:Op maandag 7 september 2020 09:09 schreef UitStraling het volgende:
Spuitje erin en gaaaaan nquote:Op maandag 7 september 2020 09:12 schreef Lospedrosa het volgende:
Ben ook onderweg naar een afspraak met lippen als bogarde. Hele linkerkant opgezwollen.
Maar ja it gaet oan!
Je schrijft het Puked.quote:Op maandag 7 september 2020 09:11 schreef bitterbal het volgende:
de thaise proef om op 1 okt phuket open te doen onder voorwaarden is alweer gecanceld
Spannend.quote:Op maandag 7 september 2020 09:11 schreef bitterbal het volgende:
[..]![]()
nou ja. misschien een in het verschiet
voortaan coronatestmaand noemen?quote:Op maandag 7 september 2020 09:07 schreef bitterbal het volgende:
maar dit is ook de maand van neusverkoudheid
ja echt buikpijnquote:Op maandag 7 september 2020 09:13 schreef Justin_Case het volgende:
[..]
Doe niet
Hier gaat mijn beeld van jou
Je ziet er keurig uit.quote:Op maandag 7 september 2020 09:14 schreef bitterbal het volgende:
welk beeld haags? K ben ook maar een snack
ja was echt wat depri toen ik daar liep. Wat een plek. En dan is dat andere nog eger, ben ff de naam kwijt. die andere stad voor vieze mannetjesquote:Op maandag 7 september 2020 09:14 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Seksparadijs voor lelijke mensen ja.
ranzige stinkende kerels die zich vergrijpen aan jongetjes en meisjes voor een paar bathquote:Op maandag 7 september 2020 09:14 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Hou opquote:Op maandag 7 september 2020 09:15 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja keurige snacks laten ook scheten
Pattaya bedoel je?quote:Op maandag 7 september 2020 09:15 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja was echt wat depri toen ik daar liep. Wat een plek. En dan is dat andere nog eger, ben ff de naam kwijt. die andere stad voor vieze mannetjes
ik heb er in 2001 een paar dagen gezeten na een rondreis, andere plekken waren slecht in te plannen.quote:
Niet te doen daar, dat hele schiereiland zit vol met kansloze lelijke mensen en het ruikt er naar kots en sperma, ooit een nachtje gebleven daar, Krabi vind ik dan weer wel wat hebben, weet niet of het nog zo is.quote:Op maandag 7 september 2020 09:15 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja was echt wat depri toen ik daar liep. Wat een plek. En dan is dat andere nog eger, ben ff de naam kwijt. die andere stad voor vieze mannetjes
quote:
quote:Op maandag 7 september 2020 09:17 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ik heb er in 2001 een paar dagen gezeten na een rondreis, andere plekken waren slecht in te plannen.
Was een aparte belevenisWel vermaakt verder overigens
quote:Op maandag 7 september 2020 09:14 schreef UitStraling het volgende:
[..]
quote:Op maandag 7 september 2020 09:21 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nou haags. sinds k niet meer rook stopt het niet
loop nu zelfs sneller door die stuwkracht
dus voorheen was het bitterbalrook en nu bitterbalgas.." nu met de lucht van rotte ragout"quote:Op maandag 7 september 2020 09:21 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Leuk met al dat daten van je, zitten de mannen die komen checken of je te neuken valt constant in de strontlucht, romantiek en pure geilheid ten top.quote:Op maandag 7 september 2020 09:21 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ik vermoed dat BB het voorheen gewoon niet rook, omdat haar reukvermogen lamgelegd was door de tabak.quote:Op maandag 7 september 2020 09:25 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Leuk met al dat daten van je, zitten de mannen die komen checken of je te neuken valt constant in de strontlucht, romantiek en pure geilheid ten top.
Ja mksschien gaat het daarom ook misquote:Op maandag 7 september 2020 09:25 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Leuk met al dat daten van je, zitten de mannen die komen checken of je te neuken valt constant in de strontlucht, romantiek en pure geilheid ten top.
waarom denk je dat die ene vorige keer een wandeling wilde maken?quote:Op maandag 7 september 2020 09:25 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Nee het was echt een stuk minder qua luchtverlies benedenquote:Op maandag 7 september 2020 09:26 schreef Zilverberk het volgende:
[..]
Ik vermoed dat BB het voorheen gewoon niet rook, omdat haar reukvermogen lamgelegd was door de tabak.
quote:Op maandag 7 september 2020 09:27 schreef mschol het volgende:
[..]
waarom denk je dat die ene vorige keer een wandeling wilde maken?
Wandelen is een strakker plan dan beffen voorlopig.quote:Op maandag 7 september 2020 09:27 schreef mschol het volgende:
[..]
waarom denk je dat die ene vorige keer een wandeling wilde maken?
quote:Op maandag 7 september 2020 09:30 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Wandelen is een strakker plan dan beffen voorlopig.
Same. Vanmorgen rond 4 uur wakker dankzij niet meewerkende darmen.quote:
Vanmiddag een middagdutje doen?quote:Op maandag 7 september 2020 10:48 schreef Dr_Flash het volgende:
vannavch van kwart over twee tot half vijf wakker gelegen van niks eigenlijk. Ja gepieker
Dacht dat je het over jezelf hadquote:Op maandag 7 september 2020 10:53 schreef CherryLips het volgende:
Weer even tijdelijk beginnen met roken.
Mijn broertje vraagt of het topje te klein is of te groot?quote:Op maandag 7 september 2020 10:54 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Dacht dat je het over jezelf had![]()
ja het is het bovenstukje wat het probleem is dus misschien efficienter om een rib weg te laten halen
Te klein natuurlijk.quote:Op maandag 7 september 2020 10:56 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Mijn broertje vraagt of het topje te klein is of te groot?
te kleinquote:Op maandag 7 september 2020 10:56 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Mijn broertje vraagt of het topje te klein is of te groot?
Gewoon deductie. Bij te groot is "rib weghalen" geen logische stap.quote:
quote:Op maandag 7 september 2020 10:57 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Gewoon deductie. Bij te groot is "rib weghalen" geen logische stap.
Jijzelf niet dan??quote:Op maandag 7 september 2020 10:57 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik zie mijn broertje glunderen.
En dan claimen ze dat vrouwen niet logisch zijn.quote:
Verpest het nou niet.quote:Op maandag 7 september 2020 10:57 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Gewoon deductie. Bij te groot is "rib weghalen" geen logische stap.
Sorry, ik functioneer maar half.quote:
Dik kans vanquote:Op maandag 7 september 2020 10:50 schreef Zilverberk het volgende:
[..]
Vanmiddag een middagdutje doen?
Beter gewoon een wat grotere bikini kopenquote:
In stenen winkels kun je soms de maat het bovenstukje onafhankelijk kiezen van de maat van het broekje.quote:Op maandag 7 september 2020 10:54 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Dacht dat je het over jezelf had![]()
ja het is het bovenstukje wat het probleem is dus misschien efficienter om een rib weg te laten halen
Of gewoon vrij laten wiebelen zoals God ons geschapen heeft.quote:Op maandag 7 september 2020 11:01 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Beter gewoon een wat grotere bikini kopen
Als mannen hebben we het wat dat betreft wel getroffen, nooit dat gezeik met de borsten overal te moeten bedekken in onhandige dingen die vaker niet dan wel goed passenquote:Op maandag 7 september 2020 11:07 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Of gewoon vrij laten wiebelen zoals God ons geschapen heeft.
Wat?quote:Op maandag 7 september 2020 11:12 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dit is een fabeltje, dat weet je he?
Ik weet niet of je kleinere tieten moet willen.quote:Op maandag 7 september 2020 11:12 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik weet niet of je tieten daar kleiner van worden.
Nou ik zoek me meestal ook wezenloos naar ruime boxershorts.quote:Op maandag 7 september 2020 11:10 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Als mannen hebben we het wat dat betreft wel getroffen, nooit dat gezeik met de borsten overal te moeten bedekken in onhandige dingen die vaker niet dan wel goed passen
De bikini maakt de tiet.quote:Op maandag 7 september 2020 11:15 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik weet niet of je kleinere tieten moet willen.
Gewoon maatje groter kopen, dat boeit toch niemandquote:Op maandag 7 september 2020 11:18 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Nou ik zoek me meestal ook wezenloos naar ruime boxershorts.
daar zit een grens aan he. We hebben het wel over US.quote:Op maandag 7 september 2020 11:21 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Gewoon maatje groter kopen, dat boeit toch niemand
Eindelijk, ging dood van de honger maar wilde natuurlijk niet beginnen voordat je lunchgenot geopend hadquote:Op maandag 7 september 2020 11:24 schreef Justin_Case het volgende:
Hierbij verklaar ik LUNCHGENOT voor geopend
Wat fijnquote:Op maandag 7 september 2020 11:25 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Eindelijk, ging dood van de honger maar wilde natuurlijk niet beginnen voordat je lunchgenot geopend had
Dat klonk heel vies in mijn hoofdquote:Op maandag 7 september 2020 11:25 schreef Dr_Flash het volgende:
ik zit nog in mijn ontbijtyoghurtje te roeren.
Gadverquote:Op maandag 7 september 2020 11:25 schreef Dr_Flash het volgende:
Online ook steeds meer gelukkig.quote:Op maandag 7 september 2020 11:07 schreef Zilverberk het volgende:
[..]
In stenen winkels kun je soms de maat het bovenstukje onafhankelijk kiezen van de maat van het broekje.
Bij mij zijn broekjes altijd te klein.
Oh dat is wel klote. 😔quote:Op maandag 7 september 2020 10:39 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Same. Vanmorgen rond 4 uur wakker dankzij niet meewerkende darmen.
quote:Op maandag 7 september 2020 11:15 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik weet niet of je kleinere tieten moet willen.
Ja, dit kan blijkbaar alleen als je dik betaalt.quote:Op maandag 7 september 2020 11:29 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Online ook steeds meer gelukkig.
Al valt de prijs van het totaal dan wel altijd weer tegen.
Maar lang niet zo leuk als grotere tetten.quote:Op maandag 7 september 2020 11:30 schreef IJsdraakje het volgende:
Het is wel makkelijk trouwens, relatief kleine tetten.
Zat ik gisteren en eergisteren ook maar vandaag weer gewoon werkenquote:Op maandag 7 september 2020 11:25 schreef Dr_Flash het volgende:
Daarom m'n "doorzwembikini" vorig jaar bij Decathlon gekocht.quote:Op maandag 7 september 2020 11:30 schreef Zilverberk het volgende:
[..]
Ja, dit kan blijkbaar alleen als je dik betaalt.
Ik ben niet anders gewend.quote:Op maandag 7 september 2020 11:31 schreef Zilverberk het volgende:
[..]
Maar lang niet zo leuk als grotere tetten.
Ben op het strand johquote:Op maandag 7 september 2020 11:31 schreef Justin_Case het volgende:
Is @:bitterbal al klaar met schijten
Ik snap je post niet zo goedquote:Op maandag 7 september 2020 11:35 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ben op het strand joh
Maar dit is protest. Kan je idd ook los bestellen. Ga ik dus ook doen
Ook daar zijn mannen voor te vinden die dat opwindend vinden.quote:Op maandag 7 september 2020 11:38 schreef CherryLips het volgende:
Denk niet dat ik voorlopig nog een badpak aan zal trekken. Ben toch te dik en te kort.
Wat is een doorzwembikini? En een dobber/hangbadpak?quote:Op maandag 7 september 2020 11:32 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Daarom m'n "doorzwembikini" vorig jaar bij Decathlon gekocht.![]()
Al valt het dik betalen op zich ook nog mee als ik het vergelijk met m'n dobber/hangbadpak. Komt ongeveer op hetzelfde neer qua prijs.
Is het merk van de bikini.quote:Op maandag 7 september 2020 11:37 schreef Justin_Case het volgende:
[..]
Ik snap je post niet zo goed
Althans, het tweede gedeelte
Ik heb gevarieerd tussen A en E.quote:Op maandag 7 september 2020 11:33 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik ben niet anders gewend.
Zelfs op m'n zwaarst was het niet meer dan een C cupje. Nu krap aan een B.
Streepjes in de lengtequote:Op maandag 7 september 2020 11:38 schreef CherryLips het volgende:
Denk niet dat ik voorlopig nog een badpak aan zal trekken. Ben toch te dik en te kort.
Thiccquote:Op maandag 7 september 2020 11:07 schreef Zilverberk het volgende:
[..]
In stenen winkels kun je soms de maat het bovenstukje onafhankelijk kiezen van de maat van het broekje.
Bij mij zijn broekjes altijd te klein.
quote:
De doorzwembikini is er echt een om in te sporten, dus wat stevigere top en een broekje met wat meer stof. Hangbadpak is uiteraard ook prima geschikt om mee te zwemmen (dobberenquote:Op maandag 7 september 2020 11:39 schreef Zilverberk het volgende:
[..]
Wat is een doorzwembikini? En een dobber/hangbadpak?
Jezus dat is wel heel veelquote:Op maandag 7 september 2020 11:40 schreef Zilverberk het volgende:
[..]
Ik heb gevarieerd tussen A en E.
O dat badpak is erg leuk.quote:Op maandag 7 september 2020 11:52 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]![]()
[..]
De doorzwembikini is er echt een om in te sporten, dus wat stevigere top en een broekje met wat meer stof. Hangbadpak is uiteraard ook prima geschikt om mee te zwemmen (dobberen), maar de tetten hebben wel wat minder steun, dus wat minder geschikt om in rond te stuiteren.
Dus deze:
[ afbeelding ]
En deze combi ongeveer:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Oh ja.quote:Op maandag 7 september 2020 11:40 schreef Zilverberk het volgende:
[..]
Ik heb gevarieerd tussen A en E.
Ja.quote:
Dus nu kom je ook altijd in de winkel tot de ontdekking dat je maat al weg is?quote:Op maandag 7 september 2020 11:53 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Oh ja.![]()
Bij mij zat alles meer op m'n reet. Maat 48 vs 42 nu.
Da's ook een fors verschil.quote:Op maandag 7 september 2020 11:53 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Oh ja.![]()
Bij mij zat alles meer op m'n reet. Maat 48 vs 42 nu.
Geeft echt een goed beeld van waar het badpak begint en ophoudt jaquote:Op maandag 7 september 2020 11:52 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]![]()
[..]
De doorzwembikini is er echt een om in te sporten, dus wat stevigere top en een broekje met wat meer stof. Hangbadpak is uiteraard ook prima geschikt om mee te zwemmen (dobberen), maar de tetten hebben wel wat minder steun, dus wat minder geschikt om in rond te stuiteren.
Dus deze:
[ afbeelding ]
B gaat ook hangen hoor, de zwaartekracht hou je niet tegen.quote:Op maandag 7 september 2020 11:58 schreef bitterbal het volgende:
Kheb toch echt liever b zodat het niet gaat hangen
Jep.quote:Op maandag 7 september 2020 11:54 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Dus nu kom je ook altijd in de winkel tot de ontdekking dat je maat al weg is?
Ja als je oud bent :pquote:Op maandag 7 september 2020 12:01 schreef Zilverberk het volgende:
[..]
B gaat ook hangen hoor, de zwaartekracht hou je niet tegen.
Optisch valt het wel minder op.quote:Op maandag 7 september 2020 12:01 schreef Zilverberk het volgende:
[..]
B gaat ook hangen hoor, de zwaartekracht hou je niet tegen.
Och, ik heb zelf ook plakplaatjes.quote:Op maandag 7 september 2020 11:59 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Geeft echt een goed beeld van waar het badpak begint en ophoudt ja![]()
picsquote:Op maandag 7 september 2020 12:03 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Och, ik heb zelf ook plakplaatjes.
Ik heb m'n octo wel eens laten zien hier toch?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
quote:Op maandag 7 september 2020 12:33 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik heb m'n octo wel eens laten zien hier toch?oeh mooiSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Tap tap tap
Zilverberk is maar een paar jaar ouder dan jij hoorquote:
Zeg je nu dat ze hangtieten heeftquote:Op maandag 7 september 2020 12:46 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Zilverberk is maar een paar jaar ouder dan jij hoor
Kwa tiet telt elke dag.quote:Op maandag 7 september 2020 12:46 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Zilverberk is maar een paar jaar ouder dan jij hoor
Geen idee,quote:Op maandag 7 september 2020 12:47 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Zeg je nu dat ze hangtieten heeft
Sommige stukken vooral, de dikke lijnen bij m'n scheen en bij m'n knieholte waren niet grappig, maar de rest viel eigenlijk reuze mee. Kreeg meer last van m'n houding op een gegeven moment.quote:
lekker duidelijk zo wat er wel of niet bij het badpak hoortquote:Op maandag 7 september 2020 11:52 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]![]()
[..]
Dus deze:
[ afbeelding ]
En deze combi ongeveer:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
joh tot op m'n middel manquote:Op maandag 7 september 2020 12:55 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Hangen jouw borsten ook al dan?![]()
Mag hij zeggen hoor. Hij heeft ze nooit nakend gezien denk ik.quote:Op maandag 7 september 2020 12:47 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Zeg je nu dat ze hangtieten heeft
Ja precies, mijn ideequote:Op maandag 7 september 2020 12:55 schreef Koen66 het volgende:
[..]
lekker duidelijk zo wat er wel of niet bij het badpak hoort
Mooooooiquote:Op maandag 7 september 2020 12:58 schreef Budapestenaar het volgende:
Was een hele klim naar de ruīne van Burg Scharzfels, maar het uitzicht is een mooie beloning
[ afbeelding ]
Ja, brilletje nodig?quote:Op maandag 7 september 2020 12:57 schreef Koen66 het volgende:
[..]
het zal m'n leeftijd zijn dat ik dit niet meer snap
Nee, volgens mij niet en dat zou ik me toch echt wel moeten herinneren met mijn olifantengeheugen...quote:Op maandag 7 september 2020 12:55 schreef Zilverberk het volgende:
[..]
Mag hij zeggen hoor. Hij heeft ze nooit nakend gezien denk ik.
quote:Op maandag 7 september 2020 12:58 schreef Budapestenaar het volgende:
Was een hele klim naar de ruīne van Burg Scharzfels, maar het uitzicht is een mooie beloning
[ afbeelding ]
Ja dan gaat het van speelgoed naar babyrestaurant.quote:Op maandag 7 september 2020 12:56 schreef Zilverberk het volgende:
[..]
Vooral zwangerschappen hebben invloed, is mijn ervaring.
ik las Burg Swaffelsquote:Op maandag 7 september 2020 12:58 schreef Budapestenaar het volgende:
[ afbeelding ]
quote:
Jij was toch ook al wat ouder?quote:Op maandag 7 september 2020 12:58 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Nee, volgens mij niet en dat zou ik me toch echt wel moeten herinneren met mijn olifantengeheugen...
Jij bent volgens mij ouder dan ik ben. Ik ben 39quote:Op maandag 7 september 2020 13:00 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Jij was toch ook al wat ouder?
Geheugen gaat wat achteruit dan he. Gelukkig ben ik nog jong, ik weet alles nog.
AI is in ieder geval bejaard.quote:Op maandag 7 september 2020 13:01 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Jij bent volgens mij ouder dan ik ben. Ik ben 39
quote:
quote:Op maandag 7 september 2020 13:01 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Jij bent volgens mij ouder dan ik ben. Ik ben 39
Volgens mij ben ik op het moment een van de jongsten, dus och.quote:Op maandag 7 september 2020 13:02 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
[..]![]()
Ik heb veel geheugenspelletjes gedaan, dus goed getraind.
Dat onthoud ik allemaal niet hoor....quote:Op maandag 7 september 2020 13:05 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Volgens mij ben ik op het moment een van de jongsten, dus och.
Mwehehehe.quote:Op maandag 7 september 2020 13:05 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Dat onthoud ik allemaal niet hoor....
Weet je de verjaardagen ook?quote:Op maandag 7 september 2020 13:09 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Mwehehehe.
Ik heb gewoon een goed hoofd voor nutteloze weetjes. Leeftijd van posters hier valt daar blijkbaar ook onder.
Alleen Zilverberk weet ik niet.
Zķ goed is mijn geheugen ook weer niet.quote:
Zilverberk is vanquote:Op maandag 7 september 2020 13:09 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Mwehehehe.
Ik heb gewoon een goed hoofd voor nutteloze weetjes. Leeftijd van posters hier valt daar blijkbaar ook onder.
Alleen Zilverberk weet ik niet.
Excel sheetje is genoeg toch?quote:Op maandag 7 september 2020 13:14 schreef Dr_Flash het volgende:
Vroegah hadden we daar DrNick voor. Die had hele databases over alles en iedereen.
Ik gokte zoiets.quote:
quote:Op maandag 7 september 2020 12:58 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Nee, volgens mij niet en dat zou ik me toch echt wel moeten herinneren met mijn olifantengeheugen...
ehh je hebt zelf zo vaak gepost dat je een jaar jonger bent dan ik. Dan vervalt dat privacy gewoon hoorquote:
Waarom volgend jaar pas?quote:Op maandag 7 september 2020 13:25 schreef Amarantha het volgende:
Ik zit eraan te denken om volgend jaar de muren van mijn wc met glitterverf te gaan verven.
Waarom niet gisteren?quote:Op maandag 7 september 2020 13:25 schreef Amarantha het volgende:
Ik zit eraan te denken om volgend jaar de muren van mijn wc met glitterverf te gaan verven.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |