quote:Op maandag 7 september 2020 08:08 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Nee gewoon voor de lol. Altijd al een wattenstaafje in mn neus willen hebben
Vooral ineens benauwd.quote:Op maandag 7 september 2020 08:10 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ben je ziek? Of een beetje snotterig?
Wat let je?quote:Op maandag 7 september 2020 08:14 schreef UitStraling het volgende:
Kzou nog wel een uur of 2 willen pitten
Je bent toch een tikje astmatisch?quote:Op maandag 7 september 2020 08:14 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Vooral ineens benauwd.
Verder heb ik niet echt ergens last van. (verkouden ben ik toch 11 maanden per jaar)
Likje Corona erbij.quote:Op maandag 7 september 2020 08:16 schreef Budapestenaar het volgende:
Potver, prima ontbijtbuffet was dat
Hoe was die date dan?quote:Op maandag 7 september 2020 08:14 schreef UitStraling het volgende:
Kzou nog wel een uur of 2 willen pitten
Die taal zijn we van jou niet gewendquote:Op maandag 7 september 2020 08:16 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Zeg dat hij zijn bek moet houden
Ooooh verrek je bent in de Heimat ja, meters braadworsten voor ontbijtquote:Op maandag 7 september 2020 08:16 schreef Budapestenaar het volgende:
Potver, prima ontbijtbuffet was dat
quote:Op maandag 7 september 2020 08:17 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Die taal zijn we van jou niet gewend
Teringleier is het ja.quote:Op maandag 7 september 2020 08:16 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Zeg dat hij zijn bek moet houden
En dan de hele dag gaan wandelenquote:Op maandag 7 september 2020 08:18 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]![]()
Misschien heb ik mijn man period?
quote:Op maandag 7 september 2020 08:17 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ooooh verrek je bent in de Heimat ja, meters braadworsten voor ontbijt
Eichhörnchenquote:Op maandag 7 september 2020 08:19 schreef CherryLips het volgende:
[..]
En dan de hele dag gaan wandelenhopelijk kom je onderweg nog ergens een paar keer een wc tegen.
Mja, zolang ik met mijn grote gok niet tegen een boom loop, komt er geen bloed bij kijken goddankquote:Op maandag 7 september 2020 08:19 schreef CherryLips het volgende:
[..]
En dan de hele dag gaan wandelenhopelijk kom je onderweg nog ergens een paar keer een wc tegen.
Jij hebt zo deprimerende kijk op alles, daar kan CL alleen maar jaloers op zijn.quote:
Hmm, ik ben helemaal mobiel dus kan het niet testenquote:Op maandag 7 september 2020 08:20 schreef Koen66 het volgende:
is DM op desktop stuk? Invoerveld reactie doet het niet bij mij
Ik kom af en toe aanwaaienquote:Op maandag 7 september 2020 08:23 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Hey!Poos geleden dat je hier was, toch?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |