Voor oktober moeten de scholen de ventilatie in orde hebben. Wat veel scholen niet gaat lukken omdat het te duur isquote:
Duur grapjequote:Op maandag 7 september 2020 08:05 schreef Dotteke het volgende:
https://www.telegraaf.nl/(...)ens-jacht-op-vliegje
DORDOGNE - Een 82-jarige man uit het Franse Dordogne heeft vrijdagavond rond 19.45 uur een deel van zijn huis opgeblazen toen hij vlieg achterna zat.
Zou kunnen, maar als ik in bed lig lees ik even mee en dan ga ik toch slapen.quote:Op maandag 7 september 2020 08:06 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Daar zijn toch wel router versterkers voor verkrijgbaar?
Die jongste van mij had het al over tocht, omdat alles openstaat.quote:Op maandag 7 september 2020 08:06 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Voor oktober moeten de scholen de ventilatie in orde hebben. Wat veel scholen niet gaat lukken omdat het te duur is
Een vlieg met een bomgordelquote:
Ik heb dat ook in de slaapkamer, omdat er een raar koertje in het midden van mijn huis zit. Moet nog eens een wifi versterker kopen. Zijn niet zo heel duur!quote:Op maandag 7 september 2020 08:04 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Heb dat wel vaker als ik boven ben dat het steeds wegvalt. Heel irritant is dat.
Ja, van de zomer was het niet erg dat alles openstond, maar het wordt toch best frisser, vooral in de vroege morgen.quote:Op maandag 7 september 2020 08:07 schreef aloa het volgende:
[..]
Die jongste van mij had het al over tocht, omdat alles openstaat.
Oh wow, is dat even een gevalletje “was it really worth it?”quote:Op maandag 7 september 2020 08:05 schreef Dotteke het volgende:
https://www.telegraaf.nl/(...)ens-jacht-op-vliegje
DORDOGNE - Een 82-jarige man uit het Franse Dordogne heeft vrijdagavond rond 19.45 uur een deel van zijn huis opgeblazen toen hij vlieg achterna zat.
Meestal vind ik het niet erg, lig dan toch in bed om te gaan slapen.quote:Op maandag 7 september 2020 08:08 schreef jerney het volgende:
[..]
Ik heb dat ook in de slaapkamer, omdat er een raar koertje in het midden van mijn huis zit. Moet nog eens een wifi versterker kopen. Zijn niet zo heel duur!
quote:
Oh jeetjequote:Op maandag 7 september 2020 08:11 schreef FreshFruit het volgende:
Nichtje van Soul had afgelopen weekend ook weer een actie,Mevr. had besloten om zaterdagnacht maar niet thuis te komen,moeders en vriend helemaal in de stress,de politie heeft er aan te pas moeten komen om haar weer thuis te krijgen.
Ze is fakking 16.
Echt niet normaal,ze maken wat mee met haar.quote:
Heftig zegquote:Op maandag 7 september 2020 08:13 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Echt niet normaal,ze maken wat mee met haar.
Succes bij de dokter, tot latersquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |