Zou wel tof zijnquote:Op zondag 6 september 2020 23:09 schreef Amarantha het volgende:
Hoop dat als corona voorbij is dat er nog een keer een nieuwe meet komt met nieuwe eigenaar/eigenaren. Of op een andere plek maar meet is altijd wel leuk eens in de zoveel tijd.
Gewoon spuitsneeuw in je huiskamer en zo'n ludiek groen hoedje opzetten. Jodelmuziek op youtube en je bent praktisch in de Alpen.quote:Op zondag 6 september 2020 23:10 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik heb geen Oostenrijkgeld op dit moment.
Brabant is mooier.quote:Op zondag 6 september 2020 23:12 schreef Bos81 het volgende:
OOstenrijk is wel een mooi land, al ben ik alleen in de hoofdstad geweest..
maar is het nog niet zeker dat het een kroeg blijft?quote:Op zondag 6 september 2020 23:11 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Zou wel tof zijnDat het toch een kroeg blijft, en we er kunnen blijven meeten
Ohhh die keer dat Joan kwam zingen was ik er BIJNA geweest. Maar durfde uiteindelijk toch nietquote:Op zondag 6 september 2020 23:10 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
[..]
Aww.
Yep voor jouw tijd. Ook meerdere ESF meets gehad daar en die keer dat Joan kwam zingen. Mooie herinneringen aan, ook altijd babbeltje met Joop. Op den duur gingen we ook regelmatig op gewoon random maandagavonden.
Nee volgens mij? Alleen dat Henk naar Oostenrijk gaat emigreren en dat de kroeg wordt verkocht. Henk zou allicht ook wel willen dat het een kroeg blijft, maar uiteindelijk gaat de nieuwe eigenaar erover lijkt me.quote:Op zondag 6 september 2020 23:13 schreef Koen66 het volgende:
[..]
maar is het nog niet zeker dat het een kroeg blijft?
Er begint me iets te dagen van dat filmpje maar kan het me niet precies meer herinneren.quote:Op zondag 6 september 2020 23:13 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ohhh die keer dat Joan kwam zingen was ik er BIJNA geweest. Maar durfde uiteindelijk toch nietWas toen nog niet de ESF-veteraan van nu, kende nog niemand, en was nog maar 18 en sociaal awkward, en besloot het uiteindelijk toch niet te doen.
Joop held![]()
Heb ik ook mogen ontmoeten! Ken je Joop the Movie?
Mist alleen wel wat bergen hoor.quote:
mijn laatste meet weet je welquote:Op zondag 6 september 2020 23:15 schreef CherryLips het volgende:
M'n laatste meet was volgens mij in de Gamestate vorig jaar maart.
Die van mij al een paar jaar terug. Met drie andere inmiddels ex-KSC-ers in EHV bier proeven en de Taco Bell uit proberenquote:Op zondag 6 september 2020 23:15 schreef CherryLips het volgende:
M'n laatste meet was volgens mij in de Gamestate vorig jaar maart.
Ik kan hem ook even niet meer vindenquote:Op zondag 6 september 2020 23:16 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Er begint me iets te dagen van dat filmpje maar kan het me niet precies meer herinneren.
waarom heet dat eigenlijk zoquote:Op zondag 6 september 2020 23:18 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Nee hoor.
https://www.bergenopzoom.nl/
Nog een zoom erbij ook
geen idee... ik zit meer in centraal en oost brabantquote:
Dat is nou niet echt een leuke plekquote:Op zondag 6 september 2020 23:18 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Nee hoor.
Nog een zoom erbij ook
Als we zo beginnen is de Hel ook in Brabant te vinden..quote:Op zondag 6 september 2020 23:18 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Nee hoor.
Nog een zoom erbij ook
als in schitterend lichtquote:Op zondag 6 september 2020 23:19 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Als we zo beginnen is de Hel ook in Brabant te vinden..
Vanwege de Brabantse Wal.quote:
In BoZ zou dat geen probleem moeten zijn om iemand te vinden om mee te vechtenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |