Zou wel tof zijnquote:Op zondag 6 september 2020 23:09 schreef Amarantha het volgende:
Hoop dat als corona voorbij is dat er nog een keer een nieuwe meet komt met nieuwe eigenaar/eigenaren. Of op een andere plek maar meet is altijd wel leuk eens in de zoveel tijd.
Gewoon spuitsneeuw in je huiskamer en zo'n ludiek groen hoedje opzetten. Jodelmuziek op youtube en je bent praktisch in de Alpen.quote:Op zondag 6 september 2020 23:10 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik heb geen Oostenrijkgeld op dit moment.
Brabant is mooier.quote:Op zondag 6 september 2020 23:12 schreef Bos81 het volgende:
OOstenrijk is wel een mooi land, al ben ik alleen in de hoofdstad geweest..
maar is het nog niet zeker dat het een kroeg blijft?quote:Op zondag 6 september 2020 23:11 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Zou wel tof zijnDat het toch een kroeg blijft, en we er kunnen blijven meeten
Ohhh die keer dat Joan kwam zingen was ik er BIJNA geweest. Maar durfde uiteindelijk toch nietquote:Op zondag 6 september 2020 23:10 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
[..]
Aww.
Yep voor jouw tijd. Ook meerdere ESF meets gehad daar en die keer dat Joan kwam zingen. Mooie herinneringen aan, ook altijd babbeltje met Joop. Op den duur gingen we ook regelmatig op gewoon random maandagavonden.
Nee volgens mij? Alleen dat Henk naar Oostenrijk gaat emigreren en dat de kroeg wordt verkocht. Henk zou allicht ook wel willen dat het een kroeg blijft, maar uiteindelijk gaat de nieuwe eigenaar erover lijkt me.quote:Op zondag 6 september 2020 23:13 schreef Koen66 het volgende:
[..]
maar is het nog niet zeker dat het een kroeg blijft?
Er begint me iets te dagen van dat filmpje maar kan het me niet precies meer herinneren.quote:Op zondag 6 september 2020 23:13 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ohhh die keer dat Joan kwam zingen was ik er BIJNA geweest. Maar durfde uiteindelijk toch nietWas toen nog niet de ESF-veteraan van nu, kende nog niemand, en was nog maar 18 en sociaal awkward, en besloot het uiteindelijk toch niet te doen.
Joop held![]()
Heb ik ook mogen ontmoeten! Ken je Joop the Movie?
Mist alleen wel wat bergen hoor.quote:
mijn laatste meet weet je welquote:Op zondag 6 september 2020 23:15 schreef CherryLips het volgende:
M'n laatste meet was volgens mij in de Gamestate vorig jaar maart.
Die van mij al een paar jaar terug. Met drie andere inmiddels ex-KSC-ers in EHV bier proeven en de Taco Bell uit proberenquote:Op zondag 6 september 2020 23:15 schreef CherryLips het volgende:
M'n laatste meet was volgens mij in de Gamestate vorig jaar maart.
Ik kan hem ook even niet meer vindenquote:Op zondag 6 september 2020 23:16 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Er begint me iets te dagen van dat filmpje maar kan het me niet precies meer herinneren.
waarom heet dat eigenlijk zoquote:Op zondag 6 september 2020 23:18 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Nee hoor.
https://www.bergenopzoom.nl/
Nog een zoom erbij ook
geen idee... ik zit meer in centraal en oost brabantquote:
Dat is nou niet echt een leuke plekquote:Op zondag 6 september 2020 23:18 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Nee hoor.
Nog een zoom erbij ook
Als we zo beginnen is de Hel ook in Brabant te vinden..quote:Op zondag 6 september 2020 23:18 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Nee hoor.
Nog een zoom erbij ook
als in schitterend lichtquote:Op zondag 6 september 2020 23:19 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Als we zo beginnen is de Hel ook in Brabant te vinden..
Vanwege de Brabantse Wal.quote:
In BoZ zou dat geen probleem moeten zijn om iemand te vinden om mee te vechtenquote:
Mei 2017 zelfs..quote:Op zondag 6 september 2020 23:17 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Die van mij al een paar jaar terug. Met drie andere inmiddels ex-KSC-ers in EHV bier proeven en de Taco Bell uit proberen
Ja weet het weer, dat ze dan ook bij hem thuis filmen enzo.quote:Op zondag 6 september 2020 23:18 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ik kan hem ook even niet meer vindenMaar geniaal die man
Kreeg gewoon een mini documentaire
Ga maar weer een briefje halen bij de congierge, vervelioquote:
Ben nog steeds te lui hehe.quote:Op zondag 6 september 2020 23:24 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Ga maar weer een briefje halen bij de congierge, vervelio
Ja maar jij woont ergens in nep-Duitsland, dat doe je ook niet voor je plezier.quote:
Het is best handig om dichtbij Duitsland te wonen.quote:Op zondag 6 september 2020 23:24 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja maar jij woont ergens in nep-Duitsland, dat doe je ook niet voor je plezier.
die heb ik wel jaquote:Op zondag 6 september 2020 23:25 schreef Scary_Mary het volgende:
Goede avond allen : W
Koen heb jij of iemand anders hier Madame April op whatsapp oid?
Kan je niet meer quoten Koen?quote:Op zondag 6 september 2020 23:21 schreef Koen66 het volgende:
ahh[quote][ afbeelding ] Op zondag 6 september 2020 23:20 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Vanwege de [url=https://nl.wikipedia.org/wiki/Brab
quote:Op zondag 6 september 2020 23:26 schreef Bos81 het volgende:
Volgens RTL woont Amarantha in Twente (al hebben ze die fout al gerectificeerd)
Gewoon in de Achterhoek dus?quote:Op zondag 6 september 2020 23:26 schreef Bos81 het volgende:
Volgens RTL woont Amarantha in Twente (al hebben ze die fout al gerectificeerd)
Jaaa en hij noemt iedereen die hij leuk vindt een "klerelijer" of "gifmenger", zelfs zijn eigen hondquote:Op zondag 6 september 2020 23:23 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ja weet het weer, dat ze dan ook bij hem thuis filmen enzo.
IK woon dichtbij België,maar ja daar heb je niet veel aan, als je geen rijbewijs of auto hebtquote:Op zondag 6 september 2020 23:25 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Het is best handig om dichtbij Duitsland te wonen.
Nope, ze hadden Drenthe en Twente omgewisseld..quote:
en mentionen?? werkt dat niet? Of heeft ze dat uit staan??quote:Op zondag 6 september 2020 23:28 schreef Scary_Mary het volgende:
Koen kun je haar zsm laten weten dat ze even CotS in de peiling moet houden? Ik kan niet DMen of TRen en ik denk dat iemand nu even actie moet gaan ondernemen..
Thanks!
Ik noem alles aan die kant van het land Achterhoek omdat ze daar altijd zo fel op reageren dat dat niet zo isquote:Op zondag 6 september 2020 23:28 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Nope, ze hadden Drenthe en Twente omgewisseld..![]()
![]()
![]()
Ik heb ook geen auto. Gewoon met vrienden gaan die wel een auto hebben.quote:Op zondag 6 september 2020 23:28 schreef Bos81 het volgende:
[..]
IK woon dichtbij België,maar ja daar heb je niet veel aan, als je geen rijbewijs of auto hebt![]()
![]()
![]()
Beetje Friet/patat maar dan andersquote:Op zondag 6 september 2020 23:30 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik noem alles aan die kant van het land Achterhoek omdat ze daar altijd zo fel op reageren dat dat niet zo is
Hey ik ben een FOK!ker, ik heb geen vriendenquote:Op zondag 6 september 2020 23:30 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik heb ook geen auto. Gewoon met vrienden gaan die wel een auto hebben.
Oei ben ik dan geen echte FOK!ker?quote:Op zondag 6 september 2020 23:31 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Hey ik ben een FOK!ker, ik heb geen vrienden
WMB wel. ik zeg ook maar iets. Maar goed ik heb gewoon een klein sociaal netwerk en ik heb momenteel ook niet echt de behoefte om naar Belgie te gaan hoor...quote:Op zondag 6 september 2020 23:31 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Oei ben ik dan geen echte FOK!ker?
België ben ik ook wel in 25 minuutjes, lekker goedkoop '98 tankenquote:Op zondag 6 september 2020 23:28 schreef Bos81 het volgende:
[..]
IK woon dichtbij België,maar ja daar heb je niet veel aan, als je geen rijbewijs of auto hebt![]()
![]()
![]()
Weten ze ook dat je hier zit?quote:Op zondag 6 september 2020 23:31 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Oei ben ik dan geen echte FOK!ker?
heb d'r een bericht gestuurdquote:Op zondag 6 september 2020 23:31 schreef Scary_Mary het volgende:
Weet ik niet Bos81, maar dan moet ze ook maar net online zijn. Bedankt voor het meedenken
Even gezocht via MAPS. 21 km (dus een Halve Marathonquote:Op zondag 6 september 2020 23:32 schreef LTVDK het volgende:
[..]
België ben ik ook wel in 25 minuutjes, lekker goedkoop '98 tanken. Maar kom er zeker in de huidige periode zelden, geloof ik 1 keer geweest dit jaar, net voordat ze daar overal die mondkapjesplicht kregen.
Boodschappen doen is over het algemeen een stuk duurder in België, enige dat ik daar koop zijn dingen die hier niet te koop zijn of die ik uit nostalgie koopquote:Op zondag 6 september 2020 23:33 schreef Amarantha het volgende:
Geen idee hoe boodschappen doen in België is of dat veel goedkoper is. Duitsland scheelt het wel veel.
had jou ook een DM gestuurdquote:Op zondag 6 september 2020 23:36 schreef Scary_Mary het volgende:
Dank je wel Koen66! Hoop dat ze het snel leest!
Vooral drankquote:Op zondag 6 september 2020 23:33 schreef Amarantha het volgende:
Geen idee hoe boodschappen doen in België is of dat veel goedkoper is. Duitsland scheelt het wel veel.
Ohquote:Op zondag 6 september 2020 23:36 schreef Amarantha het volgende:
In Duitsland heb je gewoon voor 5 euro een fles wodka.
Hier hebben wel eens begeleiders gewerkt die in Belgie woonachtig waren. Deden altijd hier boodschappen voordat ze naar huis reden..quote:Op zondag 6 september 2020 23:35 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Boodschappen doen is over het algemeen een stuk duurder in België, enige dat ik daar koop zijn dingen die hier niet te koop zijn of die ik uit nostalgie koop.
Wat is CotS?quote:Op zondag 6 september 2020 23:28 schreef Scary_Mary het volgende:
Koen kun je haar zsm laten weten dat ze even CotS in de peiling moet houden? Ik kan niet DMen of TRen en ik denk dat iemand nu even actie moet gaan ondernemen..
Thanks!
Mwah betwijfel het.quote:Op zondag 6 september 2020 23:38 schreef Tjacka het volgende:
[..]
daar is action toch veruit het goedkoopste in
Merk je hier ook goed in Breda en Roosendaalquote:Op zondag 6 september 2020 23:37 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Hier hebben wel eens begeleiders gewerkt die in Belgie woonachtig waren. Deden altijd hier boodschappen voordat ze naar huis reden..
rum ookquote:Op zondag 6 september 2020 23:36 schreef Amarantha het volgende:
In Duitsland heb je gewoon voor 5 euro een fles wodka.
Ja ben geen vrouw natuurlijk maar 1,7 voor een deotje vond ik Duitsland niet hoorquote:
is dat het rijden zoveel tijd kost anders ging ik daar boodschappen doenquote:Op zondag 6 september 2020 23:40 schreef Amarantha het volgende:
Duitsland is echt goedkoop hoor. Je hebt ook een merk met echt weet ik hoeveel soorten geuren douchegel en dat is standaard 50 centen schijnt gewoon prima spul te zijn.
Maar is het dan wel goede of gewoon 'huismerk' meukquote:
Ja in Eindhoven natuurlijk ookquote:Op zondag 6 september 2020 23:39 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Merk je hier ook goed in Breda en RoosendaalZeker als het in België een feestdag is, dan lopen er praktisch alleen maar Belgen rond
Heb je naamquote:Op zondag 6 september 2020 23:40 schreef Amarantha het volgende:
Duitsland is echt goedkoop hoor. Je hebt ook een merk met echt weet ik hoeveel soorten geuren douchegel en dat is standaard 50 centen schijnt gewoon prima spul te zijn. Volgende keer eens meenemen om te testen.
Deo heb ik nog niet gekocht maar wel scheerschuim voor 75 cent.quote:Op zondag 6 september 2020 23:40 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Ja ben geen vrouw natuurlijk maar 1,7 voor een deotje vond ik Duitsland niet hoor
huismerkmeukquote:Op zondag 6 september 2020 23:41 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Maar is het dan wel goede of gewoon 'huismerk' meuk
Bijzondere naam wel.quote:
je hebt huismerk bij Deka voor 80 cent? en a-merk bij Action voor 99 ofzo?quote:Op zondag 6 september 2020 23:41 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Deo heb ik nog niet gekocht maar wel scheerschuim voor 75 cent.En werkt echt vet goed.
Weet ik veel maar ik kan nooit ergens voor 75 cent een bus scheerschuim vinden hoor.quote:Op zondag 6 september 2020 23:42 schreef Tjacka het volgende:
[..]
je hebt huismerk bij Deka voor 80 cent? en a-merk bij Action voor 99 ofzo?
Gebruik je gewoon scheerschuim voor mannen. Of is er ook scheerschuim voor vrouwen? Of maakt dat niet uit??quote:Op zondag 6 september 2020 23:43 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Weet ik veel maar ik kan nooit ergens voor 75 cent een bus scheerschuim vinden hoor.
Voor vrouwen, is volgens mij iets vriendelijker voor de huid. En ruikt lekkerder.quote:Op zondag 6 september 2020 23:46 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Gebruik je gewoon scheerschuim voor mannen. Of is er ook scheerschuim voor vrouwen? Of maakt dat niet uit??![]()
![]()
sorryquote:Op zondag 6 september 2020 23:43 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Weet ik veel maar ik kan nooit ergens voor 75 cent een bus scheerschuim vinden hoor.
zullen wel wat aparte ingredienten in zittenquote:Op zondag 6 september 2020 23:46 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Gebruik je gewoon scheerschuim voor mannen. Of is er ook scheerschuim voor vrouwen? Of maakt dat niet uit??![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |