het ontbreekt hem een beetje aan racecraft, hard rijden gaat nog wel maar racen is toch weer wat andersquote:Op donderdag 10 september 2020 12:40 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Stroll z’n pace is best goed. Hij heeft soms wat onnozele dingen, technisch begrijpt hij het niet altijd maar hij laat meer zien dan ik had verwacht na z’n debuutjaar.
Max heeft een maatje nodig die de deur voor hem dicht kan houden en verdedigend rijdt. Maar ook een persoon die in dienst rijdt voor Max en dus geen egootje. Bottas is daarom perfect voor Hamilton. Geen kapsones doen wat hij moet doen en vooral Hamilton niet voor de voeten rijden waar Rosberg wel last van had. Zo'n maatje heeft Max nodig. Wie daar beter in past Hulk of perez, zeg het maar. Ik denk Hulk. Perez is ook wel een mannetje.quote:Op donderdag 10 september 2020 11:15 schreef 4-elements het volgende:
[..]
Ik vind Perez dit jaar wat tegenvallen, maar in de voorgaande jaren schatte ik 'm toch hoger in dan Hulk. Al was het maar omdat Perez op cruciale momenten geen fouten heeft gemaakt en podiums heeft gepakt.
In de drie jaar dat ze teamgenoten waren scoorde Perez bijvoorbeeld vier podiumplaatsen. Twee keer eindigde hij boven Hulk in de eindstand.
probleem bij Bottas is dat hij de snelheid mist die Rosberg wel had, om Max verder te helpen heb je een Ricciardo nodig, dat zijn zowel Perez als Hulkenberg niet dus dan kan je net zo goed Gasly een 2e kans geven die dat ook op basis van dit jaar verdient.quote:Op donderdag 10 september 2020 15:37 schreef MakkieR het volgende:
[..]
Max heeft een maatje nodig die de deur voor hem dicht kan houden en verdedigend rijdt. Maar ook een persoon die in dienst rijdt voor Max en dus geen egootje. Bottas is daarom perfect voor Hamilton. Geen kapsones doen wat hij moet doen en vooral Hamilton niet voor de voeten rijden waar Rosberg wel last van had. Zo'n maatje heeft Max nodig. Wie daar beter in past Hulk of perez, zeg het maar. Ik denk Hulk. Perez is ook wel een mannetje.
Ricciardo kon hem ook al ff niet meer bijbenen hoor...quote:Op donderdag 10 september 2020 15:41 schreef Tarado het volgende:
[..]
probleem bij Bottas is dat hij de snelheid mist die Rosberg wel had, om Max verder te helpen heb je een Ricciardo nodig, dat zijn zowel Perez als Hulkenberg niet dus dan kan je net zo goed Gasly een 2e kans geven die dat ook op basis van dit jaar verdient.
maar het verschil was wel een stuk kleiner, rijstijl dichter bij die van Max dus was gewoon de juiste 2e man, jammer dat hij dat zelf niet wilde accepterenquote:Op donderdag 10 september 2020 17:06 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Riccardo kon hem ook al ff niet meer bijbenen hoor...
Het verschil werd elk seizoen groter. Hij vertrok niet voor niets. Want hij heeft zoals gezegd wel een ego en had (wellicht heeft) nog hoop op een WDC voor zichzelf. Hij is dus géén ideale 2e man.quote:Op donderdag 10 september 2020 17:08 schreef Tarado het volgende:
[..]
maar het verschil was wel een stuk kleiner, rijstijl dichter bij die van Max dus was gewoon de juiste 2e man, jammer dat hij dat zelf niet wilde accepteren
Ja het is ook tegen mijn verwachting in maar de feiten spreken voor zich dit jaar.quote:Op donderdag 10 september 2020 12:40 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Stroll z’n pace is best goed. Hij heeft soms wat onnozele dingen, technisch begrijpt hij het niet altijd maar hij laat meer zien dan ik had verwacht na z’n debuutjaar.
Je moet wel naar Hongarije kijken, dan is het verschil nog maar 4 punten. Stroll staat dan nog wel achter inderdaad.quote:Op donderdag 10 september 2020 12:42 schreef potjecreme het volgende:
[..]
Hij stond voor Stroll.
https://nl.motorsport.com(...)marken-2020/4832398/
Maar de combo Perez en Vettel is dan nog weer beter natuurlijk.quote:Op donderdag 10 september 2020 10:46 schreef Tarado het volgende:
[..]
hij is toch wel een realistische man dus dat lijkt me wat teveel gevraagd, Vettel is natuurlijk qua ervaring maar ook commercieel gezien een veel interessantere coureur dan Perez
quote:Op donderdag 10 september 2020 17:33 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Het verschil werd elk seizoen groter. Hij vertrok niet voor niets. Want hij heeft zoals gezegd wel een ego en had (wellicht heeft) nog hoop op een WDC voor zichzelf. Hij is dus géén ideale 2e man.
waarschijnlijk wel maar het is pa Stroll vergevenquote:Op donderdag 10 september 2020 17:45 schreef bianconeri het volgende:
[..]
Maar de combo Perez en Vettel is dan nog weer beter natuurlijk.
Dat is meer het punt. Ik denk niet dat iemand Perez super hoog inschat, maar Stroll al helemaal niet.
Enige wat ze nodig hebben is de beste auto. Dan fixt Max de rest wel. Wie is de laatste kampioen geworden dankzij een goede 2de rijder?quote:Op donderdag 10 september 2020 15:41 schreef Tarado het volgende:
[..]
probleem bij Bottas is dat hij de snelheid mist die Rosberg wel had, om Max verder te helpen heb je een Ricciardo nodig, dat zijn zowel Perez als Hulkenberg niet dus dan kan je net zo goed Gasly een 2e kans geven die dat ook op basis van dit jaar verdient.
FTFY!quote:Op donderdag 10 september 2020 22:40 schreef opreis het volgende:
[..]
Enige wat ze nodig hebben is de beste auto. Dan fixt Max de rest wel. Wie is de laatste kampioen geworden dankzij een goede 2de rijder?
Tevens zie je nu wel dat de teams wel echt een kopman hebben volgend jaar
Mercedes->Lewis
RB -> Max
FI/RP/AMR -> Seb
Mclaren -> Ricciardo
Ferrari -> Leclerc
Renault -> Alonso
Als de auto's nou ook nog eens een beetje gelijkwaardig zouden zijn...
Is Leclerc echt de kopman bij Ferrari? Sainz is te gretig voor de nr2 rol.quote:Op donderdag 10 september 2020 22:40 schreef opreis het volgende:
[..]
Enige wat ze nodig hebben is de beste auto. Dan fixt Max de rest wel. Wie is de laatste kampioen geworden dankzij een goede 2de rijder?
Mercedes->Lewis
RB -> Max
FI/RP/AN -> Seb
Mclaren -> Alonso
Ferrari -> Leclerc
Renault -> Ricciardo
Alleen Alonso en Ricciardo nog ff omwisselenquote:Op donderdag 10 september 2020 22:40 schreef opreis het volgende:
[..]
Mercedes->Lewis
RB -> Max
FI/RP/AN -> Seb
Mclaren -> Alonso
Ferrari -> Leclerc
Renault -> Ricciardo
Dat kan nog wel eens heel erg Ferrari wordenquote:Op donderdag 10 september 2020 23:03 schreef potjecreme het volgende:
[..]
Is Leclerc echt de kopman bij Ferrari? Sainz is te gretig voor de nr2 rol.
‘essere Ferrari’quote:Op vrijdag 11 september 2020 00:06 schreef mikieu het volgende:
[..]
Dat kan nog wel eens heel erg Ferrari worden
Tja, Ferrari roept altijd dat ze vrij zijn om te racen dus...we gaan het zien maar laten we eerlijk zijn, of ze nu 11e of 14e worden, veel maakt dat niet uitquote:Op donderdag 10 september 2020 23:03 schreef potjecreme het volgende:
[..]
Is Leclerc echt de kopman bij Ferrari? Sainz is te gretig voor de nr2 rol.
Eens, Norris heeft dan ook alweer wat ervaring. Het zou me niet eens verbazen als Norris uiteindelijk boven Ricciardo gaat eindigen.quote:Op vrijdag 11 september 2020 00:15 schreef Nattekat het volgende:
Norris schat ik ook wel een stuk hoger in dan Ocon.
Het feit dat hij (afgezien van een extra bandenwissel) in z'n eerste race waar hij kon starten direct voor Stroll zat zal Perez niet geholpen hebben.quote:Op vrijdag 11 september 2020 10:26 schreef Nattekat het volgende:
Ik zat even te denken... zou het kunnen zijn dat het sterke optreden van Hulkenberg RP heeft laten inzien dat ze eigenlijk een goede coureur missen?
Het is voor iedereen heel duidelijk dat er twee coureurs met een enorme zak geld rijden. Zulke coureurs zijn soms niet vanwege hun kwaliteiten geliefd. Ik denk dat Hulkenberg dat duidelijk maakt en dat ook Ocon laat zien dat hij niks kan, terwijl hij wel met Perez gelijkwaardig of sneller was. Racing Point lijkt nu naar een hoger plan te willen, haalt met Aston Martin een grote naam binnen. Dat moet je ook bij de coureurs iemand hebben die er niet vanwege zijn sponsors zit en waarmee de aston martin gasten op de foto willen.quote:Op vrijdag 11 september 2020 10:26 schreef Nattekat het volgende:
Ik zat even te denken... zou het kunnen zijn dat het sterke optreden van Hulkenberg RP heeft laten inzien dat ze eigenlijk een goede coureur missen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |