Dat doe ik om mensen te lokkenquote:Op zondag 6 september 2020 21:33 schreef Hamzoef het volgende:
Jij bent echt aan het doorslaan hè.
Met je “breaking” :’)
Niet gelezen verder.
Het is té grote onzin. Ik ga daar niet op reageren, om dezelfde reden dat ik niet op flat earthers reageer.quote:Op zondag 6 september 2020 21:39 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Dat doe ik om mensen te lokken
Waarom niet ? Misschien zou je antwoord kunnen geven op 1 van de gestelde vragen ..
Ik hoef niet op je te lijken maar schattig dat je denkt voor een ander zijn grenzen te kunnen inkleuren . Tot hier en niet verder .quote:Op zondag 6 september 2020 23:02 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Aldus de hogepriesteres van de 'als je niet in mijn batshit insane complotgezeik gelooft ben je een traffickende pizzakoerier enabler!!!!!!!!!!!!'
Hoeveel boter heb je precies op je hoofd?
Uhm ja... en dat doet de wet ook. Noem gewoon een willekeurig iemand - liefst iemand uit 'de elite' natuurlijk - een geperverteerde maniak en crimineel, maar dan onder je echte naam. Moet jij eens kijken hoe snel onze rechtsspraak je die grenzen even komt geven. Dat heet laster.quote:Op zondag 6 september 2020 23:14 schreef Summers het volgende:
[..]
Ik hoef niet op je te lijken maar schattig dat je denkt voor een ander zijn grenzen te kunnen inkleuren . Tot hier en niet verder .
Niks aan toe te voegen..quote:Op zondag 6 september 2020 22:59 schreef Summers het volgende:
Het zijn vragen die veel mensen stellen en ze hebben allemaal recht op een antwoord anders hebben we te maken met een soort van religie en daar doen we niet aan ongeacht wie degene is die op het voetstuk staat .
Ik stelde met interesse ook wat vragen aan jou. Die wil jij niet beantwoorden. Heel typisch.quote:Op zondag 6 september 2020 23:28 schreef PSVCL het volgende:
Wat een vreemde reacties,totaal offtopic.
[..]
Niks aan toe te voegen..
Maar op een of andere manier weten de vragen (niet van mij btw maar had ze wel kunnen stellen)een hoop los te maken bij bepaalde figuren,heel opvallend.
Ben gewoon oprecht benieuwd of iemand de antwoorden kan geven , thats it
Dat is zeker opvallend en blijkbaar zijn mensen niet meer gewend om kritische vragen te stellen bij hun eigen wereldbeeld . Mensen gaan zelfs agressief reageren dus het maakt zeker wat los dus dat soort vragen moeten we blijven stellen .quote:Op zondag 6 september 2020 23:28 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Niks aan toe te voegen..
Maar op een of andere manier weten de vragen (niet van mij btw maar had ze wel kunnen stellen)een hoop los te maken bij bepaalde figuren,heel opvallend.
Ik zie dit meer als entertainment.quote:Op zondag 6 september 2020 23:32 schreef Summers het volgende:
[..]
Dat is zeker opvallend en blijkbaar zijn mensen niet meer gewend om kritische vragen te stellen bij hun eigen wereldbeeld . Mensen gaan zelfs agressief reageren dus het maakt zeker wat los dus dat soort vragen moeten we blijven stellen .
quote:Op zondag 6 september 2020 21:33 schreef Hamzoef het volgende:
Jij bent echt aan het doorslaan hè.
Met je “breaking” :’)
Niet gelezen verder.
Wat doe je nu naïef. Je antwoorden gaan keihard genegeerd worden. Zonde van je tijd en oliedomquote:Op maandag 7 september 2020 07:16 schreef Zwansen het volgende:
Antwoord op de vraag dat er nog nooit een echt goed werkend vaccin is gemaakt: Google eens op vaccins polio, hepatitis A/B, pokken, etc. etc.
Antwoord op de vraag waarom een vaccin normaal 5-10 jaar duurt en kan het plots in enkele maanden; onzin. Er is nog nog helemaal geen vaccin, alleen wordt er keihard gewerkt aan vaccins en hoor je dat overal in het nieuws, maar die moeten allemaal nog hun klinische fases door. Wat betreft de snelheid; Hopelijk snap je dat door de aard van de ziekte (pandemie) dat de noodzaak om sneller een vaccin te ontwikkelen veeeeel groter is dan een vaccin voor welke ziekte dan ook. In dit geval nemen we eventuele kleine gezondheidsrisico’s blijkbaar op de koop toe en stellen we iets minder eisen aan jarenlange klinische fases om de risico’s naar 0 te brengen.
Het zijn vragen die al tich keer duidelijk beantwoord zijn maar waarvan sommige de antwoorden niet in hun straatje vinden passen en daarom maar door blijven zuigen als een stel kleuters die geen snoepje mogen.quote:Op zondag 6 september 2020 22:59 schreef Summers het volgende:
Het zijn vragen die veel mensen stellen en ze hebben allemaal recht op een antwoord anders hebben we te maken met een soort van religie en daar doen we niet aan ongeacht wie degene is die op het voetstuk staat .
Jup de rivm-gekkies en de mondkapjesbrigade, het gif komt uit het toetsenbord bij een aantal want de zogenaamde nachtmerrie mag niet verstoord worden.quote:Op zondag 6 september 2020 23:32 schreef Summers het volgende:
[..]
Dat is zeker opvallend en blijkbaar zijn mensen niet meer gewend om kritische vragen te stellen bij hun eigen wereldbeeld . Mensen gaan zelfs agressief reageren dus het maakt zeker wat los dus dat soort vragen moeten we blijven stellen .
Aanstelleritus .quote:Op zondag 6 september 2020 23:17 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Uhm ja... en dat doet de wet ook. Noem gewoon een willekeurig iemand - liefst iemand uit 'de elite' natuurlijk - een geperverteerde maniak en crimineel, maar dan onder je echte naam. Moet jij eens kijken hoe snel onze rechtsspraak je die grenzen even komt geven. Dat heet laster.
Fantaseerde je inderdaad maar wat meer over regenbogen, troetelbeertjes en eenhoorns, i.p.v. die ziekelijke obsessie om jan en alleman voor pedo, moordenaar, oplichter, crimineel uit te maken.
Het kan nog laffer dan "Ik stel alleen maar vragen." "Ik heb die vragen niet eens zelf gesteld!"quote:Op zondag 6 september 2020 23:28 schreef PSVCL het volgende:
[..]
leuk die vragen..quote:Op zondag 6 september 2020 22:59 schreef Summers het volgende:
quote:Op maandag 7 september 2020 07:40 schreef controlaltdelete het volgende:
[..]
Jup de rivm-gekkies en de mondkapjesbrigade, het gif komt uit het toetsenbord bij een aantal want de zogenaamde nachtmerrie mag niet verstoord worden.
Niemand hoeft inderdaad iemand anders zijn antwoord te accepteren omdat bijv diegene antwoord vanuit levenslange indoctrinatie en goedgelovigheid in autoriteitenquote:Op maandag 7 september 2020 10:51 schreef theguyver het volgende:
[..]
leuk die vragen..
Maar de antwoorden worden elke keer weer beantwoord, het staat je gewoon niet aan.
dat is heel wat anders dat heet kop in zand steken..
Je weet wel een konijnenhol in... zie jou eigen plaatjes!
Ik heb het over de users hier!quote:Op maandag 7 september 2020 13:06 schreef Summers het volgende:
[..]
Houd op met zielig doen dat zijn msm tactieken ( werkt alleen als je de msm nog gelooft ) , je kunnen inleven staat niet gelijk aan een feit .
zien voelen en aanraken is wel degelijk iets anders dan een quote plaatje van Facebook ..quote:Op maandag 7 september 2020 13:04 schreef Summers het volgende:
[..]
Niemand hoeft inderdaad iemand anders zijn antwoord te accepteren omdat bijv diegene antwoord vanuit levenslange indoctrinatie en goedgelovigheid in autoriteiten
Ik promoot ten alle tijden zelfstandigheid , daar geloof ik in . Houd op met mij te vertellen wat ik zou moeten doen voor de wereld . DAT is mijn taak . Bedenk dat voor jezelf en ga dat zelf uitvoeren .quote:Op maandag 7 september 2020 13:58 schreef theguyver het volgende:
[..]
Ik heb het over de users hier!
Geen MSM tactiek, ik heb het ook over de regels van BNW zelf zie hier boven!
[..]
zien voelen en aanraken is wel degelijk iets anders dan een quote plaatje van Facebook ..
met de vraag hoe kom je aan de informatie of de claim, krijgt men als antwoord ...
ja nee zoek zelf maar..
en duik een konijnenhol in..
Een konijnenhol in ... is daadwerkelijk je kop in zand steken, en je verbergen voor de realiteit!
En als je echt zo dapper bent, doe er wat mee... ga protesteren, start je eigen partij..
jammeren op internet kan iedereen!
Je promoot zelfstandigheid? waarom in je eentje ben je niks, een minuscuul statistieke... een nummertje..quote:Op maandag 7 september 2020 14:01 schreef Summers het volgende:
[..]
Ik promoot ten alle tijden zelfstandigheid , daar geloof ik in . Houd op met mij te vertellen wat ik zou moeten doen voor de wereld . DAT is mijn taak . Bedenk dat voor jezelf en ga dat zelf uitvoeren .
Ja maar ergens anders is het nog erger dus bestaat er de ongeschreven regel dat je dan niks mag zeggen over de situatie waar je zelf inzit . Focus verrrrrrrrrrrrrrr weg , nog verder wegquote:Op maandag 7 september 2020 14:20 schreef controlaltdelete het volgende:
Wat een druiloor die Guyvie met zijn dozen met muilkorven en aan de regels houden, ofwel een dienstklopper zoals zovelen hier de bruikbare idioten.
Inderdaad de eeuwige dooddoener, niet klagen want daar en daar is het nog erger. Kunnen weer fijn de oogkleppen op om anderen die daar anders over denken de wind van voren te geven.quote:Op maandag 7 september 2020 14:26 schreef Summers het volgende:
[..]
Ja maar ergens anders is het nog erger dus bestaat er de ongeschreven regel dat je dan niks mag zeggen over de situatie waar je zelf inzit . Focus verrrrrrrrrrrrrrr weg , nog verder weg![]()
Die muilkorven zoals je ze noemt worden al jaren, gebruikt in de voedsel industrie..quote:Op maandag 7 september 2020 14:20 schreef controlaltdelete het volgende:
Wat een druiloor die Guyvie met zijn dozen met muilkorven en aan de regels houden, ofwel een dienstklopper zoals zovelen hier de bruikbare idioten.
Tuurlijk wel, en ja de situatie roept ook vragen op!quote:Op maandag 7 september 2020 14:26 schreef Summers het volgende:
[..]
Ja maar ergens anders is het nog erger dus bestaat er de ongeschreven regel dat je dan niks mag zeggen over de situatie waar je zelf inzit . Focus verrrrrrrrrrrrrrr weg , nog verder weg![]()
Leg me dan nu eens uit wat er zo slecht is aan mondkapjes. Ik begrijp het niet. Er zijn 0,0 negatieve effecten die aan die mondkapjes kleven, anders dan wanneer je niest niet een mist met aerosolen verspreidt (of in ieder geval veel minder) want die blijven in je mondkapje hangen.quote:Op maandag 7 september 2020 14:44 schreef controlaltdelete het volgende:
[..]
Inderdaad de eeuwige dooddoener, niet klagen want daar en daar is het nog erger. Kunnen weer fijn de oogkleppen op om anderen die daar anders over denken de wind van voren te geven.
En jij kunt nog steeds geen vragen beantwoorden of je punt ook maar eniigszins duidelijk maken.quote:Op maandag 7 september 2020 15:16 schreef controlaltdelete het volgende:
Zie ze gaan, de mondkapjesbrigade en de mouwopstropers gaan los.
Fijn dat je inhoudelijk reageert. Siert je wel.quote:Op maandag 7 september 2020 15:16 schreef controlaltdelete het volgende:
Zie ze gaan, de mondkapjesbrigade en de mouwopstropers gaan los.
Dat is knap, want volgens de cijfers van het CBS en het RIVM zijn die er vrijwel niet geweest. Enkelen maar.quote:Op zondag 6 september 2020 22:57 schreef hartloper het volgende:
En geloof mij maar als ik zeg dat ik veel mensen dood heb zien gaan, ook jonge gezonde mensen!
Alles altijd goedpraten aan de lopende bandquote:Op maandag 7 september 2020 15:11 schreef theguyver het volgende:
[..]
Tuurlijk wel, en ja de situatie roept ook vragen op!
vooral: What if!
en momenteel is er in Nederland al een dikke rel gaande vanwege een minister die zich niet aan de regels hield..
Dat is alleen maar mooi..
Waarom, al die wetjes en hapjes waar de mensen zo bang voor zijn word alleen nog maar moeilijker tot totaal niet meer haalbaar.
En nogmaals (mijn vraag) wat is er zo verschrikkelijk aan een mondkapje?
in de voedsel industrie in ziekenhuizen en dierenartsen gebruiken het dagelijks, en al meer dan honderd jaar.
In Nederland gelden de regels voor een paar straten in 2 steden.. En OV, en aangezien jullie daar toch geen gebruik van maken..
Waar de fuck maak je dan druk over?
Je HOEFT NIET! naar die specifieke straten!
Je HOEFT NIET! met het OV!
dat heb je totaal zelf in de hand!
Dat is niet waar voor een groot aantal mensen natuurlijk die met het OV naar hun werk/opleiding/dokter etc moeten.quote:Op maandag 7 september 2020 15:11 schreef theguyver het volgende:
[..]
Je HOEFT NIET! met het OV!
dat heb je totaal zelf in de hand!
Maar wat is er dan zo verschrikkelijk aan mondkapjes? Ik zie duidelijk een vraag in de post die je quote, maar zoals altijd ontwijk je die weer. Typerend.quote:Op maandag 7 september 2020 15:18 schreef Summers het volgende:
[..]
Alles altijd goedpraten aan de lopende band
Eh... alles? Vies, ongemakkelijk, dystopisch, onpersoonlijk en bovenal onnodig.quote:Op maandag 7 september 2020 15:20 schreef JeMoeder het volgende:
[..]
Maar wat is er dan zo verschrikkelijk aan mondkapjes?
Het zorgt ervoor dat jouw bacillen wat meer bij jou blijven hangen. Dat is alleen maar goed voor een ander.quote:Op maandag 7 september 2020 15:22 schreef De_Onnoembare het volgende:
[..]
Eh... alles? Vies, ongemakkelijk, dystopisch, onpersoonlijk en bovenal onnodig.
Je praat Hugo aardig na, hij is trots op je. Heb je een muilkorf met leuke figuurtjes of patroontjes of van een kek stofje of ene met schaapjes erop, eigengemaakt zoals opgedragen door Pinokkio?quote:Op maandag 7 september 2020 15:17 schreef JeMoeder het volgende:
[..]
Kort gezegd: een mondkapje dragen doe je niet voor jezelf, maar voor een ander. Net zoiets als vaccineren: dat doen je ook vooral om de zwakkeren in de samenleving te beschermen, niet zo zeer voor jezelf.
Deze uitspraak laat zien dat je extreme smetvrees hebt (en de uitspraak is nog incorrect ook). Dat had je waarschijnlijk al, dus daarom vindt je het maar wat prettig dat dat nu genormaliseerd wordt.quote:Op maandag 7 september 2020 15:23 schreef JeMoeder het volgende:
[..]
Het zorgt ervoor dat jouw bacillen wat meer bij jou blijven hangen. Dat is alleen maar goed voor een ander.
Het vaccin werkt toch voor diegene die gevaccineerd is? Nou dan. Dan doe je dus alleen jezelf 'een gevaar' als je je zelf niet vaccineert.quote:Op maandag 7 september 2020 15:17 schreef JeMoeder het volgende:
Kort gezegd: een mondkapje dragen doe je niet voor jezelf, maar voor een ander. Net zoiets als vaccineren: dat doen je ook vooral om de zwakkeren in de samenleving te beschermen, niet zo zeer voor jezelf.
Want?quote:Op maandag 7 september 2020 15:19 schreef De_Onnoembare het volgende:
[..]
Dat is niet waar voor een groot aantal mensen natuurlijk die met het OV naar hun werk/opleiding/dokter etc moeten.
Dus je hebt liever dat jij een onder gesnotterde hamburger?quote:Op maandag 7 september 2020 15:22 schreef De_Onnoembare het volgende:
[..]
Eh... alles? Vies, ongemakkelijk, dystopisch, onpersoonlijk en bovenal onnodig.
Nee er zijn genoeg mensen die niet op de fiets/motor/scooter/auto/met collega's iedere dag naar hun werk kunnen nee.quote:Op maandag 7 september 2020 15:27 schreef theguyver het volgende:
[..]
Want?
Ze hebben geen fiets motor scooter auto geen collega's?
Nogmaals er zijn alternatieven zat hoor!
Wat? Newsflash: je hamburger wordt al decennia bereid door iemand die geen mondkapje draagt.quote:Op maandag 7 september 2020 15:28 schreef theguyver het volgende:
[..]
Dus je hebt liever dat jij een onder gesnotterde hamburger?
extra groen krop sla?
Oh, wat praat ik er goed dan?quote:Op maandag 7 september 2020 15:18 schreef Summers het volgende:
[..]
Alles altijd goedpraten aan de lopende band
Wanneer was je bij mij thuis dan?quote:Op maandag 7 september 2020 15:28 schreef De_Onnoembare het volgende:
[..]
Wat? Newsflash: je hamburger wordt al decennia bereid door iemand die geen mondkapje draagt.
Ligt eraan wat je bakt. Soms voor de smaak, soms om bacteriën, eitjes ed te doden. Maar dan hoef je toch ook geen mondkapje op te doen als je het al bakt?quote:Op maandag 7 september 2020 15:44 schreef theguyver het volgende:
[..]
Wanneer was je bij mij thuis dan?
En enig idee waarom we iets bakken en braden?![]()
quote:Op maandag 7 september 2020 15:51 schreef De_Onnoembare het volgende:
[..]
Ligt eraan wat je bakt. Soms voor de smaak, soms om bacteriën, eitjes ed te doden. Maar dan hoef je toch ook geen mondkapje op te doen als je het al bakt?![]()
Wederom stom gelul. Alsof iedereen die met het OV moet opeens kan stoppen met werken. Man man manquote:Op maandag 7 september 2020 16:24 schreef theguyver het volgende:
btw, Nederland is zoo mooi dat je echt niet de deur uit hoeft.
gewoon niet werken, overheid betaald wel! (geen vet pot btw)
Ben jij ontsnapt uit je roze dwangbuis en heb je je pilletjes niet gehad?quote:Op maandag 7 september 2020 15:24 schreef controlaltdelete het volgende:
[..]
Je praat Hugo aardig na, hij is trots op je. Heb je een muilkorf met leuke figuurtjes of patroontjes of van een kek stofje of ene met schaapjes erop, eigengemaakt zoals opgedragen door Pinokkio?
Snel je mondkapje weer opdoen en binnen blijven jij. Tot het vaccin er is!quote:Op maandag 7 september 2020 16:39 schreef Basp1 het volgende:
[..]
Ben jij ontsnapt uit je roze dwangbuis en heb je je pilletjes niet gehad?
Newsflash mondkapjes worden in de medische wereld al ruim een eeuw gedragen en onder andere daardoor hebben we als mensheid het sterftecijfer na een chirugische ingreep significant naar beneden gebracht.quote:Op maandag 7 september 2020 15:28 schreef De_Onnoembare het volgende:
[..]
Wat? Newsflash: je hamburger wordt al decennia bereid door iemand die geen mondkapje draagt.
Een hamburger wordt gebakken. Een ziekenhuispatient niet.quote:Op maandag 7 september 2020 15:28 schreef De_Onnoembare het volgende:
[..]
Newsflash. Een operatiekamer met open wonden is geen tramquote:Op maandag 7 september 2020 16:43 schreef Basp1 het volgende:
[..]
Newsflash mondkapjes worden in de medische wereld al ruim een eeuw gedragen en onder andere daardoor hebben we als mensheid het sterftecijfer na een chirugische ingreep significant naar beneden gebracht.
Oh ok. Bedankt voor dit enorme inzicht.quote:Op maandag 7 september 2020 16:53 schreef illusions het volgende:
[..]
Een hamburger wordt gebakken. Een ziekenhuispatient niet.
Kennelijk had je het nodig, want je opmerking was nogal zwakzinnig.quote:Op maandag 7 september 2020 16:57 schreef De_Onnoembare het volgende:
[..]
Oh ok. Bedankt voor dit enorme inzicht.
Misschien ook even de reactie bekijken waar het een reactie op was?quote:Op maandag 7 september 2020 16:58 schreef illusions het volgende:
[..]
Kennelijk had je het nodig, want je opmerking was nogal zwakzinnig.
quote:Op maandag 7 september 2020 16:53 schreef illusions het volgende:
[..]
Een hamburger wordt gebakken. Een ziekenhuispatient niet.
quote:Op maandag 7 september 2020 15:24 schreef controlaltdelete het volgende:
[..]
Je praat Hugo aardig na, hij is trots op je. Heb je een muilkorf met leuke figuurtjes of patroontjes of van een kek stofje of ene met schaapjes erop, eigengemaakt zoals opgedragen door Pinokkio?
Nee en nee.quote:Op maandag 7 september 2020 15:25 schreef De_Onnoembare het volgende:
[..]
Deze uitspraak laat zien dat je extreme smetvrees hebt (en de uitspraak is nog incorrect ook). Dat had je waarschijnlijk al, dus daarom vindt je het maar wat prettig dat dat nu genormaliseerd wordt.
Ja, want dat is de reden dat de dekkingsgraad zo belangrijk is...quote:Op maandag 7 september 2020 15:26 schreef De_Onnoembare het volgende:
[..]
Het vaccin werkt toch voor diegene die gevaccineerd is? Nou dan. Dan doe je dus alleen jezelf 'een gevaar' als je je zelf niet vaccineert.
Newsflash er gaat een virus rond, dat mss niet eens zo dodelijk (I don't know tbh) is maar wel zorgt voor bomvolle IC's. Dus je moet het risico van verspreiding minimaliseren. In het OV heb je nou eenmaal een flinke kans op verspreiding want dicht op elkaar minder goede ventilatie.. Het OV stil leggen is niet echt mogelijk dus gaan je maatregelen nemen die de verspreiding enigszins remmen. Tadaaa daar heb je het mond kapje.. werkt niet 100% maar al zou het maar 50% zijn; dan is dat winst.quote:Op maandag 7 september 2020 16:57 schreef De_Onnoembare het volgende:
[..]
Newsflash. Een operatiekamer met open wonden is geen tram
Dit zijn vragen waar men het antwoord gewoon op krijgt.quote:Op maandag 7 september 2020 23:57 schreef Magister_Artium het volgende:
Zijn dit nou die vragen waar iemand vanmiddag mee tekeer ging op het mediapark?
Ik vind ‘breaking’ meer iets voor Micha Kat als die weer niets zinnigs te melden heeft.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |