van die koelkast? stonden op tinypic maar is deaud.. kan met deze satelliet verbinding ook niet zomaar gaan zoeken..quote:
Oh zit je weer op de boot?quote:Op zondag 6 september 2020 19:38 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
van die koelkast? stonden op tinypic maar is deaud.. kan met deze satelliet verbinding ook niet zomaar gaan zoeken..
Lintworm?quote:Op zondag 6 september 2020 19:42 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Echt, dat jij niet moddervet bent is een wonder
Op het dutje tussendoor na vond ik het een leuke etappe, ook wel een beetje een vreemd verloop.quote:Op zondag 6 september 2020 19:42 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Wat vond je van de etappe vandaag?
Zeg dat wel ja.quote:
Had het eigenlijk zo wel verwacht. Begrijp alleen niet zo goed waarom Jumbo per de voorop wil rijden nu.quote:Op zondag 6 september 2020 19:43 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Op het dutje tussendoor na vond ik het een leuke etappe, ook wel een beetje een vreemd verloop.
Ze hebben em niet meerquote:Op zondag 6 september 2020 19:42 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Echt, dat jij niet moddervet bent is een wonder
Awwwquote:Op zondag 6 september 2020 20:03 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ze hebben em niet meer![]()
Nu maar aardbei
quote:Op zondag 6 september 2020 20:03 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Nu maar aardbei
https://9gag.com/gag/aEPW9Zoquote:Op zondag 6 september 2020 20:03 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Nu maar aardbei
Had de zege wel gegunt aan spekenbrink.quote:Op zondag 6 september 2020 19:56 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Had het eigenlijk zo wel verwacht. Begrijp alleen niet zo goed waarom Jumbo per de voorop wil rijden nu.
Zeker als een deel van de mensen maar zo’n beperkte bijdrage kunnen leveren nu. Spaar je dan voor de laatste weken als je nu het verschil niet kan maken.quote:Op zondag 6 september 2020 20:09 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Had de zege wel gegunt aan spekenbrink.
En dat voorop sleuren steeds snap ik ook niet.
Dat is mijn favorietquote:Op zondag 6 september 2020 20:03 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Nu maar aardbei
yup, zzp'erquote:Op zondag 6 september 2020 15:47 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Waarom nu pas? Of ben je zzp’er?
Stomoulein had gewoon de kop verkeerd.quote:Op zondag 6 september 2020 20:12 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Zeker als een deel van de mensen maar zo’n beperkte bijdrage kunnen leveren nu. Spaar je dan voor de laatste weken als je nu het verschil niet kan maken.
Gisteren met Dumoulin was helemaal dom, als je weet dat je niet goed genoeg bent kun je op dat moment beter niet (bewust) zoveel tijd verliezen. Die gaan ze toch nooit laten rijden als springplank.
Dat is vaak een enorm gedoe wel. Ken het nog wel van mijn vorige vriendin met geld apart houden etc.quote:
quote:
Die moet ik eigenlijk terugkijken. Maar een aantal deelnemers spreken me echt niet aanquote:Op zondag 6 september 2020 20:31 schreef Bos81 het volgende:
[..]![]()
Voorpret is ook gisteren al begonnen doordat Wie Is De Mol zich daar afspeelt...
Snap ik, voorpretten is fijn! Wat ga je in Toscane doen?quote:Op zondag 6 september 2020 20:31 schreef Bos81 het volgende:
[..]![]()
Voorpret is ook gisteren al begonnen doordat Wie Is De Mol zich daar afspeelt...
Allemaal oud kandidaten,maar dat had je waarschijnlijk al begrepen..quote:Op zondag 6 september 2020 20:33 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Die moet ik eigenlijk terugkijken. Maar een aantal deelnemers spreken me echt niet aan
zakelijke centen staan en komen binnen gelukkig op aparte rekeningquote:Op zondag 6 september 2020 20:24 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Dat is vaak een enorm gedoe wel. Ken het nog wel van mijn vorige vriendin met geld apart houden etc.
nog 17 dagenquote:Op zondag 6 september 2020 20:36 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Jij bent eerst aan de beurt toch?
Vrij druk programma:quote:Op zondag 6 september 2020 20:33 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Snap ik, voorpretten is fijn! Wat ga je in Toscane doen?
Yep. Maar waarom ze een aantal terugvragen begrijp ik niet echt.quote:Op zondag 6 september 2020 20:33 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Allemaal oud kandidaten,maar dat had je waarschijnlijk al begrepen..
Nee, snap ik waren misschien wel leukere opties geweest..quote:Op zondag 6 september 2020 20:39 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Yep. Maar waarom ze een aantal terugvragen begrijp ik niet echt.
Oh ik heb nog wel een boekje over Cinque Terre overquote:Op zondag 6 september 2020 20:37 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Vrij druk programma:
Dag 1 Heenreis
Dag 2 Aankomst Montecatini
Dag 3 San Gimignano en Volterra
Dag 4 Vrije dag of dagtocht Elba
Dag 5 Pisa en marmergroeven Carrara
Dag 6 Florence
Dag 7 Siena en wijnchâteau Aiola
Dag 8 Dagtocht Cinque Terre
Dag 9 Vertrek Montecatini
Dag 10 Terugreis
Klinkt echt super Bos, allemaal toffe dingen!quote:Op zondag 6 september 2020 20:37 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Vrij druk programma:
Dag 1 Heenreis
Dag 2 Aankomst Montecatini
Dag 3 San Gimignano en Volterra
Dag 4 Vrije dag of dagtocht Elba
Dag 5 Pisa en marmergroeven Carrara
Dag 6 Florence
Dag 7 Siena en wijnchâteau Aiola
Dag 8 Dagtocht Cinque Terre
Dag 9 Vertrek Montecatini
Dag 10 Terugreis
Wie of wat houdt je tegen dan?quote:
Haar pa die wil dat het een spacecake wordtquote:
Haha nee denk het niet.quote:Op zondag 6 september 2020 20:50 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Haar pa die wil dat het een spacecake wordt
Maar ik gok (en hoop) dat Ama daar niet in de kast ligt dus heeft ze niet zoveel aan.quote:Op zondag 6 september 2020 20:49 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
cake materiaal ligt standaard in de kast bij mij
aromatquote:Op zondag 6 september 2020 21:00 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Jawel? Maar heb nog niet de juiste benodigdheden.
Slecht inkoopbeleidquote:Op zondag 6 september 2020 21:00 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Waarom begin je er dan over?quote:Op zondag 6 september 2020 21:00 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ga je toch gelijk vol schijten.quote:Op zondag 6 september 2020 21:09 schreef CherryLips het volgende:
Het huis ruikt nu lekker naar schoon wasgoed + zolang dat duurt.
/care, ik hoef ze toch niet zelf te betalenquote:Op zondag 6 september 2020 21:07 schreef Citizen.Erased het volgende:
Wasmachines leven langer met Calgon.
quote:Op zondag 6 september 2020 21:09 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Ga je toch gelijk vol schijten.
Ik gebruik van die Lenor geurboosters. Is best lekkerquote:Op zondag 6 september 2020 21:09 schreef CherryLips het volgende:
Het huis ruikt nu lekker naar schoon wasgoed + zolang dat duurt.
Waarom denk je dat ik lekker smurf?quote:Op zondag 6 september 2020 21:11 schreef Lospedrosa het volgende:
Ik gooi ff de Airbus de lucht in en dan de avondetappe.
Dan slapen en werken.
Zal voor bitterbal even uitleggen wat werken is:
“Met tegenzin jezelf verslepen naar een plek waar je iets doet waar je een schamele vergoeding voor krijgt”
Dat wist ze al daarom doet ze het niet meer.quote:Op zondag 6 september 2020 21:11 schreef Lospedrosa het volgende:
“Met tegenzin jezelf verslepen naar een plek waar je iets doet waar je een schamele vergoeding voor krijgt”
Het hangt te drogen. Waar zie je me voor aan.quote:Op zondag 6 september 2020 21:09 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Ga je toch gelijk vol schijten.
Van die korrels? Die vond je toch zo smerig?quote:Op zondag 6 september 2020 21:11 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik gebruik van die Lenor geurboosters. Is best lekker
Thuiswerkenquote:Op zondag 6 september 2020 21:11 schreef Lospedrosa het volgende:
Ik gooi ff de Airbus de lucht in en dan de avondetappe.
Dan slapen en werken.
Is dat ter vervanging van of ter aanvulling op wasverzachter?quote:Op zondag 6 september 2020 21:15 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Van die korrels? Die vond je toch zo smerig?
Je moet ze ook niet opetenquote:Op zondag 6 september 2020 21:15 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Nee is gewoon voor lekkere geur.quote:Op zondag 6 september 2020 21:16 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Is dat ter vervanging van of ter aanvulling op wasverzachter?
Maar dan heb je wasmiddel met een geurtje, wasverzachter met een geurtje en dan nog die korrels erbij?quote:Op zondag 6 september 2020 21:17 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Nee is gewoon voor lekkere geur.
Ik? Nee hoorquote:Op zondag 6 september 2020 21:15 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
nee geen wasverzachter. Dat vind ik dan weer wel onzinquote:Op zondag 6 september 2020 21:18 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Maar dan heb je wasmiddel met een geurtje, wasverzachter met een geurtje en dan nog die korrels erbij?
Ik heb geen droger. Mijn handdoeken zijn zelfs met wasverzachter schuurpapier. Kan ze na het drogen rechtop tegen een muur zetten. Als dienblad gebruiken.quote:Op zondag 6 september 2020 21:19 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
nee geen wasverzachter. Dat vind ik dan weer wel onzin
Dit is niet goed voor mijn pandapuntenquote:Op zondag 6 september 2020 21:19 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik heb een beetje hetzelfde als die hond van samzz geloof ik.
Jawel. Jaren terug gaf ik het je als tip, jij het kopen en daarna weg geflikkert omdat je het smerig vond. Weet ik nog heel goed omdat ik dat zo zonde vond.quote:
Daar is niks mis mee. Dan nemen ze juist teringgoed vocht opquote:Op zondag 6 september 2020 21:19 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik heb geen droger. Mijn handdoeken zijn zelfs met wasverzachter schuurpapier. Kan ze na het drogen rechtop tegen een muur zetten. Als dienblad gebruiken.
Even goed uitslaan als ze uit de machine komen helptquote:Op zondag 6 september 2020 21:19 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik heb geen droger. Mijn handdoeken zijn zelfs met wasverzachter schuurpapier. Kan ze na het drogen rechtop tegen een muur zetten. Als dienblad gebruiken.
Jezus die dingen zijn best duur.quote:Op zondag 6 september 2020 21:20 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Jawel. Jaren terug gaf ik het je als tip, jij het kopen en daarna weg geflikkert omdat je het smerig vond. Weet ik nog heel goed omdat ik dat zo zonde vond.
Goed hoorquote:Op zondag 6 september 2020 21:20 schreef liesje1979 het volgende:
Jawel. Jaren terug gaf ik het je als tip, jij het kopen en daarna weg geflikkert omdat je het smerig vond. Weet ik nog heel goed omdat ik dat zo zonde vond.
Ja daarom, had echt zoiets van had ze dan voor mij bewaard.quote:Op zondag 6 september 2020 21:21 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Jezus die dingen zijn best duur.
Neem ze ook graag mee op reis voor een handwasje en je koffer gaat er lekker van ruiken.quote:Op zondag 6 september 2020 21:21 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Goed hoor![]()
However, ik heb nu korrels die wel lekker ruiken
Misschien als het tegen bed bugs helptquote:Op zondag 6 september 2020 21:22 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Neem ze ook graag mee op reis voor een handwasje en je koffer gaat er lekker van ruiken.
Ja ik had op m'n laatste reis een handwasje gedaan en dat shirt dat meurdequote:Op zondag 6 september 2020 21:22 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Neem ze ook graag mee op reis voor een handwasje en je koffer gaat er lekker van ruiken.
Heb jij ook last van atoomscheten?quote:Op zondag 6 september 2020 21:19 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik heb een beetje hetzelfde als die hond van samzz geloof ik.
Nou ik dacht vanavond dat ik de gft weer moest weggooien maar dat had ik vanmorgen al gedaan.quote:
Is ook beter dan het bitterbal-animatie-leger te versterkenquote:Op zondag 6 september 2020 21:32 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik zat even te travelsnacken
het wat?quote:Op zondag 6 september 2020 21:35 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Is ook beter dan het bitterbal-animatie-leger te versterken
Zie ik hier een teken -opdracht???quote:Op zondag 6 september 2020 21:35 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Is ook beter dan het bitterbal-animatie-leger te versterken
Je moet het wel goed laten drogen voor je het weer in je koffer propt?quote:Op zondag 6 september 2020 21:32 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja ik had op m'n laatste reis een handwasje gedaan en dat shirt dat meurdeKon ik het alsnog niet aan.
quote:Op zondag 6 september 2020 21:35 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Nou ik dacht vanavond dat ik de gft weer moest weggooien maar dat had ik vanmorgen al gedaan.
Je reukvermogen is hersteld.quote:Op zondag 6 september 2020 21:38 schreef bitterbal het volgende:
[..]
het is sinds dat stoppen met roken
Morgen dan. Nu laat, niet geheel nuchter enzo..quote:
Ik heb het überhaupt niet in de koffer gestopt, ik bleef daar langer. Dus het was gewoon droogquote:Op zondag 6 september 2020 21:37 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Je moet het wel goed laten drogen voor je het weer in je koffer propt?
Dat tekent vast leuker.quote:Op zondag 6 september 2020 21:40 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Morgen dan. Nu laat, niet geheel nuchter enzo..![]()
Die ruik ik eigenlijk nooit.quote:Op zondag 6 september 2020 21:40 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik dacht dat juist vegetariërs flink stonken.
Zo onder invloed ben ik nu ook weer niet. Maar 1 fles bier van 6%quote:
een 2 liter fles?quote:Op zondag 6 september 2020 21:42 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Zo onder invloed ben ik nu ook weer niet. Maar 1 fles bier van 6%
Mijn buik borrelt al de hele avond. En winden.quote:
nee gewoon 33cl (Jopen Maria Magdalena)quote:
ik vind die Jopens over het algemeen maar een beetje overhyped eerlijk gezegd.quote:Op zondag 6 september 2020 21:42 schreef Bos81 het volgende:
[..]
nee gewoon 33cl (Jopen Maria Magdalena)
Ja, ze zijn wel goed drinkbaar, Maar inderdaad krijgt het wel veel aandacht hoor.quote:Op zondag 6 september 2020 21:43 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
ik vind die Jopens over het algemeen maar een beetje overhyped eerlijk gezegd.
Ja ik ook al. Gisteravond ook. Zo'n wind lucht dan eventjes op.quote:Op zondag 6 september 2020 21:42 schreef Zilverberk het volgende:
[..]
Mijn buik borrelt al de hele avond. En winden.Maar t blijft zeer doen, blijkbaar wat verkeerds gegeten ofzo.
quote:Op zondag 6 september 2020 21:45 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ja, ze zijn wel goed drinkbaar, Maar inderdaad krijgt het wel veel aandacht hoor.
Maar over de tekening. Ik heb al als notitie/idee. een tankwagen die bitterballen afvuurt op een (tuin) kabouter...![]()
Sielug!!!quote:Op zondag 6 september 2020 21:46 schreef Amarantha het volgende:
Ik zag de spin weer, heb helemaal kapot gemept.
Ja maar deze was echt fucking snel dus vangen lukte mij niet (daarom was hij ontsnapt).quote:
quote:Op zondag 6 september 2020 21:46 schreef Amarantha het volgende:
quote:Op zondag 6 september 2020 21:47 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ja maar deze was echt fucking snel dus vangen lukte mij niet (daarom was hij ontsnapt).
quote:Op zondag 6 september 2020 21:46 schreef Amarantha het volgende:
Honderd muggen tegen je paasei aan vannachtquote:Op zondag 6 september 2020 21:46 schreef Amarantha het volgende:
Nee want heb nog genoeg andere spinnen in huis.quote:Op zondag 6 september 2020 21:49 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Honderd muggen tegen je paasei aan vannacht
Misschien moet je dat ff met ze afspreken of zo danquote:Op zondag 6 september 2020 21:50 schreef Amarantha het volgende:
Ik wil gewoon geen grote monster spinnen in huis.
Probeer het al sinds ik hier woon maar helaas.quote:Op zondag 6 september 2020 21:50 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Misschien moet je dat ff met ze afspreken of zo dan
misschien moeten ze dan ook gewoon maar wat huur gaan betalenquote:Op zondag 6 september 2020 21:51 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Probeer het al sinds ik hier woon maar helaas.
awwwquote:Op zondag 6 september 2020 21:46 schreef Amarantha het volgende:
Ja ik ook als het mij lukt maar had ik al geprobeerd en toen was hij ontsnapt 2 dagen geleden.quote:
Gisteren gedaan nogquote:Op zondag 6 september 2020 22:07 schreef bitterbal het volgende:
ga denk ik morgen op het strand lopen
We hebben onze ghetto wapens niet eens tevoorschijn gepakt. Niks aan het handje, doorlopen.quote:Op zondag 6 september 2020 22:07 schreef Dr_Flash het volgende:
Hee jankerds doe eens even fijn en zo
Ik vind het fantastisch. Cola kokos is nog m'n favoriet. De marshmallow gaat wel. En cherry is natuurlijkquote:
wat lees ik hier?quote:Op zondag 6 september 2020 22:16 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik vind het fantastisch. Cola kokos is nog m'n favoriet. De marshmallow gaat wel. En cherry is natuurlijk
Ben het eensquote:Op zondag 6 september 2020 22:16 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik vind het fantastisch. Cola kokos is nog m'n favoriet. De marshmallow gaat wel. En cherry is natuurlijk
brrquote:Op zondag 6 september 2020 22:18 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
peach vond jij toch zo heerlijk
IK ben ook dol op de kaneel variantquote:Op zondag 6 september 2020 22:16 schreef CherryLips het volgende:
[..]
quote:Op zondag 6 september 2020 22:20 schreef Bos81 het volgende:
[..]
IK ben ook dol op de kaneel variant
De gember van Pepsi ook prima
Er is al meerdere malen een KSC-strand meet geweest. 1 keer was ik er bij en dat was best tofquote:
Hoe lang geleden was dat?quote:Op zondag 6 september 2020 22:28 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Er is al meerdere malen een KSC-strand meet geweest. 1 keer was ik er bij en dat was best tof
Voor mijn tijd, dus viel sowieso tegen.quote:Op zondag 6 september 2020 22:28 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Er is al meerdere malen een KSC-strand meet geweest. 1 keer was ik er bij en dat was best tof
Pfoe, de ene keer dat ik er was, was dacht ik in 2011 (kan ook 2012 zijn geweest).quote:
Volgens mij zomer 2012 als ik me goed herinnerquote:Op zondag 6 september 2020 22:29 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Pfoe, de ene keer dat ik er was, was dacht ik in 2011 (kan ook 2012 zijn geweest).
Ja, klopt even op FaceBook gezocht. 2012 iddquote:Op zondag 6 september 2020 22:37 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Volgens mij zomer 2012 als ik me goed herinner
Lang geleden.quote:Op zondag 6 september 2020 22:37 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Volgens mij zomer 2012 als ik me goed herinner
Koen en ik hebben elkaar voor het eerst gemeet in 2010 zelfsquote:
Ik wist niet dat je zat op te letten. Ik dacht dat een tag handig was, het gesprek ging over jou.quote:
Na het strand weerwolven bij @DaMartquote:Op zondag 6 september 2020 22:41 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ja, klopt even op FaceBook gezocht. 2012 idd
Ja, met users die hier al lang niet meer komenquote:Op zondag 6 september 2020 22:42 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Na het strand weerwolven bij @:damart
Hebben die nu een leven buiten FOK! ?quote:Op zondag 6 september 2020 22:44 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ja, met users die hier al lang niet meer komen
Solique,
Douche-Eendje
MPG
MIniem
en misschien vergeet ik er nog een paar
Douche-eendje wel iigquote:Op zondag 6 september 2020 22:44 schreef Zilverberk het volgende:
[..]
Hebben die nu een leven buiten FOK! ?
TV uit, mooi wat leukers verzinnen.quote:Op zondag 6 september 2020 22:44 schreef Dr_Flash het volgende:
Tevens eerste en laatste keer Avondetappe dit jaar. Zit me gewoon meteen kapot te ergeren aan al die allesweters aan tafel. Het was ooit zo'n leuk programma
Ja, zover ik weet wel. Sowieso hebben er een paar kinderen. Miniem is hier volgens mij dit jaar nog geweest. DOuche-eendje ook even nog...quote:Op zondag 6 september 2020 22:44 schreef Zilverberk het volgende:
[..]
Hebben die nu een leven buiten FOK! ?
quote:Op zondag 6 september 2020 22:45 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Ik doe wat kruisbestuiving uit andere topics
ja, slapen in de bedderijquote:Op zondag 6 september 2020 22:45 schreef Zilverberk het volgende:
[..]
TV uit, mooi wat leukers verzinnen.
Als ze hier niet is weggejaagdquote:Op zondag 6 september 2020 22:47 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
VastDat zie ik dan morgen wel weer
Is dit een uitnodiging om dat te proberen of een verzoek of iedereen effe een beetje lief wil doen?quote:
Kom, slapen jijquote:Op zondag 6 september 2020 22:49 schreef Zilverberk het volgende:
[..]
Is dit een uitnodiging om dat te proberen of een verzoek of iedereen effe een beetje lief wil doen?
Het tweedequote:Op zondag 6 september 2020 22:49 schreef Zilverberk het volgende:
[..]
Is dit een uitnodiging om dat te proberen of een verzoek of iedereen effe een beetje lief wil doen?
Dat deed ik niet, maar kon het me niet meer herinneren!quote:
@Koen66 ZIE JE WEL!quote:
Wij hebben gemeet johquote:
Heel kort gesproken maar hoorquote:
Oh dit weet ik niet meer.quote:Op zondag 6 september 2020 22:57 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Heel kort gesproken maar hoorMaar die crew/ESF meet vorig jaar in Rotterdam. Toen vroeg ik nog aan je of je Amarantha was mét de h of zonder
Ik ook.quote:Op zondag 6 september 2020 22:56 schreef Amarantha het volgende:
Heb best veel mensen gemeet dus vergeet wel eens iets.
Ik was degene die laatste werd met sjoelenquote:Op zondag 6 september 2020 22:58 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Oh dit weet ik niet meer.![]()
Ja de meet wel maar ik weet zo niet meer wie jij bent.
Wow was ik dat niet?quote:Op zondag 6 september 2020 23:02 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ik was degene die laatste werd met sjoelen
Neee, dat was ikquote:
Vreemdquote:Op zondag 6 september 2020 23:02 schreef LTVDK het volgende:
De enige FOK!ker die ik regelmatig zie is tim, maar die hebben jullie hier liever niet geloof ik.
Ja in het echt is die best aardig hoor.quote:
Ik heb volgens mij geen problemen met hemquote:Op zondag 6 september 2020 23:02 schreef LTVDK het volgende:
De enige FOK!ker die ik regelmatig zie is tim, maar die hebben jullie hier liever niet geloof ik.
SCHANDALIG... ga er maar uit en een briefje halen bij de congierge.quote:Op zondag 6 september 2020 22:56 schreef Amarantha het volgende:
Heb best veel mensen gemeet dus vergeet wel eens iets.
quote:
Morgenochtend oke?quote:Op zondag 6 september 2020 23:05 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
SCHANDALIG... ga er maar uit en een briefje halen bij de congierge.
Ah wuaw, voor "mijn tijd" dan denk ikquote:Op zondag 6 september 2020 23:07 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Nee. Maar ben daar wel heel vaak op sjoelmeets geweest.
quote:Op zondag 6 september 2020 23:08 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Nee man ben te stoned en te lui om heen te gaan.
quote:
ja zonder dat ik er ooit geweest benquote:Op zondag 6 september 2020 23:07 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ah wuaw, voor "mijn tijd" dan denk ik![]()
Vraag me af of er nog wel een komt. Henk gaat de kroeg verkopen
Dat laatste is er altijd wel te vinden jaquote:Op zondag 6 september 2020 23:06 schreef Amarantha het volgende:
Ik weet mijn score niet meer behalve dat het slecht was. Maar ik kwam ook voor de gezelligheid (en het lekkere eten).
laatste keer was met collega's in Noorwegen, en daar bleek weer dat ik er geen kont van kanquote:Op zondag 6 september 2020 23:08 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Dat laatste is er altijd wel te vinden ja![]()
![]()
En sjoelen is gewoon leuk om even bezig te zijn met iets en zorgt voor wat bonding om de rest wat te leren kennenAls het niet je beurt is, ga je toch kletsen enzo
We moeten gewoon een Henk afscheid doen ofzoquote:Op zondag 6 september 2020 23:08 schreef Koen66 het volgende:
[..]
[..]
ja zonder dat ik er ooit geweest ben
sowieso wordt het hoog tijd voor een meetquote:Op zondag 6 september 2020 23:09 schreef Amarantha het volgende:
Hoop dat als corona voorbij is dat er nog een keer een nieuwe meet komt met nieuwe eigenaar/eigenaren. Of op een andere plek maar meet is altijd wel leuk eens in de zoveel tijd.
KSC meetquote:Op zondag 6 september 2020 23:09 schreef Koen66 het volgende:
[..]
sowieso wordt het hoog tijd voor een meet
Oostenrijk was qua Corona regels erg soepelquote:Op zondag 6 september 2020 23:09 schreef Amarantha het volgende:
Of we gaan naar Oostenrijk want daar gaat de eigenaar van de kroeg heen om iets te beginnen (dacht ik).
Ik heb geen Oostenrijkgeld op dit moment.quote:Op zondag 6 september 2020 23:10 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Oostenrijk was qua Corona regels erg soepel
Het rare is ook nog eens dat ik het met elke meet slechter ben gaan doenquote:Op zondag 6 september 2020 23:09 schreef Koen66 het volgende:
[..]
laatste keer was met collega's in Noorwegen, en daar bleek weer dat ik er geen kont van kan
ik heb vandaag in 3 SCs gepost, ESF, DTS en hier, en in alle 3 wordt over meeten gesprokenquote:
quote:
Aww.quote:Op zondag 6 september 2020 23:07 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ah wuaw, voor "mijn tijd" dan denk ik![]()
Vraag me af of er nog wel een komt. Henk gaat de kroeg verkopen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |