van die koelkast? stonden op tinypic maar is deaud.. kan met deze satelliet verbinding ook niet zomaar gaan zoeken..quote:
Oh zit je weer op de boot?quote:Op zondag 6 september 2020 19:38 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
van die koelkast? stonden op tinypic maar is deaud.. kan met deze satelliet verbinding ook niet zomaar gaan zoeken..
Lintworm?quote:Op zondag 6 september 2020 19:42 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Echt, dat jij niet moddervet bent is een wonder
Op het dutje tussendoor na vond ik het een leuke etappe, ook wel een beetje een vreemd verloop.quote:Op zondag 6 september 2020 19:42 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Wat vond je van de etappe vandaag?
Zeg dat wel ja.quote:
Had het eigenlijk zo wel verwacht. Begrijp alleen niet zo goed waarom Jumbo per de voorop wil rijden nu.quote:Op zondag 6 september 2020 19:43 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Op het dutje tussendoor na vond ik het een leuke etappe, ook wel een beetje een vreemd verloop.
Ze hebben em niet meerquote:Op zondag 6 september 2020 19:42 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Echt, dat jij niet moddervet bent is een wonder
Awwwquote:Op zondag 6 september 2020 20:03 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ze hebben em niet meer![]()
Nu maar aardbei
quote:Op zondag 6 september 2020 20:03 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Nu maar aardbei
https://9gag.com/gag/aEPW9Zoquote:Op zondag 6 september 2020 20:03 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Nu maar aardbei
Had de zege wel gegunt aan spekenbrink.quote:Op zondag 6 september 2020 19:56 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Had het eigenlijk zo wel verwacht. Begrijp alleen niet zo goed waarom Jumbo per de voorop wil rijden nu.
Zeker als een deel van de mensen maar zo’n beperkte bijdrage kunnen leveren nu. Spaar je dan voor de laatste weken als je nu het verschil niet kan maken.quote:Op zondag 6 september 2020 20:09 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Had de zege wel gegunt aan spekenbrink.
En dat voorop sleuren steeds snap ik ook niet.
Dat is mijn favorietquote:Op zondag 6 september 2020 20:03 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Nu maar aardbei
yup, zzp'erquote:Op zondag 6 september 2020 15:47 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Waarom nu pas? Of ben je zzp’er?
Stomoulein had gewoon de kop verkeerd.quote:Op zondag 6 september 2020 20:12 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Zeker als een deel van de mensen maar zo’n beperkte bijdrage kunnen leveren nu. Spaar je dan voor de laatste weken als je nu het verschil niet kan maken.
Gisteren met Dumoulin was helemaal dom, als je weet dat je niet goed genoeg bent kun je op dat moment beter niet (bewust) zoveel tijd verliezen. Die gaan ze toch nooit laten rijden als springplank.
Dat is vaak een enorm gedoe wel. Ken het nog wel van mijn vorige vriendin met geld apart houden etc.quote:
quote:
Die moet ik eigenlijk terugkijken. Maar een aantal deelnemers spreken me echt niet aanquote:Op zondag 6 september 2020 20:31 schreef Bos81 het volgende:
[..]![]()
Voorpret is ook gisteren al begonnen doordat Wie Is De Mol zich daar afspeelt...
Snap ik, voorpretten is fijn! Wat ga je in Toscane doen?quote:Op zondag 6 september 2020 20:31 schreef Bos81 het volgende:
[..]![]()
Voorpret is ook gisteren al begonnen doordat Wie Is De Mol zich daar afspeelt...
Allemaal oud kandidaten,maar dat had je waarschijnlijk al begrepen..quote:Op zondag 6 september 2020 20:33 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Die moet ik eigenlijk terugkijken. Maar een aantal deelnemers spreken me echt niet aan
zakelijke centen staan en komen binnen gelukkig op aparte rekeningquote:Op zondag 6 september 2020 20:24 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Dat is vaak een enorm gedoe wel. Ken het nog wel van mijn vorige vriendin met geld apart houden etc.
nog 17 dagenquote:Op zondag 6 september 2020 20:36 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Jij bent eerst aan de beurt toch?
Vrij druk programma:quote:Op zondag 6 september 2020 20:33 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Snap ik, voorpretten is fijn! Wat ga je in Toscane doen?
Yep. Maar waarom ze een aantal terugvragen begrijp ik niet echt.quote:Op zondag 6 september 2020 20:33 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Allemaal oud kandidaten,maar dat had je waarschijnlijk al begrepen..
Nee, snap ik waren misschien wel leukere opties geweest..quote:Op zondag 6 september 2020 20:39 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Yep. Maar waarom ze een aantal terugvragen begrijp ik niet echt.
Oh ik heb nog wel een boekje over Cinque Terre overquote:Op zondag 6 september 2020 20:37 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Vrij druk programma:
Dag 1 Heenreis
Dag 2 Aankomst Montecatini
Dag 3 San Gimignano en Volterra
Dag 4 Vrije dag of dagtocht Elba
Dag 5 Pisa en marmergroeven Carrara
Dag 6 Florence
Dag 7 Siena en wijnchâteau Aiola
Dag 8 Dagtocht Cinque Terre
Dag 9 Vertrek Montecatini
Dag 10 Terugreis
Klinkt echt super Bos, allemaal toffe dingen!quote:Op zondag 6 september 2020 20:37 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Vrij druk programma:
Dag 1 Heenreis
Dag 2 Aankomst Montecatini
Dag 3 San Gimignano en Volterra
Dag 4 Vrije dag of dagtocht Elba
Dag 5 Pisa en marmergroeven Carrara
Dag 6 Florence
Dag 7 Siena en wijnchâteau Aiola
Dag 8 Dagtocht Cinque Terre
Dag 9 Vertrek Montecatini
Dag 10 Terugreis