Grosjean remt m er lomp naast ...quote:Op zondag 6 september 2020 15:27 schreef Nattekat het volgende:
Gewoon forcing another driver off the track
Er kan een keer iets stukgaan maar onder Binotto gaat alles fout. Vorig jaar ook een hele periode dat er meer pitstops fout dan goed gingen, dan zit er iets helemaal mis in de leiding want dat hoeft echt niet.quote:Op zondag 6 september 2020 15:25 schreef Donderkonijn het volgende:
Binotto, hoe maak ik een 4-voudig WK stuk. Die man moet echt opzouten daar. Dat Ferrari die man aanhoud. Arrivabene eruit gepusht met powerplay vanwege de middelmatige resultaten en hij zout wel ff beter doen.
Moet je kijken man Ferrari heeft zijn slechtste periode ooit. En het is terug te leiden op Binotto. Gooi die man er toch uit.
Ik hoor deze opmerkingen echt bij 15 van de 20 circuitsquote:Op zondag 6 september 2020 15:27 schreef Mothzor het volgende:
Wat een graf circuit is dit toch ook. Altijd treintje rijden...
De enige waardeloze coureur vandaag is Bottas.quote:Op zondag 6 september 2020 15:27 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Oke ik ben om.
Albon is een waardeloze coureur.
Dit is Max VS Bottas een aantal jaar geleden. Toen ook bestraft.quote:Op zondag 6 september 2020 15:27 schreef opgebaarde het volgende:
Vorig jaar was dit geen straf waard
Klopt, maar hier heb je ook echt niks om je te kunnen onderscheiden van de rest.quote:Op zondag 6 september 2020 15:28 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Ik hoor deze opmerkingen echt bij 15 van de 20 circuits
Leclerc en Hamilton.quote:Op zondag 6 september 2020 15:28 schreef maan_man het volgende:
[..]
Dit is Max VS Bottas een aantal jaar geleden. Toen ook bestraft.
Als je aan iemand vraagt, wat vind je de mooiste BMW? Dan krijg je vaak als antwoord, een M3/4/5. Waarom dan geen relatief goedkope uitvoering op de markt brengen met de looks maar niet de specs. Maakt een krachtige motor een auto mooier? Dat blok zit onder de motorkap. En ook al is dit een saaie parade, dit is niet het juiste forum voor deze discussiequote:Op zondag 6 september 2020 15:20 schreef Dauthi het volgende: [..] Dat jij een auto met een sportieve uitstaling wil prima. Dat je auto dan op een M3 wil lijken vind ik zielig. Net zoals vroeger een Toyota MR2 naar een Ferrari look werd omgebouwd
![]()
Daarom had Leclerc hier vorige jaar ook niet p1 mogen hebben na de actie op Hamiltonquote:Op zondag 6 september 2020 15:28 schreef maan_man het volgende:
[..]
Binotto komt ook niet over als een leider. Meer als een cuck.quote:Op zondag 6 september 2020 15:28 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Er kan een keer iets stukgaan maar onder Binotto gaat alles fout. Vorig jaar ook een hele periode dat er meer pitstops fout dan goed gingen, dan zit er iets helemaal mis in de leiding want dat hoeft echt niet.
Rijdt tenminste niet achter een Ferrari/Alfa Romeo.quote:Op zondag 6 september 2020 15:28 schreef Nattekat het volgende:
[..]
De enige waardeloze coureur vandaag is Bottas.
Haha nee, was ruimte genoeg toen.quote:Op zondag 6 september 2020 15:28 schreef maan_man het volgende:
[..]
Waarom probeer je dan het laatste woord te hebbenquote:Op zondag 6 september 2020 15:29 schreef tja77 het volgende:
[..]
dit is niet het juiste forum voor deze discussie
Ik?quote:Op zondag 6 september 2020 15:31 schreef Dauthi het volgende:
[..]
Waarom probeer je dan het laatste woord te hebben
Daarom lekker fietsen kijken.quote:Op zondag 6 september 2020 15:31 schreef Mothzor het volgende:
In 13 rondjes is er afgezien van lap 1, nog echt helemaal niks gebeurd.
Vettel die door de piepschuim rijdt is het hoogtepuntquote:Op zondag 6 september 2020 15:31 schreef Mothzor het volgende:
In 13 rondjes is er afgezien van lap 1, nog echt helemaal niks gebeurd.
Ik ben zelf heel lang leidinggevende geweest. Deze man KAN het gewoon niet. Dat zie je aan alles, de hele schwung is uit dat team alles gaat fout. Dat heeft een oorzaak en dat is wss nu ook een ontzettende kutsfeer in dat team en ik heb dik het vermoeden dat Binotto de oorzaak is daarvan.quote:Op zondag 6 september 2020 15:28 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Er kan een keer iets stukgaan maar onder Binotto gaat alles fout. Vorig jaar ook een hele periode dat er meer pitstops fout dan goed gingen, dan zit er iets helemaal mis in de leiding want dat hoeft echt niet.
quote:Op zondag 6 september 2020 15:32 schreef Neef_Wuppie het volgende:
[..]
Daarom lekker fietsen kijken.
F1 hoef je pas weer in 2022 te gaan kijken.
De oorzaak is dat ze betrapt zijn met valsspelen.quote:Op zondag 6 september 2020 15:33 schreef Donderkonijn het volgende:
[..]
Ik ben zelf heel lang leidinggevende geweest. Deze man KAN het gewoon niet. Dat zie je aan alles, de hele schwung is uit dat team alles gaat fout. Dat heeft een oorzaak en dat is wss nu ook een ontzettende kutsfeer in dat team en ik heb dik het vermoeden dat Binotto de oorzaak is daarvan.
Bottas heeft ook drs?quote:Op zondag 6 september 2020 15:33 schreef Mothzor het volgende:
Met DRS loopt max 0,1 in op een merc zonder DRS
Uitstekende leidinggevende met alle waarschijnlijkheidjes en vermoedens en nog meer alsjesquote:Op zondag 6 september 2020 15:33 schreef Donderkonijn het volgende:
[..]
Ik ben zelf heel lang leidinggevende geweest. Deze man KAN het gewoon niet. Dat zie je aan alles, de hele schwung is uit dat team alles gaat fout. Dat heeft een oorzaak en dat is wss nu ook een ontzettende kutsfeer in dat team en ik heb dik het vermoeden dat Binotto de oorzaak is daarvan.
Straks weer een nieuwe vlog genot.quote:Op zondag 6 september 2020 15:34 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
braddie mag niet meer achter het stuur?
Ssttt!quote:Op zondag 6 september 2020 15:35 schreef BroesWillems het volgende:
[..]
Jij bent echt een gebroken plaat.
Max had bij McLaren moeten rijdenquote:
Ok ze laten alleen de tijd naar Max zien nu.quote:
Die van HAM moet warm wordenquote:
Die rijdt niet in verkeerquote:Op zondag 6 september 2020 15:37 schreef Newone82 het volgende:
Hamilton kan er wel mee racen. Bottas prutscoureur.
Bottas zit in verkeer, HAM nietquote:Op zondag 6 september 2020 15:37 schreef Newone82 het volgende:
Hamilton kan er wel mee racen. Bottas prutscoureur.
Net als vroeger met zo'n kutautootje in de bergen, helling op de radio uitzetten?quote:Op zondag 6 september 2020 15:37 schreef PzKpfw het volgende:
De enige probleem dat Mercedes heeft is de vercrackte boordradio van Bottas
Vind ze eigenlijk op het hele circuit niet vrij aardig.quote:Op zondag 6 september 2020 15:38 schreef mikieu het volgende:
Jammer dat de RB erg slecht door parabolica lijkt te gaan
Dat was al voordat Binotto er zat.quote:Op zondag 6 september 2020 15:33 schreef Donderkonijn het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |