quote:Op zondag 6 september 2020 14:49 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Nee joh toch niet omdat het mij niet aan staat
[...]
Misschien
quote:[...]
Misschien
heb je te grote bubble butt?quote:Op zondag 6 september 2020 14:51 schreef Kaneelstokje het volgende:
Sorry Trollie, denk niet dat dit past voor mij.
Nee, strakke maagdelijke bil.quote:Op zondag 6 september 2020 14:51 schreef CharlesKinbote het volgende:
[..]
heb je te grote bubble butt?
hoezo past het niet danquote:Op zondag 6 september 2020 14:52 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Nee, strakke maagdelijke bil.
Oh maar in COR doen de mods dat continuquote:Op zondag 6 september 2020 14:49 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Nee joh toch niet omdat het mij niet aan staat
Nam aan dat er meer bij kwam kijken dan alleen zitten.quote:
idk, denk dat het overdrachtelijk bedoeld isquote:Op zondag 6 september 2020 14:54 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Nam aan dat er meer bij kwam kijken dan alleen zitten.
Ohquote:Op zondag 6 september 2020 14:53 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Oh maar in COR doen de mods dat continu
@:capricia DIT IS EEN MOD
Zou je Flippiee als persona non grata willen beschouwen?quote:Op zondag 6 september 2020 18:24 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Wat doe je in godsnaam zoveel hier?
Wat vrouwonvriendelijk van hem.quote:Op zondag 6 september 2020 20:49 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Zou je Flippiee als persona non grata willen beschouwen?
Ik gun haar het bestequote:Op zondag 6 september 2020 20:49 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Zou je Flippiee als persona non grata willen beschouwen?
Verloofd en direct al onder de plakquote:Op zondag 6 september 2020 20:56 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Wat vrouwonvriendelijk van hem.
Wat moet ik dan doen?quote:Op zondag 6 september 2020 18:24 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Wat doe je in godsnaam zoveel hier?
Nee.quote:Op maandag 7 september 2020 14:35 schreef MCH het volgende:
[..]
Ben jij de eencellige versie van Amarantha?
Ik ben helemaal niemand z'n kloon.quote:
Lol ja, ik ben een eng persoon maar ik ga ook niet smeken of ik ergens terug mag en m'n enige kloon werd direct gebanned. ZE BEKIJKEN HET MAAR.quote:Op maandag 7 september 2020 14:37 schreef Solotovski het volgende:
Hey mch, nog steeds persona non grata op de rest van t forum?
Hahaha
mijn zielige posts plaats ik in onzquote:Op maandag 7 september 2020 15:11 schreef Amoeba het volgende:
Je komt nu wel een klein beetje zielig over hoor.
Iwanius is er weerquote:Op maandag 7 september 2020 14:48 schreef MCH het volgende:
@:yvonne mag ik alstublieft weer in CUL? Daar was ik gewoon geliefd en door Iwanius die toch niet meer bestaat ben ik daar uitgezet.
Je hebt een ban in cul dus je weet nietsquote:Op maandag 7 september 2020 16:11 schreef MCH het volgende:
[..]
Echt niet, @:Chia zei dit een paar maanden terug ook al maar dat was 1 post ofzo.
Alsof je dan niks kan lezen daarquote:Op maandag 7 september 2020 17:34 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Je hebt een ban in cul dus je weet niets
Hou jij dat allemaal bij? Heb jij dmcontact met RobinOok?quote:Op maandag 7 september 2020 17:34 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Je hebt een ban in cul dus je weet niets
Hebben een discord groepquote:Op maandag 7 september 2020 17:59 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Hou jij dat allemaal bij? Heb jij dmcontact met RobinOok?
Hele dag de tosti van jr ridiculiseren zekerquote:
Hebben echt guitige memes daaroverquote:Op maandag 7 september 2020 18:06 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Hele dag de tosti van jr ridiculiseren zeker
Oh ja? Waarmee?quote:Op dinsdag 8 september 2020 00:15 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Lekker man.
Heb eindelijk beetje een leven gevonden.
Smakeloos dagjesvolk dan.quote:Op maandag 7 september 2020 18:06 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Hele dag de tosti van jr ridiculiseren zeker
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |