quote:Op zondag 6 september 2020 07:45 schreef borisz het volgende:
Er zit een spatie in de weg
Edit: Nu niet meer
/gastmod
Inmiddels wel goed zwartquote:Op zondag 6 september 2020 07:45 schreef borisz het volgende:
Er zit een spatie in de weg
Edit: Nu niet meer
/gastmod
Vriendin van mij griezelt van kaas, behalve op pizza en lasagne (maar weer wel op gewone pastaquote:Op zondag 6 september 2020 10:11 schreef Clubsoda het volgende:
Nou ja, het staat een ieder vrij om zijn eetvoorkeuren zo in te vullen zoals hij of zij zelf wil natuurlijk. Ik ken ook iemand die vegatarisch eet maar een uitzondering maakt voor salami op pizza's![]()
Zondagbeetje uitgeslapen, ontbijt in bed, half uurtje yoga, was gedraaid. Zo op de koffie bij mijn ouders, met lekkers.
Hoe lang doe je die aardbeien erin, Kaatje? En welke temperatuur?quote:Op zondag 6 september 2020 10:58 schreef Kaatje1 het volgende:
Leuk @:PdeHoog een voedseldroger, ik snoep steeds van de gedroogde aardbeien en aardbeien fruitleer
Ik ga niet te ver fietsen @:AnneX, vrijdag voelde het na 2x 2/km nog niet erg fijn, rustig aan opbouwen
Plakjes aardbeien en afhankelijk hoe dun 8-12 uur op 55 dacht ikquote:Op zondag 6 september 2020 11:05 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Hoe lang doe je die aardbeien erin, Kaatje? En welke temperatuur?
Fijn dat het zo geslaagd was (zowel het gezellig samenzijn als het eten) . En ik zou er dan van maken “hij stond ervan te kijken”quote:Op zondag 6 september 2020 11:10 schreef Blues het volgende:
Wij hadden van Zoon D van g te horen gekregen dat ze meestal vega eet, maar als er iets heel lekker vlezigs voorbij komt ze dat wel eet. We namen geen risico dus voor alles een vegavariant gemaakt.
Uiteindelijk at ze dus alles/dubbelop en schepte nog eens op zelfs![]()
Het was niet alleen geslaagd qua eten maar het is ook (vooral voor g) heel fijn zijn bonuszoon weer eens een avondje bij zich te hebben
Je voelt echt die vader-zoon band. g liet nog wat kinder/vaderdagdingen zien die hij bewaard had van vroegah.
D was echt verbaasd. Maar ja, je bent (bonus-) vader of niet
Is verbaasd nou met een d of een t
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |