terwijl er toch al twee keer in het Kroatisch gezongen was.quote:Op zaterdag 5 september 2020 21:43 schreef usagi414 het volgende:
De eerste Kroatische zangeres , ook al kwam ze voor Monaco uit
Ik weet het niet. Je kan er inderdaad veel gevoel in leggen, maar deze uitvoering kwam voor mijn gevoel niet echt uit de verf.quote:Op zaterdag 5 september 2020 21:46 schreef usagi414 het volgende:
Hoe Italië met 0 punten naar huis ging, onbegrijpelijk
ESF / Vergeten ESF-lied van de dag
Volgens mij wordt ze vooral herinnert als de eerste zwarte artiest ooit op het festival toch?quote:Op zaterdag 5 september 2020 21:51 schreef Sableheart het volgende:
Niet dat het een goed nummer is, maar je herinnert hem wel.
GB doet het ook. Maar die van Ierland is beterquote:Op zaterdag 5 september 2020 21:55 schreef Sableheart het volgende:
Ierland met een heerlijke crooner zoals ze in die tijd wel vaker stuurden.
absoluutquote:Op zaterdag 5 september 2020 21:57 schreef usagi414 het volgende:
[..]
GB doet het ook. Maar die van Ierland is beter
quote:Op zaterdag 5 september 2020 21:57 schreef Sableheart het volgende:
Dit zou ik geen heerlijke crooner noemen.
Dit is gewoon een crooner.
Dat wel, ja. De verbindingen zijn nog niet zo goed dat iedere woordvoerder een uitgebreid verhaal kan houden.quote:
Je ne sais pasquote:Op zaterdag 5 september 2020 22:10 schreef Sableheart het volgende:
blijkbaar hoeven de punten niet herhaald te worden als ze in het Frans gegeven worden. Wie spreekt er nu geen Frans?
En Portugal ook maar dan in de richting van Spanjequote:Op zaterdag 5 september 2020 22:12 schreef Sableheart het volgende:
[..]
en Finland doet precies hetzelfde.
En Spanje had even niet door hoe je moet tellen. Maar ook 5 voor de burenquote:Op zaterdag 5 september 2020 22:13 schreef usagi414 het volgende:
[..]
En Portugal ook maar dan in de richting van Spanje
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |