nee johquote:Op zaterdag 5 september 2020 15:25 schreef S95Sedan het volgende:
Ocon blijft ook een pleuris ventje zeg, hopelijk trappen ze die snel uit de F1 vandaan.
Ala max Verstappen style?quote:Op zaterdag 5 september 2020 15:25 schreef S95Sedan het volgende:
Ocon blijft ook een pleuris ventje zeg, hopelijk trappen ze die snel uit de F1 vandaan.
Je kan ook sky kijkenquote:Op zaterdag 5 september 2020 15:26 schreef potjecreme het volgende:
Ik heb liever niet dat Mol zijn hersenscheten deelt met ons.
Max luistert naar Brundle.quote:Op zaterdag 5 september 2020 15:26 schreef Peterselieman het volgende:
Agressief de pits uit. Max direct achter de Benzen
Heb ik gemist.quote:Op zaterdag 5 september 2020 15:27 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Olav zei gewoon iets slims wat niet leuk is.
quote:Op zaterdag 5 september 2020 15:27 schreef Nattekat het volgende:
[..]
GP van Brazilië 2018quote:
Niet eens vergelijkbaar, Ocon heeft altijd van die achterlijke dingen zoals dit omdat het gewoon een middelmatige coureur is.quote:
Ocon kan het niet hebben dat Max eerder de formule 1 in kwam dan hem + topteam.quote:Op zaterdag 5 september 2020 15:28 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Niet eens vergelijkbaar, Ocon heeft altijd van die achterlijke dingen zoals dit omdat het gewoon een middelmatige coureur is.
Was niet heel slimquote:Op zaterdag 5 september 2020 15:27 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Yep...quote:Op zaterdag 5 september 2020 15:28 schreef PzKpfw het volgende:
Straks blijkt dat Mercedes het hele seizoen al geen partymodus meer gebruikte en de verschillen dus alleen maar groter zullen zijn.
Hij zal die wel voor morgen willen bewaren.quote:Op zaterdag 5 september 2020 15:30 schreef Zorro het volgende:
Max nog steeds op soft. Op mediums was ie sneller dus ik denk nog steeds dat ie die zoveel mogelijk spaart.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |